Keresés

Részletes keresés

torqmatic Creative Commons License 2014.11.17 0 0 91687

Ez érthető, csak azt hinné az ember, hogy egy ekkora cégnél azért racionálisabban gondolkodnak és segítik egymást... Na mindegy, azért majd rákérdezek én is. (Természetesen azt se bánnám, ha a Hajdú Volánnál maradna, csak - mint mondtam - a felújítására belátható időn belül kb 0 esélyt látok.)

Az "eredeti mániásság" hiányában én semmi kivetnivalót nem látok, én pl az 55-ösből is nyugodt szívvel csináltam volna 66-ost :P

Előzmény: Törölt nick (91685)
ckg471 Creative Commons License 2014.11.17 0 0 91686

Egyébként a BPA-121 megvan még Móron? Mióta nem mozdult az a kocsi? Ha jól tudom, füvön áll, így nem lehet valami fényes állapotban alul...

Törölt nick Creative Commons License 2014.11.17 0 0 91685

Nem tudom, foglakozol e esetleg valaminek a gyűjtésével (óra, modell, szalvéta, bélyeg, akármi).

Van ennek egy pszichózisa. Ha valaminek objektíven nincs nagy értéke, de az, hogy más éppen szintén vágyik rá értéket teremt neki, az eladók nagy részének egy remek érzés. Ha érted mire gondolok.

Ennek fényében én nem ragaszkodom az "eredeihez",  meg nem okoskodok, nem azt nézem, hogy volt e BKV-s, vagy illik e az alsónadrágom színéhez, hanem, hogy létezik_e_még az adott jármű a hazai járműgyártás nagy idejéből. Ha van és meg tudjuk szerezni, akkor illedelmesen megköszönöm és örülök :-) Emiatt -is- a szakbarbárok meg a szegecsszámlálók utálnak, hogy nem vagyok eléggé eredeti mániás. Ez van. 

Na ez ilyen ars poetica, vagy mi volt...

Amúgy az 521-esünk mint kiderült az frankó ex_BKV-s (-07 ha jól mondom), bár őszintén azt is úgy hoztuk el, hogy csak annyit láttam dupla ajtós, azt jónapot.

Előzmény: torqmatic (91683)
ckg471 Creative Commons License 2014.11.17 0 0 91684

Ebben a Volán részéről semmi logika nincs...

Előzmény: Törölt nick (91678)
torqmatic Creative Commons License 2014.11.17 0 0 91683

Azért csodálkozok, mert utoljára kb 10 éve volt felújítva (azóta csak a szükséges javítások), aztán a 2009-es szolgáltatóváltás óta csak a telepen tologatták, egy időben még a használtautó.hu-n is árulták... Tehát nem értem miért nem eladó, szerintem úgysem lesz felújítva még hosszú évekig, ha rajtuk múlik, de ha ilyen ötletük támadna, még mindig ott van a másik...

Előzmény: Törölt nick (91678)
Törölt nick Creative Commons License 2014.11.17 0 0 91682

Az egyik szemem sír, a másik nevet :)

Előzmény: Törölt nick (91657)
Törölt nick Creative Commons License 2014.11.17 0 0 91681

Én sem tudok róla...

Előzmény: Törölt nick (91677)
Törölt nick Creative Commons License 2014.11.17 0 0 91680

Pedig jó pár éve itt is téma volt.

Előzmény: Törölt nick (91677)
Törölt nick Creative Commons License 2014.11.17 0 0 91679

Bocs, az emeletesre asszociáltam. Téves!

Előzmény: Törölt nick (91677)
Törölt nick Creative Commons License 2014.11.17 0 0 91678

Jogos. Valóban megcsinálták anno a 284.00.001.84-t, de most nem üzemképes, ahogy mondod.

Mindegy, egy szó mint száz, tudtommal az nem eladó, nem az eladó :-)

Előzmény: torqmatic (91676)
Törölt nick Creative Commons License 2014.11.17 0 0 91677

Ebben a történetben valami nagyon sántít.

Előzmény: norbee601 (91673)
torqmatic Creative Commons License 2014.11.17 0 0 91676

?

Tegnap is láttam, ugyan ott áll, ahol már hosszú hónapok óta...

Előzmény: Törölt nick (91672)
Törölt nick Creative Commons License 2014.11.17 0 0 91675

Tulajdonképpen "képileg" stimmel a 360 fok.

Bár nem vagyuk rá büszke, és nem én hibáztam tevőlegesen, de áttételesen sajna volt közöm a szétvágásokhoz (nem tudtam elég kocsit időben kimenteni, persze 10 éve más lehetőségekkel, kacsolattal rendelkeztem). Végül is az ÁMG meg a 620 váz megmaradása is több a semminél :-(

Előzmény: ujfigura (91664)
Törölt nick Creative Commons License 2014.11.17 0 0 91674

Ki mondta, hogy a JOY lesz :-)

Nem azért nem mondom, mert jólesik titkolózni, hanem majd akkor akarom ha a miénk lesz.

