Keresés

Részletes keresés

Platon Creative Commons License 2014.11.30 0 0 24227

Azt, hogy ott volt egy repülőgép, aminek nem lett volna szabad ott lennie. Ennyit és nem többet, bármi mást is akarnak esetleg belemagyarázni. Abban teljesen igazad van hogy a radar képből én nem látom hogy Szu-25 volt e, de mivel mindenki Szu-25 ként hivatkozik rá én is így tettem, de majd a jövőben körül írom, úgy pontosabb ez tény :)

 

Ami az adatsorokat illeti átadták a DJB-nek akik meg is köszönték és a "preliminary reportban" feltüntették forrásként. 

 

az AF447 roncsainak leérési sebessége nem sokkal marad el az MH-17-től.

 

1, Az AF-447 egyben zuhant le, roncsokról szó sem volt. 

2, Pontosan ugyananyi idő alatt vesztett 10.000 méter magasságot, mint a darabokra tört MH-17 4-5000 et.

 

Most hogy ez nem sokban marad e el, az szubjektív, objektíve viszont ha ez az elmélet igaz lenne, akkor kétszer olyan gyorsan zuhant az egyben maradt gép, mint a levegőben darabokra tört, ami ugye képtelenség. Tehát a hipotézis megdőlt.

 

Q.E.D.

 

 

Előzmény: Biga Cubensis (24224)
Biga Cubensis Creative Commons License 2014.11.30 0 0 24226

+alkalmazhatnak megfigyelőket, akik rádión jelentik, kb. honnan várható a cél.

egyébként annyira nem volt felhős az ég, vissza lehet keresni a meteorológiai képeket.

jó pár helyen eléggé fel volt szakadozva, szóval arról nincs szó, hogy a gép végig láthatatlanul a felhők felett repült.

Előzmény: gaunt (24209)
Biga Cubensis Creative Commons License 2014.11.30 0 0 24225

*függőleges 

vízszintes

Előzmény: Biga Cubensis (24224)
Biga Cubensis Creative Commons License 2014.11.30 0 0 24224

épp nemrég mondtad, hogy nem is biztos, hogy Szu-25, akkor mit is bizonyítottak?

egy egy helyben álló radarjel sokkal inkább roncs, mint Szu-25. a videón az idő megy, a jeleknek meg nincs függőleges sebességkomponense.

az oroszok birtokában lévő valami kiegészítő adatsor pedig nem tény, az oroszokon kívül senki nem erősítette meg a létezését, és a preliminary reportban sem szerepel, sőt az ellenkezője áll. (amúgy erős a gyanúm, itt te értettél félre valamit ezzel az adatsorral kapcsoltban. szerintem amit elküldtek, az csak annak az ATC-nek az adatsora, amit a videón is láttunk - ha lenne nekik sebességet, pontos magasságot tartalmazó adatsoruk, miért nem publikálják? ne érts félre, ugyanúgy kérdem, az amerikaiak miért nem, ha van nekik, de itt most az orosz információkról volt szó.)

egyébként az AF447 roncsainak leérési sebessége nem sokkal marad el az MH-17-től. nagyobb darab, mint egy szárny, aminek nagy a légellenállása, aminek légáramlatok módosíthatják a pályáját, bőven belefér ebbe az időbe.

visszanéztem pár esetet, amikor széttört a repülő, ha volt radarlefedettség, akkor a daraboknak mindig volt nyoma a radarokon.

ha ez a jel egy Szu-25, akkor hol vannak a darabok?

és végül, ha az oroszok nem állítják, hogy az a rejtélyes gép lőtt, akkor mit akarnak vele mondani? ők sem álltak elő koherens történettel és bizonyítékokkal ezzel kapcsolatban. 

Előzmény: Platon (24220)
Platon Creative Commons License 2014.11.30 0 0 24222

Van egy jobb kérdésem.

 

Amikor eltűnt a radar képernyőkről a Maláj gép, vajon Kijev hogy tudta 5 percen belül bejelenteni hogy a szakadárok lelőtték éspedig konkrétan BUK-al. Vajon honnan tudták?

 

És ne gyere nekem a moszkvai teenagerek Sztrelkov fanpage-vel, mert az csak két órával később tette fel a youtube ról a helyi civilek által készített videot.

 

Ha már konteozol, akkor van ahhoz jobb alapanyag is ;)

 

 

Amúgy biztos itt kell ezt kitárgyalnunk?

Nem lenne jobb átvinni a kijevi topicba?

