Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

UbiPapa Creative Commons License 2001.06.18 0 0 38
Helló!

Nem elkeseredni szeretnék, hanem megkérdezni, hogy tud-e valaki bontót vagy olyan alkatrész kereskedést, ahol elfogadható áron kapok Astra Caravan '97-hez első ablaktörlőmotort.

köszi

UbiPapa

Marty Creative Commons License 2001.06.03 0 0 37
Hali FaD !

Nem ulok a gép elott hét végén sokat, igy csak most válaszolok.
Tiszta város, rovid táv (2-3km) - 10l , vegyes 8 -9l, autopálya 130 -al 6.8 l. Ettol nem vagyok eldurranva...
Korábban 1.4 SE motoros Astrám volt, erezhetoen kevesebbet fogyasztott. Horváth tengerpart kb 1500km átlagban 5.8 -ra jott ki.
És nagyobb temponál csendesebb is volt. Ebben 130-tol nagyon megjon a motor hangja. Mondhatni elkezd uvolteni...Ezert aztán nem is szeretek ennél gyorsabban menni a pályán -pedig menne szivesen- de zavar az eros motorhang.

Szia !

Előzmény: flipper_a_delfin (33)
ittenidrszp Creative Commons License 2001.06.02 0 0 36
Hali!
Nekem ilyet csinált a Punto-m.
Relét cseréltek benne. Úgytűnik meggyógyult.
2 hónap távlatában mondom ezt.
Cső drszp
flipper_a_delfin Creative Commons License 2001.06.01 0 0 35
Hehehehe....
Jo witz...
:o)
Előzmény: Törölt nick (34)
flipper_a_delfin Creative Commons License 2001.06.01 0 0 33
Hmmm.. normalis esetben szoktam tudni, azt hiszem 10W-s. De ez nem mostanaban volt, nem nagyon emlexem. Tisztaban vagyok a viszkozitas problematikajaval, es en is inkabb hajlok a higabb olajra, mert sokat jarok rövidtavon.
SzvSz 99-ben nem valtoztattak semmit, csak azt mondtak. Kiszamoltak a közgazdaszok meg a marketingesek, hogy most mar ideje lenne bevezetni a 30000 km-es szerviz (olajcsere??) periodust.. Mint a Suzukinal tavaly...
Persze kizarni nem tudom, de velemenyem szerint jelentösebb valtoztatas utoljara a G megjelenesekor volt, azelött meg a feszitögörgö botrany utan...
Mennyit fogyaszt a tied es milyen körülmenyek közt?
(most elmegyek, de majd elolvasom a valaszod.)
FaD
Előzmény: Marty (32)
Marty Creative Commons License 2001.06.01 0 0 32
Flipper!
És milyen viszkozitásút vettél bele?
Vigyázni kell a sűrűbb olajokkal, mert télen, hidegen indítva (mínusz fokoknál ) kopogni fognak a hidrotőkék a ledermedt olaj miatt.
Tudomásom szerint 1999-től valamit változtattak a konstrukción , és az újabb ecotecek ezért nem eszik már az olajat.
Az enyém is 99-es G, 1.4 16V, és semmit sem fogyaszt , csak benzint. De abból rendesen :((
Előzmény: flipper_a_delfin (31)
flipper_a_delfin Creative Commons License 2001.06.01 0 0 31
enyem is 5. Es en is + vagyok elegedve. Latom, a kolegaim mennyit szivnak mas autokkal.

Csak kicsit hangos autopalyan, de nem veszes.

A bolt, ahol az olajat vettem, Zugloban van az Ajtosi Dürer soron, a ligetnel, a Dozsa Gy. uthoz közel.

Előzmény: AstraF16v (29)
AstraF16v Creative Commons License 2001.05.31 0 0 29
"Nincs mit szépíteni: Astra rulez."

Ezt nevezem patriotizmusnak :))

3-4-5 ajtós a G ?

Előzmény: Törölt nick (26)
Detonátor Creative Commons License 2001.05.31 0 0 27
Lelked rajta.

