Lássuk be ilyen alapon bármelyik nagy lánc megbüntethető (az Auchan Soroksár sokkal gázabb) . Ezen kívül a legcikibb, hogy ezek a malörök igen sokszor a szállítók, logisztikai bázisok töketlenkedése miatt jön létre. Barátnőm a Cora beszállításán dolgozik, iszony amiket mesél. És még mi akarunk logisztikai bázis lenni az unióban. Amúgy a versenyhivatal elég szemellenzősen csinálja a dolgait ezért nem nevezném őket kimondottan kompetensnek.
Az egyetlen fontos a minőség, az meg azért mindenhol fellelhető.
Remélem valóban kifizetésre kerül a megítélt közel 7millió. Büdös bunkók. Ha ide jöttek akkor vegyék tudomásul, hogy a magyar tövények rájuk is vonatkoznak.
hello
akciokat tekintve már rutinos vagyok. az elhelyeztt vonalkod ármutató szerkezeteken ellenörzöm az árakat.. igy már többször is szerencsével jártam,pl.: a 99ft-ra hirdetett kenyeret nem veszem meg 260ért.
Ma kifelé jövet a tacskó falán én is felfigyeltem a táblácskájukra. Természetesen nyugodtan visszafordulhattam volna, de idő hiányában nem tettem. A sorokban bőven 2 kocsinál több állt. Miért írnak ki olyat amit nem tudnak teljesíteni?
Az áru mindenhol ugyanaz, mivel a herceghalmi központi raktárból központi elosztással, központi kamionnal érkezik. A zöldséget, gyümölcsöt éjjel hozzák a kamion minuszra lehűtött rakterében. Utána a zöldséghűtőbe kerülnek, ahol 0 fok körüli a hőmérséklet.
Nem, ez Győrben volt. Ebből akár már arra is következtethetünk, hogy minden Tacskóban ilyen krumpli van? Ugye nem? Holnap megyek megint és brahiból ketté vágok 1-2 darabot:))
Herbie,
ugyanez a krumplis történet esett meg velem is... (Talán te is a Váci úti Tuskóban jártál?) Csak azt nem értem, hogy ebben a rohadt meleg nyárban hogy sikerült fagyott krumplit előállítaniuk??? Szibériából importálják? Esetleg tavalyi? Vagy miafranc?
Hétfőn vettem a Tacskóban 2 kiló krumplit ami a megpucolás után jó ha volt fél kiló.
Minden egyes darab meg volt körbe vastagon feketedve (fagyva?).
Az ideg majd szét vetett.
Többe került volna visszamennem mint a krumpli ára, pedig megérdemelték volna, hogy az info-s pultra borítsam.
szvsz nem annyira logisztika mint inkább ember kérdése, ezen is spórolnak, pedig akkora forgalomnál amit ők bonyolítanak bagatel tétel lehet az a +1 ember, aki csak a telefonnal foglalkozik, ugyanakkor amennyit ront a hiánya a megitélésükön az sokkal nagyobb.
Na persze az se ártana, ha a telefonos tudna keresni a raktári készletben és nem próbálna az adott osztályra kapcsolgatni, hanem megnézné van-e az adott termékből.
Vásárolni azért még mindíg a legjobb, illetve legkedvezőbb a Tesco áruházakban szerintem, ismerve az áraikat. A belvárosi közérteket én már csak ásványvíz és kenyér beszerzése miatt használom, minden mást Tesco, Metro, Auchan ebben a sorrendben.
Asszem kéne oda egy jó logisztikus. Be is adom az önéletrajzom:-)))
Amúgy több helyről hallok ilyen káoszokat. Nem tudom, hogy nem bírnak ezzel megbírkozni, hisz már tapasztalatuk is van, ha más nem a koppanásban biztos.
Oh ilyen a Pennyben is volt. Szencságelt is anyám, mert vagy 5 dobozt kibontogatot és így már nem akata visszavinni. Hát ezt a kálót mi nyeltük, de előfordul.
Minap vettünk 12 liter tejet, amikről másnap kiderült, hogy romlottak. Szó nélkül visszaadták az árát, még annak is, aminek a dobozát nem tudtuk visszavinni, mert ki volt bontva. Ja, ez a Kunsági reggeli ital (tejutánzat) volt, kerüljétek! (Bár valószínűleg nem rendszeres a gond, lehet, nem hűtőkocsiban hozták :)
Ma csak 45 percen át próbáltam hívni a 6 pesti tecsót, ebből a fenti idő alatt 3-at(!!!) sikerült elérni. Az esetek 99%-ában a telefon kicsöng, egyszerüen nem veszik fel.
Amikor elkezdem a mondókámat rögtön továbbkapcsolnak, legtöbbször rossz helyre - hozzáértés ugye...:))))
Az akciós termék már sehol nincs és közlik is - majdhogynem verve a mellüket - a tényt, miszerint már egy hete se volt:(
Pedig kivételesen ez a zanussi légkeverős beépíthető sütő nagyon jó vétel lett volna, így most 47 helyett minimum egy 20-assal többért vehetek majd:(((
Szerinted máshol nem ez a séma? Most még a kereskedelemben szeretnél maradni, vagy teljesen más felé kacsintgatsz? Szerinted a vásárlók miért szeretik mégis?
