Nemrég vásároltem ey ue 28-ast, egy kis segítségre lenne szükségem! Mellékelt képen látható hiányzik a csavar és elfolyt az olaj. Milyen méretű csavarral tudom pótolni?
Kaptam ismét az MVH-tól egy szívküldit, mostmár több éve rendszeresen, hogy fizessek be kárenyhítési hozzájárulást 56310 Ft-ot. Ebből a pénzből harsogják a TV-ben, hogy mennyit fizetnek Szabolcsban a fagykárért.
Én most válaszoltam:
Kedves Hazagné Dr. Tamási Ildikó !
Sajnálattal közlöm, hogy én semmiféle kárenyhítési hozzájárulást nem fogok fizetni. Továbbá örvendetes lenne, ha nem is húznák le a számlámról.
Arra nem térnék ki, milyen hihetetlenül korrekt intézményt ismertem meg az Ön munkahelyében, az MVH-ban. Tavaly 285 nap késéssel fizették ki az AKG támogatásom.
Indokaim a következők:
2,5 ha kajszi szétfagyott, 2 kg termés sincs.
2 ha meggy 20 %-át teremte a szokásosnak.
5 ha dió telepítésem szénné fagyott.
2 ha szilván 25 % termés mutatkozik.
3 ha körtén, sohasem látott moly károsítás volt tavasszal, alig fogják a fák túlélni.
Nem járunk alamizsnáért a falugazdászunkhoz, aki kifejezetten nyegle, s nem kívánok vele értekezni.
Jó lenne már egy kis cirkusz a médiában, hogy honnan is fizetnek kárenyhítést a gazdáknak. Mert az átlag egyszerű surmó, kifejezetten utálja a parasztot, hogy azt állandóan támogatják, őt meg senki.
Üdvözlet az uraknak. Érdeklödni szeretnék,az 50-es dutra szelep hézag ügyben.Mennyi a szelephézag a szívó és a kipufogónál,mert sajna nem találok infótróla.
Mindig beigazolódik a világ kicsinysége. Nyomon követtem a kb. 2-3 hónapja vett P-12-őt, a Pannónia fórumon. S láttam nagyon pofás lett a felvonulás indításakor. Akkor még nem sejtettem, hogy ismerős a gép.
Tervezzük,hogy ezentúl mindig ott leszünk (D-Csepel + P12 amíg Dutránk nem lesz :)))
Ebből a csapatból mi csak Pléhúszt "ismertük" a Pannoniás fórumról. Sajnos a személyes beszélgetés elmaradt Vele,de majd jövőre...
Októberre tervezzük a II. Söjtöri Veterán Motoros Találkozót. A Dutrák fellépésén még gondolkodunk.Biztos feldobnák a rendezvényt,bízunk benne,hogy Zsoltit meg tudjuk győzni!
Ez a vezérlőtolattyú beragadás nem igazán állhat meg, ugyanis lefelé tökéletesen működik, akár szakaszosan is. Beszerelés előtt is ellenőriztem akkor is szépen könnyen mozgott, tiszta és berágódásmentes volt. Szóval valahol máshol lesz a hiba.
Most eszelgetek a külföldi dolgainkon. Legközelebb 2012. augusztus 18.-án megyünk Lengyel testvéreinkhez. Az a kiskőrösi tréler még sehogyan sem áll. Kellene beszélni róla, ki megy a Magyarok Szövetsége kiállításra Dutrával, mert sajnos pont akkor lesz az is.
Ősszel egyértelműen Szerbia.
2013-ban rendez a svéd Dutra talit magánál.
2014-ben pedig egy nagy falat, Nagy-Britannia lenne a cél. Mondjuk én repülni annyira szeretek legalább, mint volt pufajkással szóba állni. De majd csak lesz valahogy.
Szerintem nagy dolog. Dutra diplomáciailag nagy lépés a külföldi barátaink felé. Köszönet érte apónak-Jóebátyónak, ez kifejezetten neki köszönhető. Benne vagyunk egy nagy német veterán újságban. Már jelentkeztek is német Dutrások, szeretnének eljönni 2013-ban, hozva az orrnehezet, Kamazukkal szokták szállítani.
Figyusz, azért ne essünk át a lón. Semmi gond nincs itt azzal, hogyha valaki olykor keres, ad-vesz. Ami itt kifogásolandó, ha kizárólag erre próbálja valaki használni. Név, arc nélküli spasszer.
Hazafele arról beszélgettünk, hogy nagyon rosszul teszi az a klub tag, aki egyáltalán nem jár ilyen helyekre.
Bánfai Zsoltesz és kiváló csapata, megkülönböztetett figyelemben, tiszteletben, barátságban fürdetett minket. Nagyon jó volt. Hatan élvezhettük a klubból megkülönböztetett vendégnek magunkat. Hotib, az ő Dutrás Kisasszonyával szakszerűen lábon Dutrával. A főnök, Vili, nagyon bírom a manust. Úgy elérzékenyült, amikor igazán meghatóan emlékeztek a Hofherrosok elhunyt társukra. Üres ember ilyesmire nem képes. Sándorunk, akit a nem pici távolság sem rettent meg, szép gépei felvezetésétől. Hotib jól mondta, Belgrád után még egy kicsivel, s ott vagyunk, de megéri. Ba Laci ős szakértő és mágus hívta fel a figyelmem, egy nem Dutrára a kiállított gépek közül. Azt hiszem az volt a legnagyobb kuriózum, csak kevesen vették észre. Egy DT-14, egyhengeres Jumz, benzin indítású, csak könyvből lehetett eddig ilyenről hallani. S végre egy kellemes meglepetés, beesett Joebátyó is, felfedve az inkognítót, hogy nem egyidős a Föld kéreggel.
Dencsi Dutrás jó keresztapa módozatban leste minden kívánságunk. A kaja fergeteges volt, a főszakács a hülye fejemnek, még cukkinit is akart készíteni. DD Dencsiről, valaki azt a sutkát eresztette el, hogy azért indítgatja oly gyakorta az 1000-est, mert sokkal több szesz van az arcban, mint gázolaj a tankban.
Volt minden szép, no és persze Dutrák. Sokan 100 km-es tartományból is. Azért Kisdutrás Atyám Gézát még lenyomni? Állítólag megtudta, hogy Kamcsatkán lesz volt orosz katonai roncs derbi. Készül, leengedett hármas ekével, kisbálázóval, s egy fúró toronnyal felszerelve indulni.
Ami igen kivételes volt nekem, a teljesen nincs országszerte, eredeti 28-as függesztőkar, itt majd mindegyiken az volt.
Jó napot kívánok mindenkinek!Én régota nézzem ezt a fórumot,tényleg sok jó tanácsokat adnak és sok képeket,videókat készitenek.Tudom hogy ez nem hirdetési oldal de azért szeretnék eladni egy UB-28-as Dutrát,ha valakit érdekel irjon nekem e-mailt.(itakacs71@gmail.com).Bocsánatot kérek azoktól akiket megsértenék ezzel az irásommal.Mindekinek jó Dutrázást kívánok.