Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

pléhúsz Creative Commons License 2012.07.17 0 0 18991

köszönöm

Előzmény: korbulyandi (18969)
Kemenyes65 Creative Commons License 2012.07.17 0 0 18990

Sajnos nem oldódott meg a hidraulika problémám. Azért dicséretes, hogy olyan pörgős események és dicséretes fejlemények közepette még emlékszel a gondomra, pedig sok-sok beírással ezelőtt kerestem a Fórumot. Azt a Lévays-féle D4k-Steyermotoros első hidat én is szívesen megbontanám a kíváncsiság miatt, most már értem miért hanyagolta mostanában az e-mailjaimat. Elnáézem Neki.

Előzmény: pléhúsz (18980)
offroader Creative Commons License 2012.07.17 0 0 18989

Ez a szombati elindulás nekem is nehézkesen ment.  3 - 1/2 4 felé már a kocsiban ültem indulásra készen, de előzetes tájékozódás híján a pontos címet a -pár telefonomban meglévő- Dutrástól próbáltam beszerezni, ami nem jött össze. A piaci kómából sikerült nekem is felzargatni az alvó oroszlánt... gondolom ennek még lesznek következményei...

Az Unimogozás -nicknevemből fakadóan- is biztos lekötötte volna a figyelmem, főleg, hogy mostanában nem volt alkalmam Off-Road és Truck-Trial versenyt látogatni.

Előzmény: pléhúsz (18966)
MEC GYVER Creative Commons License 2012.07.16 0 0 18988

Nekem jó a freemail-ra is:-)

Előzmény: endrebá (18987)
endrebá Creative Commons License 2012.07.16 0 0 18987

Ha hotib-től nem fogadta a citromfád, akkor tőlem se fogja....

Előzmény: MEC GYVER (18986)
MEC GYVER Creative Commons License 2012.07.16 0 0 18986

Az igaz:-(

De tólhatnád emilben is!

Előzmény: endrebá (18984)
MEC GYVER Creative Commons License 2012.07.16 0 0 18985

Még nem néztem a levelesládát.....( most értem gépközelbe....)

Csak nagy hirtelen beköszöntem, hogy legyen minek örülnöd:-)

Előzmény: hotib (18983)
endrebá Creative Commons License 2012.07.16 0 0 18984

Telefonon megbeszéltük már vele... többek között azt is hogy nem hoztál pendrive-ot hogy a dutrás kifestőt elvihesd rajta a fiaidnak....

 

:-))))

Előzmény: MEC GYVER (18982)
hotib Creative Commons License 2012.07.16 0 0 18983

Köszi!

Elöbb beszéltem vele , nem olvastad a levelemet?

Előzmény: MEC GYVER (18982)
MEC GYVER Creative Commons License 2012.07.16 0 0 18982

Szép estét mindenkinek!!

Hali hotib!

Csomag leszállítva!

Ma reggeltől Endrebá kisautójában növeli a hátsó kerekek tapadását:-)

Előzmény: hotib (18979)
pléhúsz Creative Commons License 2012.07.16 0 0 18981

Azt lehet mondani, jól is csinálod ezt a külhoni kapcsolatokat. Nem is csábultál el még, pedig ilyen státuszban nagyon nagy a kisértés.

 

Jhon Pickard egy tényleg nagyszerű fickó. De ismertek ti igazi Dutrást, aki nem lenne kivételesen jó ember? Akár ithon, avagy külföldön. A svéd, a lengyel, de még a német is egy igazi úr.

Előzmény: joebatyo (18970)
pléhúsz Creative Commons License 2012.07.16 0 0 18980

KERÉKSÚLYOK !!!

 

Elkészültek gyárival azonosan öntött 28-as keréksúlyok, benne van a cikk szám is. Vilinél rendelhető, 18 fúrás nélkül, 22 készen.

