Erről beszélet. Én már január 7-én másik bankba mentem volna, ha az az észlén be nem fogadja így az adv szerződést. Hülye p*csa csak március 10-én szólt, hogy jaj nem is jó.
1., Feltartottak 2., Rosszabb körülmények között lehet azóta hitelt ferlvenni! 3., Az adv szerződés mielőtt alá lett írva, decemberben 3 axa fiókban (Rákóczy úti, Váci úti, Harminckettesek tere) fiókban jártam, összesen 5 alkalommal és sehol sem adták oda az adv.szerz tartalmi kövertelméyneit, és nem is említetteék azt az egy monadot amin szivat az Axa. Talán nem véletlenűl!
Annyit montak lenem benne hogy albetétesítéskor fizet, meg az összeg. A faszok még a fióükban ki is kalkulálták hogy B 11 és B4-el 12 millió jár. Ezért is lett beleírva. Szóval volt itt mulasztás, nem egy ember részéről! Csak megjegyzem hogy már a FVF is kint járt, "próbavásárlást tartott". Ebben leelenőrízték, hogy ad e-teljes körű tájáékozttaást az Axa.
Na és itt fogják beszoponi rendesen! Vagy a felügyeletnek is az mondják, hogy "így jártál!" ?
Igen. Én is úgy látom, hogy van aki a dolog egyik oldalát akarja csak látni.
Pl.: Axa Üzletszabályzat egyik pontja. De a teljes üzletszabályzatot, amiben a ptk, stb is szerepel az már neki lényegtelen.
Ez kicsit olyan, hogy mivel a honlapon ott van az adv.szerz. tartalmi követelményei pdf formátum, ezért akkor a nem is baj, hogy a fiókos befogadja a rossz adv. szerződést, mert ugye ö nem tehet róla hogy nincs beleírva.
És tök korrekt hogy már több mint negyed éve bent az anyag, és még semmi fejlemény.
Egyesek meg ez elfogadják és az "így jártál", blabb blabbal erősítik a hülyeségüket!
Látom nem fogod. Na mégegyszer. (Gyengébbek kedvéért!)
Azért mert az Üzletszabályzatban leírják azt amit, attól még az általános törvén vonatkozik rájuk! Ezért is írják azt is bele hogy a ptk , stb... Tudtommal sok bankot büntettek már hibás, hátrányos Üzletszabályzat miatt! Kár hogy ezt nem fogod fel! Egyébként a 30 nap is letelt és semmi válasz eddig. Látom az eredeti történetet sem értetted meg:
A baj az, hogy jan.6-án az Axás kisp*csa nem fogadhatta volna be a szerződésemet így. Ha meg befogadta akkor ezzel kell elfogadniuk. Ilyen egyszerű!
Megtette és több mint két hónap múlva szólt hogy bocsi, most veszem észre, hogy….. (Anyád!)
Tehát itt én jóhiszeműen jártam el. A fiókos volt béna. És ez esetben nem "így jártál".
Egyébként 6 hibát követtek el. Megy a PSZÁF nek levelecske. Csak előtte megvárom hogy 15 + 15 + X nap után mit szenvednek ki. Ennyi idő alatt igazán kitalálhatták volna már, hogy hogy magyarázzák bizonyítványt! (a fiókos "alkalmatlanságát". Meg úgy az összes hibát.) Van sok!
Őszintén szólva, pár levelet (PSZÁF, stb..) megér nekem, hogy korrekt ügyintézésre szólítsák fel a béna kiscsajt. Meg akit képvisel az Axát. Remélem érthető voltam! És most már a lényeget is felfogtad!
Úgy látom hasztalan bármi és nem értetted meg az utalásokat, olvass utána!!
"4.1.2. A Bank és az Ügyfél a szerzıdés szempontjából jelentıs körülményekrıl, tényekrıl ésszerő idın belül
tájékoztatják egymást, az egymáshoz intézett kérdésekre határidıben, de legkésıbb 30 (harminc) napon belül válaszolnak. Panasz elutasítása esetén a Bank 30 (harminc) napon belül köteles válaszolni az Ügyfélnek"
Tehát ha vkivel kapcsolatban állsz olvasd el az üzletszabályzatukat legközelebb. De amúgy meg ha nem válaszolnak neked 30 napon belül akkor mi van? Így jártál. Én ha nekem nem szimpi vki nem foglalkozom vele, pl ezét nem utazom MÁV-al mert egy gusztustalan banda. Van elég bank válassz másikat ha van jobb. Irigylem hogy ennyi időd van és így ráérsz. Ez nem az árampiac ahol nincs választásod kapsz amit kapsz és kész van 100 bank.
... a kommentem meg persze lemaradt. Szóval a reklamáció elbírálásától függetlenül áll a 15 nap. Viszont a 1 nap elteltével simán lehet az a panasszal kapcsolatos állásfoglalás, hogy további vizsgálatot igényel, válaszadási határidőnket meghosszabbítjuk.
Az e-mail-en történő válaszadás problematikáját meg szerintem a lentiek alapján nem kell mélyebben megmagyaráznom....
