Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

kiskaldi! Creative Commons License 2011.06.21 0 0 13496

Természetesen tisztában vagyok ezzel a dologgal. Soha sem eröltetem, hogy vedd be vedd be vedd be. Érezni lehet azt amikor szép finoman megindítja az ember az 1es fokozatfelé és mikor ougrik be szépen finoman reccsanés és minden gond nélkül.

Előzmény: mumtaz (13493)
AAAAAAAAAAAAAAA
djtoci Creative Commons License 2011.06.21 0 0 13495

Szép napot!

Nekem a 2-est és nagy fordulaton a  3-ast veszi nehezen. Szinkron gyűrü probléma. Az 1-2 gyűrü 37e, a 3-4 gyürü 13e forint. Kicseréltettem a váltóolajat is, de nincs egetverően nagy javulás. Tehát megtanultam együtt élni vele, és nem jelent akkora gondot, mint az elején, hogy 15ször próbáltam berakni kettesbe. Ma már elsőre megy. Javíttatni nem érdemes, inkább bontott, újabb évjáratut berekatni egy friss olajcserével, és imádkozni, hogy inkább autópályán használták, mint városban. Az A Vectrám hasonló (elvi) futásteljesítmény mellett ezerszer jobb volt váltóügyileg. Ebbe meg van klíma. Valamit valamiért. Pont.

Előzmény: feri567 (13486)
Vlad19 Creative Commons License 2011.06.20 0 0 13494

Srácok, segítség! Mert kezd nagyon az agyamra menni: Olajfolyás a motorból, de olyan, hogy fékezéskor rácsöppen a kipufogóra, valószinű azon részre ahol a leömlő után hátra kanyarodik, és rettenetes égett olajszag dől be az utastérbe. Eddig cserélve: mindkét vezérműtengely szimering, főtengely szimering a vezérműszíj oldalán, szelepfedéltömités újrapasztázva. A váltó felőli főtengely szimering elvileg rendben van szerelő szerint. Mi az istentől lehet még? Milliószor bemásztam aknába, hogy na, azért is megkeresem honnan folyik, de passz, menetszél elviszi mindenhova, és kb az egész olajteknő kivülről úszik az olajban. Jah még annyit, hogy járó motornál jelentkezik csak az olajfolyás, ugyanis a kocsi alatt sosincs tócsa (max ha gurulok be a garázsba akkor látok elvétve 1-1 csöppöt). Továbbá ha aknában alánézek, hiába pöfög alapjáraton vagy épp gázfröccsök kiséretében,sehogysem látni honnan nyomná ki, és olyankor égett olajszag sincs. Nem értem....

mumtaz Creative Commons License 2011.06.20 0 0 13493

Azért vigyázz azzal az 1-esbe való kapcsolgatásra buzdítással.

Inkább mondjuk úgy, hogy tapasztaltabb sofőrök, akik ráéreztek már kicsit, azoknak lazán megy az egyesbe váltás menet közben. Mert ugyebár az egyes nincs szinkronizálva. de ezt úgyis tudod. Ugyebár a "hivatalos" kotta, hogy az 1-es csak inítófokozat.

Mondjuk úgy, hogy váltója és embere válogatja, mennyire megy könnyedén menet közben az 1-esbe való váltogatás.

Előzmény: kiskaldi! (13491)
Vlad19 Creative Commons License 2011.06.20 0 0 13492

Nekem is probléma nélkül veszi az 1est gurulás közben. Kivéve ha hideg, akkor 5km/h felett esélytelen betuszkolni, nem is próbálkozok vele...

kiskaldi! Creative Commons License 2011.06.20 0 0 13491

Egy nagy túróst. Ha még 20al gurulok simán belehet 1esbe rakni minden erölködés nélkül épp úgy mint amikor vissza kapcsol az ember 1sebességi fokozatot pl 4ből 3ba.

 

Leginkább az szokott lenni a próbléma, hogy a váltónál lévő karoknál kikopnak a faudi fejek meg a csapszegek és akkor kicsit lötyögős lesz a váltó. Ha az ember nagyon ráér kicserélgeti magának és akkor megint pontosan kapcsolható és rövidebb váltó úton járó váltókart kap.

 

Sőt ha nagyon pattent váltót akar az ember még a váltókarnál lévő golyón kicseréli a gumit és tökéletes.

Ez nem sport autó. Ha az ember 2 lábbal tiporja a lelkét és gyorsan akar váltani nem fogja jónéven venni az autó. Tapasztalatból mondom, hogy a veki váltóját nem sportautókéról másolták...

Nem lehet vele hirtelen sebességet váltani. Gyorsan lehet, de akkor is érezni kell :/

Előzmény: ahegedus (13490)
ahegedus Creative Commons License 2011.06.20 0 0 13490

Ízlések és pofonok, de korosztályához képest nem rossz a váltója. A baráti körben az opelek a 2-est szokták hidegen nehezebben venni, de az sem vészes. 1-es tény, csak állóhelyzetben van, de ez sztem normális nem is kell máskor kapcsolni.

