Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Köhike Creative Commons License 2013.11.30 0 0 54707

Tehetsz bele nagyobbat nem lesz belőle baj, max nem fog elférni.

Előzmény: miklos2peter (54705)
juve71 Creative Commons License 2013.11.30 0 0 54706

Üdvözlet a márkatársaknak!  

 

Szeretnék kérdezni tőletek,bódog tulaja lettem egy dci tháliának! :)  baloldali első hátsó ajtó központizárja ki-be zárásnál mozdul kicsit de nemzárja le és nemnyittya ki sem, a túloldal teljesen jó és a csomi is! kpzár motorok csere? szerintetek dobhatom őket?

 

Más.   Létezhet,hogy az elektr ablakok kapcsolója gyárilag nincs megvilágitva sötétben?  szétkaptam de izzó az nincs benne!

 

Köszönöm a segitséget előre is.     Kitartás-szebbjövőt.

miklos2peter Creative Commons License 2013.11.30 0 0 54705

1,4 16V thaliába mekkora a legnagyobb akksi ami betehető anélkül hogy a többi cuccot pl generátort károsítaná? 70Aórás még belefér?

Köhike Creative Commons License 2013.11.30 0 0 54704

Na beszart a hűtőm is. Egy évvel bírta tovább mint a fűtőradiátor. Szerintem ennek az tett be, hogy valaki valamikor valami szar folyadékot használt. Most már teljesen biztos vagyok benne. Aminek a hűtővízhez köze volt és meghibásodhat az el is halálozott. Ezért nem szeretek mindenféle ismeretlen hűtőfolyadékot használni, még ha elvileg nincs is eltérés köztük... Mert mégis van.

Köhike Creative Commons License 2013.11.30 0 0 54703

Semmit. Úgy jó ahogy van.

Előzmény: DGabee85 (54702)
DGabee85 Creative Commons License 2013.11.30 0 0 54702
De ennyire? Hogy az olajszinten nem mutatkozik fogyás? Nem túlzott hígulás ez? Igaz az autó legtöbbször 30km-es távokra van használva.
Törölt nick Creative Commons License 2013.11.30 0 0 54701

Semmit. Ez természetes.

Előzmény: DGabee85 (54700)
DGabee85 Creative Commons License 2013.11.30 0 0 54700
És azzal mit kéne csinálnom?
Előzmény: Köhike (54699)
Köhike Creative Commons License 2013.11.30 0 0 54699
Olyan nincs, hogy egy motor nem fogyaszt olajat. Mindegyik eszi valamennyire. Persze ezekre a motorokra nem jellemző a túlzott olajfogyasztás. Viszont amiért nem csökken semmit sem a szintje az az, hogy valószínű benzinnel kicsit felhigul.
Előzmény: DGabee85 (54698)
DGabee85 Creative Commons License 2013.11.30 0 0 54698
Üdv!
Motorolaj fogyasztásilag kinek, milyen tapasztalata van? Nekem 1,4 8 szelep, K7J700am van. Most lesz 10 éves. 10000km-ként cserélem az Elf olajat, 5w-40. Ennyi idő alatt nekem egy mm-t sem megy lejjebb a szint! Ez nem panasz, sőt örülök is neki, csak furcsa, hogy nem eszi az olajat, míg más autómárkáknál ilyen futásra van, hogy a gyár is egy liter olajfogyasztást normálisnak ír.
Törölt nick Creative Commons License 2013.11.29 0 0 54697

Ja, és két lámpát is akarok vele külön megoldani.

Előzmény: Törölt nick (54696)
Törölt nick Creative Commons License 2013.11.29 0 0 54696

Nem feltétlen, ha nem több ezer ft, akkor érdekel. Linket tudsz adni hozzá?

Előzmény: jakuza80 (54691)
Törölt nick Creative Commons License 2013.11.29 0 0 54695

Elvileg tud fogadni sebességjelet, de adtak hozzá sajátot, melyet be lehet építeni, ha valamiért nem működik együtt az autó sajátjával.

Egyébként itt jobban látszik, hogy pontosan mit is kaptam hozzá:

http://www.scenicrxt2.eoldal.hu/fenykepek/szereleshez/uj-dolgok/tempomat-ms-50/

Van vagy kétféle magyar leírásom hozzá, hogyan kell beszerelni, már csak idő kellene hozzá.

Előzmény: Törölt nick (54692)
Luck Skywalker Creative Commons License 2013.11.29 0 0 54694

Így van az infrás kulcsos Renaultok mind ilyenek. Be lehet állítani hogy 1 vagy 10 perc után élesedjen az indításgátló.Ha élesedik akkor zárás majd nyitás és indulhatsz.Ilyen a Clió I, régi lagunák és korabeli társaik.

