Keresés

Részletes keresés

tcaoe Creative Commons License 2013.03.11 0 0 255648

Persze, 50-60 ezrenként tönkremegy. Ha a korlátozás átvágása után nem szigetelik, meg hagyják a gyertyát gatyára menni, akkor egészen rövid idő után is. Node ez első esetben az teljesen vállalható eredmény, a második eset meghát, nem a típus hibája.:)

Előzmény: gencsydani (255647)
gencsydani Creative Commons License 2013.03.11 0 0 255647

Nem is erre gondoltam (bár ha normálisan leszigetelik, akkor felőlem működhetett volna a dolog így még jó sokáig), hanem hogy a probléma sajnos némiképp valós.

Előzmény: tcaoe (255646)
tcaoe Creative Commons License 2013.03.11 0 0 255646

Van, mert nem örökéletű a gyújtásmodul. De azért azt belátod, hogy mikor emberünk úgy hirdette, hogy "típushiba kiküszöbölve forevör", akkor némiképpen túlzott, nem?:)

Előzmény: gencsydani (255644)
gencsydani Creative Commons License 2013.03.11 0 0 255645

Duke neked nagyon kicsi lesz, már nekem is határeset volt (kb. 20 percet mentem vele Kakucson), pedig én csak 180 cm vagyok.

Amúgy baromi jó kis motor, Svájcba szerintem ideális választás lenne.

Előzmény: kis_andras (255642)
gencsydani Creative Commons License 2013.03.11 0 0 255644

Szóval akkor mégiscsak van valami igazság ebben a "típushiba"-dologban...

Előzmény: Törölt nick (255619)
daVeFR Creative Commons License 2013.03.11 0 0 255643

Ellenkormányzás? ;)

Előzmény: Törölt nick (255640)
kis_andras Creative Commons License 2013.03.11 0 0 255642

Igen, tudom, hogy ott kisebb buktával lehetne, de az a baj, hogy se szabadidőm, se nyelvtudásom nem lesz fogadni az érdeklődőket...

Édesapámmal beszéltük, hogy kipróbálja, és ha tetszik neki, akkor itthon marad nála, én meg elmegyek a szezonra az Ő Varaderojával, vagy meghirdetjük azt (is.)

 

690es Duke R-ről tudunk valamit uraim? Elkezdett tetszeni, de még hasonlón sem ültem....

Előzmény: Törölt nick (255639)
kis_andras Creative Commons License 2013.03.11 0 0 255641

Ez is bálna :)
Vedd meg. Mást nem, akkor OTP-re :)

 

Előzmény: zöld_I (255638)
zöld_I Creative Commons License 2013.03.11 0 0 255638

Pont egyik nap jutott eszembe, hogy jól mutatna a bálna mellett :D

Előzmény: kis_andras (255635)
daVeFR Creative Commons License 2013.03.11 0 0 255637

>pl ha jobrra fordítottam a kormányt, akkor garantáltan jobbra kanyarodott.

 

egészen biztos vagy ebben? ;)

Előzmény: Törölt nick (255555)
kis_andras Creative Commons License 2013.03.11 0 0 255636

Halló Uram :)

 

Mostanába kb. annyit bacardizok, amennyiszer látlak a fészbukkon :)

 

Hogy szolgál az egészséged?

Előzmény: Törölt nick (255555)
kis_andras Creative Commons License 2013.03.11 0 0 255635

Halló!

Egy kint megismert srácé volt a motor, párszor gurultunk együtt, és akkor tetszett meg. Tájékozódtam az árakkal, 3500 és 6000 chf közt voltak a hasonlóak, és látva hogy hogyan használja, meg tudva a szerviztörténetét úgy döntöttem, hogy megéri többet kiadnom érte mint Magyarországon (majd utána azt forgalomba helyezni Svájcban)

Szóval jobban is tartja magát, meg nem is áron alul vettem romot eladásra :)

 

"Sallangot" biztos nem adom el külön, még ha el is vinnék, mert akkor ha a motor megmarad, nem olyan lesz, mint ahogy én szeretem (túrásan) :)

Előzmény: KawaBazsy (255554)
Roadkill Creative Commons License 2013.03.10 0 0 255634

Neked lehet mindkettőt.:D

Előzmény: Quattroman (255633)
Quattroman Creative Commons License 2013.03.10 0 0 255633

ez most opciós, vagy lehet egyszerre mindkettőt választani?

:D

Előzmény: Roadkill (255632)
Roadkill Creative Commons License 2013.03.10 0 0 255632

http://totalbike.hu/hirek/2013/03/06/itt_a_legolcsobb_yamaha/?utm_source=tb_topic&utm_medium=cikk&utm_campaign=Forum

Most komolyan: önindító nélküli robogó? 2013-ban 2 ütemű? 400-ért?!?!?!

Teljesen elgurult a gyógyszerük vagy én vagyok hülye?

tcaoe Creative Commons License 2013.03.10 0 0 255630

Ja, nikkem kukac vipmail ponthu.

Előzmény: Törölt nick (255629)
tcaoe Creative Commons License 2013.03.10 0 0 255628

Az a Majestyé, azt még csak-csak megismerem.:) Öt láb, három a bal, kettő a jobb oldalon, fémház két rögzítőfurattal.

Dobj róla képet, meglássuk.

Előzmény: Törölt nick (255627)
tcaoe Creative Commons License 2013.03.10 0 0 255626

Ja, már az is több, mint a semmi.:)

Ha a lábak számozása látszik, akkor össze tudom hasonlítani azokkal, amik vannak (merhogy ráírtam mindre, miből van, nemigen tudom fejből:)).

