Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

endrebá Creative Commons License 2012.07.18 0 0 19026

Vajon belefér-e a gyárihoz képest dupla teljesítmény a gumik felé a többi alkatrészbe...?

 

Hümmmhümmm...

Előzmény: joebatyo (19025)
joebatyo Creative Commons License 2012.07.18 0 0 19025

Hallod, a Belák az csinált is egy 113-as hüvelyes motort, és mint nála ismeretes,

nem szívóként fog müködni :)

Turbóval lesz az vagy 200 lovas :DD

Azért egy fékpad eredményre kiváncsi volnék.

Előzmény: endrebá (19021)
Vöcsis Creative Commons License 2012.07.18 0 0 19024

Üdv!

 

Kedves fórumozó Dutrások, egy kis segítségre lenne szükség!

D4K-B hez kellene új tányér illetve kúpkerék!

Ha valaki tud ebben segíteni kérem jelezze!

 

Előre is köszönöm!

Vöcsis Creative Commons License 2012.07.18 0 0 19023

Üdv!

 

A Taurus gumik Vescésen lettek véve, a gumis elérhetősége:

 

http://www.mechanicalgumi.hu/

 

Az áruk: - első 89000 Ft/ db

              - hátsó 109000 Ft/ db

Előzmény: gerbo92 (18875)
stihl guru Creative Commons License 2012.07.18 0 0 19022

Üdv,Ricsa01!Nem kéne még mindjárt motorcserében gondolkodni,utána kéne nézni,mi a gond a gépnél.A kompressziomérés fontos,de én csinálnék nyomásvesztés mérést,elég lenne csak nyomásra,vákuumra nem is fontos mérni.Mint előttem már irták,hengerfej,tömités,szelepek hibája,egyszerű gyűrűleragadás is lehetséges.Miután megvan a konkrét baj,utána ráérsz szétkapni a motort.

Előzmény: ricsa01 (19015)
endrebá Creative Commons License 2012.07.18 0 0 19021

Azzal felszerelni egy hathengerest... az ááám az anyagi csőd....   :-)))))))

 

Utána meg az a sok ló összeszaggatja a váltófogaskerekeket.... vagy a differenciálművet.

 

Mennyit adhat le a száztizenhármas furattal egy hathengeres szívómotor...? Ha a száztizenkettessel száz helyett százhúszat, akkor ezzel minyimum százharmincat.

Előzmény: joebatyo (19020)
joebatyo Creative Commons License 2012.07.18 0 0 19020

Persze, lehet náluk kapni.

Az árat nem tudom, szerencsére eddig nem kellett.

Söt, van utángyártott is, ami megugorja a gyári minöséget, söt, attól jobb.

Vilmosunk átalakított 1000-ében is olyanok dolgoznak.

Ezenkívül van 113-as teflonos dugattyús is.

 

Előzmény: endrebá (19019)
endrebá Creative Commons License 2012.07.18 0 0 19019

A legeslegutolsó esetben a Nagytraktor KFT-nél szerintem még mindíg lehet bolti új "perselydugógyűrűkcsapszeg" garnitúrát kapni...

És húszezernél talán még olcsóbban is..

Előzmény: joebatyo (19017)
endrebá Creative Commons License 2012.07.18 0 0 19018

Kedves Figi, én már kábé tíz éve vittem Jancsár uramat egy szentlőrinci tehervonatos kanyarra a 203-as orosz mozdonnyal, azóta is amikor csak áthaladok Babócsán, szoktam dudálni neki, és tudja is hogy én lehettem a zajongó...

Szóval régi már a belépési engedélyem az udvarukba, tudom kábé hogy mire számíthatok... :-)))

 

Dutrás kifestő... elég katasztrófa a nyomtatási lehetőségem - és ha mailban továbbküldeném neked ahogy megkaptam...?

 

Hol laksz? Jancsár uram környékén, vagy inkább hozzánk közelebb? (Csurgó-Kanizsa)

Előzmény: Figi.01 (19011)
joebatyo Creative Commons License 2012.07.18 0 0 19017

Szia.

 

A szelephézagokat megnézte elötte?

Mert ha nincs, és picit kitámaszt, akkor nyilván nincs megfelelö kompresszió.

Ha van hézag, és még mindig nincs kompresszió, akkor kerülhetnek le a hengerfejek.

Mindenképp orvosplható a probléma, és a nagyságtól függöen zsebbenyúlós.

Nem kell egyböl motorcseét végrehajtani, föleg ha az olajnyomás jó.