 

Előzmény: Kuruc72 (24217)
Platon Creative Commons License 2014.11.30 0 0 24220

Sok újdonság nincs benne, szalmabábozás az egész.

 

Az orosz sajtó tájékoztatón semmi olyan nem hangzott el amit az atlantista blogger a szájukba ad. Fenn van a youtube-on meg lehet nézni. Egy szó nem volt arról  pl. hogy a Szu-25 rálőtt volna a Maláj gépre, arról volt szó, hogy ott volt. És ezt bizonyították is.

 

Aztán ő is kedélyesen elbeszélget a Szu-25K ről, és mondjuk látványosan nincs tisztában velem hogy annak sem a repülési tulajdonságai miatt van a szolgálati csúcsmagassága 7000 méterben megállapítva, hanem azért mert amíg 7000 méter alatt a pilóta maszkja a kompresszor fokozatok közül kapja a javadalmazást, a tárolt oxigénnel dúsítva, addig 7000 méter felett átkapcsol tiszta oxigénre, ami csak körülbelül 15 percre elég. Azaz ha a harci helyzet úgy kívánja tud magasabbra menni, stabil is a gép, csak éppen elfogy az oxigén ezért nem tud tartósan olyan magasan repülni. No bloggerünk ezekről nem tudott. 

 

Amúgy az egész orosz anyag csak és kizárólag a radar adatok miatt érdekes, az hogy pár sokcsillagos milyen magyarázatot vagy infografikát fűz hozzá nem túl érdekes. 

 

Előzmény: Herr Nick (24216)
Platon Creative Commons License 2014.11.30 0 0 24219

Kurucom, szívesen várok én a nyugdíjas otthonig is, ha elhozod, és szépen el is ismerem hogy igazad volt ha oda kerül a sor, ezzel szemben a fogadást elvesztetted, - tudod, "ha hétfőre hozom" ez volt két hete - cselekedj ennek megfelelően. 

 

Küld el Bigának, az ő címét tudod, aztán majd lerendezem vele.

 

 

Előzmény: Kuruc72 (24214)
Biga Cubensis Creative Commons License 2014.11.30 0 0 24218

köszi, érdekes volt.

nos ezért nem kell általában az oroszok felett ítélkezni, ott is a "véleményformálókkal" van gond.

a fake lelövéses képet is orosz bloggerek szedték szét először.

Előzmény: Herr Nick (24216)
Kuruc72 Creative Commons License 2014.11.30 0 0 24217

Gyakorlatilag emondja szakmai alapon hogy az orosz verzio a SZU-25 rol TUDATOS HAZUGSAG !

 

Es akkor innen adodik a kerdes ( amire igazabol minenki tudhatj a valaszt ) hogy az oroszok akik elmeletben nem hadviselo felek ebben a konfliktusban miert van szukseguk egy ilyen ordas hazugragra ?

Előzmény: Herr Nick (24216)
Herr Nick Creative Commons License 2014.11.30 0 0 24216

Egy blog és egy videó arról, hogy az Orosz Védelmi Minisztérium "bizonyítékairól", milyen véleménye volt egy orosz szakértőnek(nem újságíró és nem parancsot teljesítő katona).

 

Blog:

http://www.echo.msk.ru/blog/lukashevich_v/1368480-echo/

 

Videó:

https://www.youtube.com/watch?v=L13uJ9nhTdE

Kuruc72 Creative Commons License 2014.11.30 0 0 24215

Par eszrevete az ukran SZU-25 vagy akarmi vs Szepi BUK lehetosegekhez.

 

 

Az ukran SZU-25 verziot egyedul az oroszok allitottak allitjak es ehez az egyetlen "bizonyitekuk" a radarvideo ami egy felbukkano majd eltuno repulo targyat mutat a legiiranyitok radarjanak ( secondary ) jeletol delre ( a talalatok pont a masik oldalan voltak a gepnek ) .

 

Az orosz verzio ( ami az egyetlen ebben a temaban )szerint a SZU-25 3-5 km re kozelitette meg a alaj gepet. Tehat 3-5 km rol kelett a SZU-25 nek azt a szorast produkalni a malaj gep tuloldalan.

 

A legteret es a teljes radioforgalmazast 24 oraban figyelo oroszok semilyen mas a kozelben repulo gepet nem jeleztek csak ezt a hirtelen felbukkano majd eltuno "SZU-25" ost.

 

A legiiranyitok darabokra szedtek a felvetelt es szerintuk nincs ott semilyen masik gep egyszeruen a rendszer ugy mukodik hogy bar a malaj gep jeladoja megszunt mukodni a robbanaskor de a rendszer meg akar percekig a korabbi adatok alapjan jeloli a gepet ami altalanos gyakorlat akar muszaki hiba akar radiozavar esetere.

