Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Gaben. Creative Commons License 2010.11.21 0 0 61176

Köszi Tufa, meg is voltam ma vele. 1150-es hibakód, ami nem tudom mi lehet ( talán katalizátor, vagy lambda?) de amikor töröltem akkor utána is égve maradt a check lámpa. Ez mitől lehet?

 

Köszi,

 

Gaben.

Előzmény: Tufaaa (61173)
Törölt nick Creative Commons License 2010.11.21 0 0 61175

"akkor átlagos használat mellett lehet számolni egy 8 literes fogyasztással."

 

Azért mindent nem szabad ám elhinni:-)

Nekem a 135.000 km alatt egyszer volt 7,8l/100km a fogyasztásom, a nagy átlag ugy 6,5l körül volt!!!

És nem én vagyok az egyetlen!

Én ugy mondanám, hogy extrém használat közben lehet 8-9 literes fogyasztás, de ez felhasználófüggő és koránt sem általános.

Előzmény: Gaben. (61172)
.steyr. Creative Commons License 2010.11.21 0 0 61174

Na látod ezt nem tudtam,pedig rendszeresen olvasom a fórumot.

 

Akkor hajrá autómata.Ebben a gusztustalan fövárosi közlekedésben néha én is gondolok rá.Csak Sportban érdekes lenne:)))

Előzmény: FOMA (61170)
Tufaaa Creative Commons License 2010.11.20 0 0 61173

Előzmény: Gaben. (61172)
Gaben. Creative Commons License 2010.11.20 0 0 61172

Sziasztok Srácok,

 

holnapra,lehetőleg délelőtre kellene a válasz. :o)

Régen kibeszéltük, amikor kellett tudtam is, de totál elfelejtettem. Hogyan kell 2005-ös 1.3 GS- ben hibakódot olvasni házilag?

Nagyon hálás lennék.

 

Köszi,

 

Gaben.

 

Törökferinek

 

nem szeretnék én sem generálni semmit, már én is Sportra váltottam, de korábban 2005-ös 1.3-as Swiftem volt és imádtam. Ha 1 és 1,5 misi körüli összeg áll rendelkezésre és ez lesz a választás, akkor átlagos használat mellett lehet számolni egy 8 literes fogyasztással. Amiket steyr ír, azok megfelelnek egyébként szerintem is a valóságnak. Ülés, fék stb. A rozsda elvileg már egyiknél sem lehet gond, mert visszahívásnál megoldották és nem átlyukadt kasztnikról beszélünk hanem felületi rozsdáról. A gyár még időben kapcsolt. Nekem az a véleményem hogy bosszantó apró hibák előfordulnak, de tömeges komoly problémákról nem beszélhetünk a típusnál. A belsőre vásárlásnál tényleg nagyon oda kell figyelni, de a kevés kilométeres példányokon nem szabad meglepődni. Sok a garázsban pihentetett szőlőbekijárunkvelehétvégén fajta.

Ez nem  egy BMW vagy Audi amiknél 200 ezer km sem látszik meg. A Swiftnél a komoly kilométer futásnak az anyagok viszonylag gyengébb minőségéből adódóan komoly nyomai is vannak. Figyelni kell, és akkor nagyon nem lehet mellé nyúlni. Mindenképpen szervízkönyves lehetőleg első tulajos autót válasszatok magánszemélytől, szigorúan nem kereskedésből. Azzal nagy bukta nem lehet.

 

G.

Pityorka Creative Commons License 2010.11.20 0 0 61171

Van kéziváltós 1,5 is. :)

Fogyasztása: 5,4-9,2

FOMA Creative Commons License 2010.11.20 0 0 61170

Automatáról pedig én csak jót tudok mondani, és nem az van a Corollákban.:-))

 

Amire gondolsz, az az 1,3-as MTA, és az csak "automatának látszó tárgy".:-) Ki lett már itt tárgyalva az MTA-váltó összes nyúgje, az 1,5-ösökben egy teljesen hagyományos, ezer éve bevált automata van, mindenféle elektronikai hibalehetőségek nélkül.

Előzmény: .steyr. (61167)
kkn Creative Commons License 2010.11.20 0 0 61169

Nem az MTA-ra gondolsz? Ott is csak a vezérlés Toyota, a váltó Suzuki. A sima automata szerintem a Suzuki sajátja.

Előzmény: .steyr. (61167)
jó hír Creative Commons License 2010.11.20 0 0 61168

....."nem akarok vitát generálni."

 

 

én sem, csak jeleztem a kérésre....felnőttek, valószínű tudják a helyes utat...

 

kb. 20 éve csak automatával járok, ebből 15 éve szutyukival...nem véletlenül írtam, hogy hagyományos...azzal nincs baj...

