1,6 Dízel tipusú autóm van. Egy ideje a jobb első fütómű felöl zörej hallatszik, ha gödörbe, kisebb kátyúba hajtok, vagy rosszabb útszakaszon hajtok. Ez a "kattanó" zörej egészen lassú sebességnél is hallatszik egy ideje rosszabb úton haladva. Egyébként semmi más hibát nem észlelek és síma úton hangtalan a futómű. A menetteljesítmény renbben van és minden egyéb kifogástalanul működik, a számítógép sem jelez semmilyen hibát.
Amennyiben van ötletetek, hogy mi baj lehet, kérlek írjátok meg. -Vagy ne foglalkozzak vele?- A múlt hónapban volt az autó műszaki vizsgán, már akkor is megvolt ez a probléma, de nem jeleztem akkor még a márkaszervíznek és Ők sem említették ezt a hibát, az autó minden javítás nélkül átment a műszakin.
Harmadik nekifutásra sem tudtuk összehozni a tolatóradar kijelzését. Minden be lett állitva, de kép nincs csak hang. Kezdhetek beletörődni :(....hacsak nem történik valami csoda.
Tegnap kicserélték a lendkerekem és a kuplungszettet. Kicsit szokatlan, hirtelen ránt nagyot :-) Érzésre sokkal jobban lódul az autó, nincs az a "taknyolos" szakasz gyorsításnál. (Már csúszott a tárcsám kicsit). Bízom benne, hogy a fogyasztásra is jótékony hatással lesz, legalább 0.5 litert várok tőle százon.
Alkatrász ügyben volt egy kis zizi, én vásároltam. A lendkerék sikeredett viszonylag jó áron (Erik ne figyelj) és kuplung is lett.
A szereléssel várnom kellett még 3 hónapot, majd mire emelőre került az autó, kiderült, hogy a kuplungszett nem jó, mert nincs rajta valamilyen önbeállító szerkezet. (Kényszerből gyári szettel orvosoltuk).
Így viszont van egy eladó VALEO szettem. A márkaszerviz szerint vélhetően a 1.6-os dízelhez lehet jó. (Igaz, a Valeo meg más honlapok hozzák a 2.0 HDI motorhoz is).
tegnap óta vagyok 407SW tulaj. Remélem boldog tulaj leszek. Most kezdem átolvasni az egész fórumot, addig is tudna valaki dodni nekem egy angol nyelvű manualt? abw1101kukacgmailpontcom (A nyelv mindegy is, csak ne francia legyen, úgy nem tudok, és csak az van a kocsiban plusz csak azt találtam a neten is). Kulcsprogramozást már olvastam az egyik hsz-ban, majd lehet, hogy zaklatom a kollegát ezügyben.
Sziasztok. Nemreg vasaroltam egy Peugeot 407 SW -t. Ket problemam volna az egyik hogy tegnap ota sipakol a computer amikor fekezem, index lampa problemara hivatkozik, ma reggel pedig bal hatso fek lampa nem eg. Leellenoriztem lampak egnek.. A masik problemam hogy a napfenyteto alatt az elhuzhato karpit megadta magat, a kis fulek eltortek, igy nem mozgathato a karpit. Nemi segitsegre lenne szuksegem, merre induljak a problemakkal.
Nem állok dugóban. Pestre járok dolgozni és 2-3 lámpval találkozva, külső kerületbe van a munkahelyem.
Vannak ennek bosszantó hibái, de gondolom odafigyeléssel elkerülhető. Sajnos a használtautópiac egyre gatyább, mert új autót a qtya se vesz már.
A nagyobb kocsit apóstól vettük, a másik meg új volt. Bár azt most csak a ház elött rohasztom (régi swift). Ezekkel nincs is bajom, de a swiftbe nem raknám be a gyerekeket. Egy ideig cserélgettem a kocsit. Oviba a nagyobb autóval, munkába a swiftel. Elég sok idő volt a csere.
Szia tronik! Nekem 1,6 HDI-m van. Tökéletesen elégedett vagyok vele. 100 000 Km-t mentem, eddig komolyabb hiba nélkűl. Igen sok autóban -többek között egyes Ford modellekben van ez a motor. Van Volvóban, Mazdában is. Persze a többi márkáknál azért kisebb-nagyobb variálisokkal alkalmazzák. Típus hibája a kettőstömegű lendkerék kerregése, itt is előfordulnak indokolatlan hiba üzenetek, és a FAP is igényel némi odafigyelést, kűlönosen télen. Üdvözlet: birobandi
Hello!Nekem ugyan benzin van de: Igen ezek városi adatok és nem lehet leszorítani. Most vettem én is. Nagyon sok kocsit megnéztem benzinest és dieselt is. A két diesel közül az 1.6 a modernebb fejlesztés a 2.0 kicsit régebbi.Sok dieseles forumozó is van itt reméljük valaki segít neked közülük.Én benzines téren tudok "tanácsokat" adni. A dieselek között rengeteg kintről berángatott autót találtam és mind,: értsd az összesről amit megnéztem kiderült valami turpiság. A tipus bajok motortartó bak jobb oldalon szakadnak.A középpső kis kijelző a beltérben kipurcan a melegtől. A komputer elég érzékeny,ontja a hibaüzenetet a legkissebb eltérésre is. A motor hőmérséklet gomba melletti vizfolyás hajlamos kinyírni a kompot is.