A húszéves autómhoz járt egy szervízkönyv is. Igaz, hogy, csak 2001-ig volt vezetve. Abban speciel benne van, hogy 170E körüli állásnál óracsere. Mármint abban pontos adat van, csak fejből nem megy. Azután a rendszámkereten látható másik szalont felhívtam, és ott is szolgálni tudtak három szervizeléssel, amikhez óraállást is mondtak. Az akkori állások egálban voltak nagyjából futásteljesítményben és eltelt időben, meg a mostani óraállásom is folytatólagosan nagyjából korrektnek tűnik. A szervízkönyv szerinti csereállást, meg a mostanit összeadva kijön az a 350E felé járó km. ami az autó állapotával összevetve helytállónak tűnik.
Mostoha unokatesóm egy Opel márkaszervízben dolgozik, és munkafelvevőként nemegyszer szembesül vele, hogy valamire bejön egy autó, felveszi a km-óra állást is. De az adott rendszám már megvan náluk, csak a legutolsó feljegyzett állás ugye sokszor jóval nagyobb, csak közben volt egy-két tulajdonosváltás.
Pont fordítva:) Ha gyakrabban cserélne akkor nem várná meg a 45 e km-t ami az előírás:) De ha előbb is cserél valaki olajat,azzal ártani nem árt. Én inkább előbb cserélek 2000 km-el,mint később. Olajmágus barátomnak is meg kell élnie:))))))))
És még amikor a kidobált kettes fokozatra azt mondta a kereskedő, hogy így védi a váltó magát a szétpörgéstől... (2006-os, 16e km-t futott akkor 1 éves Swiftnél mondta ezt a nepper, miután motorféknél, kettesbe visszarakva a váltót, kuplung felengedés után kidobta a fokozatot többször is)
Értelek! Nem emlékeztem, hogy Te cseréltetted-e. Nekem lecserélték még anno és jobb lett. A hátramenetet is pattentul veszi, ami a régi olajjal nem volt valami fényes. De ez (is) lehet, hogy kocsifüggő. Az egyik jobb, a másik kevésbé...
Nem cseréltem, mert a régiben is rádumáltak hogy azér' szar mer' szar az olaj, és amikor kicseréltem sok ezerért, akkor annyi különbség volt kb mint a direktszűrő meg a sima légszűrő között :o) Most ez meg már sokkal jobb valamiért így nem is cserélek 45-ig, mert ott van előírva.
Én örültem volna,ha a valós értéken kapom vissza.Nem tervezek megválni tőle,de sok év mulva ,ha mégis ez esetleg elriasztó erejü lehet. szóval nincsen örülés.
- vezetett szervizkonyves (1 eves 15e, aztan szunet, es vegul egy futottak meg szervizben egy 50e-s pecset. Kozte semmi).
- serulesmentes (rommatort eleju, ujjaepitve)
- megkimelt (nem volt rajta karcmentes elem, foltos volt az ules)
- keveset futott, szervizkonyv, 60e km (vadiuj nyarigumikon, teligumik a csomagtartoban)
Vegul lett egy bo 3 eves, 1. tulajos, valoban vezetett szervizkonyves off 28e km-el videki markaszervizbol (ahol veletlenul dolgozik ismeros), illetve a volt tulajt is felhivtam, es o is alatamasztotta az adatokat. Raadasul videki volt az auto is, es a tulaj is idosebb. Mondjuk igy arban kisse tobb volt, mint az atlag, de azt mondom, megerte.
Gondolonám, megoldható lenne,csak vannak azért egy szalonban használtautók és igy védik magukat.Ha előre,akkor hátra is nem? De. Mondjuk amennyit én megyek mindegyis valójában.
Meg nálam nem szokta kifújni a szél a szervizkönyvet az ablakon.. Már majdnem 2x annyit mentél a sss-el ,ha jól tévedek.
egyébként ez is vicc. Mindenki pörgeti az órákat mindenfelé, de ha műszercsoportot cserélnek akkor nem képesek oda pörgetni ahol volt eredetileg. Pedig ez az egyetlen jogos pörgetés, itt viszont nem alkalmazzák. Vicc...
lassan belecsúszok a 30ezerbe basszus. Észrevétlenül bejött néhány Tokaji út és felkúsztak a kilométerek. Peidg most München nem is a kicsivel volt hanem após A6-osával. :o) Lassan gondolkodhatok olajon és egyebeken. De az tuti hogy nem ebben a hónapban lesz már.
Ez melyik 1.3 swiftnél van?Mármint a kuplung nyikorog probléma?Nekem a 2005től gyártott van és akkor én szerencsés vagy, mert vagy telenyomták már gyárban valamivel, vagy annyira száraz, hogy azért nem nyikorgott még soha, az elmúlt 106.000km alatt... Na jó ebből csak kb felét tettem bele 2-2,5 év alatt én. Ha érdemes akkor persze megcsinálom, nehogy szétmenjen valami!Ha nincs hangja gondolom nem érdemes piszkálni...