Én viszont azt nem szeretem, mikor valaki kérdez, kap választ, tanácsot és arra nem veszi a fáradságot, hogy ha meg fogadta vagy megcsinálta, akkor számoljon be róla mire jutott. Meg egy héttel később megkérdezi ugyanazt újból...
Ez nem kötelező, semmi sem közelező, de abból mi is tanulunk, hogy az ötlet, tanács jó volt és bevált, elhárította a hibát, vagy úgy nem jó vagy nem vezetett eredményre, akkor utána megmondja.
Akinek nem inge nem veszi magára, de így működne jól vagyis jobban a fórum szerintem.
Régi nevén Freddy (a mostani túl hosszú és nem jegyeztem meg :-) ) kollégával egyetemben én is végigolvastam az összes hozzászólásodat az előbb.
Van olyan, mikor az ember figyelmetlen és egyszerűen nem veszi észre a hozzászólásodat a sok "D-244 57LE, meg leták tárcsa, ilyen eke, olyan eke" stb. ezerszer leírt írások miatt...
Van mikor a "törzs" tagok írására sem bagózik rá senki. Ne sértődj meg ez miatt.
Segítettünk már neked páran innen ahogy olvastam az előbb, köztük én is.
Akkor most a kormány témádra reagálva.:
Most te azt akarod csinálni, hogy a hídra teszel munkahengert és azt a gyári vezérlő "kockárol" táplálod meg. Ezt olvasom ki belőle.
Azt ne feledd, a kormány nem játék! Tapasztalatot nem tudok írni vele kapcsolatban, mert ilyet nem csináltam és nem is csinálnék. Legfeljebb teljes gyári orbit rendszer szerinti átalakítást.
Azt sem tudom megmondani, hogy jobb lesz-e vagy sem.
DE, ha így akarod, akkor az eddig rásegítő munkahengert vedd le, egy lemezből csinálsz a helyére egy záró lapot, a munkahenger száráról bent vedd le a fogaslécet és semmi mást ne bánts bent. Azt ugye tudod, ha nem lesz bent fogasléc, akkor a gyári difizár vezérlőszelep autómata funkciója elveszik. (kormányelfordulásra nem fog kikapcsolni)
A vezérlő"kockáról" leviszed a két csövet a hídon lévő munkahengerre. Meg persze felszereled a szükséges tartókat, irányítókart. Kétágú irányítókarból a rövidebbet vegyed, F80-al kezdődik a cikkszáma. Mert az való arra a felállásra, mikor középen bentmarad a kormánykar a nyomtávrudak között!
És evvel meg is volnál elméletben. Elsőhídon ha megvan a tartó helye, akkor könnyebb dolgod van, ha nincs az már szivatósabb.
sajnálom ha valakit ezzel megbántottam nem akartam bocsánat.
örülök hogy visszanézted hogy miket irkáltam vagyis csak kérdeztem innen is látszik hogy tanulnom kell sokat azért nem irok semit ide csak kérdezek . kérdésedre a válasz 15 hektár földem van 25 éves mtz 80-as nagyon jó állapotba. IH ekém 3,20 függesztet xt tárcsám , német 1000l permetezöm spc 6 vetőgépem, és egy apromag vetőgépem, sorszorom amit én csináltam netröl le néztem.
csak anyi lett volna a kérdésem hogy a szervó oszlopba mit kell beleteni,kiveni hogy ha csak a hidra akarok tenni egy munkahengert orbit nélkül. mert halottam hogy igy is tökéletes lesz a kormány és nem 100 000ft hanem 30 000 ft csak.
Talán próbálj meg te is beszélgetni és "összehaverkodni" az itteniekkel...
Milyen a traktorod ? Tapasztalatok ? Hozzászólás néhány dologhoz.. és esetleg, ha tudsz, te is segíthetnél másoknak pár tanáccsal !
Hát.. így meg ez.. nem máshogy :-) És akkor talán,te is kapsz majd segítséget.
Én vettem a fáradságot, és elolvastam az összes ideírt hozzászólásodat...( 38 db) és annak a 98 százaléka kérdés volt a topik felé ! Szerintem meg ez az ami nem megy...
Az MTZ topik célja, nincs szorosan behatárolva. És kicsit félve mondom, de azért itt sem tudnak mindent :-)
Üdv! A társaság nagy része estig dolgozik, és amikor megnézi az az napi dolgokat és látja, hogy XY beirt 20x akár magának is válaszolva na ott megy el a edve a tovább olvasástól.
Hát én nem vagyok szerelő csak munkagép beállításokban tudok segíteni ,meg apró szerelési tapasztalatokban amit 94 óta a magam és barátok segitségével tanultam !
Kb 2-3 éve vagyok én is tag olvasogatom,figyelem miket irkáltok, csináltok mert én egy fiatal kezdö földmüves vagyok szeretnék még tanulni és én ugy láttam hogy töletek tudok tanulni .
A 2-3 év alatt kb 2 -szer kérdeztem töletek infot szerelésel kapcsolatban de senki rámsem hederitet.
Akkor ez milyen forum ????? Nem azért vagytok itt hogy egymást segitsétek ha kell ? Soha nem volt hogy vitatkoztam veletek semivel nem hencegtem hogy nekem milyen gépem van és hogy szerelem és mit újittottam be . Látok itt egy 5-6 fős társaságot aki egymással elbeszélgetnek azt enyi ez forum?
Na mindegy én ezért nem fogok ki lépni innen de nem értelek bennetek.
Hali van egy rossz hírem ilyen termosztátokat találtam a jobb oldali mtz szerintem az 70 fokos a balos az jumz lehet az 82 fokos !!! Nem tudom az jó -e mtz -be....!!!
Olajnyomás probléma leküzdve. A szivattyúházat az összetételnél tömíteni kellett, mert ott szívott levegőt................ Most van 3,5Bar olajnyomás alapjáraton is. Ma még csinálok bele egy olajnyomás visszajelző lámpát, aztán mehet szántani ( ha tud ebben a sárban.....).
A csapnál is lehet valami apró elzáródás , és a sapka is ha Chinai nekem a kert közepén állt meg ,úgy vettem Lengyelt rá !!!A radiátort meg átmosattam slaggal mielőtt felfagyállóztam a gépet addig míg jó tiszta víz nem jött az egész rendszerből .
Beteszed a kipufogódobot a fülkébe, indítás után egy perccel már fűteni fog. Az alsó kisablak helyén be is lehet vezetni a csövet, meg a végét kivinni.
Vagy csináld ugyanezt úgy, mint a kis Zetorokon volt, hűtőburkolatról egy vastag csövön a ventillátorral befújatod a meleg levegőt a fülkébe