17,24,30-as kulcsok. a kereket nem kell levenni, persze kényelmesebb egy felemelt autó alatt dolgozni.
(nekem van egy rámpám az udvaron)
A régi szilentek kioperálásához kell egy nagy buta kalapács, egy keskeny hidegvágó meg két konzerv spenót.
Az újakat zsírozd be és kalapáld a helyükre. A csavaroknak szintén mutasd meg a drótkorongos flexet és a zsírt.
A hátsókat levenni pofon egyszerű,
az elsők levételéhez le kell kötni a kormányrudazat kerék-összekötőjének egyik gömbfejét és kifordítani hátra, ehhez viszont le kell kötni a kormány rezgéscsillapítót és azt a nagy buta vasdarabot, ami az első tengelyen lifeg és rezgéselnyelőként funkcionál. Egy vastányér, egy darab drótkötéllel.
Ne felejtsd el visszarakni, mert különben kb 60km/h-nál berezonál a futómű és kicseréled a komplett kocsit alkatrészenként, mire rájössz, hogy az a vastányér nem a kutya itatótálja.
És még valami. Egyszerre csak egy tartót vegyél ki a kocsi alól.
Sziasztok! Nincs véletlen valakinek elfekvőben egy D1-hez való generátora? Ha esetleg felújítandó az sem akadály, az enyémet már felújítani sem érdemes :) 300Tdi motorról való kellene leginkább. Ha van, akkor érdekel mindenképp. Köszönöm előre is.
Éppen hívni akartalak, viszont a Defym leesett, és eltört a kijelzője, abban van a számod. Ha ez az ára, akkor nekiállok telepakolni a nappalit gránit kövekkel, abból lesz az igazi kápolna, viszont ütős legyen amit akarsz mutatni, mer a hátam már nem nagyon bírja az emelgetést :)
oke tudom kicsit eros volt, de azert jo volt. Amugy tenyleg volt hogy 2 honapja nem indult be -27C korul, es szombaton is annyi volt (a hegyekben talan meg kicsit hidegebb is), szoval nem akartam megkockaztatni. De a mentsegere legyen emlitve, miszerint evekkel ezelott meg pocc-roffre indult -35C-ben is, de mara az aksi van vagy 8-10 eves, szoval valoszinu csak azt kell kicserelni. Benne van mar az idei koltsegtervben.
Ja a zsir uj ceges kocsimban - 8 honapos, mar -25C korul nem indult a jargany, pedig az aksi tenyleg uj. A mult heten meg el is kellett vontatni, mert leallt 3x az uton. Ford Escape 470 km-rel. A lassan 300 ezer km-t mutato zsiraffal ez meg soha nem fordult elo...
nem tudom hogy milyen gumik voltak rajta, de valoszinu sima negy evszakos. Nem akarok tul sokat kerdezni a dologrol, mert a szervezoe a Land Rover Shop, ahova meg vinni akarom a jarganyt, es nem akarok okoskodni, igy sem olcsoak a sracok. De az irasabol ugy tunt, hogy nagyon-nagyon megbanta a dolgot. A gyerek ugy tunt egy kep alapjan hogy kb 10 eves kislany. Azzal meg ugyebar nincs baj hogy milyen markaju autoja van, hiszen nem mindenki szereti az angol autokat, de az mar gond hogy tenyleg off-roadra valo-e vagy nem.
Na mindegy, en inkabb kint voltam turasielni, raadasul a hondammal mentem, mert tuti hogy beindul a hidegben :)
Levvagen, az enyém benzines és nem alacsony fordulaton jelentkezik a rendellenes vibrálás, úgyhogy sajnos (vagyis szerencsére:)) nem ez lesz a gond... bár lehet váltóbaj is, de remélem ékszíjtárcsa, vagy motortartó bak lesz...