A felnik két éve nekem is rágyógyultak az agyra. Ment az anyázás és a WD-40 fújkálás. Kb. fél óra volt egy kerék. :( Azóta ha cserélem őket mindig csapágyzsírral kenem be ott ahol össze tudnak rohadni. Így minden gond nélkül lejönnek.
Én tavaly lőttem egy licit oldalon kemény 1000.- ért. A srác úgy adta oda, hogy még nem is volt használva. Szerintem is jobb konstrukció volt ez a fajta, mint a mostani egykarú. Nekem nagyon bevált, nem kell a csomitartóból kioperálni az enyémet ha rakom a téli-nyári kerekeket.
Én nem tapasztalok ilyesmit,még más emelőt nem tettem alá. Sőt az alufelni úgy rá volt szorulva az agyra,hogy alig tudtam leszedni. Meg kellett rugdosnom a gumi oldalát hogy lejöjjön a kerék,de így is stabilan állt az emelőn. De a trapéz az tényleg jobb:)
Szia! Én a gyári emelővel akkor vesztem össze, amikor leszedte az emelési pontról a festéket, mivel még "fészkelődött" az emelő. Az egész instabil, nem értem, miért nem a jó kis trapéz emelőt adják a kocsihoz, mint ami a régi Swiftekben, vagy a Wagonban van. Beszereztem egy trapéz emelőt, "HONDA" sokkal stabilabb emelésben, nem inog rajta a kocsi, sokkal jobban alá lehet rakni, ez a gyári félkarú emelő szerintem rossz konstrukció. (nem vitaindítónak szántam.) :) Sokkal beváltabb a régi trapéz emelő. (Ami jó, azon nem értem, miért kellett változtatni, nekem a trapéz emelővel sosem volt gondom, de ezzel mindig az az érzésem volt, hogy mindjárt leborul a kocsi.)
Ha megvan a gyári emelőd akkor felesleges venni,ha nincs meg akkor meg úgyis kell valamit nézni. Ez így nem drága,de Isten tudja milyen tartós. Én a mai napig is a gyárit használom,szerintem oltári jó emelő. Annak ellenére hogy sokaktól olvastam hogy ilyen,meg olyan szar,nekem más a véleményem.
Sziasztok, tudnátok segíteni. A kulccsal (távirányítóval)nem mindig tudom nyitni, zárni az ajtókat, csak amikor ö akarja. Elemet ki cseréltettem benne, de semmi javulás. Mi lehet a baja?
tudsz vmit az Óbudáról? Be van zárva (ezen mondjuk nem lepődtem meg, sorban hullanak), csak egy mobilszám van kinn szerviz-ügyben. Azt viszont sajnálnám, mert rendben voltak.
Az Arpeen által belinkelt oldal hatására én tavalyelőtt 0W40-es Mobilt, tavaly 5W40-es Castrolt és idén is ugyanolyant cseréltettem benne (ott álltam mellette a csere alatt). Most szeptemberben volt 4 éves az autó, 48500-nál lett idén cserélve, látszólag nem hiányzott az olajból soha egy csepp sem. A 4 literrel felső nívóig töltődik, annyi szokott lenni benne csere előtt is.
beépítő keretnél érdemesebb az utólagost venni. Sokkal stabilabb mint amit a szalonban adnak (meg olcsóbb is). Neten rákeresel, kb csak 1 fajta létezik, de ha nagyon nem találsz, én is tudok szerezni.
Huu köszi szépen, nagyon korrekt leírás, pont erre gondoltam ;) Ez így biztos tutira minőség, már csak az a kérdés, hogy ez így összesen mennyi... Na majd utánajárok!
Már a net-en gugliba beírva egy csomó online is árusító hifibolt kínálatában ott vannak ezek az átalakítók, csak be kell írni, hogy suzuki swift DIn rádiókeret, vagy beépítőkeret, vagy rádiódapter. Lényegében mind jó, mert ha van is kis eltérés, be lehet igazítani, nem lesz neked ujjnyi rés. Volt pl. SX4-es, aki a szalonban vett annyira nem ócsó keretre panaszkodott, hogy kicsit csiszolnia kellett, mire bement. de ha moindenképpen jót, akarsz, mert nem bízol, akkor rendelj szalonban gyári keretet alkatrészszám szerint, és az drágán, de jó kell, hogy legyen.
Most gyárilag drága lenne, mert van külön a keret. A képen a 26-os van a gyári rádió felett, csak szellőző, ami a tiédben is van. Alatt a rádió. Csak érdekes, hogy a listában az a megjegyzés, hogy rádió nélkül. A 28 az a keret, ahol a szellőző együtt van a DIN-es kerettel. Ez kellene neked. De itt a megjegyzés, hogy rádióval. A megjegyzéseket nem értem, az én logikám szerint fordítva vannak. Na mindegy, akkor még kell a másikról a 4 - 1, a rádió nélküli lemeztartója. De lehet, hogy a rádió tartóján csak furatot kell kreálni, vagy a lemezből kivágni, hajtani, hogy jó legyen a másikhoz is, nem tudom, mi a különbség. talán megspórolható. Meg kell a 7, a rádió alatti fiók, hogy kitöltse a 2DIN fiók rádió alatti helyét.
De az utángyártottakban talán ez együtt van meg, olcsóbban.
2007-es Swiftbe a gyári sima CD-s rádió helyett hogyan lehet beépíteni egy normál 1DIN-es rádiót? Milyen keretek léteznek, milyet érdemes venni, és hol? Mindenképpen jó minőségüt szeretnék, nem szeretném ha csálén állna a műszerfalba...
Sajnos a szerelők értenek legkevésbé az olajokhoz :D. Faternak a total 5w30asra azt mondták legközelebb 40est vigyen (vidéki szervíz). Megjegyzem igencsak jó az autóba ez az olaj.
Mivel nem hosszú az olajcsere periódusa a swiftnek gyakorlatilag bármit bele lehet önteni, azért nincs különösebb megkötése az olajminőségének a gépkönyv szerint.
Az én magánvéleményem az 5w30 a nyerő bele, gyártó majdnem mindegy.
Nekem is azt kérdezte az okostojás hogy "Bárditól vetted mi, ott mondták ezt?" mikor próbáltam a teljességgel butaság állításaira reflektálni. Mondtam hogy azt sem tudom hol van az a bolt amiről beszél. Ráadásul neten rendelem mindig az olajat és pont nem spórolok a legjobb olajat megvenni sosem.
Eddig nekem sem volt amúgy probléma az elmúlt években a STOP-pal, most kifogtam egy tudatlan szerelősrácot, így jártam.
Velem is eljátszották,hogy nem jo az olaj amit Bárditol vettem,pedig a gyár is ilyen viszkozitásu olajat ajánl hozzá.Állitolag csipheti ezt az olajat....Castrolt vittem.3éve ilyen olaj van benne,nem csipi és nem is volt semmi baja...Duma az egész.Amugy én meg voltam elégedve velük,Limusinnál csak az a lényeg hogy vedd és vidd az uj autot.
Nem szoktam ;) A GTi-men 185/55 R14-es BF Goodrich Profiler 2-esek vannak, előtte Yoko A520-asokkal használtam, a családi verdán meg Yokohama A539-esek, télre Firestone Winterhawk-ok. Ha befigyel egy új családi verda, azon Yokohama Parada-k lesznek, ha rajtam múlik. Japán autó&gumi hívő vagyok :o)