Előzmény: feri567 (13488)
MBman Creative Commons License 2011.06.20 0 0 13489

Az egyes fokozatot csak álló helyzetben veszi. Ez ilyen, ahogy a kínaiak mondanák.

Előzmény: feri567 (13488)
feri567 Creative Commons License 2011.06.20 0 0 13488

Én nem azt mondtam,hogy rossz csak kicsit akadósan működik főleg az egyes sebességi fokozat kapcsolásakor.

Vagy megszokást igényel.

Előzmény: MBman (13487)
MBman Creative Commons License 2011.06.20 0 0 13487

Azért nem egy VW, de én nem nevezném rossznak, vagy akadósnak.

Előzmény: feri567 (13486)
feri567 Creative Commons License 2011.06.20 0 0 13486

Sziasztok!

Nem régóta vagyok B vectra tulaj ezért egy két dolgot itt kérdezek meg.

Most például az érdekelne,hogy a váltó az mindenkinek akadósan működik vagy van rá valami gyógyír.

Már próbáltam befújni wd40-el hátha jobb lesz de nem sok eredménnyel.

AAAAAAAAAAAAAAA
joci-01 Creative Commons License 2011.06.17 0 0 13485

Kész van a műszeregyszég  szépen müxik újból!!!! :-)

Törölt nick Creative Commons License 2011.06.16 0 0 13484

Köszi a tippeket és segítsegítséget !

Mellesleg csak a csupasz ajtó kell, más nem sérült.

66 ezret fizet a biztosítója, abból talán már csak megoldom valahogy a cserét ! :-)

joci-01 Creative Commons License 2011.06.16 0 0 13483

Akkor lehet hogy valamit félre értettem de tuti úgy van ahogy mondod mert én is ilyen érintkező tüskéket láttam rajta! Kösz az infót így sokkal olcsobban meg tudom uszni!

Előzmény: mumtaz (13482)
mumtaz Creative Commons License 2011.06.16 0 0 13482

A motorokat nem kell forrasztani, mert az előlapra vannak csavarozva az érintkezőtüskéik pedig csak belecsusszannak az alaplap érintkezőibe. Csak annyi a dolog, hogy a műszeregységről leveszed a plexi borítást, akkor már látod a számlapot, azt pedig néhány patentos rögzítés tartja. Azokat kipattintod és kiveszed az előlapot a motorokkal együtt. lecsavarozod róla őket és kész.

Aty oldál ott van képekkel, hogyan kell szétszedni.

Előzmény: joci-01 (13481)
joci-01 Creative Commons License 2011.06.16 0 0 13481

Üdv mindenkinek!

Ma végre kiderült hogy mitől , hogy nem működik a klóméteróra és a fordulatszámmérő műszer! Mindkét műszert mini vilanymotorok hajtanak meg ,valamelyinek eltört a műanyag tengelye és az apró mechanika szétesett és alsó végállásban rezgett a mutató!A két műszer meg függ emástól olyan szinten hogy ha ráadod a gyűjtást nem tud a rossz műszer reset-elni és amíg nem áll a be nullára az egyik a másikat is erőlteteti és tönkre teszi így mindkét műszernek kaput! A megoldás: mindkét műszer cseréje műszeregységben! A műszerés srác azt mondta rá hogy 26000 ft lesz a javítás és az alkatrész!

Én ezt egy kicsit sokaltam ezért néztem alkatrésznek egy angol műszeregységet bontottan olcson és abból lesz a két motor átforrasztva így probálok a költségeket lent tartani! műszeregység csere a kilóméter állás miatt nem akartam mert az tárolja!

Mot ott tartok hogy várom a bontott műszeregységet postán és utána lehet folytani a manővert!

Röviden ennyi remélem érthetően irtam!

Sada5 Creative Commons License 2011.06.16 0 0 13480

CarTárs,

nézze meg az eladó termékeit, ott van a balos is ;-)

 

Ki szeretném cserélni a középkonzol burkolatot (ami a gombok és a rádó körül van, a hűtés-fűtés szabályozó konzol felett) + egy vakdugót, mert az elöző tulaj (vagy tolvaj:)) tuti pajszerrel szedte ki a rádiót.

