Sajnos nem oldódott meg a hidraulika problémám. Azért dicséretes, hogy olyan pörgős események és dicséretes fejlemények közepette még emlékszel a gondomra, pedig sok-sok beírással ezelőtt kerestem a Fórumot. Azt a Lévays-féle D4k-Steyermotoros első hidat én is szívesen megbontanám a kíváncsiság miatt, most már értem miért hanyagolta mostanában az e-mailjaimat. Elnáézem Neki.
Ez a szombati elindulás nekem is nehézkesen ment. 3 - 1/2 4 felé már a kocsiban ültem indulásra készen, de előzetes tájékozódás híján a pontos címet a -pár telefonomban meglévő- Dutrástól próbáltam beszerezni, ami nem jött össze. A piaci kómából sikerült nekem is felzargatni az alvó oroszlánt... gondolom ennek még lesznek következményei...
Az Unimogozás -nicknevemből fakadóan- is biztos lekötötte volna a figyelmem, főleg, hogy mostanában nem volt alkalmam Off-Road és Truck-Trial versenyt látogatni.
Azt lehet mondani, jól is csinálod ezt a külhoni kapcsolatokat. Nem is csábultál el még, pedig ilyen státuszban nagyon nagy a kisértés.
Jhon Pickard egy tényleg nagyszerű fickó. De ismertek ti igazi Dutrást, aki nem lenne kivételesen jó ember? Akár ithon, avagy külföldön. A svéd, a lengyel, de még a német is egy igazi úr.
Az első híd felett a darázsderékban általában a jobb oldal de Borsfán a Vilibávál találtunk a bal oldalon is . ÉS a terep váltó után a váltó egyenes lecsiszolt részen is.
Gyárilag nincs rajt sárvédő gumi gyári gumikkal nem is kérték DE az Mtz-re kelett mert van rajt gyárilag . Sőt az Mtz -re az első hajtás kardán védőlemezéhez is ragaszkodtak mert van gyárilag ,,pedig a kihelyezett műszaki nagyon laza .
Nagyon szépen köszönjük, hogy Ti meglátogattatok minket! Nagyon élveztük mi is, máskor is sok szeretettel látjuk az egész társaságot!
Nekünk is nagy élmény volt Veletek lenni!
Aki sokáig maradt (de nem végig), sajnálhatja a befejezést! Már csak a svéd család és Bisztriczky maradtak, amikor Ádám barátja elvitt minket Unimoggal az erdőbe! Hát az "halálosan" felejthetetlen élmény volt! A svéd teljesen elemében volt, azt mondta, a Dutrák óta ez volt a legnagyobb élmény az életében.
Tehát várunk majd legközelebb megint mindenkit nálunk!
Kedves Sándor, hogyan fogod bírni kikergetni a Dutrásokat, akik teljes szerszámkészletbe öltözve akarják szétdobni a Perkinszes első hídját? Ugyanis semmi irodalom, forrás eddig nincs arról, hogy a Vöcsiben hogyan gyártottak az angol exportokra levegős első difi zárat.
Közben barázdálódik, milyen nagyon fontos a külföldi kapcsolat. Onnan tudunk meg, itthon elfelejtett, elsülyesztett dolgokat.
Én annyit jegyeznék meg, a Korbulyok azok Korbulyok. Korbulyok voltak, vannak és lesznek. Nincs mese, a mi nagy szerencsénkre.
Előre tervezett volt, hogy oda egyértelműen megyek. A nagytudású árusom benyomta egy hete, hogy ő most nem tud jönni piacozni. Naccerűűűű. Kis 15 éves rocker plét anyja nem engedte el Pécsre a Rock Maratonra a nővérével. Vígasztaltam, pénteken elmegyünk együtt, P.-Mobilra, másnap megcsinálja nekem a piacot, a NAV ajánlásával. Őrmester kedves asszonykám mégis csütörtökön, elengedte a rock zene éhezőt Pécsre. Újabb verzió, Belák értem jön délben a piacra, én ott hagyom az egészet, s tűzünk le Korbuly Landba. Péntek este fél nyolckor hívom a D4KB királyt, minden oké? Hát ő nem mer elindulni, hengerfejes az autója. Nekem ez nagyon nem akart összejönni. Sebaj, majd máskor.
Andrea volt oly drága, hogy felhívott külön du. 4 óra körül, hogy reméli már úton közeledem. Igazán nem is tudom már mit válaszoltam neki, piac utáni kómába voltam, még a szomszédnak is elfelejtettem fehér szörpöt átvinni, a bulijukhoz.
Nagyon örülök, hogy az a Perkinszes Dutra haza került, s nem mellékesen, jó helyre. Mondom annak ellenére, hogy én is mozdultam rá. Mindig izgatott az angol fülke, zsörtölődve, hogyhogy egyetlen sem maradt Magyarországon. Közben az ismeretek gyarapodásával tudtam meg, nem is maradhatott, mert azt Angliában szerelték rá.
Sándor Borsfán azt nyilatkozta a mikrofonba, hogy otthon neki is parancsolnak, nem úgy van az ám, hogy Dutrát nem csinálunk. Lévay Junior, aki ez irányba sarkallja. Érdekes, mitől lesz valaki Dutrás? A kisfiút mi vonza, mellesleg a világ legjobb traktorához? Annak ellenére, hogy most még Gyöngyösön minden gép jobban néz ki, mint a Dutrák.
Senki sem születik egy 28-as féltengellyel a kezében.
Valamikor Belák mesélte, hogyan mászott bele a Dutra szerelembe. Egyetemista volt, a szülei szőlő telepítéshez kerítettek egy himi-humi Dutrást, aki akkor a kis holdnyi földet mélyszántotta 4000 Ft-ért. Húha, micsoda ez a szerkezet, amivel pár óra alatt két havi fizetést lehet keresni? Még tanuló évei alatt vett 3 D4KB-ét, most is ezek dolgoznak nála, s főleg szőlő alá szántanak 1 méter mélyen! Már az első évben egy du. többet keresett, mint édesapja egy hónapban, aki vezető féle volt.
Dutrássá úgy válunk, hogy előttünk a feladat, amelyre a Dutra a legalkalmasabb, s onnantól a dolog adja magát.
Visszatérve a Perkinszes Dutrára. Mérföldkő a történet, nem kicsi. Első alkalommal kerül haza Dutra külföldről, ilyen még nem fordult elő !!!!!!!!