A tavaszi látogatáskor sok kép készűlt a Fodor féle bukókeretesről. Szerintem Pléh mester vagy Vili bá lesz a megoldás számodra. De ha nem akkor elmegyek a Fodorhoz és lefényképezem neked töviröl- hegyire.
Hasonló a problémám az új szerzeménynél, bekapcsolt szivattyúnál folyamatosan emel, a karra nem reagál. Leállítani, leengedni csak a szivattyú kikapcsolásával lehet. Így számomra is hasznos információval fogtok szolgálni. Olyasmire tippelek, hogy valami szelep be lehet ragadva a vezérlőtömbben, vagy még inkább a himba akadt szét, mert a karnak semmi ellenállását nem lehet érezni. De ez legalább külső szivattyús. Majd ha lesz időnk, ránézünk.
Sajnos nem oldódott meg a hidraulika problémám. Azért dicséretes, hogy olyan pörgős események és dicséretes fejlemények közepette még emlékszel a gondomra, pedig sok-sok beírással ezelőtt kerestem a Fórumot. Azt a Lévays-féle D4k-Steyermotoros első hidat én is szívesen megbontanám a kíváncsiság miatt, most már értem miért hanyagolta mostanában az e-mailjaimat. Elnáézem Neki.
Ez a szombati elindulás nekem is nehézkesen ment. 3 - 1/2 4 felé már a kocsiban ültem indulásra készen, de előzetes tájékozódás híján a pontos címet a -pár telefonomban meglévő- Dutrástól próbáltam beszerezni, ami nem jött össze. A piaci kómából sikerült nekem is felzargatni az alvó oroszlánt... gondolom ennek még lesznek következményei...
Az Unimogozás -nicknevemből fakadóan- is biztos lekötötte volna a figyelmem, főleg, hogy mostanában nem volt alkalmam Off-Road és Truck-Trial versenyt látogatni.
Azt lehet mondani, jól is csinálod ezt a külhoni kapcsolatokat. Nem is csábultál el még, pedig ilyen státuszban nagyon nagy a kisértés.
Jhon Pickard egy tényleg nagyszerű fickó. De ismertek ti igazi Dutrást, aki nem lenne kivételesen jó ember? Akár ithon, avagy külföldön. A svéd, a lengyel, de még a német is egy igazi úr.
Az első híd felett a darázsderékban általában a jobb oldal de Borsfán a Vilibávál találtunk a bal oldalon is . ÉS a terep váltó után a váltó egyenes lecsiszolt részen is.
Gyárilag nincs rajt sárvédő gumi gyári gumikkal nem is kérték DE az Mtz-re kelett mert van rajt gyárilag . Sőt az Mtz -re az első hajtás kardán védőlemezéhez is ragaszkodtak mert van gyárilag ,,pedig a kihelyezett műszaki nagyon laza .