Köszi Tufa, meg is voltam ma vele. 1150-es hibakód, ami nem tudom mi lehet ( talán katalizátor, vagy lambda?) de amikor töröltem akkor utána is égve maradt a check lámpa. Ez mitől lehet?
holnapra,lehetőleg délelőtre kellene a válasz. :o)
Régen kibeszéltük, amikor kellett tudtam is, de totál elfelejtettem. Hogyan kell 2005-ös 1.3 GS- ben hibakódot olvasni házilag?
Nagyon hálás lennék.
Köszi,
Gaben.
Törökferinek
nem szeretnék én sem generálni semmit, már én is Sportra váltottam, de korábban 2005-ös 1.3-as Swiftem volt és imádtam. Ha 1 és 1,5 misi körüli összeg áll rendelkezésre és ez lesz a választás, akkor átlagos használat mellett lehet számolni egy 8 literes fogyasztással. Amiket steyr ír, azok megfelelnek egyébként szerintem is a valóságnak. Ülés, fék stb. A rozsda elvileg már egyiknél sem lehet gond, mert visszahívásnál megoldották és nem átlyukadt kasztnikról beszélünk hanem felületi rozsdáról. A gyár még időben kapcsolt. Nekem az a véleményem hogy bosszantó apró hibák előfordulnak, de tömeges komoly problémákról nem beszélhetünk a típusnál. A belsőre vásárlásnál tényleg nagyon oda kell figyelni, de a kevés kilométeres példányokon nem szabad meglepődni. Sok a garázsban pihentetett szőlőbekijárunkvelehétvégén fajta.
Ez nem egy BMW vagy Audi amiknél 200 ezer km sem látszik meg. A Swiftnél a komoly kilométer futásnak az anyagok viszonylag gyengébb minőségéből adódóan komoly nyomai is vannak. Figyelni kell, és akkor nagyon nem lehet mellé nyúlni. Mindenképpen szervízkönyves lehetőleg első tulajos autót válasszatok magánszemélytől, szigorúan nem kereskedésből. Azzal nagy bukta nem lehet.
Automatáról pedig én csak jót tudok mondani, és nem az van a Corollákban.:-))
Amire gondolsz, az az 1,3-as MTA, és az csak "automatának látszó tárgy".:-) Ki lett már itt tárgyalva az MTA-váltó összes nyúgje, az 1,5-ösökben egy teljesen hagyományos, ezer éve bevált automata van, mindenféle elektronikai hibalehetőségek nélkül.
én sem, csak jeleztem a kérésre....felnőttek, valószínű tudják a helyes utat...
kb. 20 éve csak automatával járok, ebből 15 éve szutyukival...nem véletlenül írtam, hogy hagyományos...azzal nincs baj...
...én nem is javasoltam 1.3-at... nem mindenkinek egyértelmű az 1.5....
egyébként nekem édesmindegy, a szutyuki egy jólsikerült kisautó, bevált járgányok, szervíz felejtős(főleg, hogy én cserélem az 5w30-at, és a szűrőket....)nekem is volt visszahívásom, a fennakadó gázpedálos wagon volt a legjobb...(én wagont vennék automatás vvt-t)
a mostani 1.5 aut GS-töt nem merem dícsérni, mert leszólnak, hogy dicsexem ...megy mint a szél...ja, persze 10.5-el...(antireklám)
2008 utánit érdemes nézni,aminek van egy plusz polc a csamagterében.Azok már nem a rohadósak.
Kuplung nyikorgás, munkahengerek problémája még jellemző,valamint a zörgő első fékbetét.Ez általában nyikorog is,és "fésüli" szépen a tárcsát.
Az ülés kattogása,illetve mozgása a régebbieknél.
az 1.3 as_véleményem szerint_ gyenge ehhez a kasztihoz,de vállalható Én már ugy utáltam,hogy sportra váltottam.
Az 1,5 az már inkább.
Használtnál a belső állapot elég "beszédes" tud lenni.Kárpitkopások stb.
Mindenléppen a fiatal felé nézelődjetek,Van pl az ujabbakban mp3 -as rádió, átlagfogyasztásmérő,bőrkormány
Klimátlant nem érdemes venni,egyrészt szeretnek párásodni,másrészt a későbbi eladhatóságot befolyásolja.
Régi 1.0-ás swift.Hát ez már nem az a bicikli sajnos.Nyilván szebb jobb biztonságosabb,de.Arányában szarabb, mint minden mai termék amit a vegyél újat 3 év mulva jeligére gyártanak.
Ja fogyasztás.Az 1.3 nál általában a két végállásban használtam a gázpedált meg csak város 10,5.
Volt egy 1,3 csereautóm is, annak az órája 6,6-on állt
A sport 7.6 körül nyomja de asszem valami 9 a gyári adat.
jó az egyhárom csak nekem nem,nem akarok vitát generálni.
Szüleim szeretnének suzukit venni,de nem igazán vannak képben,hogy mik ennek a modelnek a nyűgjei,amire vásárlásnál érdemes odafigyelni.Elég sok ,kevés futott kilóméterest találni az expresszben is.Már arra gondoltunk,hogy ezeket a digitális Km.órákat könnyebb vissza álítani,mint a régi mechanikusokat.Egyébként , 2007-2008as évjáratut szeretnének.
Hálás lennék pár jó tanácsért,persze dióhélyban.Nekem még a régi 1.0ás suzim van ami teljesen kifogástalanul szolgál(97000Km),ezért gondoltuk,hogy az uj suzuki is hibátlan kis autó lenne.A fogyasztás is fontos lenne.50-50%város,vidék uton.
Köszönöm a tanácsokat.Kellemes 7végét mindenkinek.
Hát ha van rá lehetőség akkor a bontott vagy új GC-é a legjobb. Amit a szalonban adnak, azzal óvatosan, általában mind szar mert utángyártott, gyárinak eladva.
Én legalábbis most GC-t vadászok csak mind annyira okádék állapotban van..
Ezen az oldalon simára való kipufogó van, aminek van egy leágazása a másik oldalhoz, hogy a Sportszabású lököshöz jó legyen. Hosszanti dobos, mint a sima, nem keresztdobos, mint a Sport.
Amúgy át lehet rakni a Sportét a simára, ha van egy megbízható kasztnis ismerősöd, és áthegeszti a pótkerékteknőt olyanra, mint a Sporté, hehehe...
Biztosan jó ez a kartámasz egy plusz rakodó helynek, de támaszkodni semmiképp. Nekem az a bajom ezzel a megoldással, hogy idővel kilazul, lötyögni kezd és pont a funkcióját nem látja el. Arról már nem is beszélek, hogy ha egy ismeretlen személy ül melléd, az könnyen ki is szakíthatja. Ez nem az a konstrukció, mint pl. a BMW-be van. Arra akár rá is ülhetsz. Persze tudom ez nem az ami, de nekem így.....inkább nem köll. :((( Magyarázkodni meg nem szeretnék az utasnak, hogy : figyú ez ugyan egy könyöklő, de csak finoman használd, mert letörik! :))