inkabb azt vegyek figyelemeb hogy tudatosan evek ota csalt, a geppel is (no meg egy csomo kozpenzt is elfelejtett befizetni) plusz a jogsihoz se volt ugyanennyi ideje kedve, es ez nem tudatlansag vagy elneztem dolog, ez tudatos csalas.
A sisaktartóba, lámpaburákba stb. bele szokták ütni a gyártási év (általában) utolsó két számjegyét. Ha ezek egyeznek, jó eséllyel akkori a motor is. Váz- vagy motorszám alapján sajna nem tudom, hogy lehet kideríteni. Van itt pár tapasztaltabb olvtárs, ők talán tudják, mit lehet kiolvasni a váz- vagy motorszámból.
A napokban a tulajdonomba került egy yamaha neos. Gyártási évet nem tudok. Valakinek van esetleg ötlete hogy miként lehet kideríteni a motor gyártási évét?
Igazából nekem (meg szerintem a többieknek sem) a belepiszkálás tényével volt/van baja, mert felőlem aztán az idő végezetéig elpöföghetett volna azzal a dzsamaha CDI-vel meg a külön trafóval, hanem az elvégzett munka "minőségével", hogy gyakorlatilag az összes csatlakozás vagy csak gányolva (összesodort vezetékek) volt, vagy ha netán azt sikerült normálisan megcsinálni, akkor nem szigetelték le (gyertyapipa hiányzó gumisapkája pl.)...
Azt nem tudhatom az eladó mit mondott, de Dani első robogóval kapcsolatos posztjaiból is azt gondoltam mint mikor a tv szerelő meglátja a kiálló kisbaltát: "ezt már valaki piszkálta!".:)
De az biztos pozitívumként volt említve, hogy nem gyári állapotú és nem is hihette a vevő, hogy márkaszervíz tuningolta.
Hehe, nálunk a nagyobb elég magas, meg két évesen tekert két keréken, így 4. szülinapra kapott egy 20-as neuzert. Magam hoztam ki a nagykerből, olyat vákuumoztam a 24 ezres áron, hogy kicsit ritkább lett a levegő az eladótérben (szimplafalú felni, váltó ohne)
Most meg az 5. -re szereltettem rá váltót meg fűztünk rá két vuelta duplafalú felnit, mert
"ezzel így nem tudok egykerekezniiiiiii, túl nehéz tekerni" :DDD
Mi meg a gyereknek néztünk hétvégén bringát, de úgy döntöttem, hogy az nem lehet, hogy 5,5 évesen drágább bringája legyen, mint nekem valaha volt, úgyhogy kapott egy szép használtat.