 

Kéményesnek megoldódott a hidraulikája?

hotib Creative Commons License 2012.07.16 0 0 18979

A hidraulika szivattyú mögött a kapcsoló kar alatta lecsiszolt rész.

Előzmény: hotib (18978)
hotib Creative Commons License 2012.07.16 0 0 18978

Az első híd felett a darázsderékban általában a jobb oldal de Borsfán a Vilibávál találtunk a bal oldalon is . ÉS a terep váltó után a váltó egyenes lecsiszolt részen is.

Előzmény: Simon Bordany (18975)
hotib Creative Commons License 2012.07.16 0 0 18977

Gyárilag nincs rajt sárvédő gumi gyári gumikkal nem is kérték DE az Mtz-re kelett mert van rajt gyárilag . Sőt az Mtz -re az első hajtás kardán védőlemezéhez is ragaszkodtak mert van gyárilag ,,pedig a kihelyezett műszaki nagyon laza .

Előzmény: UE-28 (18972)
jozsitraktor Creative Commons License 2012.07.16 0 0 18976

Jobb oldalt az elsőtengely fölött van!!!

Előzmény: Simon Bordany (18975)
Simon Bordany Creative Commons License 2012.07.16 0 0 18975

Szisztok Dutrások!!!!!!

 

Valaki tudna segíteni, hogy UE28 típusú Dutrán hol van az alvázszám, mert nem találjuk. A motorszám megvan.

 

Köszi előre is.

Sziasztok.

dbazsi74 Creative Commons License 2012.07.16 0 0 18974

Vizsgán mindenképpen kell a sárfogó gumi ha tartozék volt ha nem. Nekem is csak egy rá buherált van rajta de nem kötözködtek  miatta.

Előzmény: UE-28 (18973)
UE-28 Creative Commons License 2012.07.16 0 0 18973

Nem írtam, hogy hátul ha jól tudom szk-4 kombájn gumik vannak...:-)

Előzmény: UE-28 (18972)
UE-28 Creative Commons License 2012.07.16 0 0 18972

Segítségre lenne szükségem!

 

Valaki meg tudja erősíteni azt, hogy az UE-28-okat gyárilag sárfogógumi nélkül szerelték!?

 

És szerintetek ahhoz mit szólnak vizsgán, ha hátul a sárvédőtől szélesebb a gumi, és kicsit (kb 5 cm) túlnyúlik rajta szélességben?

 

Vizsgáztatás miatt kérdezem..

 

Köszönöm, Üdv

joebatyo Creative Commons License 2012.07.16 0 0 18971

Mi köszönjük a meghívást :)

Én nagyjából tudom, miröl maradtam le.

Igaz, nem Unimoggal, de GAZ-66-tal terepeztünk anno haverokkal.

Kipróbáltuk, mit is tud. Sokszor kellett csörlözni az ingoványból, meg árokból :)

Elhiszem, hogy tetszett a svédnek az Unimogozás is :)

Előzmény: korbulyandi (18968)
joebatyo Creative Commons License 2012.07.16 0 0 18970

Ahogy mondod, nagyon fontosak a külföldi kapcsolatok.

Ez most mutatkozott meg elöször tárgyilagosan, kézzel foghatóan.

Amikor felkértél a klub nevében a külföldi kapcsolatok keresésére és tartására,

akkor eldöntöttem, hogy nem nyugszom, míg nem kerül haza legalább 1 Dutra.

Most, hogy ez sikerült, jöhet a következö :))))

Persze hangsúlyoztam, és most is hangsúlyoznám, hogy ebben a legnagyobb

érdeme angol barátunknak van.

Vele tartott még a 70 éves apja is, kiszabadítani a gépet téglarakások meg mindenféle

akadályok közül-mögül, ahol 4 éve állt.

Beindították, kipróbálták, és megvették....egy puszta igéretre, hogy nekünk kell...

Bárki nem tette volna meg.

Hogy mitöl esz valaki Dutrás?

Biztosan több "recept" is létezik.