Aki ennyire "elvakult" az úgy is tudja melyik az 4-5 kocsi ami megmaradt (én nem tudom mind fejből), majd meglátjuk melyik a befutó.

Előzmény: P.stephenson (91670)
norbee601 Creative Commons License 2014.11.17 0 0 91673
A szentendrei 556-ost pár éve rendbetette volna az MB Travel annyiért cserébe, hogy kölcsönkapják évente pár hétvégére a 630 kabrió mellé, de a Közlekedési Múzeum nem kért belőle (nekik egy fillérjükbe nem került volna)
Törölt nick Creative Commons License 2014.11.17 0 0 91672

A BKV-s protót nem adják át. Megcsinálták maguknak szépen, használják!

Előzmény: P.stephenson (91670)
EKM-765 Creative Commons License 2014.11.17 0 0 91671

Jogos, mivel a gumikerekűek szépen szaporodnak, ezeket be lehetne mutatni a fővárosban, a vaskerekűek meg maradhatnának Szentendrén.

Előzmény: BU 20-26 (91669)
P.stephenson Creative Commons License 2014.11.17 0 0 91670

Taps-taps, csak így tovább. 284 ügyben szerintem a Hajdú Volánnal is meg lehetett volna egyezni, simán átadták volna a BKV-s protót, de az is jó hír, hogy legalább a JOY nem rohad tovább a szabad ég alatt.

Előzmény: Törölt nick (91657)
BU 20-26 Creative Commons License 2014.11.17 0 0 91669

Már csak egy olyan múzeum kellene (khm"récseicenterletettvolnahanemigyalakul"khm), ahol ezt a sok-sok járművet meg lehetne nézni, amikor épp nincs nosztalgiamenet :) 

Előzmény: Törölt nick (91657)
EKM-765 Creative Commons License 2014.11.17 0 0 91668

Színben is stimmel.

 

A móri még megvan?

Előzmény: suraki1 (91666)
EKM-765 Creative Commons License 2014.11.17 0 0 91667

Juj!

Tényleg!

Köszi.

Előzmény: ujfigura (91664)
suraki1 Creative Commons License 2014.11.17 0 0 91666
Szerintem a JOY, az legalább közlekedett Bp-n.
Előzmény: ckg471 (91665)
ckg471 Creative Commons License 2014.11.17 0 0 91665

inkább 284-es lesz tavaszra, még ha nem is BKV-s előélettel

 

Ez mit takar pontosan? Esetleg valami konkrétum körvonalazódik már?

Előzmény: Törölt nick (91657)
ujfigura Creative Commons License 2014.11.17 0 0 91664

Legyen inkább 180:)

Előzmény: EKM-765 (91663)
EKM-765 Creative Commons License 2014.11.17 0 0 91663

 ha BKV-s öltönyösnek nevezhetem magam akkor jelzem, hogy nem célom ilyen kocsikat megvenni, de az értékmegőrzés annél inkább, persze szervezett BKV keretek között: ha minden igaz jövő tavaszra lesz üzemképes Mávag Tr5-ünk és Ikarus 55-ünk (mindekettő felújítása, alkatrész beszerzése folymatban, az 55 már érdemben kilakatolva Mátyásföldön). És már az 521-es is megvan, annak januárban állnak neki kollégáim, és a 282 vs. 284 is eldölni látszik, nem építünk egyenlőre 282 replikát, hanem inkább 284-es lesz tavaszra, még ha nem is BKV-s előélettel. 

 

 

Mennyire jó soraidat olvasni ehhez képest:

 

http://veke.hu/2006/04/a-gyalazat-napja-muzealis-jarmuveket-semmisitett-meg-a-bkv-zrt/

 

 

360°- os a szemlélet változás, remélem marad is a  "jó világ".

Előzmény: Törölt nick (91657)
Törölt nick Creative Commons License 2014.11.17 0 0 91662

Ős 280-as? (Katasztrófavédelmes/ ex. BKV étkező) 

Előzmény: Törölt nick (91657)
krepsz_zoltan Creative Commons License 2014.11.17 0 0 91661

Az MKMM tulajdonú, de a szentendrei múzeumban tárolt, kiállított 556-ossal kapcsolatban vannak felújítási tervek? Megérdemelné...

Előzmény: Törölt nick (91657)
Törölt nick Creative Commons License 2014.11.17 0 0 91660

Esetleg 620-asra lehet számítani (http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=96555994&t=9043237) vagy épp eléggé BKVs az MVKs kocsi? 

Előzmény: Törölt nick (91657)
norbee601 Creative Commons License 2014.11.17 0 0 91659

A 415-ös hogy áll?

Előzmény: Törölt nick (91657)
trizs77 Creative Commons License 2014.11.17 -1 0 91658

Tr 3,5 ?

 

 

Előzmény: Törölt nick (91657)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!