 

Előzmény: Törölt nick (54684)
Törölt nick Creative Commons License 2013.11.29 0 0 54693

Kicsit javítok több 100 kHz-ig. ;)

Előzmény: Törölt nick (54692)
Törölt nick Creative Commons License 2013.11.29 0 0 54692

"Sajátja"? Van hozzá valami sebességjeladó?

Azt hittem a kütyü fogadni bírja az autóét. :)

 

Nem tudom segítek e ezzel valamit is, de az autóban lévő sebességjel négszögjel, L szinten 0v, H szintem 12V. ;)

Kb 50%-os kitöltési tényezős lehet, de nem mértem még le soha pontosan.

Frekvencia álló helyben ugye 0hz, és gyorsításkor folyamatosan emelkedik. Elég magasra, több 100 Hz-ig is.

Előzmény: Törölt nick (54689)
jakuza80 Creative Commons License 2013.11.29 0 0 54691

Mindenképp Magad akarod csinálni? Mert van ilyen készen is!

Előzmény: Törölt nick (54690)
Törölt nick Creative Commons License 2013.11.29 0 0 54690

Aki esetleg profi benne, lécci segítsen, hogy tudnék itthon olyan elektronikát összerakni nagyon egyszerűen, amivel megoldhatnám azt, hogy pl egy 55w-os izzó lassan halványuljon el, ne hirtelen aludjon ki.

Törölt nick Creative Commons License 2013.11.29 0 0 54689

Egyébként leginkább arra leszek kíváncsi, hogy a gyári sebességjel megfelel-e majd neki, vagy be kell építeni a sajátját...

Előzmény: Törölt nick (54676)
Törölt nick Creative Commons License 2013.11.29 0 0 54688

Nekem mondod? Eleinte hányszor felejtettem én ezt el... Naggggyon utáltam ezt! :-) Örülök, hogy a mostaniak már nem ilyenek...

Előzmény: Törölt nick (54687)
Törölt nick Creative Commons License 2013.11.29 0 0 54687

Hát ez a "funkció" undorító...!  :DDDDD

Előzmény: Törölt nick (54684)
Törölt nick Creative Commons License 2013.11.29 0 0 54686

Én is kíváncsi leszek, és tényleg fájt, 45 volt, de nem kell annyit gányolni és sebességtartásra lesz képes elvileg, nem pedig gázpedál állást tud majd tartani. :-)

Előzmény: Törölt nick (54676)
Törölt nick Creative Commons License 2013.11.29 0 0 54685

Évjárat függő szerintem, szerencsére ezen változtattak...

Előzmény: jakuza80 (54683)
Törölt nick Creative Commons License 2013.11.29 0 0 54684

"Eeez... ez tuti rendellenes működés... Nem hiszem, hogy gyári megoldás lenne. Akkor mindenki másnak is volna ilyen "problémája".

Megállok, kinyitom az ajtót, kulcs ki (újabbak esetén kártya ki), kiszállok, és ha nem zárom be a kp-zárat, és újra beülök, nem bírom újrta indítani a motort immo miatt?

Ez mese..."

 

Nem teljesen. :-) Tény, hogy ráncfelvarrott Clio II-nél, felvart Megane I-nél már nem így szokták, de...

Bizony ez ilyen volt a régebbi Renault-oknál. Clio I phase 3-nál én is utáltam ezt a funkciót. :-)

Ennél:

http://www.cliort.eoldal.hu/

Ez így működött, az volt a titka, hogy a klucsot max rádióállásig szabadott fordítani vissza, ha kivetted, kiszálltál, vártál x időt, beszálltál, utána nem indult, tiltott az immo. Gyárilag... Ott tudtommal nem volt még érzékelőgyűrű, a kulcs távirányítója kapcsolta ki-be az immo-t.

Előzmény: Törölt nick (54682)
jakuza80 Creative Commons License 2013.11.29 0 0 54683

Amikor megvettem az első M1-emet(előtte voltak Cliok, Thalia, stb), jól meg is szivatott. tesconál megálltunk pár percre. Én kinn maradtam a kocsiban. Kiszálltam cigizni, majd visszaültem. Mikor indítani akartam, csak tekert-tekert, de nem indult(közben az immo villogott). Akkor felhívtam egy falubeli srácot(neki is ilyen gépe van), és egyből mondta, hogy mit kell csinálni. Azóta én azt hiszem(lehet akkor tévedek), hogy ez mindegyikban benn van.