A masik radarjel meg nem mas mint a tenyleges malaj gep ami meg zuhan.

 

Es ez nem ukranbarat emberek hanem szakemberek mondjak akik ezzel foglalkoznak.

 

A SZU-25 os nem rendelkezik olyan legiharcraketaval aminek repeszkepzo harciresze lenne !!!

 

A problema hogy az ukranok tul hamar jelentettek be a gep leloveset erthetove valik ha elhisszuk azt a feltetelezest hogy az ukranok is 24 oras radar es radiomegfigyelest tartanak a tersegben. Ez nem uj dolog mert mar az elso de foleg a masodik vilaghaboruban is folyamatosan figyeltek egymast a harcolo felek. Ezert is nem radioztak pl a vadaszok felszallasnal mert azonnal eszlelte volna a  masik.

 

Az ukranok folyamatosan figyeltek a radiozast es az is lathato hogy a szepiknel nem kodolt radiozas hanem szimpla civil keziradiok adjak a komunikacio donto tobbseget. civil frakvencian !!!

 

Ezt nem hogy egy katonai de egy civil radioamator is barmikor kepes lehalgani.

 

Valoszinuleg az ukranok mar akkor felfigyeltek az esemenyekre amikor meg csak a jelentes ment a szepik BUK utegjenek hogy ukran gepet latnak kozeledni. Innentol az esemnyeket folyamatosan monitoroztak es rogzitettek. Annyira hogy a felvetelen szereplo ornagy ( szepi ) elismerte hogy valoban az o hangja hallhato a felvetelen ( !!! )

 

 

Kuruc72 Creative Commons License 2014.11.30 0 0 24214

Milyen hatarido ?

 

Ne legyel mar ennyire betojva ! A karacsonyi szunet elott varom vissza a konyve. Valoszinuleg a dec 19 el vegzodo heten.

 

Szovl turelem es nem  a sunyi menekules.

Előzmény: Platon (24185)
Biga Cubensis Creative Commons License 2014.11.30 0 0 24213

egyébként egy kérdés, te kizártnak tartod, hogy Buk repeszek okozták a látott sérüléseket?

amúgy csak próbálok visszatérni a topik témájához... :)

és ha nem Buk, még szóba jöhet-e más légvédelmi fegyver, pl. Sz-200 vagy régebbi típus? itt a topikban inkább erről lehetne információt gyűjteni, megosztani...

 

Előzmény: Platon (24208)
Biga Cubensis Creative Commons License 2014.11.29 0 0 24212

sebességadatok nincsenek azon a radarképen.

arról az adatsorról, amit állítólag még pluszban átadtak az EU-nak, még mindig nem tudunk semmit.

a preliminary sem tett említést géphez közeli vadászról, az oroszok sem panaszkodtak utána, hogy az ő adatsoruk, amit átadtak, nincs benne.

Előzmény: Platon (24205)
Platon Creative Commons License 2014.11.29 0 0 24210

Ez az, köszönöm.

Előzmény: gaunt (24209)
gaunt Creative Commons License 2014.11.29 0 0 24209

 Rendes kereső radar viszont nincsen. Korlátozottan lehet vele keresni, ha tudod kb. merre a cél.

 

Korlátozottnak korlátozott, de közel sem annyira mint ahogy hiszed...

 

"Operating autonomously, the 9S35 will take 4 seconds to sweep a 120° sector,
with an elevation of 6° to 7°."

 

 

Előzmény: Platon (24202)
Platon Creative Commons License 2014.11.29 0 0 24208

Azt mondod?

 

Az azért ugye megvan hogy a BUK történetet az Ukrán USA propaganda dobta be még aznap? 

 

Amikor még azt sem lehetett tudni hogy a gépet lelőtték.

 

Csak tudod az oroszok prezentáltak kemény bizonyítékokat is radar adat sorokat műhold felvételeket stb.

 

No persze az USA is bemutatta a bizonyítékait. :))

 

Előzmény: advocatusdiaboli (24204)
Platon Creative Commons License 2014.11.29 0 0 24207

Már ha rálőtt. Ami azért továbbra sem valószínű.

Előzmény: Platon (24206)
Platon Creative Commons License 2014.11.29 0 0 24206

 a jet korszak óta ilyenre nem volt példa

 

Persze azért kellett visszarakni az F-4-be a gépágyút...

