Tudom, hogy van már Lancia topik, csak ott nincsenek Kappa tulajok, akikkel meg lehetne vitatni a típust. Tervezem egy Kappa vételét, de szeretnék tulajdonosokkal értekezni róla, tesztek/népítélet alapján nagyon jó lehet, és nincs annyi hibája, mint amennyit egy olaszról gondolna az ember(egyébként imádom az olasz autókat), ugyanakkor több tulajdonos megkérdezése nem ezt támasztja alá.
Szóval Kappa tulajdonosok, légyszi segítsetek! Vegyek? Ne vegyek? Jöhet minden info! Képek eladó Kappák is jöhetnek, bármi, ami a típussal kapcsolatos!
Kösz előre is.
Többen írtátok már,hogy a motorolaj szintet figyelő, olajhiány esetén az indítást tiltó jeladó le van törve a gombáról. Az enyém ép volt, 3.000+postáért eladnám. Nem pénz érte,adott esetben egy generáltól véd meg, otthon is pár perc alatt kicserélhető.
Ne az legyen,hogy Probody egy kőszívű szemétláda,adok én is egy tippet.
A tankban az üzemanyag szivattyúból egy rövid cső indul. Ez el tud fáradni idővel a nyomástól és felhasad. Ha nem mértek benzinnyomást, előfordulhat,hogy eljutott az injektorsorhoz benzin,de nincs meg a nyomása mert a felét visszalövi a tankba. Vagy el sem jut előre a benzin, csak abból indultak ki,hogy "zúg az AC szóval az jó"
Végül is tényleg nem vagyok szerelő csak hobbista... Azt fogom tenni amit tanácsoltál, hogy megadom BmS számát is, ha nem boldogulnak vele legalább olyanhoz menjen, aki biztos meg tudja csinálni.
Ezek alap dolgok, tudnék is rá válaszolni ha az autó nem 250km-re volna tőlem. Állítólag úgy történt, hogy leállította a motort, 5 perccel később már nem indult. Ennek 3 hete azóta autószerelők meg villamosságisok küzdenek mint malac a jégen. Mindenesetre furcsa, hogy a szakembernek lövése sincs mi lehet baj.
Kompresszió az tuti van, láttam a hengerekben szinte semmi kopás nincs, állítólag jön az üzemanyag az injektorokon de hogy mennyi és hogy jókor-e... Állítólag az AC is jó de hogy csak búg vagy elő is állítja azt a 3bar-t szintén nem tudom.
Azt mondta, hogy jók a trafók, de hogy szikra van-e azt szintén nem mondta, egyszerűen csak az ötleteket gyűjtöm össze és majd elküldöm a srácnak, hogy próbálkozzon. Velem sose csinált ilyet a kocsi... de egyszerűen nem tudom elképzelni, hogy valami komoly, nagy baj volna.
Vezérműtengely fogaskerekénél lévő hall jeladó tud ilyen problémát csinálni? Mert most hirtelen ez ugrott be. Borulás kapcsoló tud ilyet produkálni? Illetve nem tudom, hogy csinálhat-e még ilyen jellegű problémát az a két érzékelő ami a motor hátulján helyezkedik el. Kettő van belőle és a közepén van a blokkhoz csavarozva talán kopogás érzékelő lehet?! 1 éve amikor láttam őket a burkolatuk repedt volt, esetleg az okozhat-e ilyen bajt?
Mondd,hogy nem vagy autószerelő,neked nem volt gondod vele. Azt nem hiheti,hogy direkt egy időzítőt raktál bele eladás előtt,hogy x nap múlva romoljon el. Régi autót vett,ilyen néha becsúszik. "Megtekintett,kipróbált állapotban vette meg...." Még utoljára add meg BMS elérhetőségét és felejtsen el.
Nem rég eladtam a Kappámat (2.0 20v 155LE) és úgy tűnik hiányzok neki mert megmakacsolta magát. Az új tulaj hívott, hogy nem akar beindulni a kocsi. Üzemanyag van benne, injektorok jók, AC jó, gyújtótrafók szintén jók. Felsőholtponti jeladó jó. Állítólag már több autószerelő nézte de senkinek semmi ötlete sincs miért nem indul.
Valaki tudna mondani valamit, hogy mit tanácsoljak a srácnak? Ötlet szinten is bármi segíthet. Bárkinek bármi eszébe jut légyszi segítsen már!
Jól van fényképezve az autó szerintem. Pont azok a szögek vannak elkapva ahol a Coupe bódé meghökkentően mutat és jól kiadja, hogy ez nem egyszerűen egy megrövidített Kappa limuzin. Kár hogy belső kép nincs. Mondjuk a kipufogó az én ízlésem szerint sok. A felni tetszik (az enyém is hasonló stílus).
De látszik hogy rajongó tulaj. Talán a lengyeleknél a legerősebb a Kappa kultusz most.
ÁÁ, nem. Előszöris fel sem tudnám tenni a 16vt blokkra azt a váltót. Átépíteni meg nem lehet mert a belvilága teljesen eltér a Fiat váltótól. A másik ha fel is lehetne tenni valahogy a motormenedzsment és a váltóvezérlés integrációja számomra megoldhatatldan feladat lenne. Vannak határok a képességeimben meg a lehetőségekben na ez pld azon túl van. Sőt nagyjából már maga a 156 is - bár már szinte öreg autónak számít - számomra már érdektelen a bonyolultsága miatt pedig számos Kappa fiatalabb is lehet tőlük.