Tudom, hogy van már Lancia topik, csak ott nincsenek Kappa tulajok, akikkel meg lehetne vitatni a típust. Tervezem egy Kappa vételét, de szeretnék tulajdonosokkal értekezni róla, tesztek/népítélet alapján nagyon jó lehet, és nincs annyi hibája, mint amennyit egy olaszról gondolna az ember(egyébként imádom az olasz autókat), ugyanakkor több tulajdonos megkérdezése nem ezt támasztja alá.
Szóval Kappa tulajdonosok, légyszi segítsetek! Vegyek? Ne vegyek? Jöhet minden info! Képek eladó Kappák is jöhetnek, bármi, ami a típussal kapcsolatos!
Kösz előre is.
Nem rég eladtam a Kappámat (2.0 20v 155LE) és úgy tűnik hiányzok neki mert megmakacsolta magát. Az új tulaj hívott, hogy nem akar beindulni a kocsi. Üzemanyag van benne, injektorok jók, AC jó, gyújtótrafók szintén jók. Felsőholtponti jeladó jó. Állítólag már több autószerelő nézte de senkinek semmi ötlete sincs miért nem indul.
Valaki tudna mondani valamit, hogy mit tanácsoljak a srácnak? Ötlet szinten is bármi segíthet. Bárkinek bármi eszébe jut légyszi segítsen már!
Jól van fényképezve az autó szerintem. Pont azok a szögek vannak elkapva ahol a Coupe bódé meghökkentően mutat és jól kiadja, hogy ez nem egyszerűen egy megrövidített Kappa limuzin. Kár hogy belső kép nincs. Mondjuk a kipufogó az én ízlésem szerint sok. A felni tetszik (az enyém is hasonló stílus).
De látszik hogy rajongó tulaj. Talán a lengyeleknél a legerősebb a Kappa kultusz most.
ÁÁ, nem. Előszöris fel sem tudnám tenni a 16vt blokkra azt a váltót. Átépíteni meg nem lehet mert a belvilága teljesen eltér a Fiat váltótól. A másik ha fel is lehetne tenni valahogy a motormenedzsment és a váltóvezérlés integrációja számomra megoldhatatldan feladat lenne. Vannak határok a képességeimben meg a lehetőségekben na ez pld azon túl van. Sőt nagyjából már maga a 156 is - bár már szinte öreg autónak számít - számomra már érdektelen a bonyolultsága miatt pedig számos Kappa fiatalabb is lehet tőlük.
Én is 166 3.0 V6 6-os váltót keresek a magaméra már régóta és sehol sem találok. Ami van az 2,5 V6-ra való, ennek más a difi áttétele jobban pörög vele bár úgy megy vele mint a barom. Szóval nem eladó egyenlőre.
Egy 166Mjtd 6-os kézi váltóm van eladó, de az meg nem megy fel a V6-ra egészen másképpen néz ki, GM eredetű váltó.
Mondjuk azt nem értem mitől mennek szét sorban a váltók nem jellemző a váltóhiba egyáltalán.
Nem csak az olasznak van lelke: Amikor a Corollába úgy ültem bele hogy megyek utódot nézni, nem indult el. Mint kiderült ledobta az egyik akkusarut, amit soha előtte se utána nem tett.
Amikor megvettem a Lanciát és hazavittem ismerősöm, az utcájában elkezdett csörömpölni a motortérben valami (kipuf tartó bak tört el).
Az autó amit most adtam el hisztizik. Úgy érzem tényleg lelke van az olasz autóknak. Amikor utolsó napjait töltötte nálam akkor hisztizett az elektronika, de aztán orvosoltam a baját. Pár napja állítólag szétment a váltója amit nemrég cseréltem. Valaki tud segíteni akkor csörögjön rám! 70/háromhatvannégy-8291
Gyárilag is Cherry márkájú van bennük. A 325ft-os megegyezik ezzel. Karosnak írják de sima van épp a képen,rendelhető és jó a tüskéje is. (a kart át lehet tenni ha nincs olyan,ott a helye)