 

Ja amúgy nem szemből lőtt rá hanem oldalról felülről. De ne zavarjon ;)

 

Az utasszállító az egy nagy szubszonikus cél, egy szép nagy bombázó jellegű.

 

 

Előzmény: advocatusdiaboli (24201)
Platon Creative Commons License 2014.11.29 0 0 24205

Ezt már túltárgyaltuk.

 

A 208 másodperc alatt 4-5000 méter magasság vesztés az nem éppen egy szétlőtt gép repülési profilja. Márpedig a gép bizonyítottan magasan a levegőben darabokra szakadt. Az Air France gép amit te hoztál példának egyben maradt, mégis kétszer gyorsabban süllyedt. Ráadásul a két radar jel között akkora sebesség különbség volt - tudod, amire a gépágyúnál is hivatkozol - ami kizárja hogy az valaha is egy tárgy volt.

 

Ezek tények. Hogy aztán az Szu-25 vagy F-16 azt én  meg nem mondom, az oroszok szerint Szu-25 volt, de az ugye a jelből nem látszik.

 

 

 

 

 

Előzmény: Biga Cubensis (24200)
advocatusdiaboli Creative Commons License 2014.11.29 0 0 24204

Ez így van, a SU25 történetet eleve az orosz propaganda dobta be...

Előzmény: Biga Cubensis (24200)
Biga Cubensis Creative Commons License 2014.11.29 0 0 24203

ezen már túl vagyunk, hamisítvány.

Előzmény: Törölt nick (24199)
Platon Creative Commons License 2014.11.29 0 0 24202

Nézd azt látod amit látni akarsz.

 

Jó példa erre amikor a BUK-t kezded magyarázni. Ja, van benne IFF, ADS-B stb. Rendes kereső radar viszont nincsen. Korlátozottan lehet vele keresni, ha tudod kb. merre a cél.

 

De szerinted ez bizonyítja

 

Ne haragudj de ez már a konteo kategória. :)))

 

Normális esetben előbb vesszük a tényeket, és utána építünk elméletet nem a tényeket próbáljuk az elmélethez igazítani. Így már értem miért zavar a szu-25

 

1, Még az sem biztos hogy a szakadároknak volt működőképes BUK telarjuk, vagy hogy egyáltalán be tudták volna kapcsolni.

 

2, Kiképzés nélkül nagyon valószínűtlen a felhők felett repülő gépet megtalálni sem nemhogy lelőni.

 

3, A találat felülről érte a gépet, ami minimum azt jelenti hogy jó messziről lőtték ki lásd 2. pont, plusz az úgy eléggé az Ukrán területekre teszi a forrást. Torez kilőve.

 

Ezek mondjuk tények. Amikor te azt hajtogatod hogy kizárt, az meg csak prekoncepció.

 

Előzmény: advocatusdiaboli (24192)
advocatusdiaboli Creative Commons License 2014.11.29 0 0 24201

Ismert a variáció - csak ehhez meg az ukránoknak megint csak nem lehet közük.

 

Egyébként ez az egész szembe-támadósdi ágyúval elfelejtendő - a jet korszak óta ilyenre nem volt példa... Ezek a gépek, de főleg ezek mellett a sebességek mellett az emberi reakcióidők erre nem alkalmasak...

Előzmény: Törölt nick (24199)
Biga Cubensis Creative Commons License 2014.11.29 0 0 24200

"a Szu-25 bizonyítottan ott volt"

 

nem volt ott. nincs rá bizonyíték, hogy az a radarjel egy Szu-25-ös volt.

sokkal valószínűbb, hogy a szétszakadó nagyobb darabokat fogta be a radar, mint ahogy már előfordult ilyen.

szemtanúk lehet, hogy láttak, hallottak másik gépet - de biztos nem 10 000 méteren.

 

Előzmény: Platon (24193)
gaunt Creative Commons License 2014.11.29 0 0 24198

 A SU25 a csúcsmagassága határán nem jó semmire, ott illeg-billeg, és ennyi. Hogy azzal célzott gépágyús támadást nem hajtanak végre ott - az hétszentség.

 

Pontosan így van. Ahoz, hogy egyáltalán a célkeresztbe vigye az utasgépet, ezredmásodpercre pontosan kellene lerepülnie egy előre tökéletesen kiszámított pályát olyan tökéletes körülmények között (nincs szélnyírás pl.) ami egyszerűen nem létezik a valóságban. De még ha létezne is, miután az első gépágyúlövedék elhagyná a csövet, a gép azonnal átesne.

