Az Ön által felkeresett topic fegyverek, ill. annak látszó eszközök
forgalmazásával kapcsolatos adatokat is tartalmazhat.
Felhívjuk figyelmét, hogy csak akkor lépjen be, ha Ön fegyverek forgalmazásával
vagy felhasználásával hivatásszerűen foglalkozik, és a honlap látogatása nem
eredményezi valamely Önre vonatkozó jogszabály vagy egyéb szabályozás
rendelkezéseinek megsértését.
Az Port.hu Kft. a fórum számára kizárólag tárhelyet szolgáltat, a honlapon
megjelenő információk vonatkozásában szerkesztői felelősséget nem vállal.
Amennyiben megítélése szerint a honlapon jogellenes tartalom jelenik meg, úgy
azt kérjük, jelezze az Port.hu Kft. mint tárhelyszolgáltató felé.
Akkor jól gondoltam, csak nem ilyen hosszan és szakszerűen írtam le, azért mégiscsak gépészember vagyok na:)
A honvédségnél mindennek van rövidítése, aki benne él annak persze természetes.
Azt had kérdezzem meg hogy az egységek elnevezése hogy van, mivel ez nem tiszta nekem. Ilyenre gondolok hogy itt van pl. az MH 25. Klapka György Lövészdandár. Ebből a 25 mit jelent? Mert összesen nincs 25 lövészdandár gondolom. Vagy a számozás kezdődik 1-től folyamatosan, akármilyen haderőnem? Mert ugye volt anno az 5. hadsereg, de nem volt összesen 5, csak 1.
Azt a dobogót töltőhídnak hívják. Ha látsz filmet, akkor a vontató két hajtott kereke a híd alacsonyabb részén áll meg, a TZM kereke pedig a másik híd magasabb részén. Ezáltal a TZM-en lévő töltőpálya és az indítóállványon lévő indítópálya azonos magasságra kerülhet. Azért írom, hogy kerülhet, mert ahhoz a telepítéskor bizonyos dolgokat be kell állítani. A töltőhidat egyébként milliméter pontossággal állítják az indítóállványhoz. Mivel a szállítójárműnek fix méretei vannak, így a fix méretre beállított töltőhíd garantálja, hogy a szállító-töltő jármű mindig azonos helyzetbe áll az indítóállvány elé. Akkor már csak át kell fordítani a töltőpályát, azt összecsatlakoztatni az indítópályával, és amikor egy merev híd az egész, akkor már lehet is áttekerni. A töltőhíd magassága más szempontból is fontos. Azt a rakétát, hacsak el nem lőttük, egyszer le is kell szedni az indító állványról. Ahhoz pedig az addig egyéb helyen lévő szállító-töltő járművel oda kell állni az indítóállványhoz. És az eredmény az, hogy a vontató és a szállító jármű pont elfér a töltési szögön, vagy alaphelyzetben álló rakéta alatt.
Bizony, van. A rakéta állványra töltéséhez a pontos pozíciót segíti a TZM-nek (Szállító-töltő), hogy pontosan ott álljon meg, ahol a hordozó sín forgás pontja, annak vége egybe essen, találkozzon az indító állvány sínével.
Ezt az állványon levő ábra és egyéb eszközök segítségével jelölik, mérik ki, helyezik el.
Annak van valami funkciója hogy a teherautó a kerekeivel pont feláll egy dobogóra? Gondolom úgy van kitalálva hogy akkor van jó helyen az egész az átrakáshoz, magasságra is meg távolságra is.
Az a baj hogy a 32 bites oprendszernél egyszerre csak 2 Gbyte memória foglalható le. A 3G switch abban segít hogy tényleg legyen is 2G lefoglalható fizikai memória.
Ha van vírusirtód kapcsold ki teljesen, mert az is sok memóriát visz el. nézd meg van e elég lapozó fileod, legyen 8 giga.
De sajnos a legjobb megoldás az az amit már írt gauntkolléga, cseréld le az OS-t 64 bitesre, lehetőleg windows 7 home basicra, annak van a legkevesebb memória igénye. (A starter még kisebb, de az 32 bites)
Veszel egy új számítógépet. :( Én is belefutottam ebbe a problémába, én sem tudtam még az Oszát kipróbálni. Sajnos óriási memóriaigénye van a programnak, 32 bites oprendszernél 3GB kell, 64 bitesnél 4GB.
Gond adódott a SAMSIM futtatásakor. Föltelepítettem a legfrissebb verziót, de ahogy ki szeretném próbálni az OSZA-t, rendszeresen azt a hibaüzenetet küldi, hogy "Run time error 481, invalid picture" bezárja a programot. Mi lehet a megoldás?
Nem nagyon kérdéses hogy az Ukránok voltak. Ha a szakik lettek volna, akkor már bőven tele lenne minden a bizonyítékokkal, és nem a nagy kuss, és elhallgatás, mismásolás menne.