Előzmény: Törölt nick (255625)
tcaoe Creative Commons License 2013.03.10 0 0 255624

Ja, ha látsznak számok, akkor pontosabban is, ha nem, akkor csak kb. tudom.

Előzmény: Törölt nick (255622)
tcaoe Creative Commons License 2013.03.10 0 0 255621

Viszont hogy el tudd képzelni: ősi Minarelli 2T elektronika (a doboz alakú, aminek alul van a csatija), az eredeti Piaggioról letörve a csati és átkötve úgy, hogy ez adja a gyújtásjelet neki. Az összekötő "kábel" három különböző drótból összetákolva.:)

Előzmény: tcaoe (255620)
tcaoe Creative Commons License 2013.03.10 0 0 255620

Ja, gyakran, de legfőképpen akkor, ha rossz a gyertya, meg nem tapasztják be a megvágás helyét. Dani képén is úgy néz ki, hogy fűrész volt, két gramm ragasztó meg már nem.:)

Előzmény: Törölt nick (255619)
gencsydani Creative Commons License 2013.03.10 0 0 255618

Az enyémben egy tákolt elektronika múlt ki (ha kimúlt - k.rvára nem értek hozzá), mert balf@szul lett megcsinálva és én sem figyeltem oda eléggé amikor szétszedtem. Ettől persze még nem hiszem hogy megbízhatóság tekintetében jobb volna (mármint gyári állapotában), mint egy japán-japán robesz, csak a tisztánlátás kedvéért jegyezném meg.

Előzmény: Törölt nick (255612)
tcaoe Creative Commons License 2013.03.10 0 0 255615

Ami könnyű görgőkkel szinte biztosan így lesz. Ha csak kicsit van így, alig lehet észrevenni (egy 125-ösnél már inkább, de gyári, csak variátorral tuningolt ötvenesnél szinte biztosan nem). De ilyenkor mindig csúszik a szíj, ahogy nő a nyomaték, egyre jobban, aztán egyszer csak fogni kezd (hangban: víííííí-vü-viiiííííííííííííííí, durvább esetben víííí-üüüüüü-viiiiiíííííí:)). Jobb az, ha könnyű görgőkkel a kuplung is feljebb zár.

Előzmény: Törölt nick (255606)
tcaoe Creative Commons License 2013.03.10 0 0 255614

Pedig...:)

2001-ben hoztak nekem egy olyan ZIP-et, mint a Danié, csaképpen 10 kilométer volt benne. Egy barátom barátnője használja, semmi baja nem volt, de még mindig benne vannak a fojtások (Tavaly 28 ezer volt benne). Így is többet megy, mint amennyivel a japók használják.:) Illetve elnézést, az indexkapcsolót cserélni kellett már tavalyelőtt kb.

 

Plusz ugye a japók közül is csak a Yamahák bírják ilyen jól, meg azoknak is csak a motorja. Nem kell elképzelnem a futóművek állapotát itthon lefutot 10-20 ezer kilométer után, mert tudom, hogy milyenek.:)

Előzmény: Törölt nick (255613)
zöld_I Creative Commons License 2013.03.10 0 0 255611
Egy a jog tobbszor feljott, agyaltam mar rajta korabban, de most hogy itt volt aza dio,hat no f*ckin way hogy nekem olyan legyen valaha.
Egyreszt rettenet szagu lesz a ruha,ez nem ujdonsag. De azon semmi hely nincs,maxi tisztelet h olyannal jartal.
Az olasz 4t rol..
Jester megvette piaci ar alatt 40% korul fustolve,veres torokkal.
Nekem szolt az elado,h szerinte zorog a blokk. Mostmar szerintem is zorgott ;-)
Szoval ezt nemneveznem mintavetelnek ;-)
Előzmény: Törölt nick (255608)
gencsydani Creative Commons License 2013.03.10 0 0 255609

Annyira azét nem vágom én őket...

 

Neos az tényleg jó, de FCs-é, ami anno nálam volt kölcsönbe, az ilyen 5+ litereket evett, pedig csak egy kicsivel ment jobban mint a Zip (ami meg ugye feleannyit fogyaszt).

Mindegy, egyelőre úgyis marad ez, aztán jövő télen majd meglátjuk...

Előzmény: Törölt nick (255608)
gencsydani Creative Commons License 2013.03.10 0 0 255607

Nem, hanem mert kevesebbet fogyasztanak (FB vagyok, ugye).

Előzmény: Törölt nick (255592)
tcaoe Creative Commons License 2013.03.10 0 0 255605

Nem értek egyet.:)

Ha ott zár a kuplung, ahol már nem ejt a variátor, akkor jobban gyorsul és kevesebbet fogyaszt (meg lassan is lehet menni fék nélkül). A vespán egyszerű dolgom volt, mert volt öt különböző kuplungom, azokat cserélgettem, de egy állíthatóval gyorsabban eljutottam volna az optimumig.

Előzmény: Törölt nick (255586)
zöld_I Creative Commons License 2013.03.09 0 0 255603

10 perc alatt kicserélem, ha nem tecc, megy vissza a gyári.

Nagyon nem zavar, csak 1.4 astrák megcsiklandoznak indulaskor.

 

Ja, teszteltem a kínai robi ABS-t

Tapadós aszfalton  emeli a hátulját.

Poros aszfalton blokkol.

Köztes megoldást nem találtam :DDDDD

Előzmény: Törölt nick (255602)
zöld_I Creative Commons License 2013.03.09 0 0 255601
Vettem egy grammal kisebb gorgoket, hogy fickosabban lojon ki, kivancsi leszek...

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!