Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

FeZ_ Creative Commons License 2013.09.22 0 0 53158

"Hol tudnám beszerezni?"

 

Bármelyik márkakereskedésben. Lehet Peugeot is, ott is meg szokták rendelni a Citroën alkatrészeket.

Nem mellékesen gyári alkatrészt az Unixban is lehet rendelni, de ők is ugyanonnan szerzik be.

FeZ

 

 

Előzmény: A_A_ (53155)
soryton Creative Commons License 2013.09.22 0 0 53157
Előzmény: K.Zoli. (53154)
bravura2 Creative Commons License 2013.09.22 0 0 53156

köszi a választ.

ferodo betét és tárcsa.

a zárat nem könnyű kiszedni, gondolom? :)

Előzmény: Kárász00 (53132)
A_A_ Creative Commons License 2013.09.22 0 0 53155

Sziasztok!

 

Rossz a külső hőmérséklet érzékelőm, tizennégy fokot csal. Se az Un.x-ba se a Bá.diba nem lehet kapni.

Hol tudnám beszerezni?

Hol találom? Anyós oldali visszapillantótükört kell kipattintani?

 

Kösi előre is!

K.Zoli. Creative Commons License 2013.09.22 0 0 53154

AC pumpát kell vennem, melyiket ajánljátok ami árban is barátibb? a Bosch 60e körül van.

deerman Creative Commons License 2013.09.22 0 0 53153

Hahó!

 

Egy diesel Xsara I.-et nézegetek megvétel céljából.  Abban is kell lennie check engine lámpának ugye? És a gyújtáskapcsolón olyan állásnak ahol minden ellenőrzőfénynek világítania kell?

 

A lucas adagolóval szembeni "tartás" az csak előítélet, vagy az valóságosan kerülendő?

 

 

FeZ_ Creative Commons License 2013.09.22 0 0 53152

Nincs harag, olyat nem szoktam. :-)

 

Akkor pontosítva a te esetedre: nem, nem teheted be azt a hidat a te kocsidba, mert nem lesz működő ABS-ed.

A tiédbe kizárólag az ABS-es dobfékes híd tehető be.

A nem ABS-esnél nincsen helye a jeladónak.

Ez így remélem már elég egyértelmű !!!  :-))

 

FeZ

 

 

Előzmény: Borsos83 (53143)
toji76 Creative Commons License 2013.09.22 0 0 53151

fékrásegítő vákuumdob

Előzmény: entire (53148)
soryton Creative Commons License 2013.09.21 0 0 53150

...nem feltétlen a gyorsaságon múlik hogy kell-e újra tanítani ...  nálam pl. már többször volt rövidebb hosszab ideig áramtalanítva és még sohasem kellett újra tanítani ...

Előzmény: Adammer (53146)
soryton Creative Commons License 2013.09.21 0 0 53149

...aztán rá jöttem ...de remélem rá jön hogy neki szól .... :-))

 

Előzmény: Kárász00 (53139)
entire Creative Commons License 2013.09.21 0 0 53148

De az kifejezetten nagyobb gázadásra, terhelésre kéne probléma legyen akkor nem?  Mi az a devander? Van speciálisabb neve is?

Előzmény: toji76 (53147)
toji76 Creative Commons License 2013.09.21 0 0 53147

Lehet hogy a devandered vagy a hozzá vezető vezetékek vannak kirepedve, akkor ugyanis fals levegőt szív a motor és leállhat tőle, ezért kisebb a fékhatás is.

Előzmény: entire (53145)
Adammer Creative Commons License 2013.09.21 0 0 53146

Sziasztok!
Akkucserével kapcsolatban lenne kérdésem.

Ránézésre elég régi az akku a kocsiban, de teszi a dolgát rendesen, másfél hónap bekapcsolt risztós állás után, elsőre pöccre indított. Viszont a családon belül van egy réggebbi autó aminek meghalt az akkuja.
Gondoltam hogy veszek akkor a Xsarába egy újat, és erre a régire kicserélném.
De tudom hogy az elektronika elég kényes a kocsiban. Mire számíthatok cserekor?

Ha elég gyorsan megoldom akkor megúszható a kulcstanítás meg a hasonló szenvedés?

Köszi

entire Creative Commons License 2013.09.21 0 0 53145

Sziasztok!

 

Egy 98-as évjáratú 1.6-os I-es Xsara boldog(talan) tulajdonosa vagyok!