Ja, az elő, és a mostani kocsim is kinti!

Előzmény: Törölt nick (54682)
Törölt nick Creative Commons License 2013.11.29 0 0 54682

Azta... :S

 

Eeez... ez tuti rendellenes működés... Nem hiszem, hogy gyári megoldás lenne. Akkor mindenki másnak is volna ilyen "problémája".

Megállok, kinyitom az ajtót, kulcs ki (újabbak esetén kártya ki), kiszállok, és ha nem zárom be a kp-zárat, és újra beülök, nem bírom újrta indítani a motort immo miatt?

Ez mese...

 

Ha gyári immo-ról beszélünk, szerintem ez rendellenes működés!

Hacsak -bár kétlem- volna egy ilyen programozható/beállítható funkciója az UCH-nak, de én ilyenről még nem hallottam.

 

Utólag beszerelhető immo kütyüről halottam már hasonló jelenségről, meg hozzá tartozó "időzáras" megoldásról, ami függ a vezetőajtó kinyitásától, de gondolom itt most gyári immoról van szó.

Törölt nick Creative Commons License 2013.11.29 0 0 54681

Nem akarok beleugatni, de Jakuzának is Renaultja van( az M1 Dti az Megane I dti- t takar) és ez az autó van amiben hasonlít pl egy cliora, vagy thaliára . Én pl. a hőmérőt anno egy megane 1-ről készült leírás alapján csináltam és elég sok minden egyezett. Viszont tényleg nem akartam kioktatni senkit, csak ezt leírtam.

 

Hali!

 

Előzmény: Törölt nick (54679)
jakuza80 Creative Commons License 2013.11.29 0 0 54680

Semmi gond, tudom, hogy Cliokban(Thaliában) nincs ez a "védelem"(?? vagy gőzöm sincs miért csinálták...). Ez azt csinálja, hogy ha megállsz, leállítod, kulcs ki, kiszállsz, ajtó becsuk, de NEM zárod le a központit, akkor ha újra beülsz, és indítani akarsz, akkor villog az immo, és nem engedi elindítani, csak ha zár egyet, és újra kinyitod. 

Kérdezni meg azért kérdeztem mégis, mert azt láttam, hogy eléggé érted ezeket a dolgokat. 

 

Előzmény: Törölt nick (54679)
Törölt nick Creative Commons License 2013.11.29 0 0 54679

Szerintem...?

 

Megpróbálom leírni, bocs ha kicsit nyers, de legalább talán érthető lesz:

 

1.: ez Renault fórum.

Ahol az általam leírtak/képek  Renault Clio II/Thalia-ra vonatkoznak, kimondottan erre a típusra készített technikai utasításokból, és szerelési segédletekből...  és nem más típusú autóra, ami merőben más rendszerű lehet, más alkatrészeket tartalmazhat, más megoldása van.

Így más típusú autónál valóban folyamatos világítás is jelezheti az adott hibát.

 

2.: Nálunk, Renault-nál a zárás-nyitásnak meg az ég világon semmi köze az immohoz.

Míg a zárás-nyitás egy, a kulcsban található gombelem, elektronika és 1 vagy 2 nyomógom segítségével tröténik, addig az immonak "csak" egy transzponder van beépítve, szintén a kulcsba.

Az meg dolog, hogy e kettő épp egy nyáklapra van rögzítve...

 

De az ajtók és/vagy annak zárjainak éppen aktuális fizikai állapota (nyitva vagy zárva) az ég világon semmilyen összefüggésben nem áll az immoval.

Az immo -nálunk- a gyújtás levételétől számított ~10mp múlva aktív lesz, függetlenül attól, hogy mi van az ajtókkal.

A gyújtás ráadásakor pedig végbemegy a kulcs dekódolása - ez is függetlenül az ajtók nyitott vagy zárt állapotától.

 

 

Kiiktathatod, de ez esetben bármilyen, a gyújtáskulcsról készül - másolt sima egyszerű kulccsal indítható az autó, szükségtelenné válik a kulcsban lévő elektronika.

Előzmény: jakuza80 (54678)
jakuza80 Creative Commons License 2013.11.29 0 0 54678

Szia!

 

Nálam az utóbbi hiba van(alkalomszerűen a lámpa folyamatosan világít, önindító teker, de nem indul) M1 dti-nél. Szerelő szerint ilyenkor zárjam+nyissam, akkor jó lesz, de a végső megoldás a kiiktatás. 

Szerinted is?

Előzmény: Törölt nick (54677)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!