...én nem is javasoltam 1.3-at... nem mindenkinek egyértelmű az 1.5....

 

egyébként nekem édesmindegy, a szutyuki egy jólsikerült kisautó, bevált járgányok, szervíz felejtős(főleg, hogy én cserélem az 5w30-at, és a szűrőket....)nekem is volt visszahívásom, a fennakadó gázpedálos wagon volt a legjobb...(én wagont vennék automatás  vvt-t)

 

a mostani 1.5 aut GS-töt nem merem dícsérni, mert leszólnak, hogy dicsexem ...megy mint a szél...ja, persze 10.5-el...(antireklám)

Előzmény: .steyr. (61167)
.steyr. Creative Commons License 2010.11.20 0 0 61167

Autómatárol eddig tul sok jót nem hallottam.Ugyanez a váltó van a corollákban is.

 

Az 1.3 nem volt VVT csak az 1.5 ,meg a sport.

Előzmény: jó hír (61166)
jó hír Creative Commons License 2010.11.20 0 0 61166

Ha nem okoz gondot, akkor automatát nézzenek(hagyományos szalagfékest), ha lehet VVt-t GS kiadásban...nem árt, ha 1.5

 

nagy baj nem lehet....(talán a kasszánál)   :-(

 

Előzmény: torokferi (61164)
.steyr. Creative Commons License 2010.11.20 0 0 61165

2008 utánit érdemes nézni,aminek van egy plusz polc a csamagterében.Azok már nem a rohadósak.

 

Kuplung nyikorgás, munkahengerek problémája még jellemző,valamint a zörgő első fékbetét.Ez általában nyikorog is,és "fésüli" szépen a tárcsát.

 

Az ülés kattogása,illetve mozgása a régebbieknél.

 

az 1.3 as_véleményem szerint_ gyenge ehhez a kasztihoz,de vállalható Én már ugy utáltam,hogy sportra váltottam.

 

Az 1,5 az már inkább.

 

Használtnál a belső állapot  elég "beszédes" tud lenni.Kárpitkopások stb.

 

Mindenléppen a fiatal felé nézelődjetek,Van pl az ujabbakban mp3 -as rádió, átlagfogyasztásmérő,bőrkormány

 

Klimátlant nem érdemes venni,egyrészt szeretnek párásodni,másrészt a későbbi eladhatóságot befolyásolja.

 

Régi 1.0-ás swift.Hát ez már nem az a bicikli sajnos.Nyilván szebb jobb biztonságosabb,de.Arányában szarabb, mint minden mai termék amit a vegyél újat 3 év mulva  jeligére gyártanak.

 

Ja fogyasztás.Az 1.3 nál általában a két végállásban használtam a gázpedált meg csak város 10,5.

Volt egy 1,3 csereautóm is, annak az órája 6,6-on állt

 

A sport 7.6 körül nyomja de asszem valami 9 a gyári adat.

 

jó az egyhárom csak nekem nem,nem akarok vitát generálni.

 

Előzmény: torokferi (61164)
torokferi Creative Commons License 2010.11.20 0 0 61164

Üdvözlök mindenkit a fórumon!

Szüleim szeretnének suzukit venni,de nem igazán vannak képben,hogy mik ennek a modelnek a nyűgjei,amire vásárlásnál érdemes odafigyelni.Elég sok ,kevés futott kilóméterest találni az expresszben is.Már arra gondoltunk,hogy ezeket a digitális Km.órákat könnyebb vissza álítani,mint a régi mechanikusokat.Egyébként , 2007-2008as évjáratut szeretnének.

Hálás lennék pár jó tanácsért,persze dióhélyban.Nekem még a régi 1.0ás suzim van ami teljesen kifogástalanul szolgál(97000Km),ezért gondoltuk,hogy az uj suzuki is hibátlan kis autó lenne.A fogyasztás is fontos lenne.50-50%város,vidék uton.

Köszönöm a tanácsokat.Kellemes 7végét mindenkinek.

kkn Creative Commons License 2010.11.19 0 0 61163

Amivel találkoztam, az pl. japán, a gyárban is használják, de leginkább mégis olyan helyekre való, amit nem tapiznak.

Előzmény: zlota (61162)
zlota Creative Commons License 2010.11.19 0 0 61162

Létezik direkt műanyagra spray?Ez annyit jelent,hogy valóban rajta marad a felületen és kb annyit bír mint a gyári fény?

Egy ajtónyitót kellene szürkére visszajavítanom!

Előzmény: kkn (61160)
Astra001 Creative Commons License 2010.11.18 0 0 61161

Üdv

5,5x15 fekete gyári swift2 acélfelni garnitura eladó!
5k/db
Képet kérésre küldök.

