Szerencsésebb helyzet lenne, ha néha mégis folyna víz azon a lyukon, mert akkor nem maradna bent és nem rohadna szét a küszöböd. :)
Ez egy elbaltázott megoldás volt gyárilag, a gumicső a két küszöblemez között végződik és a köztük lévő "hézagon át kellene távozni a víznek. A kocsi öregszik, jön a rozsda itt ott, műszaki vizsgák, esetleg egy gondos tulaj... a lényeg, hogy kap egy nem túl szakszerű alvázvédőzést, ahol ezek a lyukak eltömődnek és már meg is van a rozsdafészek. Ezért hirdetik úgy gyakran a kocsikat, hogy "sibeda" mentes, nincs szétrohadva a küszöb!
(Ugyanígy tömődnek el a hátsó zsebek, meg a pótkerék tartó kis lyukai is, ezért indul meg ott is a cucc.)
Ezt problémát a korábbi lakatolásnál mi úgy oldottuk meg, hogy a küszöb elejébe behegesztettünk egy darab (rozsdamentes) csövet, ebben végződik a gumicső, a külső vége pedig a küszöb külső vonalában leszabva az első sárvédő alatt bukkan ki.
A lenti képek már később készültek, amikor a korábbi nem túl szakszerű taposó kihegesztést orvosoltuk újra, immár ügyesebben, de látható rajta a kivezető lyuk. Remélem segített. :)
Sziasztok! Végre valahára elkezdtem az autóm teljes lakatolását. Olyan kérdésem lenne, ha esetleg valaki jártas benne, hogy a tolótető vízelvezető csövéből hova folyik a víz? Pontosítok, a központi zár modul alatt van a kifolyó vége, de a küszöböm eleje annyira szét van rohadva, hogy az eredetit nem igazán tudom hogy néz ki. Mármint a küszöbön van egy lyuk, amin tud távozni a víz? Szerencsére nem szokott víz folyni rajta, de lezárni sem akarom azt a részt a küszöbön. Jó lenne valami közeli kép az eredeti kinézetről, de eddig még nem találtam.
Nem sokkal azután, hogy megvettem a kocsit elmentem vele a nagymamámhoz látogatóba, meg megmutattam neki, mi mostanság az öröm tárgya. A kocsi ki volt nyalva nem kicsit, a légy elcsúszott rajta. Büszke voltam rá nem kicsit. Mama kijött a ház elé, megnézte a kocsit a késő délutáni napfényben: "Szép autó fiam. Olyasmi, mint régen volt a Lada." :D
Piros. Ma már ilyen nem nagyon van. Meg olyan kocka, nem gömbölyű. Hát olyan, mint a Lada volt. A mama összerakta a dolgokat elfogultság nélkül. :)
Megoldottam a viszko problemat. Amikor vettuk a tucatnyi viszkot, akkor en azert csereltem le a regit, mert vki meggyozott rola, hogy 180 feletti temponal azert megy kicsit tul a felnel a mutato, mert szar a viszkom. :D Na ezt a regi "szart" most elovettem, feltettem, es hibatlanul mukodik. Bar 180 felett lehet megint melegedne par fokot a motor, csak azota valtozott a vezetesi stilusom.
Egyszer én vettem fel egy fiatal színésznőt az E30-al. Telefonált, miközben beszállt az autóba. Hallom, hogy ezt mondja a mobilba: "De jó, valami régi autót küldtek értem, Lada, vagy ilyesmi."
Sziasztok, szeretnék nyári szőnyegszettet venni az autóhoz, régebben keringett itt egy cégnév, ahonnan ha jól emlékszem többen vettetek is. Meg tudná valaki mondani mi volt az? Vagy egyéb tipp jó minőségű, szép, méretpontos szőnyeg szettre?
Vmi e30 talalkozo szervezesen szokott itt vki dolgozni az utobbi idoben? Nem lesz ugyse olyan mint 15eve, de gondolom most is lehetne eszmet cserelni es cruisolni.
Igazabol ha viszel ki akksit meg a autohifit + egy képet a hianypotlas kozel 100%, tekintve a magas üzemóra számot amit szokott kapni az auto találkozók alkalmával az oda-haza úton kivül :)
nem igazan van. :( opelnal, renaultnal van olyan, amit talan ra lehet tenni, az agymeret kerdeses, de az konnyen orvosolhato. viszont mindenhol oriasi ET-k vannak, szoval nyomtavszelesito nelkul nem fog menni. en 16-ost keresek, ugyanez a helyzet...