Aprópopó, a céges Corsának (kop-kop) megszűntek a menet közbeni leállásai. Lehet, hogy meggyőzték az injektorba való rúgások, vagy csak kussba van egyelőre? :)))

Előzmény: Törölt nick (26)
Detonátor Creative Commons License 2001.05.31 0 0 25
Nono! Azért ne essünk túlzásokba! (Tudod, a dzsimit is kárálynak hívták.) :)))
Előzmény: Törölt nick (24)
BigGL Creative Commons License 2001.05.31 0 0 23
Kössz, olajcsere rendel!
Előzmény: flipper_a_delfin (22)
flipper_a_delfin Creative Commons License 2001.05.31 0 0 22
Ha meg el a topic...
nekem is ez van, Astra G 1.4 16V, összel lesz 2 eves, kabe 35000 km van benne, eddig egy deci olajat nem kellett soha beletenni, csak a gyari olajcserek voltak.
A legutobbinal nem volt kedvem majdnem 3000Ft/literert megvenni a szalonban az olajat, ezert hivatalos gyari boltban vettem hivatalos gyari olajat az ar feleert (!!!). Ott azt mondtak, a szalonok imadnak eladni meregdraga 5w-s fullszintetikus olajat, aminek a viszkozitasa kisebb. allitolag az eredeti ajanlasbol visszavett a gyar, amikor nagyon ettek a motorok az olajat. A sürübbel mar nem volt ilyen gond.
Előzmény: BigGL (18)
pizo Creative Commons License 2001.04.05 0 0 21
Gyújtásmodul! Daewoo-nál ugyanez a hiba ritkán előfordul, ugyanaz a GM modul van benne!

Zoli

C20NE Creative Commons License 2001.04.04 0 0 20
HALI

A Hivatalos OPEL álláspont szerint 1000 Km -enként 0.8l olaj MÉG elfogadhatónak tekinthető.
Én úgy tudom, hogy a 16V ECOTEC motorok eszik nagyon az olajat.

Üdv.: Zoli

Előzmény: QuadCam (19)
QuadCam Creative Commons License 2001.04.03 0 0 19
BigGL: biztos azért eszik ennyi olajat, mert kétütemű...:) (Vazz, a Skoda 120L-ünk 14 évesen nem evett ennyit!!!)
Előzmény: BigGL (18)
BigGL Creative Commons License 2001.04.03 0 0 18
EGY KÉRDÉS: Opel Astra 1.4 16v 1998-as 1L olajat eszik kb. 8000 km-en. Mitől?? A szolgálati 1.6 16v Astránál kopogás hallatszott a motorból, és 1,5L olajat kellett utántölteni! Pedig rendszeresen van szervizelve. Azt mondták a szakszervízben, hogy ez természetes(?), az Astrák így eszik.
FURCSA HIBÁRA: Nekem ugyanezt csinálta a Fiat Brava 1.4 12v 1997-es a rossz kisipari riasztó miatt amit a szalonban kapott. Kicseréltem egy jobbra és már meg is szűntek a leállítás utáni nehezen indulások.
Detonátor Creative Commons License 2001.04.02 0 0 17
Na tessék! Nemrég még én is itt osztottam azt észt, erre most a céges Corsám ugyanezt csinálja. :-( A márkaszerviz meg azt mondja, hogy nem tudnak mit csinálni, a rossz benzin okozza. Ja, mondom. De csak az Opelnél?
Előzmény: Detonátor (8)
Asszem Creative Commons License 2000.11.24 0 0 16
Kötelezőn cserélik. Ha nem is minden 15 ezernél.
Előzmény: SERGIO (15)
SERGIO Creative Commons License 2000.11.24 0 0 15
Hali!
Az AC-pumpa reléjét nem nehéz kicserélni, nem is nagy költség.
DE !
Végigolvastam a hozzászólásokat,és senki nem említi az üzemanyagszűrő cseréjét. Ezt általában a nagy szervízek sem forszírozzák.
Az olajcseréknél mindíg megkérdezem a tulajt, hogy mikor volt utoljára üa. szürő csere.
Azt sem tudják néha, hogy miről beszélek.
1 - 1.5 éves autók szűrőjéből olyan benzin folyik ki mint a pocsolya.
Legutóbb egy 1.8-as Golf GTI szűrőjét cseréltük, ezután megszünt a motor rángása , jobban húzott és csendesebb lett.
Üdv!
Előzmény: isup (11)
lofa13 Creative Commons License 2000.11.22 0 0 14
Á, JAMES szóval kölröi túlzás.
Kisa Creative Commons License 2000.11.20 0 1 13
Helló !

