Ja, még mindig ott nyomom.:-( Eléggé el lehet fásulni ebbe a melóba. Főleg így a vizsgaidőszak közeledtével fárasztó mindig kedvesnek lenni.
Persze azért mindig van 1-2 vásárló, aki "felderít" minket. A minap pl. visszahozott egy hapsi egy CD-t, hogy szeretné kicserélni, mivel túl morbidnak találja a szöveget.:-DD
Meg a múltkor mesélte a biztonsági őr, hogy a baromfipult előtt állt egy házaspár, és a friss, egész csirkéket nézték.Ott morfondíroztak, hogy vegyenek-e, mire a nő megszólal, hogy ne vegyenek, mert ki tudja miből van!
Tényleg szerintetek miből van a friss csirke?:)
A tescos daltól még nem megyek a falnak, viszont a baumaxxos "Bau, bau, bauuumaxx"-tól szívesen ütvefúrót ragadnék. Olyan, mintha folyamatosan ugatna valaki a hangszórókból.
De nem csak ez volt idegesítő.
A tévésoron nem valamelyik tévéadó ment, hanem Cilike reklámjai végtelenített szalagon.
És mellette ettük a pizzát.
Ha eddig nem utáltam "A legkisebb is számít, Tesco" dalt, akkor most már biztosan.
Ma olyan bevásárlókocsit fogtam ki, aminek a bal hátsó kereke isszonyú ferde lábon állt. Folyton jobbra kanyarodott az egész, a végére már bazi nehéz volt egyenesben tartani.
Huhh, soha többet ilyet. Legközelebb megnézem, milyen lábakon áll a kocsi!
Ma reggel 6:15-kor már távoztam is az egyetlen működő pénztártól, mások már fészkelődtek a helyükre de szerencsére az egyetlen hölgyike szabad volt. Ilyen gyorsan még életembe nem végeztem a teszkóba:) Vásárlók voltunk vagy 5-en, egy 50-es faszi a fiával(gondolom) ágyat vett reggel 6-kor. Jót vigyorogtam:))
Bocs Janibá', de nálunk ilyen nincs... de el bírom sajnos képzelni, hogy máshol előfordulhat. hallottam én is egysmást...De hát mutass egy olyan munkahelyet, ahol senki nem lop, csal! Amúgy Tesco-éknál nem nyúlhat bele senki az árképzésbe, szigorú feltételekhez van kötve, és központilag van beállítva. Boldog Új Évet!
Dragonfláj!Sajnálom de lehet, hogy én rosszindulatú vagyok. És te arra nem tudnál gondolni, hogy egy pozicióban levő kolegád igy csinál magának és a beosztottainak is valami kp.-t??? Esetleg ha még a maradék áruk árképzéséhez is köze van azilletőnek vagy csak véletlenül sokszor tévednek ahogy azt ismerősökktől tudom, mert nem egyedi az esetem. Sajnos.
Zsupák király vagy! :-) De asszem hiába küzdünk, a másik oldalt csak akkor érthetik meg, ha belülről látják azt! A tejszínhabos mókus állat lehetett! Na BUÉK mindenkinek, Vásárlóknak és Tesco-soknak egyaránt!!! Jövőre folyt.köv.! Találkozunk a reklamációknál!
Van egy ismerősöm, aki tavaly nyáron adta be a jelentkezési papírját, és idén nyáron vették fel. Úgyhogy még semmi sincs veszve...:-))))
Én egyébként 1 hónapja dolgozom a Tesco-ba pénztárosként. Minden dolgozó a felvételkor részt kell, hogy vegyen egy tréningen.Jaj de jó, gondoltam, majd mindent jól elmondanak!!!:-)
Én, a kis naív,ugye...:-))) Nos:8-12-ig a Tesco történetével, piaci helyzetével, meg egykismarketingalapfokon-nal foglalkoztunk, 12-fél 1-ig volt az ebédszünet, ami alatt átvehettük a munkaruhát(=fél óra).A következő fél óra volt a gyakorlati tréning, ami abból állt, hogy odaraktak tök egyből egy pénztáros csaj mellé, aki azt mondta, hogy úgy tanulom meg, ha egyből csinálom.Erre közölte az éppen sorra kerülő nyugdíjas hölgyike, hogy hát ő sietne (=nem ér rá megvárni az én sz@rakodásomat).Jó kis első benyomás volt.
