Persze, 50-60 ezrenként tönkremegy. Ha a korlátozás átvágása után nem szigetelik, meg hagyják a gyertyát gatyára menni, akkor egészen rövid idő után is. Node ez első esetben az teljesen vállalható eredmény, a második eset meghát, nem a típus hibája.:)
Nem is erre gondoltam (bár ha normálisan leszigetelik, akkor felőlem működhetett volna a dolog így még jó sokáig), hanem hogy a probléma sajnos némiképp valós.
Van, mert nem örökéletű a gyújtásmodul. De azért azt belátod, hogy mikor emberünk úgy hirdette, hogy "típushiba kiküszöbölve forevör", akkor némiképpen túlzott, nem?:)
Igen, tudom, hogy ott kisebb buktával lehetne, de az a baj, hogy se szabadidőm, se nyelvtudásom nem lesz fogadni az érdeklődőket...
Édesapámmal beszéltük, hogy kipróbálja, és ha tetszik neki, akkor itthon marad nála, én meg elmegyek a szezonra az Ő Varaderojával, vagy meghirdetjük azt (is.)
690es Duke R-ről tudunk valamit uraim? Elkezdett tetszeni, de még hasonlón sem ültem....
Egy kint megismert srácé volt a motor, párszor gurultunk együtt, és akkor tetszett meg. Tájékozódtam az árakkal, 3500 és 6000 chf közt voltak a hasonlóak, és látva hogy hogyan használja, meg tudva a szerviztörténetét úgy döntöttem, hogy megéri többet kiadnom érte mint Magyarországon (majd utána azt forgalomba helyezni Svájcban)
Szóval jobban is tartja magát, meg nem is áron alul vettem romot eladásra :)
"Sallangot" biztos nem adom el külön, még ha el is vinnék, mert akkor ha a motor megmarad, nem olyan lesz, mint ahogy én szeretem (túrásan) :)
Viszont hogy el tudd képzelni: ősi Minarelli 2T elektronika (a doboz alakú, aminek alul van a csatija), az eredeti Piaggioról letörve a csati és átkötve úgy, hogy ez adja a gyújtásjelet neki. Az összekötő "kábel" három különböző drótból összetákolva.:)
Ja, gyakran, de legfőképpen akkor, ha rossz a gyertya, meg nem tapasztják be a megvágás helyét. Dani képén is úgy néz ki, hogy fűrész volt, két gramm ragasztó meg már nem.:)
Az enyémben egy tákolt elektronika múlt ki (ha kimúlt - k.rvára nem értek hozzá), mert balf@szul lett megcsinálva és én sem figyeltem oda eléggé amikor szétszedtem. Ettől persze még nem hiszem hogy megbízhatóság tekintetében jobb volna (mármint gyári állapotában), mint egy japán-japán robesz, csak a tisztánlátás kedvéért jegyezném meg.
Ami könnyű görgőkkel szinte biztosan így lesz. Ha csak kicsit van így, alig lehet észrevenni (egy 125-ösnél már inkább, de gyári, csak variátorral tuningolt ötvenesnél szinte biztosan nem). De ilyenkor mindig csúszik a szíj, ahogy nő a nyomaték, egyre jobban, aztán egyszer csak fogni kezd (hangban: víííííí-vü-viiiííííííííííííííí, durvább esetben víííí-üüüüüü-viiiiiíííííí:)). Jobb az, ha könnyű görgőkkel a kuplung is feljebb zár.
2001-ben hoztak nekem egy olyan ZIP-et, mint a Danié, csaképpen 10 kilométer volt benne. Egy barátom barátnője használja, semmi baja nem volt, de még mindig benne vannak a fojtások (Tavaly 28 ezer volt benne). Így is többet megy, mint amennyivel a japók használják.:) Illetve elnézést, az indexkapcsolót cserélni kellett már tavalyelőtt kb.
Plusz ugye a japók közül is csak a Yamahák bírják ilyen jól, meg azoknak is csak a motorja. Nem kell elképzelnem a futóművek állapotát itthon lefutot 10-20 ezer kilométer után, mert tudom, hogy milyenek.:)
Egy a jog tobbszor feljott, agyaltam mar rajta korabban, de most hogy itt volt aza dio,hat no f*ckin way hogy nekem olyan legyen valaha.
Egyreszt rettenet szagu lesz a ruha,ez nem ujdonsag. De azon semmi hely nincs,maxi tisztelet h olyannal jartal.
Az olasz 4t rol..
Jester megvette piaci ar alatt 40% korul fustolve,veres torokkal.
Nekem szolt az elado,h szerinte zorog a blokk. Mostmar szerintem is zorgott ;-)
Szoval ezt nemneveznem mintavetelnek ;-)
Neos az tényleg jó, de FCs-é, ami anno nálam volt kölcsönbe, az ilyen 5+ litereket evett, pedig csak egy kicsivel ment jobban mint a Zip (ami meg ugye feleannyit fogyaszt).
Mindegy, egyelőre úgyis marad ez, aztán jövő télen majd meglátjuk...
Ha ott zár a kuplung, ahol már nem ejt a variátor, akkor jobban gyorsul és kevesebbet fogyaszt (meg lassan is lehet menni fék nélkül). A vespán egyszerű dolgom volt, mert volt öt különböző kuplungom, azokat cserélgettem, de egy állíthatóval gyorsabban eljutottam volna az optimumig.