Tipikus Opel gond a gyujtómodul hiba.
Ez a legváratlanabb pillanatokba (általában a motor meleg állapotába) elfelejt működni,és ugyanilyen váratlanul megjavul.A hibajelenségnagyon hasonló az általad leirtakhoz,bár nem teljesen ilyen jellegű.
Egyébként nem értem,hogy a márkaszervizben miért nem erre gyanakodtak,hiszen erről a létező tipushibáról nekik mindenképp tudniuk kéne.
A másik tippem nekem is az üzemanyagellátó rendszer.Könnyen lehet,hogy tápszivattyú relé a bűnös.
Egyébként a gyujtásrendszer hibájára (gyujtásmodul) könnyen rá lehet jönni,ha van egy kis szerencséd.Mikor megáll a motor,gyorsan kiugrasz az autóból,felnyitod a motortetőt,kihúzod a gyujtáselosztóból a központi kábelt (ugye nem elosztó nélküli ?:)ugy tudom csak az Ecotec motorok azok... ) és kb. 5 mm távolságra a motorblokk közelében megtartod.Közben megkéred az utasod hogy indítózzon.(Nem árt,ha a váltó üresben van !)
Ha van szikra,akkor rakd vissza a kábelt a helyére.Ha igy nem indul,akkor nagy valószínűséggel nem a gyujtásrendszer a gond.Ha beindul, akkor még mindig két esélyes:Vagy időközben megint magához tért az elektronika,vagy a hiba máshol keresendő.Érdemes egy következő alkalommal is ezt eljátszani.
Ha nincs szikra,akkor egyértelműen a gyujtásrendszerben keresendő a hiba.Valószínüleg gyujtásmodul,esetleg Hall jeladó.

Üdv !

Kisa

Előzmény: isup (-)
isup Creative Commons License 2000.11.17 0 0 12
Krisoft !

"benzinszivatyúd meg fog álni " ez mit jelent? = üzemanyagszivattyú relé? mit cseréltek neked?

(bocs, de tök nem értek a kocsikhoz)

Előzmény: Krisoft (3)
isup Creative Commons License 2000.11.17 0 0 11
Sziasztok !

Köszi a tippeket.
Ez az üzemanyagszivattú relé milyen kiadás ?
Érdemes kipróbálni vagy ahhoz túl drága, hogy próbálkozzak ? ja és a cseréjét rá le bízni egy maszekra vagy CSAK szaxervíz ? Ez utóbbival már televagyok...

avantage Creative Commons License 2000.11.17 0 0 10
Nekem gyujtas-elektronikat csereltek, azota egyszer sem allt le. De ez nem olcso.
JAMES Creative Commons License 2000.11.16 0 0 9
Krisoft, vegyél kicsit vissza. Kemény 100 lóval versenyzel? Nekem te lennél kedvenc ellenfelem. :-))

Világ legjobb motorja?!? Erős kölrői túlzás...

Előzmény: Krisoft (5)
Detonátor Creative Commons License 2000.11.16 0 0 8
Szia!
Apám Corsaja is ugyanezt csinálta. Ő is várt egy kicsit, aztán be tudta indítani. A legváratlanabb helyzetekben jött elő a hiba. Az üzemanyagszivattú reléjét kicserélték, azóta kutya baja.
Üdv.: Det
Előzmény: isup (-)
Asszem Creative Commons License 2000.11.16 0 0 7
Legalábbis opelben ez a legjobb. Én is gyilkoltam egy 1.6 Si-t. De a világon...
Előzmény: Krisoft (4)
Asszem Creative Commons License 2000.11.16 0 0 6
Azért azt a 60 ropit nem gondolod, hogy vissza kéne követelni? Te nem ezeknek az alkatrészeknek a cseréjét kérted, hanem a hiba megszüntetését!

Sajna, az opelek alapbetegsége az alapjáratgyengélkedés. Tehát a cím, hogy furcsa hiba, bizony nem igaz. Bármi okozhatja. Az AC nekem is gyanús. Ha az a baja, nekem van egy zsírúj, bontatlan, gyári, szinte féláron. Írd meg, hogy mekkora nyomású kell, hátha ez pont olyan.

Krisoft Creative Commons License 2000.11.16 -1 0 5
Én vagyok a legkeményebb Astra sofőr.A BMW-k a kedvenc ellenfeleim,mert mindegyik azthiszi hogy milyen jó autója van,de amikor Krisoft-al összekerülnek akkor mindegyik megfutamodik
Krisoft Creative Commons License 2000.11.16 -1 0 4
A legjobb a világon az OPEL Si motor , én már csak tom, hiszen nekem több is volt - igaz volt amely 1 naposan meghalt de akkor is a legjobb.
Előzmény: JAMES (0)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!