2008.évi XLII törvény a fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény módosításáról
"17§/A. (3) A szóbeli panaszt azonnal meg kell vizsgálni, és szükség szerint orvosolni kell. Ha a fogyasztó a panasz kezelésével nem ért egyet, a vállalkozás a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul köteles jegyzőkönyvet felvenni, s annak egy másolati példányát a fogyasztónak átadni. Ha a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a vállalkozás a panaszról haladéktalanul köteles jegyzőkönyvet felvenni, és annak egy másolati példányát köteles a fogyasztónak átadni, egyebekben pedig az írásbeli panaszra vonatkozóan a (4) bekezdésben írtak szerint köteles eljárni.
(4) Az írásbeli panaszt a vállalkozás - törvény eltérő rendelkezése hiányában - harminc napon belül köteles írásban megválaszolni. A panaszt elutasító álláspontját a vállalkozás indokolni köteles. A válasz másolati példányát három évig köteles megőrizni, s azt az ellenőrző hatóságoknak kérésükre bemutatni.
17/B. § [ közüzemi, a pénzügyi, a biztosítási, illetve a pénztári szolgáltatási tevékenységet folytató vállalkozásra vonatkozó szabályozás ] (5) A 17/A. §-tól eltérően az ügyfélszolgálat minden esetben köteles a vállalkozás panasszal kapcsolatos álláspontját és intézkedéseit indokolással ellátva írásba foglalni, és a fogyasztónak a panasz beérkezését követő tizenöt napon belül megküldeni , kivéve, ha a fogyasztó panaszát személyesen jelenti be és a vállalkozás az abban foglaltaknak nyomban eleget tesz. 17/C. § A 17/A. § és a 17/B. § alkalmazásában az írásbeliség követelményének levél, távirat, távgépíró vagy telefax útján, továbbá bármely egyéb olyan eszközzel is eleget lehet tenni, amely a címzett számára lehetővé teszi a neki címzett adatoknak az adat céljának megfelelő ideig történő tartós tárolását, és a tárolt adatok változatlan formában és tartalommal történő megjelenítését. ”
Istenem, a talán fél karomat is adnám érte, ha ezt az összes illetékes nagyon felháborodott arcába tolhatnám :DD
(sajnos nem vagyok bankos, akkor már utánanéztem volna Erzsi81 reklamációjának, mert alapvetően azért ügyfélbarát vagyok, sokszor van ám igazuk a panaszkodóknak -sajnos)
A bank köteles a panasz beérkezését követően 15 napon belül köteles írásban tájékoztatni a panaszost arról, ha a panaszt elutasítja. Arról nincsen jogszabályi rendelkezés, hogy mennyi időn belül köteles akkor eljárni, ha nem utasítja el a panaszt. A bankok a saját üzletszabályzatukban általában 30 napos határidőt jelölnek meg válaszadási határidőként, ami azonban nem jelenti azt, hogy ezen időtartamon belül le is kell zárniuk a reklamációt.
Akkor nem vagyok elutasítva, mert 15 napon belül nem válaszoltak? :-))))))))
15 nap nem. 30. 15 nap és 15 nappal meghosszabbítható INDOKOL esetben. Ezt egy AXÁs sem tudta. Gondolom előző leveledet nekik szántad! A felét el olvastam, de mint írtam az AXAsok sem ismerték. Aki meg vett már lakóparkban lakást, tudható, hogy nem fogja az építtető a projektbankkal megírt adv.szerz átírni egy teljesen más bankéra, max bekéri hogy mi módosuljon! Ez megtörtént. Hogy a 2 fiókban az 5 ügyintéző nem tájékoztatott erről a a baj. Meg az hogy jan.6-án befogadta és csak március 10-én jutott eszébe hogy ja bocsi mégsem jó.
De gondolom ezen történések nem zavarnak tégedet abban hogy ismét ideírjál valami valós tények nélküli blabb blabb ot! De az írásod, ha más nem arra jó hogy az olyan kis pulyákat mint eggyel lejjebb, elszórakoztassál!
Én abból indulnék ki ha vki el akarja kötelezni magát üzleti kapcsolatban x évre bárkivel akkor ismerje meg a feltéleket, ha vki azt sem tudja h hány nap a reklamációra adott válaszra a határidő akkor annál ez az eset nem áll fenn. E-mailen kérni hivatalos választ meg szintén nem szoktak, csak esetleg Mo.hu-n. Meg lehet probálni másik bankban is de a legtöbb ma már nem hitelez.
Tehát legközelebb ha hitelt szeretnél felvenni javaslom mindenekelőtt az üzletszabályzat kb 3-4x átolvasását és megértését.
Számomra felfoghatatlan h hogy vehettek fel emberek 5-10 stb milliós kölcsönt h nem ismerik részletesen azt h milyen jogaik és kötelezettségeik vannak. Mindig 2-ön áll a vásár.
Ja ja. Ma az egyik Axást is fel kellett okosítanom erről, mert nem tudta. A Call Centerest meg tegnap tájékoztattam erről. Vicces hogy még ezt sem tudják!