2 hete vásároltam, ez idő alatt 2x tankoltam bele 7-8 liter üzemanyagot, semmi gond nem volt vele. Most hosszabb útra indultam pár napja és meglöttyintettem 21 liter benzinnel, majd a kútról kb 1 kilométerre a munkahelyemen leparkoltam vele. Néhány óra múlva indultam volna haza, de az autó nem indult. Tekert az önindító, de semmi, mintha nem kapott volna benzint. Kb a 20. próbálkozásra sikerült megtenni vele 10 métert, majd újra leállt a motor és ezt játszottam vele kb 200 méteres szakaszon, majd utána mintha semmi sem történt volna simán leautóztam vele 20 km-t, és ekkor városban lassú tempónál újra leállt a motor, de visszaváltva beröffent és így hazaértem. Később még aznap a hosszabb útnak nekivágtam ( 160 km oda vissza)...  Pöccre indult, azt hittem megjavult, de pár kilóméterig menet közben néha leállt, vagy rántott egyet, visszaváltva vagy éppen a lendület miatt elkerültem a lefulladásokat. Megtettem vele 70 km-t gond nélkül, majd egy nagyvárosba érve megint nekiállt leállogatni a motor kb 50-60 km órás sebességnél vagy amikor épp a lámpánál lassítottam vagy álltam. Utána megint gond nélkül hazajöttem vele 70 km-t.

Utána egyre ritkábban állt le a motor, minél kevesebb benzin volt  a tankban. Produkálja bármikor ezt, ugyanúgy 100nál és 30 as tempónál is.

Gépre rakva semmi hibajelzés nem olvasható.

Most 1 napja nem állt le a motor használat során és újra tankolnom kellett. Igaz csak 5 litert raktam bele, de a kútról ahogy kigurultam rögtön leállt alattam a kocsi, 2-3 próbálkozás után tudtam csak továbbmenni.

Két különböző kútnál tankoltam a fentiek során és benzinszűrő pont a probléma előtt volt cserélve... 

Leálláskor mindíg csak a motor áll le, gyújtás marad, de egy alkalommal még a gyújtás is elszállt úgy tűnt, na attól paráztam be.

Valaki járt már így ? Tudtok segíteni ötlettel? Hallottam ismerősöktől hasonló sztorikat , de mindegyikre más volt a megoldás... és azok német gyártmányok voltak...

És nem tudom lehet e összefüggés, de mocskos kemény és gyenge a fék, pedig jó a betét és a tárcsa sem cserés még, a kipufogógáz pedig valahol fejfájdítóan beszivárog az utastérbe. Érdekes hogy a szerelő próbaképpen befogta a kipufogó végét és nem állt le az autó, de még a fordulat sem változott, mégsem látszik hol távozik a füst, a motortérből sem jön és aknából sem látni a kipufogórendszeren eresztést...  ez is rejtély...  Pld ez befolyásolhatja a fék keménységét? Mert ugye vákumcső meg izé... na az a baj, hogy nem értek hozzá..  :)  Tud valaki ezekkel a problémákkal kapcsolatban valami okossságot írni?   

 

 

mijoka Creative Commons License 2013.09.21 0 0 53144

ez hihetettlen. most írta megint le. abs-est betudsz tenni a sima helyére, de simát nem tudsz az abs-es helyére mert nincs meg a jeladó hely.

Előzmény: Borsos83 (53143)
Borsos83 Creative Commons License 2013.09.21 0 0 53143

Hello!

 

Köszi válaszod. De most már teljesen össze zavarodtam! Akkor úgy kérdezem hogy nekem hátul dobfékes abs 2002-es a xsara.

A donor autó egy 1998-as dobfékes de nem abs-es. Akkor most ha jól értem lehetséges a csere csak a jeladót kell átszerelni. Bocsi hogy értetlenkedek. Amúgy sokat utána olvastam többek között a te leírásodat is. Csak nem értetem. Ezért is kérdeztem rá. Még egyszer ne hari. :D

Előzmény: FeZ_ (53142)
FeZ_ Creative Commons License 2013.09.21 0 0 53142

Nos, leírom megint, bár bevallom kicsit uncsi, az ide érkezők esetleg belenézhetnének a fórum korábbi részeibe is. Ezt is leírtam a legutolsó alkalommal kb. 1-2 hete.  :-))))

 

Szóval fizikailag kétféle hátsó híd van, a dobfékes ABS-es és a többi. (ezek nem cserélhetők fel, ill. az ABS-est beteheted a simába, mert mindegy, hogy van jeladó-hely benne, de fordítva nem)

Az első verziónál (mint a tiéd is), a dobfékes és a tárcsafékes között a tengelycsonk hossza különbözik, de azok kicserélhetőek. (igényesen ki-be kell préselni, kevésbé ?! igényes módszer, hogy kiütöd-beütöd)

A másik különbség lehet a hidak között, az a torziók erőssége. Ezek színkóddal vannak jelölve és van több vastagság is. Fizikailag csereszabatosak egymással, csak a rugózás lesz más-más.

Tehát: azt a hidat beteheted a tiédbe, a tárcsafék áttehető rá, azonban a Xsara1 és a Xsara2 torzióinak az erőssége különbözik. Vagy azt is cseréled (ez jó móka lehet) vagy másmilyen lesz a rugózásod vele. (valószínűleg lágyabb lesz)

 

FeZ

 

 

 

Előzmény: Borsos83 (53138)
Borsos83 Creative Commons License 2013.09.21 0 0 53141

Hello!

Az lehet hogy jobb lenne. De ez egy pár hete lett felújítva. Na és nem mindegy hogy 50000-60000-ft fizetek plusz úti költség. Vagy csak ennek a töredékét. Ezért is kérdeztem itt ezt a dolgot.