Előzmény: advocatusdiaboli (24197)
advocatusdiaboli Creative Commons License 2014.11.29 0 0 24197

Szerintem fel tud menni - elég komoly tartalékok vannak a megadott adatokhoz képest - de ez a vita akkor is valóban értelmetlen. A SU25 a csúcsmagassága határán nem jó semmire, ott illeg-billeg, és ennyi. Hogy azzal célzott gépágyús támadást nem hajtanak végre ott - az hétszentség. Ilyen alapon akár azzal is érvelhetnék, hogy a SU gépágyúja elég erős, így akár 8 ezer méterről is, ballisztikus pályán ferdén felfelé lőhetett volna, és akkor az felülről-szembe érhette volna a maláj gépet - csak ez már messze a Münchausen meséi kategória...

Előzmény: gaunt (24194)
advocatusdiaboli Creative Commons License 2014.11.29 0 0 24195

Beszélj már egyszer egy valódi vadászpilótával Platon.. Ha akarod összehozlak ilyenekkel...

 

Mondom, hogy nem volt példa a történelemben ilyen lelövésre, a SZU25 nem alkalmas légiharcra-elfogásra, egyáltalán nem, abban a magasságban meg már gyakorlatilag manőverezni sem tud. Felmegy az addig, felmegy feljebb is nagy nehezen - de az első hirtelen mozdulatra már indul is lefelé, átesésben... Ez nem az ő terepe, azt a gépet nem erre konstruálták, a célzókészüléke pedig viszonylag kis távolságból földi célpontok ellen van kitalálva. Az a két gép egymáshoz képest kb: 500-550m/s sebességgel mozgott minimálisan - lokátor nélkül még az is kérdéses, hogy a vizuális észlelés lehetséges lett-e volna...

 

Egy abszolút fatális véletlen esetében elérhetett volna a SZU25 egy darab, de nem több találatot - itt bizonyosan nem ez történt, te is tudod, csak mindenáron nyitva akarod tartani ezt a lehetőséget, mert valójában teljes mellszélességgel a ruszkiknak szurkolsz - ennyi...

Előzmény: Platon (24193)
gaunt Creative Commons License 2014.11.29 0 0 24194

Szerintem egy gépágyús SU25, maximum 2 Atoll rakétával önvédelemre, azért fel tud vánszorogni 10 ezer méterre, és elimbolyog ott.

 

A Szu-25TM talán. De a többi, korábbi verzió kizárt. De teljesen mindegy, a többi amit írtál teljesen igaz!

Amúgy Platonnal ne vitatkozz, ő jobban tud mindent még a Jóistennél is.

 

---------------------

 

A többi fórumozótól (kivéve Platon-t) elnézést kérek az előbbi hozzászólásomért, bár kicsillagoztam bizonyos szavakat, nem nehéz kitalálni mire gondoltam. Platon öntelt okoskodása sajnos ezt váltotta ki. Tőle nem kérek elnézést, mint ahogy korábban már más is megírta, ő kiérdemelte ezt a bánásmódot.

Előzmény: advocatusdiaboli (24190)
Platon Creative Commons License 2014.11.29 0 0 24193

Te úgy gondolod hogy ez a stílus segít az érveidet elfogadtatni?

 

:)

 

Megint jössz a Szu-25K val mert annál találtál neked megfelelő adatot. Szánalmas.

 

Nagy bátran megtaláltad a wikipédiát - most direkt rákerestem honnan szedted ez a hülyeséget - ahol azt írták hogy 1 épült, és többet rendeltek mindezt 2010 dátummal. Valójában mind a 90 darab modernizálása folyamatban van 5 éve, és folyamatosan adták át őket. A repült darabok szinte mind M1 ek voltak, már csak azon egyszerű okból is, hogy azért kellett felújíttatni őket mert roncsok voltak már. 

 

Nyugodtan vitatkozhatsz a gyári adatokkal, linkelhetsz más verziókat, típusokat, nyilván ha elég sokat mondogatod legalább te elhiszed. 

 

Persze abba is belegondolhatnál, hogy mivel a Szu-25 bizonyítottan ott volt, te meg váltig esküdözöl hogy a régi nem tud 10 ezerre felmenni - persze fel tud, csak az oxigén fogy ki hamar, mert teljesen zárt rendszerre kapcsol 7000 felett a régi, és persze az orosz gyártó főkonstruktőrével vitázol, mert szerinte 14 ezerre is felmegy -  akkor bizony az az M1 verzió volt. Saját érveid alapján Q.E.D.

Előzmény: gaunt (24188)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!