Nyilván a legvalószínűbb, hogy beledugsz valamit a szivargyújtóba és egyből megspórolsz 70% üzemanyagot...
Főleg úgy , hogy egy átlag autó generátora max 1 LE teljesítményt vesz fel..... A többi számlható...egy 100 LE motornál a lehetséges megtakarítás 1%.
Elég nagy barom aki ennek bedől.
NEM akarok politizálni ezért ehhez a részhez ne szóljunk hozzá de igazi magyar humor...
Egy férfi bemegy egy
bárba, ahol a kiszolgáló egy robot. A robot megkérdezi tőle: - Mit kér, Uram - Egy Martinit. - És mennyi az IQ-ja, Uram? - 168. Ezután a robot elbeszélget vele a fizikáról, az orvostudományról és az űrhajózásról. A férfit nem hagyja nyugodni a kíváncsiság, ezért később visszamegy a bárba. Újra Martinit kér, és amikor a robot az IQ-ját kérdezi, azt válaszolja, hogy 90. Ezután jól elbeszélgetnek a fociról és az időjárásról. A férfit még mindig nem hagyja nyugodni valami, ezért harmadszor is visszamegy: - Mit kér, Uram? - Egy Martinit. - És mennyi az IQ-ja, Uram? - 15. A robot közelebb hajol: - 2014-ben is a Fidesz-re szavazunk, ugye......!?
en is nagyon furcsallom a dolgokat, mert ha en szerevzem a built, akkor mielott hivom oket, tudom hogy mivel jonnek. Itt is lattam mar olyan tura hirt nalatok, hogy peldaul javasolt az MT.
De valoszinu ez az itteni kulturalis kulonbsegek miatt van, itt nem mondjak hogy takarodj haza, hulye fasz vagy, inkabb azt mondjak hogy nem baj, majd megoldjuk. Ha hibazol, akkor az sem a te hibad, mi nem adtunk neked eleg idot, tudast es segitseget hogy megold a feladatod. Ja es bocsanat, hogy miattunk hibaztal...
Rakerdezek majd a posztolotol, hogy tenyleg miert vittek el alap autokat, vagy miert mentek olyan utra, ahol a nem piszkalt auto nem eleg.
Erdekes hirt (kepekkel) olvastam az arc oldalon, miszerint idekint jopar land roveres kiment terepezni egy kicsit, es vittek magukkal 3 nissanost. A tura utan a szervezo eleg szep szavakkal irta le hogy a kurva anyjukat hogy bekonyorogtek magukat a turaba, es hogy milyen szar kocsikkal mentek el (100% gyari auto). Raadasul este 5 helyett, hajnal 1-ig rangattak a 3 nissanost mindenen keresztul ami nem lett volna gond, de -30C volt kint, igy azert mas a dolog, ugy hogy gyerekek is voltak, es nem volt terero a telefonoknak... A nissanosoknal meg extra takaro sem volt, szinte semmi. Amugy rohadt sok ho volt/van. Irta hogy a szarra pimpelt (mindenfele emeles, zarak mindenhol, rohadt nagy butykos gumik) kocsiknak is akadtak izzaszto szakaszok.
Zarszokent irta hogy azert , mert 4 kerek meghajtasu autod van, nem biztos hogy az jo off-roadra. Erdekes tanulsag.
végre ég az összes kapcsolóban a világítás.. minden műszerfal világítás még az ajtókban lévő ablakemelő kapcsolókban is. Ott speciel 2 színnel is. Nagyjából minden ledesítve van, összesen 11 égő volt kiégve. Most viszont cool. végre sötétben is látom mit kapcsolgatok.
Nem bonyolult beállítani. Mindig az ellentétes szelepen kell állítani a hézagot. Tehát, ha az egyes szelep teljesen nyitott állapotban van, akkor állítod a nyolcast, ha a nyolcas van teljesen nyitva, akkor állítod az egyest. Ha már állítod a szelepeket, ellenőrizd a vezérműtengely leszorító csavarjait, mert fel szoktak lazulni, illetve hajlamosak kiszakadni.
Köszönöm! Fura, hogy mindkettő ugyanolyan. Vicces hézagot állítani, utoljára a ladámon kellett, azóta csak olyanom volt ahol nem lehetett állítgatni ilyesmit.
Úgy nagyjából van fogalmam arról, hogyan kell, de van valami amire oda kell figyelni? Ladánál gyújtási sorrendet kellett nézni, gondolom itt a beporlasztás sorrendjét vagy ilyesmit kellene nem? Ahogy elnéztem annyira nem nagy ördöngösség, csak a sorrend ami rázós nem?
"Az a baj az iskolákkal, hogy ott megtaníttyják, hogy kell csinálni. Aztán, ha nem mén, akkor megy a fejvakarás. A kezdők ezzel szemben kénytelenek az eszüket használni, problémamegoldás gyanánt. :-)"
Hello! Keresd fel a Sárszentmihályi Emperor Mitshubishi szervízt (http://www.emperorl200.hu/) ott biztos tudnak segíteni. A tulaj egy gömbölyű v6 benzint hajt offroad autóként, nagyon értik.
Szia! Ezek újrafutózottak és átmérőben is kisebbek 1-2 cm-vel, ilyeneket használok az offroad autómon (pajero) jók, nem kopnak túl gyorsan, defektem sem volt még, pedig megyek én sziklának meg bárminek :D Csak jelzem, hogy kicsit kisebbek, mint ez a méret valójában. (Aztán lehet csak az én 4 darabom, de azt nem hiszem...)
Tetszik az ötleted, én arra gondoltam csinálok rá két furatot és ehhez való fogóval kiszedem, de lehet inkább a hegesztést választom, csak ahhoz el kell vinnem máshoz.
A szelephézag adatokat le tudja nekem írni valaki esetleg mert továbbra sem találom, szemre meg nem akarom belőni :)
Érdekes megoldás :) Én idáig mindig két lapos csavarhúzóval csináltam, eggyel a görgő falához képest elmozdítottam a gyűrűt, a másikkal mögé nyúltam megfeszítettem, majd amint picit elemelkedett betoltam alá az első csavarhúzót és végighúztam a másik végéig, így mindig kiugrott.