Előzmény: Kárász00 (53140)
Kárász00 Creative Commons License 2013.09.21 0 0 53140

Azt hogy inkább keresd fel az ismert helyek egyikét és ott megoldják neked profin a problémádat. Valakinek Szerbiából is megérte elmenni Veresegyházára megjavíttatni.

 

Előzmény: Borsos83 (53138)
Kárász00 Creative Commons License 2013.09.21 0 0 53139

Nem nekem kellett, de azért köszi a nevében.

 

 

Előzmény: soryton (53136)
Borsos83 Creative Commons License 2013.09.21 0 0 53138

Hello fórumtársak!

Egy kérdéssel fordulok hoztátok. Hátsó híd csere előtt állok amit úgy szeretnék megoldani hogy van egy bontásra ítélt 1-es xsara és annak a hátsó hídját szeretném alátenni. Na már most a enyém 2-es xsara ABS-es a másik nem. A szerelőm azt mondta nem lehet úgy. De kíváncsi vok hogy ti mit mondtok erre. Válaszotokat köszi előre is.

soryton Creative Commons License 2013.09.20 0 0 53137

..meg az a fogaskerekes spirál tengely szokott megszorulni....

 

Előzmény: soryton (53136)
soryton Creative Commons License 2013.09.20 0 0 53136

..hogy ne sokat kelljen keresgélned ..    :-))..ott annál a KÉK kapcsolónál van kopás ..azt kell meg hosszabbítani talán két-három mm-t

Előzmény: Kárász00 (53132)
soryton Creative Commons License 2013.09.20 0 0 53135

...valójában az MJ 15011 -el lett szerelve de az már olyan mint a fehér holló ezért itt van helyette ez ..

 https://www.google.com/search?ie=UTF-8&q=bdx66c&sa=Keres%C3%A9s#q=bdx66c+helyettes%C3%ADt%C5%91

Előzmény: Törölt nick (53130)
Kárász00 Creative Commons License 2013.09.20 0 0 53134

Dícséretes a lelkesedésed, de ez nem kurrens termék. A márkaszervízben is kb. ugyanennyiért adják.

De van egy ilyen bolt is:

http://www.patentdepo.hu/index.htm

 

Előzmény: Tuzmester84 (53133)
Tuzmester84 Creative Commons License 2013.09.20 0 0 53133

Üdv!

Tegnap találtam egy autósboltot a XXII. kerületben, ahol kaptam olyan patentokat amik az ajtókárpitokat tartják. 80Ft/db. Én kicseréltem mindet, mert néhány már el volt törve, zörgött és csálén állt. Most olyan feszesek a kárpitok mint egy új kocsiban. :) Ha valakit érdekel: BFS-Autósbolt, 1221 Budapest, Kossuth Lajos utca 32.

Kárász00 Creative Commons License 2013.09.19 0 0 53132

1. Levegős a rendszer, vagy termosztát hiba. Bár az utóbbi esetében a nyári nagy melegben nyitott termosztátnál is fel kell mennie városban majdnem 90 fokig.

2. Elég sok bontást igényel a cseréje. Le kell bontani hozzá a középkonzol burkolatát.

3. Megkopott a zárszerkezetben egy pöcök. Soryton hsz-i között találsz képet róla.

4. Mondhatni természetes jelenség. A kezelési könyv is írja(más autónál is). Milyen betét lett belerakva?

 

Előzmény: bravura2 (53131)
bravura2 Creative Commons License 2013.09.19 0 0 53131

Sziasztok,

eltűnt az írásom....

 

tehát, van néhány gonddom a szekérrel:

- vízhőfok mutatóm nem mutat többet 60-65 foknál, ez már régi jelenség.

- középkonzolon a középső tekerő mögött kiégett az izzó

- bal első ajtó csak kulcsra záródik, de akkor zár mindent, nyitni is nyit mindent, de csak kulccsal. távval csak 3 ajtó nyílik, de záródásra visszanyit.

- kicseréltem az első féket, kicsit nyikorog ha gyengét fékezek

 

asszem ennyi :)

 

várok javaslatokat :)

 

köszönöm !

Törölt nick Creative Commons License 2013.09.19 0 0 53130

ok, csak mint irtam meglepetés lenne a lusta öcsémnek, és először meg akarom venni a tranzisztort, és majd a barátnőjével szövetkezem, és kicserélem neki.

 

de akkor tranziszto kell, holnap m1ek a lomexbe, remélem nem lesz ott vmi okostolyás rádióamatőr egy 400 tételes listával eéőttem a sorban mint általában-,.--)

Előzmény: FeZ_ (53129)
FeZ_ Creative Commons License 2013.09.19 0 0 53129

Ez tranzisztoros.

Vedd ki a fűtésmotort és ha kiszeded a fedeléből (házából) a motort, alatta megtalálod a vezérlőt!

 

FeZ

 

Előzmény: Törölt nick (53128)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!