Keresés

Részletes keresés

kopaszkapitany Creative Commons License 2014.11.13 0 0 91552

BPI-213,Kelenföld garázs felé vontatták.

Előzmény: jázminapja (91545)
Kugesz Creative Commons License 2014.11.13 0 0 91551

Nekem pedig sikerült a VIN-ekhez 0011 helyett 0001-et írnom, szóval van igazság az első mondatban...

Az LMA VIN-jére rákeresve, valóban el van írva, bár nálam eddig is SK-val szerepelt ;) 

Előzmény: BPO-105 (91529)
norbee601 Creative Commons License 2014.11.13 0 0 91550

Köszi!

 

Akkor nagy valószínűséggel tényleg a hamburgi lehet az egyetlen megmaradt.

 

Esetleg tényleg O305-ből lehetne faragni egyet:)

Előzmény: krepsz_zoltan (91549)
krepsz_zoltan Creative Commons License 2014.11.13 0 0 91549

Szerintem ez segít eligazodni a témában:

 

http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=131662699&t=9177480

Előzmény: norbee601 (91548)
norbee601 Creative Commons License 2014.11.13 0 0 91548

Még régebben láttam ezt a képet a Facebookon az Ikarus 290 csoportban. Most a háttérben álló lenne az érdekes, szerintem 190-es.

 

Valószínűleg itthoni kép. De akkor ő melyik?

 

trizs77 Creative Commons License 2014.11.13 0 0 91547

IK-190

 

Idehaza 2 db példány maradt.

 

Egy példány járt a BKV-nál majd visszakerült az Ikarus-ba ahol mozgó könyvtárbusz lett belőle.

 

a másik a Kisvárdai városi Tanács-hoz került.

Ez utóbbinak a további sorsáról nem tudni semmit.

 

Lehet, hogy valahol Szabolcs megyében most szerszámos bódé, vagy tető egy házi pálinkafőző készülék felett ?

 

.....................:-)))

 

 

norbee601 Creative Commons License 2014.11.13 0 0 91546

BKV próbálgatta a 70-es évek 2. felében, aztán hogy utána mi lett vele passz.

Előzmény: Csacsiterelő (91544)
jázminapja Creative Commons License 2014.11.13 0 1 91545

Erről a gyönyörűségről mit kell tudni?

 

 

 

Csacsiterelő Creative Commons License 2014.11.13 0 0 91544

Mikor volt az itthoni darab fellelhető? Mi lett vele, lehet tudni?

Lehet hogy kallódik még valami udvaron vagy pajtában?

Előzmény: norbee601 (91540)
EKM-765 Creative Commons License 2014.11.13 0 0 91543

Jó régen, '88-92 között láttam egy teljesen ép példányt a BNV-n ülések nélkül valami kiállítás volt benne. Fakó sárga színe volt, de már nyilván nincs meg.

Előzmény: norbee601 (91540)
IKARUS 398 (GDK-107) Creative Commons License 2014.11.13 0 0 91542

Hát igen...itt még nézett ki valahogy. De nem elég egyszer kicsinosítani egy járgányt...arra vigyázni is kell.

Előzmény: EKM-765 (91536)
IKARUS 398 (GDK-107) Creative Commons License 2014.11.13 0 0 91541

Megérdemelné...az ilyennek egy camping biciklit nem adnék...

Előzmény: HBweb hu (91534)
norbee601 Creative Commons License 2014.11.13 0 0 91540

Itthon egy volt, az nem maradt meg, tán az a Hamburgi félig szétszedett az egyetlen ami még létezik........

 

Ha ilyet szeretnél, keress egy O305-öst...

Előzmény: Csacsiterelő (91537)
Csacsiterelő Creative Commons License 2014.11.13 0 0 91539

Ez már egy ideje így áll, ha jól tudom.

Miért akadt meg ez a felújítás?

Mi a tervük vele azt lehet tudni?

 

Előzmény: Snake-Mojzi (91538)
Snake-Mojzi Creative Commons License 2014.11.13 0 0 91538

A hamburgi közlekedési vállalat egyetlen megmaradt kocsija jelenleg a hamburgi buszklubnál van, üzemképtelenül, némileg szétszedett állapotban:

http://www.hov-bus.de/seite7345.htm

http://www.hannover-busse.de/forum/viewthread.php?thread_id=2718#post_18881

Előzmény: Csacsiterelő (91537)
Csacsiterelő Creative Commons License 2014.11.13 0 0 91537

Sziasztok,

 

Működő vagy nem működő 190-est tud esetleg valaki?

 

Üdv.

EKM-765 Creative Commons License 2014.11.13 0 0 91536

Volt ez szebb is.

Előzmény: IKARUS 398 (GDK-107) (91531)
EKM-765 Creative Commons License 2014.11.13 0 0 91535

Még egyben:

Előzmény: IKARUS 398 (GDK-107) (91532)
HBweb hu Creative Commons License 2014.11.13 0 0 91534

http://hbweb.hu/fg/fg03303/html/kep1534.htm

Remélem, a sofőrjével együtt adják el jó messzire, az Urálon túlra...