De ami szép is meg jó is, nem lehet nem szeretni :))

Előzmény: pléhúsz (18966)
korbulyandi Creative Commons License 2012.07.16 0 0 18969

Plé!

Ugye tudod, hogy mennyire hiányoztál!

Remélem, legközelebb jössz!

Andi

Előzmény: pléhúsz (18966)
korbulyandi Creative Commons License 2012.07.16 0 0 18968

Nagyon szépen köszönjük, hogy Ti meglátogattatok minket! Nagyon élveztük mi is, máskor is sok szeretettel látjuk az egész társaságot!

Nekünk is nagy élmény volt Veletek lenni!

 

Aki sokáig maradt (de nem végig), sajnálhatja a befejezést! Már csak a svéd család és Bisztriczky maradtak, amikor Ádám barátja elvitt minket Unimoggal az erdőbe! Hát az "halálosan" felejthetetlen élmény volt! A svéd teljesen elemében volt, azt mondta, a Dutrák óta ez volt a legnagyobb élmény az életében.

Tehát várunk majd legközelebb megint mindenkit nálunk!

Szeretettel - Andi és a Korbuly család

Előzmény: joebatyo (18965)
pléhúsz Creative Commons License 2012.07.16 0 0 18967

Kedves Sándor, hogyan fogod bírni kikergetni a Dutrásokat, akik teljes szerszámkészletbe öltözve akarják szétdobni a Perkinszes első hídját? Ugyanis semmi irodalom, forrás eddig nincs arról, hogy a Vöcsiben hogyan gyártottak az angol exportokra levegős első difi zárat.

 

Közben barázdálódik, milyen nagyon fontos a külföldi kapcsolat. Onnan tudunk meg, itthon elfelejtett, elsülyesztett dolgokat.

pléhúsz Creative Commons License 2012.07.16 0 0 18966

Én annyit jegyeznék meg, a Korbulyok azok Korbulyok. Korbulyok voltak, vannak és lesznek. Nincs mese, a mi nagy szerencsénkre.

 

Előre tervezett volt, hogy oda egyértelműen megyek. A nagytudású árusom benyomta egy hete, hogy ő most nem tud jönni piacozni. Naccerűűűű. Kis 15 éves rocker plét anyja nem engedte el Pécsre a Rock Maratonra a nővérével. Vígasztaltam, pénteken elmegyünk együtt, P.-Mobilra, másnap megcsinálja nekem a piacot, a NAV ajánlásával. Őrmester kedves asszonykám mégis csütörtökön, elengedte a rock zene éhezőt Pécsre. Újabb verzió, Belák értem jön délben a piacra, én ott hagyom az egészet, s tűzünk le Korbuly Landba. Péntek este fél nyolckor hívom a D4KB királyt, minden oké? Hát ő nem mer elindulni, hengerfejes az autója. Nekem ez nagyon nem akart összejönni. Sebaj, majd máskor.

Andrea volt oly drága, hogy felhívott külön du. 4 óra körül, hogy reméli már úton közeledem. Igazán nem is tudom már mit válaszoltam neki, piac utáni kómába voltam, még a szomszédnak is elfelejtettem fehér szörpöt átvinni, a bulijukhoz. 

 

Nagyon örülök, hogy az a Perkinszes Dutra haza került, s nem mellékesen, jó helyre. Mondom annak ellenére, hogy én is mozdultam rá. Mindig izgatott az angol fülke, zsörtölődve, hogyhogy egyetlen sem maradt Magyarországon. Közben az ismeretek gyarapodásával tudtam meg, nem is maradhatott, mert azt Angliában szerelték rá.

 

Sándor Borsfán azt nyilatkozta a mikrofonba, hogy otthon neki is parancsolnak, nem úgy van az ám, hogy Dutrát nem csinálunk. Lévay Junior, aki ez irányba sarkallja. Érdekes, mitől lesz valaki Dutrás? A kisfiút mi vonza, mellesleg a világ legjobb traktorához? Annak ellenére, hogy most még Gyöngyösön minden gép jobban néz ki, mint a Dutrák.

