Egyik srác akinek szintén rángatott, lüktetett, himbálózott...~1500-as fordulat környékén a Ford Mondeo-ja (2.0 hdi motoros), elvitte részecskeszűrő mechanikus tisztításra a gépet. Eléggé eltömődött volt, viszont a rángatás nem szűnt meg egyáltalán. Ugyanúgy megmaradt. Többen írták itt hogy a szűrő eltömődése okozta nálatok ezt a hibát, sajnos itt nem oldotta meg.
Korábbi hosszászólásodban olvastam, hogy a turbó vákuumkamráját egy elekromos csatlakozót cseréltetek, s azzal megszünt az apró rángatás. Végülis itt is csak apró rángatásokról van szó.
Akkor ott volt hibakód? Nem lehet hogy nálunk is ez van?!
Erről az elekromos "érzékelőről" nem találtam semmilyen leírást. Eddig csak peugeot turbón láttam ilyet. Mi a szerepe ennek, tudja itt valaki?
Ki lettek centírozva a kerekek! Határozottan jobb, még egy kicsit rázza a kormányt. Ez talán lehet az 5 éves gumik miatt és az egyik felnire ráférne egy kis görgőzés.Legalább lehet vele normálisan menni.
Ez a gumis -az előzővel ellentétben- normálisan 5 anyával felfogatta a kerekeket. Mind a 4 kerék jó szar volt.
Ez Keszthelyen is így van.Csak egyetlen gumis tudja a városban normálisan kicentirozni a 407 kerekeit.Mindig felszerel valamilyen adaptert,majd újrakalibrálja a centírgépet,aztán indulhat az érdemi munka.
Nos igen a centír ennél a felninél macerás a közepe miatt. Nem tudom miért de alig van gumis aki fizikailag meg tudja csinálni és még kevesebb aki szívesen vállalja idézem "ezt a fajta szar francia kereket". De nekem tényleg ez volt a gond. A talpas csak kopogott de a kormányba nem szólt bele mint utóbb kiderült. Én semmilyen szegedi gumis nem ismerek.
Ami fent van egy image file, a legnagyobb. .img a kiterjesztése. Ez a lényeg. A másik 2 file a cue és a ccd image file kiegészítő adat. Az hogy melyiket használod, attól függ melyik programmal írod ki. Valószínűleg neroval vagy valami hasonló progival tervezed gondolom a kiírást, szóval valószínűleg a cue filet fogod haszálni.
Én az imgburn nevű progit használom mindig image fileok kiírására, ahoz is a cue kell.
Na lényeg a lényeg, megnyitod a kedvenc cdíró progidat. Megkeresed az image file kiírása projectet valahol. Betöltöd a cue file-t (ez csak kiegészítő adatok az img filehoz (ez meg is nyitja az img-et)) kiválasztas egy lassú írási sebességet, mondjuk én 4x írtam a régi Plextor írómmal, de max 10X ne írd gyorsabban. Na basztasd a gépet, várd meg míg elkészül. Ajánlatos verify-t csinálni rajta ha kiírta, hogy minden klappol-e a lemezen is.
Ha kész. Kisétálsz az autóhoz, kiveszed a sim kártyát, beindítod az autót, és berakod a cd-t.
Elsötétül a képernyő, aztán beindul a frissítés. Betölti, megkérdezi hogy jár-e a motor, aztán már olyan mint a videomon amit feltettem. Kb 5 perc. Újraindul talán 3x, és kiadja a cd-t ha készen van.
Bocsi, ha néha értelmetlenül fogalmaztam, most keltem fel.
Ok,összegezzük.4 db fájlt töltöttem le,a crc-vel ellenőriztem,minden ok.A cd-re,amiről frissíted a rendszert,a crc-n kívül mind a 3 fájlt írjam ki?Ha beteszem a lejátszóba,automatikusan elindul a frissítés,vagy ki kell a menüben választani?
Volt egy erős kormányremegés 130-160 között tempónál. Mindenki mondott mindent. Az biztos volt hogy a gumim off volt már. Így az csere. Valamit javult de még nem volt jó. Morogtam is rendesen. Majd újra centír mert a nyom...t gumis csúnyán ragasztotta fel a súlyt. De már máshol. Nos a remegés is megszünt. Állítólag ezt a gyári kereket nehéz belőni és valami speciális adapter is kell. Ezért kevés gumis tudja jól. Most két 407 est is újra centíroztatunk mert ott is van még kicsi remegés.