:-S

Előzmény: IKARUS 398 (GDK-107) (91531)
P.stephenson Creative Commons License 2014.11.13 0 0 91533

ELM-791

Ha a két ráncajtós kék-fehér 280.03-asra gondolsz, 280.03.1976.1097 VIN-el, akkor az sose volt NDK-s, a MÁV Építési Fönökség Debrecen vette állományba 1976-ban:

http://forum.index.hu/Article/jumpTree?a=115695843&t=9043237

Előzmény: 2156 (91451)
IKARUS 398 (GDK-107) Creative Commons License 2014.11.12 0 0 91532

Ez az IKARUS...a SCANIA rovatban van meghírdetve...MERCEDES elemekkel...
hát mondhatom...sajnálom ezeket a gépeket, nem ezt a sorsot érdemelték

http://www.hasznaltauto.hu/autobusz/scania/scania_113.4-8245389

Előzmény: IKARUS 398 (GDK-107) (91531)
IKARUS 398 (GDK-107) Creative Commons License 2014.11.12 0 0 91531

Így múlik el a világ dicsősége.... katasztrófa

http://www.hasznaltauto.hu/autobusz/scania/scania_k_113-8421593

18-09 Creative Commons License 2014.11.12 0 0 91530

Az oroszok még ülnek a témán, de megígérték, hogy ha tudnak, segítenek. Türelem:)

Előzmény: Kugesz (91525)
BPO-105 Creative Commons License 2014.11.12 0 0 91529

(Sikerült 311-314 helyett 301-314-et olvasnom, szóval az első két sort tekintsük semmisnek.)

Előzmény: BPO-105 (91528)
BPO-105 Creative Commons License 2014.11.12 0 0 91528

De van mivel pótolni, hogy csak egy példát mondjak. Nagyjából alapmű az oldal, a tusinói és a Moszkovit néven futott gépek is majdnem mind fenn vannak. (A 435T-s dolog ott sántítana amúgy is, hogy az első három példány 1994-től közlekedik.)

Ami pedig az LMA-t illeti, ami VIN a neten van (több helyen is), az nem éppen üdvös. Egy 3-ast kéne kijavítani S-re.

Előzmény: Kugesz (91525)
Kugesz Creative Commons License 2014.11.12 0 0 91527

A ? helyére kéretik "A" betűt írni, a többi stimmel.

Előzmény: trlpx (91526)
trlpx Creative Commons License 2014.11.12 0 0 91526

Mi lenne a cseh VIN? Nálam is egy kérdőjellel így szerepelt a kettő:
TRA435V4?P1CZ0012
TRA435V4?P1CZ0013

GVL-649-hez:

Előzmény: Kugesz (91525)
Kugesz Creative Commons License 2014.11.12 0 0 91525

Mindenkihez:

Köszönöm a szóváltásokat, valamivel bentebb vagyok.

1. A két csehet azért kérdeztem, mert az egyiknek sikerült megtalálni a teljes VIN-jét, amennyiben lobbanórotor is úgy ítéli meg, közkincsé teszem (bár nem tőle van, egy kis Google-özéssel fellelhető...)

2. Volt még egy régebbi rendszáma is: BX 57-19 (1985-1988.04), majd BX 66-07...

3. A Volános próbaüzemről eddig nem tudtam, mint ahogy a BY-os rendszámáról sem. Még 1987-ből van egy PRÓBA rendszámom (valahol egy képen látható).

4-5. Továbbra is kérdőjel...

6. Köszönöm a trolikat, de az első háromban is csak az évszám más? Viszont emiatt átrendeződik a lista, hiányzik egy 1994/0001 és 0002, ill. a 311-314-et 1996/0001-0014 közé tettem volna, így viszont ott most űr keletkezett az orosz példányok között, de már nincs mivel pótolni.

7. 1995 szeptemberében került ki, akkor kapta a lentebb említett LMA 27-12-t, bár azt nem tudom, mikor cserélték le.

8-10. Ezek szerint egyelőre csak én raktam majdnem rendbe az Oroszországnak gyártottakat...

 

A 0049-est azért gondoltam szlováknak, mert a "Nagykönyv" szerint 18 ment ki, 0048-tól 0066-ig a 0050 kivételével, ami csak 17 db.

Egyébként az olaszok VIN-jeit is sikerült összeszedni, bár gondolom nem én vagyok az első, akinek megvannak.

EKM-765 Creative Commons License 2014.11.12 0 0 91524

AZH 1990 közepe felé (már meleg időben de mindenképpen iskolaidőszak alatt, mert nagyon sietnem kellett hogy elérjem) próbaüzemben járt Bp-Dorog-Esztergom vonalon néhány hétig, ha jók a közel 25 éves emlékeim próbarendszámmal.

Előzmény: lobbanórotor (91520)
BPO-105 Creative Commons License 2014.11.12 0 0 91523

Amúgy kövezzetek meg, de szerintem az AZH lesz az 1991-ben értékesített példány, amit a kolléga említett valamivel előbb.

Előzmény: Snake-Mojzi (91522)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!