Tudom, hogy van már Lancia topik, csak ott nincsenek Kappa tulajok, akikkel meg lehetne vitatni a típust. Tervezem egy Kappa vételét, de szeretnék tulajdonosokkal értekezni róla, tesztek/népítélet alapján nagyon jó lehet, és nincs annyi hibája, mint amennyit egy olaszról gondolna az ember(egyébként imádom az olasz autókat), ugyanakkor több tulajdonos megkérdezése nem ezt támasztja alá.
Szóval Kappa tulajdonosok, légyszi segítsetek! Vegyek? Ne vegyek? Jöhet minden info! Képek eladó Kappák is jöhetnek, bármi, ami a típussal kapcsolatos!
Kösz előre is.
Kedves - megdobban a szívetek, amikor beleülsz a Kappába - mindenki!
A közelmúltban még tulajdonosa voltam egy szép automata Kappának. Sajnos megkellett válnom tőle...:( De amikor még megvolt rendeltem hozzá Németországból egy automatához való műszerfalat, ugyanis nem ez volt az autóban. Még megvannak a panelek, de más híján nem veszem hasznukat. Ha valakinek éppen jól jönne most, vagy a jövőben az kérem jelezze. Az árról majd privátban megegyezünk, ide nem írogatnék számokat.
Ma beszereltem a bontott ablakemelőt, tökéletesen működik. Kell még egy pici finomhangolás, hogy a borítás ne fedje a lyukakat és fel lehessen csavarozni az ajtókárpitot, illetve az ablakról kell letörölni a ragasztószalag maradványokat, mert megragad a lehuzó gumiban. De jó lesz :)
Hétfőn viszem szerelőhöz, megnézik mi okozhatja a ventilátor önműködését, most pár órát rajta volt az akksi, amíg az ablakemelőt szereltem, de nem jött elő a hiba. Gondolom vagy valami hőmérséklet szenzor lesz, vagy relé. A megolvadt csatlakozó nem tudom hogy most keletkezett e, vagy már olyan volt.
Juhéééé, némi kálvária után, ma kézhez kaptam lakijanitól a bontott ablakemelőt. Meló után megnézem sikerült e működő akkumulátort varázsolnom és kipróbálom.
Az akksit lemerítő ventilátor kapcsán még nem sikerült intézkednem, de van már kontaktom.
"... Más: épül nálam egy autó, (amolyan last projekt) és szeretném ellenőriztetni az injektorjait. Az alap természetesen modular 2,0 20VT. Vállalnátok ilyesmit?..."
Kedves Lönci!
Remélem, ezt csak afféle tréfának szántad - majdnem megállt a szívem, amikor ezt olvastam. Ki fogja akkor megvilágosítani az elmémet, modular 2,0 20VT-k terén? És a három éve beszerzett romomból (OFF Fiat Coupe 20VT) ki készít mindennapokban használható élvezeti cikket?
Jönnék már hozzád (szigorúan szombaton,ahogy írtad) - előtte természetesen egyeztetve. Ebben csak a technika akadályozott meg eddig - szétesett a mászkálós, mindennapos járművem, gyalog pedig nagyon messze vagy.
Elnézést kérek a többi Lanciástól a fentiekért - de tényleg megrémültem....
Nagyon köszönöm a lehetőséget, élni fogok vele! Jövő héten Olaszországban vagyok, ha megjövök megkereslek valamilyen formában. Az sem kizárt, hogy a gazdit küldöm hozzád, talán az lenne a legkézenfekvőbb megoldás, legalább direktben Neki tudnád elmondani az eredményeket.
Persze. Küld el, / hozd el, 1 nap az átfutási idő. Van (saját gyártású) próbapadunk, teljesen olyan körülményeket biztosítunk, amire szükséged van. (Gyári vagy emelt üzemi nyomás, teljesen tetszőleges kitöltési tényező.)
Én a saját bőrömön tapasztaltam meg, hogy milyen nehéz érvényesülni nyelvtudás nélkül külföldön, aztán az évek alatt kényszerből magamra vettem rengeteg rosszul megtanult hülyeséget, amit egy profi nyelvtanár, évek hosszú munkájával próbált kigyomlálni belőlem, de még azért így is maradt belőlük sajnos. De legalább már én is érzem, ha valamit rosszul mondok, ill. próbálok odafigyelni, amennyire lehet. A lányom 2 éves kora óta tanul angolul, most az iskolában már emelt szinten nyomják, úgy látom, hogy érdekli, és van benne sikerélménye. Ha ennyivel hozzá tudok járulni, hogy könnyebb legyen az élete a későbbiekben, akkor minden tőlem telhetőt megteszek, hogy meglegyen Neki ez a tudás. Aztán, hogy mihez kezd vele, az nyilván a jövő zenéje. Hasznosabbnak érzem mint a "facebook"-ot, de természetesen azt sem lehet majd megúszni. Magyarországon, főleg itt mifelénk vidéken, egyelőre semmi perspektíva sem látszik a jövőre nézve, egyre inkább lecsúszik ez a régió. (is)
Más: épül nálam egy autó, (amolyan last projekt) és szeretném ellenőriztetni az injektorjait. Az alap természetesen modular 2,0 20VT. Vállalnátok ilyesmit?
Nem egy fiatal embert ismerek, aki kakává hajtja magát. (illetve azzá hajtja a munkáltatója.)
Pl. programozó, úgy 12 órát gürcöl, aztán még haza is visz feladatot, hogy ne unatkozzon. Nem keres (hazai viszonyok között) rosszul, csak éppen rámegy a magánélete, 40 éves korára már ki van égve, rég oda az egészsége.
Lehet, hogy meg fogjuk élni azt a kort, amikor a jó szakemberek többet fognak keresni, mint a mérnökök.
A mérnök is "szakember", legfeljebb úgy rögzült a társadalomban, hogy az köpenyben jár és nyakkendő van rajta, meg mindig tiszta a körme alatt.
Ez a múlt idő, rengeteg olyan szürkeállomány-igényes, fizikai munkát is igénylő feladat van, amit (sikeresen) nemigen lehet középiskolai szintű ismeretekkel, nem is beszélve az "általános + 3 év szakmunkásképző"-ről. Itt úgy kaptak (tisztelet a kivételnek!) bizonyítványt a srácok, hogy igen komoly bajok voltak a szövegértéssel, még komolyabbak a helyesírással, egy idegen nyelven írt szakmai szöveg megértése még a tanároknak sem mindig ment .
Más.
Autószerelő szakma. A helyzet nem rózsás. Kevés a jó képességű, ambíciózus fiatal, aki ezt a területet választja. A szakközépben le is morzsolódik egy részük, aki meg végez, gyorsan rájön, hogy amit tud, az baromi kevés, annyira gyors a technológiai váltás, hogy ha pályán akar maradni, ahhoz folyamatosan képezni kell magát. Az önállósodás szinte esélytelen saját erőből, ha nem akar leragadni a féktárcsa-fékbetét-kuplung-kipufogó csere témakörben. Ha a zsenge fizetéséből havi 20e Ft-ot félre tesz, négy év után tud megvenni egy -nem túl fejlett- diagnosztikai műszert, amire azután évente 100-200e Ft-ot kell költenie (szoftver!) Mindezek mellett azért van tehetséges utánpótlás is.