Egyébként ugyanúgy vannak tahó dolgozók, mint tahó vevők.Én igyekszem mindig kedves lenni, de a vevők ezt nem mindig veszik észre.Pl.: az újságot, könyvet, törékeny dolgot mindig kézbe adom, mégha ezáltal lassul is a dolog.Vett a hapsi pezsgőspohárkészletet, adom a kezébe, erre durván visszamorogja, hogy mit csináljon ő vele.
Vagy volt egy bácsi, aki nekem balhézott, hogy az én(!) tejszínhabomnak mér' csak februárig van szavatossága?Na,hát sorolhatnám még az ilyen sztorikat, én igyekszem poénosan felfogni, legalább van min otthon vidulni.
Na BUÉK mindenkinek, majd írok jövőre még pár dolgot, amihez most nincs má' erőm.:-)
Biztos azért nem válaszoltak, mert túlképzett vagy! :)
Valószín?leg rájött valamelyik f?nök, hogy nem szerencsés, hogy neki alacsonyabb végzettsége van mint neked. :(
Janibácsi! Csak arra tudok gondolni, hogy az ottani Tecsósok valamit elk**tak az árképzésnél, pl. rossz címkét rakott vmi féleszű az s500 elé, vagy levitték majd felvitték az árát, de egy tuti: az s500-at nem adják oda 29-ért. Szerintem erre jöttek rá ők is, ezért nem akaródzott odaadniuk Neked. (ha a két gép egyforma áron volt, ott vmi turpisság van!!) Na mind1.
v-petinek: Én csak az eladó felvilágosítása alapján kerestem a panaszkönyvet az információs pultnál, ahol esetemben jókora tömeg lévén meghátráltam.
Kedves Dragonfláj. Néhány évig dolgoztam kereskedelemben, valamennyire ismerem a trükközési lehetőségek egy részét is és én sem kedveltem a fölösleges kekeckedést a vevők részéről meg panaszkönyvezést. Nem részletezem a teóriámat mert aki bent van sejti mekkora biznisz lehet ez több áruval esetleg éveken keresztül. Csak bosszant !!!!
Nyomtató árát a polcok közt árellenőrzést végző idősebb hölgytől megkérdeztem mielőtt a pulthoz mentem, ez a hölgy a nyomtató aljáról vette a vonalkódot és hasonlította az árcédulával. Másrészt az S300 - és az S500-as kb. fél méterre voltak egymástól a polcon egyforma áron . Tehát a típus meg készülék tuti. Harmadrészt a zsebemben volt egy kisebb szám.tech. cégtől árjegyzék melyen Canon S500 nettó 42200Ft, és előző 1hétben kb. 6-8 árjegyzéket töltöttem le a net-ről is mindenféle ismertetőkkel meg tesztekkel együtt mert nyomtatót akartam venni. (Már van Másik) Azt hiszem tudtam mit akarok venni és milyen áron, ez remek vételnek tűnt!!??? Az utolsó darabokkal kapcsolatban az a véleményem, hogy valamilyen szinten meglehet állapítani a minőségét már az üzletben ha az alkalmazottakban is megvan ehhez a megfelelő affinitás , ha problémás a holmi, marad.
psmith-nek: Tudom máshol is vannak rossz fiúk. Regensburgi Media-Markt-ban vettem egy kártyás telefont amiről a 25maki 1hét alatt magától fölszívódott. De idehaza májustól több negatív dolgot tapasztaltam mint a németeknél két év alatt ha vásárolni mentem.