Valakinek ötlet hogyan fogjak hozzá, hogy ne karcoljam össze a műanyagokat?

köszi

Előzmény: MBman (13479)
MBman Creative Commons License 2011.06.16 0 0 13479

Csak annyi a bökkenő, hogy neki bal hátsó kell :)

Előzmény: Sada5 (13478)
Sada5 Creative Commons License 2011.06.15 0 0 13478

Ha úgy is fújni kell, ez csak 3000, bár elég gyanús az ár.

http://auto-motor.vatera.hu/alkatresz_felszereles_szemelygepkocsi/karosszeria/ajto/opel_vectra_b_kombi_jobb_hatso_ajto_1460042332.html

 

Gondolom ajtókárpit, üveg, ablakemelő szerkezet, zár és kábelezés mozgatható (bár azt írja hogy komplett ajtó, szóval lehet csak fújni kell).

 

kiskaldi! Creative Commons License 2011.06.15 0 0 13477

Ha talál egy olyat mint amilyen a kocsi megússza kb 10-15ből. Ha vesz egy ajtót akkor 10-15 plusz 20ért lefújatja. kb 40ból jönne úgy ki. Ha a szomszédja nem fizeti ki akkor bukott 40et. Bár én azért kifizettetném vele még azt is, hogy a kocsi közelébe ment...

Előzmény: MBman (13476)
MBman Creative Commons License 2011.06.15 0 0 13476

Színre kell fújatni, aztán kész. Ha csak sötétkéket talál, és az autója fekete, akkor sem ússza meg a festést.

Előzmény: kiskaldi! (13475)
AAAAAAAAAAAAAAA
kiskaldi! Creative Commons License 2011.06.15 0 0 13475

A színre értettem. Mert mikro valamilyewn színre fújt elem kell tuti, hogy nincs a neked kellő színben és sz.psz mint a boci...

Előzmény: MBman (13474)
MBman Creative Commons License 2011.06.15 0 0 13474

Sümegen biztos, hogy lesz ajtó. Ott van egyszerre 10-15 félig szétbontott Vauxhall és Opel Vectra B. Az lehet, hogy a szín nem passzol, de valamilyen biztos, hogy lesz.

Előzmény: kiskaldi! (13473)
kiskaldi! Creative Commons License 2011.06.15 0 0 13473

http://dorka-car.hu/

http://opelalkatresz.hupont.hu/

http://www.opelalkatresz.com/ Ez az utolsó a melóhelyem által is jól bejáratott hely. Korrektek segítőkészek és minden van. Egy próbát megér. Hátha épp akad nekik. Ha itt nincs próbáld meg sümeget (Dorka-Car) ha 1ik helyen sincs na akkor kell aggódni, mert marad a racing-barar.hu-n való egésznapos molyolás, hogy ki mikro bont épp ilyen verdát. Sok sikert hozzá

de én biztos, hogy ott helyben addig üótöttem volna még mozog...

Előzmény: Törölt nick (13468)
feri567 Creative Commons License 2011.06.15 0 0 13472

Köszi!

Előzmény: Vlad19 (13470)
Vlad19 Creative Commons License 2011.06.15 0 0 13471

BAKKER! Lehet valaki ennyire vak?? Én ott helyben agyonverntem volna, függetlenül attól hogy szomszédom-e v sem :-) De ha már ilyen idióta volt, vegye is meg neked, és állja minden további költséget ezzel kapcsolatban, például ha bontóból tudsz csak rendelni valahonnan az isten háta mögül akkor postaköltséget is....

Előzmény: Törölt nick (13468)
Vlad19 Creative Commons License 2011.06.15 0 0 13470

Üdv!

Itt találsz hozzá részletes leírást.

Előzmény: feri567 (13469)
feri567 Creative Commons License 2011.06.15 0 0 13469

Sziasztok!

Egy kis segítséget szeretnék kérni. Ki akarom cserélni a középső kijelzőt de lövésem sincs,hogy lehet ki szedni.

Ebben kérném a segítségeteket.

Előre is köszi! 

Törölt nick Creative Commons License 2011.06.15 0 0 13468

Üdv Mindenkinek !

A segítségeteket szeretném kérni !

Szükségem lenne egy bal hátsó ajtóra a '97-es Vectra Caravanomhoz, lehetőleg fekete ( L266 ) vagy valami más, hasonló sötét színben ( sötétkék, stb. )

A szomszédom nem volt képes kikerülni a nyitott ajtóval parkoló kocsimat, miközben pakoltam ! A nyitott ajtót mégjobban kinyitotta !

Minden megoldás érdekel !

Előre is köszönöm !

Üdv. Zoltán

Vlad19 Creative Commons License 2011.06.15 0 0 13467

Üdv Srácok!

Képzeljétek, nagy mákom volt a gyújtáskapcsoló zárbetétével. Van itt miskolcon egy jó kis Opel alkatrészbolt, ahol már sokmindent rendeltem pl termosztát, lámpamosófúvókák és hasonlók. Na gondoltam bepróbálkozok itt van-e valami ötletük a problémámra. Végeredmény: 4500 forintért új zárbetét + 3000 forint átlamellázás és a csavarhúzó újra töltheti jól megérdemelt pihenését a csomagtartóban XD

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!