Egy gyári 50-és Keeway robogón mennyit javítana egy sport legszűrő és egy kipufogó. Jelenleg 70-et tud... Ezek módosítások után milyen lesz a gyorsulása és a vegsebessége?
Középsztenderen az első kereket rángasd meg (kormánycsapágy, villa lógás). Utána a hátsó kereket próbáld oldalirányba. Utána egyenesfutás ellenőrzése (lehet hátsó kerék beállítása is hibás).
Ha sokat állt esetleg és gumira gyanakszol akkor fújtasd fel amennyire mered (itt direkt nem mondok nyomásértéket) és hagyd úgy pár napig.
Ha még mindig nem jó akkor ahogy írták doboz le, és próba más tempóknál is.
Mivel ezek eddig amik ugye ingyen vannak. Aztán jöhet gumi csere, lánc csere, piócásember, stb. Szerintem.
Gyertyát ne pucolgasd, mert sokat fog még akkor szopatni. Cseréld tényleg mindet.
Hein Gericke osztrák Motorosdzseki (férfi-női) k,könyök,váll,gerincvédövel)kivehetö protectorokkal alig használt ,szinte vadonat új S-méret. ùj ára 175.-€ (nekem kicsi,nagyobbat kell vennem) féláron 60 .-€
Márkás ,Vastag kivehetö béléssel és protektorokkal (váll-könyök,gerinc)gyönyörü állapotban levö motorosdzseki eladó. új ára tavaly 32000.-Ft volt. 165-170cm magassághoz.
Elso gumi miatt csinalja szerintem. A balnan ugyanez volt, 10e utan. A kovetkezo elsogumi szinten bizonyos kopasi szint utan, ugyanaz a tipus. Miota pilot powert hasznalok, sosem csapkod, Megallasig kigurulok vele. Illetve akkor csapokd, ha Dave raul, es az 50literes hatizsakja az 52 literes dobozzal orvenytancba kezd.
Sziasztok, egy kis segitségre lenne szükségem. Ma mentem először több kört. A hiba jelenség a következő:ha elengedem a kormányt, amint belassul a 40-45 km/h tartományba elkezd a kormány csapkodni. Se kigyorsításkor, se erőteljes fékezéskor nem csinálja (mármint ha fogom) csak elengedett kormánynál.
Hazajöttem: alacsony volt benne a guminyomás, ezt korrigáltam (2,5 és 2.9-re) Mivel egy henger nem mindig ment kivettem a gyertyát megtakarítottam, visszaraktam utána ment mindegyik.... Láncfeszesség jó. Kormány -közép sztenderen - forgatva nem szorul, nem lóg, nem hallat hangokat. Milyen irányban induljak el? (10.000 km van benne)
1M külföldi papírral?? Így tartják az árukat kint? Nekem szintén '99-es volt, már injektoros, 2007-ben adtam el kicsit drágábban, 1.1-ért ("Nagymotort szeretnék venni.." fórumon gyakrabban előferdülő topiktárs faterja vette meg). Mondjuk extra nem volt rajta, csak magyar rendszám.. sztem add el a sallangot külön, s akkor annyival olcsóbban hamarabb elmegy..
Valakinek piaci ár fölött egy patika állapotú svájci papiros, vezetett svájci szervizkönyves túrablekbörd?
99-es évj, 53ezer km. Még a karbis változat, (164le). Fűtött garázsban tárolt, szezonra felkészítve... Senkit nem szokott érdekelni, de van rajta kb. 400ezer forintnyi extra (3x45l-es givi dobozszett, LSL Superbike túrakormány, MRA plexi magasítóval, markolatfűtés, szivargyújtó, forgatható kormány..........)
Kimegy a világból, hiszen kérem uram, ez kérem egy Honda uraim
Csere: rendszámos supermoto vagy túraenduró érdekel akár teli árban, vagy krosszmotor/quad kb. fél millióig.
Irányár 1millió huf
Magamnak vásároltam, nem eladásra lett behozva, nagyon jó kis motor, de kiderült, hogy nem az én világom. 45ezres szerviz 1400chf volt, utána került hozzám 5000chf-ért. Regadó nem tudom mennyi, nekem bukó itthon eladni, de nemsoká megyek vissza svájcba, ott meg időm meg nyelvtudásom nem lesz árulni, szóval gondoltam meghirdetem.
Pár topictárs látta-ülte-vezette.
50ezer km-nél kapott karbiszinkront, olajat-szűrőt, új kormánycsapágyazást, teleszkópolajcsere volt, meg a szerelő tudja, még mi minden.....
Kb. 3-4 hónapig jó lesz, ha letakarítod, lefújod matt feketével, aztán mész vele egy kört. Ezután vékonyan lefújod hőálló feketével. A dob rész így egy évet is bírhat, a könyök nem fog annyit, arról nekem csak a marhadrága festék nem ég le (meg nem mondom a nevét, de 4800 volt egy flakon három éve), de annyiért majdnem van új kipuff is.:)
Robeszt kicsit kezdi megölni az időjárás. Nem vagyok az a kútbaugrós típus, de a kipufogó az tényleg nagyon csúnya, a teljes felülete mélyrozsdás.
A tél tudom úgyis megöli újra, de legalább így nyárra lehet ezzel valamit kezdeni? Van olyan festék nem horror áron ami bírja azt a hőt amennyire ezek felhevülnek?
Vettem új gyújtásdobozt a gyöszhöz (még teletenkolom azt' meg is dupláztam az értékét), valamelyik baromfitartó kollégának hétfőn-kedden nincs esetleg kedve meglátogatni némi mintavétel kedvéért?
Variátorral kapcsolatban lenne kérdésem mégpedig az hogy gyári varáitorba van e értelme tenni például egy Polini görgőszettet vagy az egész rendszert ki kell cserélni értme ezalatt az egész variátort. Másik kérdésem meg az hogy a variátor/görgők cseréje melett mit érdeme smég kicserélni? gondolok itt kuplungra kontrasztrugóra stb..
nekem is o csinalta eleg szep munkat vegzett. van benne parazaro is. bejott pestre az ulesert, meg vissza is hozta volna (csak en kimentem erte a terdig ero hoban:)