Lehet hogy elég meggyürüzni, szelepeket becsiszolni stb.

 

Üdv.

 

Előzmény: ricsa01 (19015)
hotib Creative Commons License 2012.07.18 0 0 19016
ricsa01 Creative Commons License 2012.07.18 0 0 19015

Szia.

 

Hétfőn volt a szerelő azóta nem térek magamhoz. Kértem tőle mielött bármit is kezdenének az olajfolyással mérjünk már egy kompressziót mert gyengének éreztem a traktort. Úgy állunk, hogy sikerült vennem 1 leharcolt motorú gépet. Kompresszió 1 és 2 henger 15 bár! Még csodálkozott is hogy beindult. Valaki tud motor ügyben segíteni?

Köszönöm

Előzmény: joebatyo (18945)
hotib Creative Commons License 2012.07.18 0 0 19014

Küldjél ímél címet privátban.

Előzmény: Figi.01 (19011)
hotib Creative Commons License 2012.07.18 0 0 19013

Az a kép nem az én traktoromról készült, Borsfán fényképeztem mikor Gorgik UE 28 topik társunk megmutatta hogy a váltón hol az alvázszám.

Privátban küldöm a képet a sajátról.

Előzmény: farmerfülke (19010)
nagytojás Creative Commons License 2012.07.18 0 0 19012

Szevasz Figi  Babócsa mikor lessz hogy értetek haza Borsfáról

Üdv Gergő

 

Előzmény: Figi.01 (19011)
Figi.01 Creative Commons License 2012.07.18 0 0 19011

     Ujj felvételisként barátsággal köszöntenék mindenkit! Sziasztok!

Ha Közelebbről nem is, de pár rendezvényen biztosan találkoztunk már néhányatokkal.

Nekem is van pár db. vas a birtokomban.

Többek közt egy UE-28-is /csak hogy bevágodjak/

 

Endrebá!!!    olvastam készülsz Babócsára. három dolgot szeretnék:   1. ki ne hagyd!!!

2. Valamilyen formában elhoznád a Dutrás kifestöt. /cd- kinyomtatva/   Egy hároméves kislány nagyon örülne neki. Természetesen költséged téritve! Józsibától már megkapom. 3. Látogatásod napját ugy tervezd, hogy Babócsán az idődet eltöltve az órák percnek fognak tünni, amit Józsibácsinál eltöltesz -:))

 

farmerfülke Creative Commons License 2012.07.18 0 0 19010

.Üdv.: Hotib!               

 

         Légyszives ha tudsz küldjél képet arról hogy a hidraulika szivattyútól hova

         csatlakoznak a szívó ill. nyomó csövek a hidraulika tömbön

 

            Előre is köszönöm. Üdvözlettel farmerfülke

Előzmény: hotib (18979)
korbulyandi Creative Commons License 2012.07.18 0 0 19009

Tomikám!

Nagyon szépen köszönjük, hogy ott voltatok, nagyon köszönjük a képeket! Nagyon jó volt az egész csapattal együtt lenni!

Folytatjuk....

Mindkettőtöket szeretettel üdvözlünk

Andiék

Előzmény: t. tomi (19002)
joebatyo Creative Commons License 2012.07.18 0 0 19008

Üdv Vignetto48.

 

Köszönöm az elismerö szavakat.

Megpróbálok Sándorunkra befolyással lenni, bár szerintem nem is befolyásra van

szükség, sokkal inkább szállító jármüre :)

Annyit tudok, hogy készül nála olyan, amivel nagy Dutrát is lehet majd cibálni.

Ám hogy készen lesz-e Mezökövesdig, azt nem tudom.

Ha igen, biztosan nem tagadja meg tölünk a látványt még fellelt állapotában sem :)

 

Előzmény: vignetto48 (18999)
Simon Bordany Creative Commons License 2012.07.18 0 0 19007

