feltette ezt a kepet es irta, hogy itt kovettek el a legnagyobg hibat hogy engedtek tovabb menni, mert mar itt a sikon es keves hoval boritott "uton" is rengatni kellett. Az egyik az pickup truck volt, terep gumikkal es 5.7-es motorral, szoval azzal valoszinu nem sok gond volt. De ez a kepen itt lent, ha jol latom egy kb 10 eves pathfinder, sima utaci SUV. Emiatt szoptak a 30C-ban.
Tedd hozzá szkájvóker: a diffizárat az esetek nagy többégében senki sem érti hol van miért ott illetve akkor ez most hogyisvan????(Tudod vannak olyan autók amik kapcsolható négykerekesek....istenem:O)
András! Köszönöm, hátha lesz egy perce és leírja a tutit :)
Pajero76 - ez egy benzines Pajero (3.5 V6 benzin, automata, 2001-es, DID kasztnis). Az aktuális gond, 2200 és 4400 rpm-nél beráz az egész kasztni, minden sebességben (1-5).
A motor generálozva volt nem rég, de előtte is csinálta ugyanezt, amióta csak megvan (fél éve). A kardántengelyek rendben vannak (mivel üresben is ráz), a váltótartó bakokat most cseréltük (erre gyanakodtam).
Van valakinek valami halvány ötlete, mégis mi a szar okozhatja ezt? Tuti, hogy a motor fordulatszámával van összefüggésben. Jelenlegi gondolat a motortartó bak csere...
Van még egy ötlet, az ékszíjtárcsa, ehhez mit szóltok? A POCUK-on találtam egy ilyen megjegyzést hasonló gondhoz, hogy az ékszíjtárcsa és a főtengely között van valami gumi izé, ami gallyra mehet és okozhat ilyet. Szerintetek?
Cseréltem most első kardántengelyt, mert kikoptak már a villák csészéi a kereszteknél. Egy bontottat tettem fel, de csak későn vettem észre, hogy kicsit kotyog a csúszkánál, ráadásul máshogy néz ki kicsit, és mintha nem volna porvédő gumi annál a résznél, csak egy műanyag valami. Szét kéne hogy lehessen húzni a kardánt ennél a résznél, hogy áttehessem a régi porvédőt? Vagy az már komolyabb szakipari munka?
Mennyire gáz a csúszka kotyogása vajon? Olyan fél millimétert kotyog forgatáskor érzésre, de egy picit tengelyre merőlegesen is mocorog, ha megmozgatom. Keressek másikat?
vagy motortartó lesz, vagy valamely ékszíj tárcsa mert a stabilan fordulatszámal köthető össze.
Azért a kardánokat és a kereszteket is nézd át mert jártunk ugy hogy kereszt igen csak meg szivatott pl: egy bizonyos fordulaton be rezonált nagyobb temponál meg teljesen megszünt a rezgés. Mikor kiszedtük jónak tünt kicseréltük és aztóta sincs hangja:)
Egyértelműen a szervező hibája!Megérdemelték a szopást.Ők elvileg tudják hová mennek....milyenek a körülmények mik a minimum elvárások....Fordított helyzet is előfordulhatott volna sőt biztos már történt is ilyen...Egyébként Nissan mik voltak??,Amcsira gyártott eszjuvék vagy igazi Nissan terepjárók? Pl Patrolok?Gumik stbstb...
Helyes szopjon csak az ilyen de utána ne fikázzon senkit hogy milyen béna a többi.
Tudnál akkor szólni az ismerősödnek erről a vibrációs problémáról? Előre is köszi!
Azóta találtam a neten olyasmi magyarázatot, hogy az ékszíjtárcsának valami gumieleme elfárad és az szokott okozni remegést bizonyos fordulaton. Vélemény erről?
Én mondjuk továbbmennék, ha valaki vesz egy ilyet és azt nyilatkozza, hogy neki bevált, tényleg lecsökkent a felére a fogyasztás, akkor azonnal töröltetném a szavazati jogát örökre :)