Pokoli lehetett, részvétem. Talán be kellett volna perelned a dögöket valamelyik sérelem miatt. Megérdemelnék. Sok sikert egy jobb munkahely találásához!
Nos én is dolgoztam ennél a kedves, drága Multinacionális vállalatnál, egy évig birtam...
Egyik vidéki hypermarketben dolgoztam operátori munkában. A munkám volt az áruház kamerákon keresztüli figyelése, a lopások felderítése, egyéb biztonsági intézkedések. 12órát kellett a monitorteremben ülni 35fokban, ablak nélkül, váltásom nem volt. Kajaszünetem gyakorlatilag nem volt, még WCre is alig tudtam kimenni.
A munkám másik része volt lent az áruátvételen áruátvételt ellenőrizni egyszerre három helyen(!), visszaárut átszámolni. Élvezet volt leszámolni a 12.000db rajzlapot....
Ja a többi dolgozóval ellentétben ruhát nem kaptunk(operátornak nem jár), otthoni ruhában kellett a koszos, poros árut számolgatni, hadd ne mondjam hogy néztem ki a műszak végére. Ráadásul télen a minusz húszban külön élvezet volt egyszám pulóverben állni az udvaron! Saját kabátot nem lehetett felvenni!
A főnököm egy volt katonatiszt volt, biztonsági igazgatói tisztségében. Róla tudni kell, hogy egy vadállat diktátor volt, terrorizált mindenkit, mindenkiben az ellenséget látta, mindenkit meg akart mindennel gyanusítani. Sajnos ártani nem tudtunk neki, mert dugta az áruházigazgatót, nem volt mit tenni. Közvetlen kollegáimról csak annyit, hogy egy kivételével egyikben sem biztam meg, mert mind spicliskedett a főnök felé és csontig benyalt neki. Viszont a többi(nem közvetlen) kollegáim átlagban tök rendesek voltak, jól kijöttem velük.
Fizetésről csak annyit, hogy 12órás műszakok, nappal, éjjel, hétvégén ünnepnap is kellett dolgozni, volt úgy, hogy 8 éjszaka egymás után, s így kaptam minimálbért...
Aztán mikor rámszállt a főnököm, meggyanusított, (bizonyítani természetesen nem tudta)úgy döntöttem, hogy nem hagyom teljesen kikészíteni magamat, s eljöttem onnan.Az eljövetelemet követően sokszor volt rémálmom,eléggé sikerült kikészülnöm.
Azóta munkát keresek, de nem bármi áron. Nem hagyom, hogy mégegyszer ilyen helyre bekerüljek.
Szóval jobb, aki nem tudja mi folyik ott a színfalak mögött. De akit mégis érdekel, kérdezzen.
Lehet, hogy volt már róla szó, nem olvastam végig az egész topicot.
Szóval, hogy kiteszik az akciós táblát, de a pénztárgépbe más ár van bekódolva. És hát ugye az emberek többsége nem azt figyeli, hogy minden egyes cikknél mennyit ír ki a gép, hanem pakol.
A közelmúltban vártam a vevőszolgálatnál, ahol egy éppen pénztártól távozó pasi reklamált és 4 tételt mutatott ilyen témában. A vevőszolgálatos szemrebbenés, vitatkozás nélkül adta vissza a különbözeteket.
Ha ez egyedi eset lenne, akkor nyilván elkezdett volna utánanézni, de nem, számára ez természetes volt.
El is gondolkodtam, hány ezer vásárlót csapnak így be, és hogy megéri, hiszen csak néhányan olyan "kukacoskodók", hogy még a pénztárnál is figyelnek.
Más:
Azért a nyugdíjasokat sem kell általánosítani.
Pici babával álltam sorban, aki már nagyon unta a dolgot. Egy öreg néni állt előttem, kedvesen előre engedett és mosolyogva mondta, hogy ő ráér, és hogy mennyire szereti a fiatalokat.
Így egy fiatalember mögé kerültem, aki igencsak bevásárolt, nálam viszont csak két termék volt.
A néni kedvesen figyelmeztette, hogy ugyan engedjen már maga elé, de ő csak megrántotta vállát és ennyi.
Remélem, nagyon nagyon sírós gyerekkel áldja majd mega sors.
Ja és a néni: "Szeretem a fiatalokat. Csak nem az ilyeneket."
Pumukli
Ma felavattam a vaci uti tesco panaszkonyvet.
Az egesz aruhaz tele van tabalakkal, hogy ha 2-nel tobb vasarlo varakozik elottunk, uj penztarat nyitnak - amig minden penztar ki nem nyit.