Senki sem születik egy 28-as féltengellyel a kezében.

 

Valamikor Belák mesélte, hogyan mászott bele a Dutra szerelembe. Egyetemista volt, a szülei szőlő telepítéshez kerítettek egy himi-humi Dutrást, aki akkor a kis holdnyi földet mélyszántotta 4000 Ft-ért. Húha, micsoda ez a szerkezet, amivel pár óra alatt két havi fizetést lehet keresni? Még tanuló évei alatt vett 3 D4KB-ét, most is ezek dolgoznak nála, s főleg szőlő alá szántanak 1 méter mélyen! Már az első évben egy du. többet keresett, mint édesapja egy hónapban, aki vezető féle volt.

Dutrássá úgy válunk, hogy előttünk a feladat, amelyre a Dutra a legalkalmasabb, s onnantól a dolog adja magát.

 

Visszatérve a Perkinszes Dutrára. Mérföldkő a történet, nem kicsi. Első alkalommal kerül haza Dutra külföldről, ilyen még nem fordult elő !!!!!!!!

Előzmény: joebatyo (18965)
joebatyo Creative Commons License 2012.07.16 0 0 18965

Tisztelt fórumozók.

 

Még most is a szombati Korbuly Ádám által szervezett találkozó mámorában írok.

Volt ott minden, mi szemszájnak ingere, valamint  példán felüli  vendégszeretet.

Szeretnék itt nyilvánosan is köszönetet mondani

a nagyon jó hangulatú és jól szervezett rendezvényért.

Fergeteges ebéd volt: vörösboros marhapörkölt, kemencében sült rakott krumpli, valamint

ugyancsak kemencében sült meggyes-almás és túrós házi rétes.

Külön kommentet nem is füznék hozzá :)

Christer ( a svéd ) is ott volt  családjával.

Büszkén mutatta a magyar lakcímkártyáját :)

Itt eloszlatnám azt a tévhitet, hogy állampolgárságért is folyamodott volna.

Nem volna egyszerü az, a magyar nyelv ismerete híján.

A Boss (Vilink) hozta az új klub egyenpólókat.

Mint mindig, jó kis társaság jött össze, és nagyon jól éreztük magunkat.

  Bejelenthettünk egy örömhírt is:

Hazakerül a már említett Perkins-Dutra, vagy ma, vagy holnap érkezik.

Új büszke tulajdonosa Lévay Sándor Gyöngyösröl.

Dutra-Hofherr körökben öt szinte mindenki ismeri.

Az ország legnagyobb veterán traktor gyüjteményével rendelkezik,

ami most egy újabb egyedi darabbal bövült.

Itt említeném meg, és nem zárójelben angol barátunk, JOHN PICKARD nevét,

akinek az önzetlen  segítsége nélkül ez nem jöhetett volna létre.

THANK YOU VERY MUCH JOHN!!!

 

Itt látható a szóban forgó gép:

 

 

endrebá Creative Commons License 2012.07.14 0 0 18964

Köszönöm kérdésedet, semmi komoly... élek és virulok...

Csak átterveztem a jövendőmet.   :-)))

Előzmény: mérnökferi (18962)
mérnökferi Creative Commons License 2012.07.14 0 0 18963

Anyósom mondta nekem egyszer: lehet, hogy fizetésnélküli leszek, de munkanélküli sose!

Azt kívánom neked, addig élj amíg az összes gépet rendbe nem rakod! Remélem nem kívántam rosszat?  :-)

Előzmény: jarmugyilkos (18959)
mérnökferi Creative Commons License 2012.07.14 0 0 18962

"hááát... szóval leépülőfélben vagyok."

 

Mi van veled Endrebá???

 

Üdv: Feri

Előzmény: endrebá (18863)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!