Igény esetén gyári 15" új disztárcsa garnitura 6,000-ft/szett.
SX4-re is jó!


0630-3263600 

kkn Creative Commons License 2010.11.17 0 0 61160

Ha csak felületi karcos, vagy elszíneződött, fekete műanyagspray neki, esetleg finom csiszolás előtte, és jó lesz az.

Előzmény: Tufaaa (61156)
tyu Creative Commons License 2010.11.16 0 0 61159

Köszönöm válaszod és Tufaaa-nak is köszönöm mégegyszer.

Még nem döntöttem, de készülök rá, azért érdeklődtem.

Előzmény: kkn (61155)
Tufaaa Creative Commons License 2010.11.16 0 0 61158

Nekem egy P88 RS II-m van, nemigazán tudok mit kezdeni gyári fejjel ;)

Előzmény: ex-valaki (61157)
ex-valaki Creative Commons License 2010.11.16 0 0 61157
Nekem van egy PACR01-em eladó, ha erdekel valakit.
Ez gyari cucc, en vettem egy mp3-t is lejatszot.
Előzmény: Tufaaa (61156)
Tufaaa Creative Commons License 2010.11.16 0 0 61156

Hát ha van rá lehetőség akkor a bontott vagy új GC-é a legjobb. Amit a szalonban adnak, azzal óvatosan, általában mind szar mert utángyártott, gyárinak eladva.

Én legalábbis most GC-t vadászok csak mind annyira okádék állapotban van..

Előzmény: kkn (61155)
kkn Creative Commons License 2010.11.16 0 0 61155

Ilyet mond Tufaa, bár ez a gyári GC, de az utángyártott is ilyen:

 

Előzmény: tyu (61153)
Tufaaa Creative Commons License 2010.11.16 0 0 61154

igen bele. kell hozzá egy beépítő keret

Előzmény: tyu (61153)
tyu Creative Commons License 2010.11.16 0 0 61153

Szia Tufaaa!

 

2006-os Swift2-be belemegy a 2DIN-es fejegység (165x178x100mm)? Köszönöm válaszod.

Előzmény: Tufaaa (61150)
kkn Creative Commons License 2010.11.16 0 0 61152

Ezen az oldalon simára való kipufogó van, aminek van egy leágazása a másik oldalhoz, hogy a Sportszabású lököshöz jó legyen. Hosszanti dobos, mint a sima, nem keresztdobos, mint a Sport.

 

Amúgy át lehet rakni a Sportét a simára, ha van egy megbízható kasztnis ismerősöd, és áthegeszti a pótkerékteknőt olyanra, mint a Sporté, hehehe...

Előzmény: vááá (61151)
vááá Creative Commons License 2010.11.15 0 0 61151

Sportról a simára csak a két díszvéget tudod átrakni.  ;)

Előzmény: kkn (61147)
Tufaaa Creative Commons License 2010.11.15 0 0 61150

engem féléve elbír pedig nem vagyok épp pici :)

Alul nagyobb patentot kell berakni és simán bírja. Gyári patent gyakran törik.

Előzmény: *fox* (61149)
*fox* Creative Commons License 2010.11.15 0 0 61149

Biztosan jó ez a kartámasz egy plusz rakodó helynek, de támaszkodni semmiképp. Nekem az a bajom ezzel a megoldással, hogy idővel kilazul, lötyögni kezd és pont a funkcióját nem látja el. Arról már nem is beszélek, hogy ha egy ismeretlen személy ül melléd, az könnyen ki is szakíthatja. Ez nem az a konstrukció, mint pl. a BMW-be van. Arra akár rá is ülhetsz. Persze tudom ez nem az ami, de nekem így.....inkább nem köll.  :(((  Magyarázkodni meg nem szeretnék az utasnak, hogy : figyú ez ugyan egy könyöklő, de csak finoman használd, mert letörik!  :))

*fox* Creative Commons License 2010.11.15 0 0 61148

Baj nekem sem lett volna, csak a fólia miatt két helyről is elzavartak. :)

Azokon az állomásokon 22 pénz lett volna a vizsga, de amikor a fóliát meglátták akkor passzoltak.

Állítólag megszigorodott a procedúra. Fényképezni is kell a kocsit és így nem vállalták.(ha leengedem az ablakot az látszik a fotókon)

Így maradt az ismerős és plusz 4000.- Ennyit megért, hogy maradt a fólia és a kipuffot sem kellett le-fel szerelgetni.

 

Előzmény: sumi19740807 (61130)
kkn Creative Commons License 2010.11.15 0 0 61147

Van itt simára való duplacsövű kipuff is, amivel kiadja magát a sport lökös.

Bár bontóból, ha épp van sport, meg egy kipufogóssal olcsóbban meg lehet oldani.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!