Ehhez kepest kigyozo sorok voltak, majdnem minden masodik-harmadik kocsinal kisgyerekkel es kb. minden masodik penztar volt nyitva.
Az infopultnal kertem a panaszkonyvet, elmondtam mi a gond. A srac kedves volt, mondta sajnos nincs emberuk. Erre mondtam neki, hogy akkor a tablakat talan le kellene venni.
Aztan irtam. Semmi csunyat, csak a tenyeket.
Ja es az olcso tescorol... Egy kis halo kb 20 uveggolyoval 349 Ft. Ugyanez a Polus egyik jatekboltjaban 150 Ft!
Nemrég történt egy érdekes dolog. Vettem egy doboz (10 db) tescós (gazdaságos?) CD-t. Azért vettem, mert 99 perces volt, és még soha nem láttam ilyet. Hazavittem, eltelt pár nap, és ki akartam próbálni. Megírtam, de még az író sem tudta a teljes lemezt visszaolvasni, voltak olyan fájlok, ahol hiba volt. Megpróbáltam még egyet, azt is megírta, de nem tudta rendesen olvasni. Megnéztem a lemezeket, és találtam olyat, ahol szemmel látható hibák voltak a CD fémrétegében. Na, vissza a Tescóba, mondom anyaghibás a CD, szeretnék másikat, de ha lehet ne ilyen lemezt, hanem normális, "márkás" CD-t, ráfizetek, nem gond. A vevőszolgálatos azt mondta, nem veszik vissza, mert három napon belül vissza kellett volna hoznom. Mondom, hogy csak most írtam rá. Na jó, de hol a doboz. Mondtam, hogy kidobtam, mert papírdobozban voltak a CD-k, és azt csak széttépve lehetett kinyitni. Akkor nem tudják visszavenni, mert ezt a típust már nem lehet kapni (tényleg nem volt már a polcokon), és nincs vonalkód, amin visszavegyék. Mondom, akkor nézzék meg a rendszerükben, gondolom, biztos akad valami nyoma, ha pár napja lehetett kapni. De nem, nem tudják megnézni. Ok, akkor szeretnék beszélni a főnökével. Felhívja telefonon, az osztályvezető azt üzeni, hogy nem tudják visszavenni. Ekkorra már elég ideges volt a vevőszolgálatos nő, hogy miért nem húzok el a francba. A biztonsági őr is próbált csúnyán nézni rám, ami túl hatásos nem volt, lévén, hogy kb. 20 kilóval nehezebb voltam nála, és válszélességben is messze elmaradt tőlem. Na, így elbalhézgattunk egy darabig, ami odig fajult, hogy a vevőszolgálatos jó hangosan elkezdte szidni a vevőket, akik csak őt idegesítik. Ekkor támad egy ötletem: kértem a vásárlók könyvét/panaszkönyvet. Hát, azt látnotok kellett volna. A vevőszolgálatos nő azonnal mosolyogni kezdett, ugyan, mondta kedvesen, miért akarnék én oda írni. A biztonsági őr is barátságosan nézett a barna bociszemeivel. Gyors telefon, az osztályvezető kivételesen, csak nekem, csak most engedélyezte, hogy levásárolhassam a hibás CD-k árát. Köszönjük, hogy nálunk vásárolt! Mosoly, kedvesség, baráti hangulat.
Hehe, érdekes élmény volt. Ja, egyébként az egészet nem a pénz miatt csináltam, csak nem tetszett, hogy el akarnak küldeni a fenébe.
Ettől függetlenül én szeretek oda járni, mert általában jók a tapasztalataim.
sziasztok nekem nincs ennyi rossz tapasztalatom,min t amit itt olvasgattam.
zacskobol is volt mindig elég,udvariasan köszönnek a pénztárosok gyakran segitenek bepakolni, ha kérek még zacsit bátran adnak, a megevett csokipapiromat kodolás után van aki el is veszi,hogy majd kidobja szintén az üres teás flaskával együtt,és kedves egészségemre kivánja,és mosolyogni is tudnak.
----
viszont van uj hirem gondolom csak mára aktuális
kilora mérik a ruhákat,többnyire ami a nyáribol megmaradt..
1000ftért 8tételt vettem,amiben két gyermek farmernadrág is volt.
mellettem egy néni egyesével dobáltatta a mérlegre az egyiket éppen hallottam is rugalmas anyagbol polo nyári 50ft-ra jött ki...
érdemes belekotorni a ruhás konténerbe.
én mostmár teljesen Tecso párti leszek, mert ma volztam a nagy (segítség képp francia) konkurensként és "örömmel" láttam, hogy az akciós tojás nincs de 3xoros áron már vehetek is. Ezen kívül amiket vettem volna kb. sarki kisbolti áron árulják, szal még az sincs, hogy jó nekem a kevésbé fényes. amúgy bevallom én még a Metro-t is birom, mert ott legalább sose csalódom. És azért még van egy két jó helyem, de a Tecsó tutira benne lesz és kiállok mellette.