Tudom, hogy van már Lancia topik, csak ott nincsenek Kappa tulajok, akikkel meg lehetne vitatni a típust. Tervezem egy Kappa vételét, de szeretnék tulajdonosokkal értekezni róla, tesztek/népítélet alapján nagyon jó lehet, és nincs annyi hibája, mint amennyit egy olaszról gondolna az ember(egyébként imádom az olasz autókat), ugyanakkor több tulajdonos megkérdezése nem ezt támasztja alá.
Szóval Kappa tulajdonosok, légyszi segítsetek! Vegyek? Ne vegyek? Jöhet minden info! Képek eladó Kappák is jöhetnek, bármi, ami a típussal kapcsolatos!
Kösz előre is.
Na épp az a két sárga kütyü van már megkopva, ezért az lötyög a helyén. (nekem éppen fehérek). Állítani, úgy tudsz rajta, hogy a rövidebbik sínt, amit két csavar fog, elkezded mozgatni keresztbe. Minden egyes állításnál kipróbálod, hogyan működik az ablak. Elég érdekes dolgokat lehet vele elérni. Türelem és türelem.
No, hirtelen felindulásból nekiestem megjavítani a felfelé néha szoruló ablakemelőt. Addig jutottam hogy kárpit le, meg alulról kb fel ajtóig lebontottam a szigetelést (itt is járt már előttem valaki, kacsaragaccsal volt visszatéve). Ebben az állapotban leengedett ablak mellett látom a sint, amiben a két sárga műanyag izé fut. Nem tűnik úgy hogy szorulna, kapott egy adag lítiumos zsírt is, mondanom sem kell hogy nem oldotta meg a dolgot.
Gondolom fentebb kell keresnem a probléma okát, a motornál. Remélem lehet helyén kezelni a dolgot, nem kell szétszedni a komplett ablak és emelő szerkezetet.
Nekem is Comfort Drives volt a 2.0-ás. A mostani 2.4 poweres (mindegyik az). Aztán a katalizátort elbocsátottam a rendszerből. Hiába mondják,hogy a gyári kat. nem csökkenti a teljesítményt, DE csökkenti. Az első lepadlózásnál már éreztem. Így már elég dinamikus,jókat lehet menni vele,de legközelebb 3.0-t veszek ez biztos ha még lesz belőle normális darab.
Gond leginkább akkor szokott lenni, ha vissza kell lassítani egy kamion mögött, majd visszagyorsítani.
Ilyen esetben érzem hogy a 4-es is kevés így terhelve. 100-ig simán jó a 3, 4-esben utazóig, aztán jöhet az 5.
Jah, nekem Comfort Drive-om van, a számokat elnézve lényegében a 2.4TDS váltója van alatta. Csak az a 100 egynéhány Newtonméter hiányzik :) Pályafogyi amúgy szerintem azonos, 8 lityó.
Én a telekocsikázások alatt mindig a reakciókat néztem:
- Milyen autóval jössz? Szürke Lancia. Aham... (#1);
- Mennyivel megyünk, hogy így szabadul fel a belső sáv? 160 pár, miért? Nem is érezni... (#2)
- Köszi a fuvart, tényleg kényelmes volt, jól elfértünk, nem is ismertük eddig ezt a kocsit, máskor is mennénk veled, ha jössz erre. Hát persze, megbeszéljük majd, ha aktuális. (#3)
... és ezek keveréke :) - lassan másfél éve már, hogy abbahagytam a telekocsizást, majd augusztusban elkezdem, de akkor már nem Kappa-val! :)
Lehet túl sokat látsz a kocsi oldalából. Nekem úgy van beállítva,hogy nem látom a kocsi oldalát egyáltalán. A 15centis sávban az ajtók mellett úgysem fér el semmi,minek foglalja a tükörben a helyet. Amit már nem látok oldalt a tükörben azt látom a szemem sarkából.
"Nagyon kényelmes, dinamikus autó, kellemes volt az út és a sofőr társasága is!"
Azért a dinamikuson mosolyogtam: 4 ember+klíma+csomagok, azért megterhelik a hosszú váltót és a kis motort.
Amúgy egy negatívum, ami nagyon hiányzik a kappából, bár pótolható: holttérmentesített külső tükrök. Szombaton kanyarodtam fel az M5 bevezetőre, meg akartam előzni az előttem gyorsuló lakóautót, hát egy kombi Laguna és még egy kisebb autó volt eltűnve. Lehet elugrok homasitába venni egy pár holttérmentesítőt.
Ohh, szomszédom csinált videót a tribünről ... hát kívülről még hátborzongatóbb a hangja, mint belülről :)
U.I.: ma megvolt első telekocsis utam is vele, úgy tűnik a hátul ülő párocska meg volt elégedve a kényelemmel. Persze nem kell semmi olyanra gondolni, nem leszek keresztapa :D
Szerintem is inkább 200 környékén voltak a többiek, de mivel ez gokart pálya, nem a paci számít, hanem a tapadás.
Az utcai gumijaimat sem akartam nagyon terhelni, majd veszek jövőre játszós szettet.
A lassítók is szándékosan vannak beletéve biztonsági okokból, kettesben általában végig lehet menni, idén azért kellett egy hármas is.
Nem értem miért lennék tökös, négy éve lógok velük :) Volt amúgy két BMW E36 is. Ettől függetlenül kicsit paráztam hogy úgy végzi, mint a japán autó egy amerikai találkozón :D
Valószínű nem csak 5 lóerővel lépték át a kategória küszöböt,és jobb lett volna az eredmény ha nem 195-ös gumik vannak rajta meg esetleg még 4dugattyús Brembo fékek.....és még akkor is gyári minden.
De tökös vagy,hogy indultál egy Toyota találkozón:-)
Aki bont kappát attól kérdezem, hogy valakinek van-e eladó világítás kapcsoló tekerőke. Az a fekete műanyag amit az kezünkkel fogunk és kapcsoljuk a világítást.
Túléltük Kakucsringet. Igaz nem tiportam, max 5000ig pörgettem, így csak 51.9 lett a legjobb köridőm, utolsó a 150LE feletti kategóriában, de az ellenfelek épített vagy tuningolt masinák voltak.
Fogadtatás vegyes volt, volt aki csak legyintett, de állítólag azt suttogják hogy kifogtam egy jó vasat jó áron, azt várták hogy eddigre már szét fog esni ...
Majd linkelek képeket, videóból egy van csak, nem volt nálam telefontartó ...
Ha borulás érzékelő valami miatt oldott (lehet egy komolyabb kátyú pld. vagy takarítás ülés alatti matatás miatt is ki tud ugrani) az üzemanyag szivattyútól veszi el a testelést. Simán okozhat ilyen hibát.
Mondom én az autónak lelke van: nem kellett volna eladni. Eladtad és megszakadt a spirituális kapcsolat. Az új tulajnak tudnia kellene most életet lehelnie belé ha nem megy neki akkor ne vegyen használt autót.