thx

Előzmény: hotib (18978)
Ranga67 Creative Commons License 2012.07.18 0 0 19006

Régi téma tudom, de elkezdtem végre összerakni a 28-as motorját. Főtengely köszörülve, hajtókar csapágy, orrcsapágy, hengergörgős csapágy új. Persze nem megy simán a dolog: a hengergörgős csapágy nem szorult a főtengely végén. Az esztergályos azt mondta ezt csak "ricnizni" lehet. Felriznizte, de szerintem ez már nem az igazi. Igaz, rásegítetem
csapágyragasztóval .Mindegy, a főtengely a helyén. Ma betettem a két hüvelyt, hajtókart a dugóval. Az egyes hajtókart nézem, pont középen van a dugóban. Átforgatom, nem szorul..örülök. Kettes hajtókar be.Nézem, nincs középen!!!
Meghúzom, átforgatom-gatnám, szorul....nem örülök.El volna görbülve a hajtókar??? Csapágyak ki, csiszolás a széléből, ahol szorul....még mindig szorul....ideges vagyok, megint csiszolás, még mindig...szétrobbanok.
Mindent megtettem, de már többet nem csiszolok a csapágyból, mert már sokallom. Holnap(ma) kiszedem az egyes hajtókart és beteszem a kettes helyére, hogy az mit mutat.
Kérdésem hozzátok: lehet a görbült hajtókart egyengetni? Kb.2 mm-rel van a dugóban oldalra, a középhez képest.

Nem vagyok nyugodt....

endrebá Creative Commons License 2012.07.17 0 0 19005

Köszönöm a jószándékot, a jövő héten én is oda szeretnék érni Babócsára....   :-))))

Előzmény: mérnökferi (19004)
mérnökferi Creative Commons License 2012.07.17 0 0 19004

Nem tudom, hogy tervezed (remélem nem új asszony van a dologban?!!!), de sok szerencsét kívánok hozzá!

 

Ma végre meglátogattam Jancsár Józsi bát, szeretettel emlegetett!

Előzmény: endrebá (18964)
pléhúsz Creative Commons License 2012.07.17 0 0 19003

"Ja, és mindenki számára feltűnő volt, hogy keveset beszélt, és azt is halkan."

 

Na ezt ne akard nekem bedumálni.

Előzmény: t. tomi (19002)
t. tomi Creative Commons License 2012.07.17 0 0 19002

Nagyon szépen köszönjük a Korbuly családnak ezt a felejthetetlen szombati napot!

 

       

 

                                                                            

 

Én eddig azt hittem, hogy minden rendezvényről én távoztam utoljára. Ez igaz is, de ahol Bisztricky Feri barátunk ott van, akkor biztos, hogy ő az utolsó, pedig lakodalomba volt hivatalos, de nem annyira érdekelte.

Ja, és mindenki számára feltűnő volt, hogy keveset beszélt, és azt is halkan.

 

Üdv: Tomi

pléhúsz Creative Commons License 2012.07.17 0 0 19001

Azt hiszem amit tudunk a Vöcsiről, Vörös Csillag Traktorgyár, az csak a jéghegy csúcsa lehet. 1960-ban a világ traktorjainak 99 %-ban nem volt első hajtás, nem hogy difi zár az első hídban.

A múlt heti Korbuly találkozón, NÉDER ÚR, a mai legnagyobb legenda a Vöcsiből, azt mondta, már a 60-as évek végén erősen látható volt, hogy a gyárnak vége, nem kell a cocuálista táborban egy olyan traktor, amely mindenkit legyőz.

Minden ostoba főnök, nem tűr meg okosabb beosztottat maga alatt.

Előzmény: joebatyo (18994)
gerbo92 Creative Commons License 2012.07.17 0 0 19000

UE-28-as kerék súlyról van valakinek méretezett rajza ?

vignetto48 Creative Commons License 2012.07.17 0 0 18999

Üdv Joebatyo!

A topikot olvasgatva ,nem bírtam megállni ,hogy ne gratuláljak.Egy perkins motoros Dutra reexportra került a te közremüködéseddel.Mindenki nagyon szeretné már látni azt a bizonyos első hídat , ki belőlről ,ki kívülről és magát az egész gépet.

 Ha befolyással bírsz Sándorunknál, kérd meg hozza már el Mezőkövesdre a gépésznapokra a mostani valóságában. Dutrás Lacinak a D4K-ja is látható volt fellelhető állapotában,majd felújítva, Vágner Gábor  D4K B-je is talán itt voltak láthatók nagyközönség előtt először.

Üdv : Vignetto

gerbo92 Creative Commons License 2012.07.17 0 0 18998

Hirtelen csak egy képet találtam telefonon nem a legjobb szögből. Ment privátban is.

 

Előzmény: joebatyo (18996)
dbazsi74 Creative Commons License 2012.07.17 0 0 18997

A tavaszi látogatáskor sok kép készűlt a Fodor féle bukókeretesről. Szerintem Pléh mester vagy Vili bá lesz a megoldás számodra. De ha nem akkor elmegyek a Fodorhoz és lefényképezem neked töviröl- hegyire.

Előzmény: joebatyo (18996)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!