Szeretném egy hozzáértő segítségét kérni. Pár hete vásároltunk egy Polymobil PM GB408-WL típusu robbanómotoros kerékpárt. A problémám az lenne vele hogy ha egy napot áll és reggel indítani akarjuk jobb esetben egy pillanatra elindul és meg is áll , vagy egyáltalán el sem indul az önindítózásra. Már próbáltam minden verziót gondolok itt szivatóval indítani vagy szivató nélkül ,kis gázzal vagy nélküle de a jelenség mindig ugyan az. Ha sikerül elindítani nagyon erőtlenül megy amig fel nem melegszik a motor. Ha tudna valaki tanácsot adni hogy hol és mit állítsak azt nagyon megköszönném. Várnák ötleteket tippeket mert nekem már több nem jut eszembe.
Sziasztok lenne egy kérdésem hogy eliditom a gépet és alapjàraton is viszi a kereket ez igy van e mert most jutotam hozá a mocihoz ez egy bongma kerékpàr köszi a választ
Ha le veszed a gyertya pipát és pötyög tovább idétlen alapjáraton az nem elektronikus hiba lesz. Ilyenkor az üzemanyag a nyomás hatására robban be. Mivel ha kulccsal le állítod akkor csak gyújtás nincs. Viszont ha le veszed a pipát és minden esetben megáll akkor más lesz a baj. De ezt egy videóval nem örökítenéd meg? Erre kíváncsi vagyok.
Üzem anyag 33asra van bekavarva azzal szerintem nincs gond,vezetékeket ki méregetem mert ha a kulccsal le állítom akkor annak le is kéne állni,meg ismerősömet megkérdezem mi van ilyenkor neki már volt 2 kétütemű meg van most egy 4 ütemű szerelgetett már ilyeneket,lehet tud valami ki índúló pontot hol is keressem a hibát,vagy a kulcsos részénél lehet valami,nem tudom egyszer majd rájövök.
Elviekben nem kéne akku. De ahhoz a cdihez 12volt kell amit az akku szolgáltat neki. És nem biztos hogy a fesz szabályzó erre lett kitalálva hogy akksi nélküli üzem. Akkor ha jó nem érdes piszkálni. Ha meg már nem ad szikrát akkor szét szedni és le másolni. De ma délután meg próbálok rajzot keríteni neked Milyen üzemanyaggal jársz egész pontosan? Mert nem lehet elektromos hiba. Mert pipa nélkül is ment. Láttam már ilyet olcsó üzemanyagtól ami éppen 87oktanszamú volt. :D
sziasztok vannekem 2tutemu kerépárom és azt szeretném meg kérdezni hogy a fotengelyhez mijen csapágak vanak mert most sorult meg és még nem szedtem sét koszonom aki segitbenne
Hali ! Az üzletben csak olyat tudna hozatni aminek nem négy lába van hanem 5 lényeg az egészben fölösleges köröket futottam mert vissza raktam a cdi-t gyertya pipába bele raktam egy gyertyát nem ad szikrát,gondoltam rá rakom az akut és van szikra.Akku nénkűl is kéne adni szikrát elvileg,mert akku nem kell hozzá hogy mennyen maga a motor,de valami nagyon nem okés mert van olyan hogy le akarom állítani a motort a kulccsal és olyan érdekes hangon de megy tovább a motor de olyankor le veszem a gyertya pipát akkor is megy,valamelyik vezetékre gyanítok hogy szakadás vagy valami van mert ilyet nem szabadna neki produkálni,és a régi fesz szabályzóm is megy amiben szét durrant a kondi,és kicseréltem első körben még fordítva is sikerült a kondi csere mert beöntött az egész és nem bontottam le addig hogy a panelon lássam a polaritást csak beforrasztottam ahogy én gondoltam hogy így volt,közbe nem úgy sikerült és megint nagy csattanás raktam bele másikat és üzemel.
Na viszont ezt nem tudom. Már hogy a négyüteműbe ki van e szedve a második felső holtponton gyújtás. De sztem minden fordulatra szikrázik. De ezt hátha egy nálam okosabb meg tudja válaszolni. Motoros boltba kizart hogy vissza vegyék ha nem jó?
hali ! De amit linkeltél az 4t ami nekem van meg 2t vagy az nem számít? Szerdán megyek vissza az üzletbe addigra pontosan kideríti,hogy a lábkiosztás stimmel-e ahhoz ami nekem kéne.Ha meglesz és azzal ad szikrát akkor a rosszat szétszedem és megnézem ki a bűnös benne meg utána nincs akadály már egyet kreálni ha látom hogyan készült :)
ez a papir sosem volt kinai biciklie! a papiron szerepel a peogeot 103z nev! akkor hogy lenne mar kinai kerekpare?? majd megprobalom kinagyitani es felteni rola a kepet hogy lasd nem kinai kerekpare a papir! de egyebkent mostmar ezekutan beviszem a papirjat a rendörsegre es utana jarok ott ennek a kerdesnek.......
Halihó! Ha esetleg szét lehet bontani akkor azt teljes egésszében lemásolni. vagy megnézni hogy létezik e olyan robógó ami négy vezetékes CDI-t használ.Kapcs rajzot ha nagyon kell ehhez is lehet keresni. Ebben tudok segíteni ha nem szerzik be neked! :)
rubec: Mnagyal teljesen egyet értek. Ha a rendőr bármikor megállít lobogtatod neki és nem mondja azt hogy ez motor. Akkor legyél boldog és örülj neki! Én drukkolok azért :D Ilyen próbálkozásokon én is gondolkoztam már csak félő hogy drágább lenne mint egy benzines kerékpár ha havonta megállítanak :D
Hali ! 4 vezeték megy bele,Hétfőn délután kiderül itt helyben az egyik motoros alkatrész boltban be szerzik-e meg hogy mennyiért,tudom neten van de annyit én nem adok érte,inkább szétbontom a cdi-t megnézem hogyan készült és összerakok egyet házilag,van egy pár műszerész ismerős mert még én nem annyira vagyok benne járatos a dologban.
Azt kérdezted kerékpárnak minősül e, mercuryexe válaszolt de szived joga mit gondolsz.
Az a papír tényleg egy kínai benzin biciklié, de a peugeot 103 nem benzin bicikli. A 103- as "moped" 49,1 ccm furat 40mm löket 39,1mm, 2 és 3lóerő a karburátor 12- 14mm sürítési viszony 8,5/1 és 10/1. Tehát a korai acél küllős kereküek 12mm- es karbival 2 lóerősek, az az 750W + 750W = 1500W leírva ezerötszáz vatt.
Jolvan ha tudod akkor úgy legyen. De ebbe két felé blokk van egy 50ccm meg egy 60ccm ami nem tudom mennyire gyári. És a kisebbik kettő ló. Ami egy picit 300w fölé esik. Ez személyes vélemény.
Legjobb tudomásom szerint ez segédmotoros kerékpár. Mint ahogy a babetta pl. Azt is nyugodtan el lehetne küldeni kerékpárnak. De hát 300w felett van a teljesítménye.
sziasztok ! ez a peugeot 103z motoros kerekpar ez tenyleg kerekparnak minösül? megtudja mondani valaki? egyebkent ha valaki ismeri mi a velemenye rola? valaszaitokat elöre is köszönöm!