Nos most kicsit bizonytalan vok. Mert nincs konstans eredmény. A xenon gyár szerint minden mindig ok minden jó mindennel. De amik biztosak. Nem mindegyik 407 problémázik. Van sok amibe gond nélkül megy. Van pár amiben nem, bizonyos idő elteltével ez kb azonnal és 1,5 év között változik. Nekem speciál 2 éve jó. Kicseréltem mert a gyárival nem voltam elégedett. Volt olyan hogy 3 auto jött (flottás) 2 azóta is megy 1 meg off. Egy gyártás minden és egyszerre szereltük. A szalonos barátaim se értik miért. Nem tudtam én se megfejteni eddig. A xenon gyártók kb fél évente újabb modelleket hoznak ki a trafóból valamint nem tudom miért de a 407 is válogat van ami szereti és van ami nem. Egyszóval aki 100% ra mondja most az vagy nagyon tud valamit, vagy nagyon nem.
Kérem valaki világosítson fel,hogy a hűthető kesztyűtartót hogyan tudom hűteni, a fűthető tükröket hogyan tudom fűteni, Dvd-t hogyan játszik le a lejátszó. stb ... elnézést az amatőr kérdésekért de absolut kezdő felhasználó vagyok :D ...
honnan: Bp XI és Pomáz 2.0 SW Hdi. Van pár érdekességem, gondoltam megosztom. Beszereztem a jóárasított Eolyst, köszi a tippet. Beballagtam a Peugeot Centrálba, hogy be kéne' tőtteni jóreggelt. Hozott olajjal nem foglalkoznak. OK. Tovább a XI. kerületi P. Fábiánba, peeersze, megcsináljuk, fél óra. Én m.rha eljöttem, és nem is gondoltam rosszra, aztán másfél(!) óra múlva végeztek, a szla pedig 16.500.- magyar királyi forint volt. Megőrültem, kivertem a hisztit, persze senkit nem érdekelt. 0.9 óra folyadéktöltés, 1 óra hibakód keresés. De minek? Senki nem kérte. Semmi papírt nem láttam a hibák jelenlétéről vagy az autó rendben levéséről :). Mióta elhoztam, a CD és Rádió menü le van tiltva, megőrölök. Reggel viszem vissza. Megpóbálok rájuk verni 1 software updatet, hátha sikerül... Látott már valaki ilyet, hogy elfelejti a kulcson a bezáró gombot meg a napi km számlálót meg az audiót meg a szervízintervallumot? Kb. full tanácstalan vagyok, nem szeretem, hogy nem értek ehhez. Citroenből jöttem, 10 évig azom volt, ez az első Peugeotom. Ha valakinek van ötlete, előre is köszi!
Látom nagy mágus vagy:)Nem tudod véletlenül mitől lehet az, hogy ha én sim-et rakok az automba miért nem fogadja el egyik kártyát se? lehet azért mert németből behozott és nincs vmi aktiválva?!
Ismét a segítségetek kérném. Nemrég kormánymű felújításon esett át szemem fénye. Ennek során sajnálatos módon nem az előírt hidraulika-olajjal töltötték fel. Most annak rendje és módja szerint habosodik (s persze időnként kihagy a szervó).
Elhatároztam, hogy cserélem. A Total Fluide DA-ból már van 2 liter. De egy súlyos kérdés felmerült a szerelőmben: hogyan fogja leereszteni? Szerinte az autót úgy tervezték, hogy csak szétszedés útján lehet megszabadulni a benne lévő olajtól! Tudnátok tanácsot adni? Esetleg ajánlani valakit, aki szakszerűen el tudja végezni?
Rengeteg embert ismerek aki itt csináltatta, többek között a bátyám cége is itt chipelteti az autókat. Tesóm új passat cc-jét is itt nyomatták, meg az 508 GT-t is ;)
Ki akartam cserélni a tompított fényszórót és lejött az a drót ami megtartja az égőt.Vissza akartam rakni,kezdett fogyni a türelemem,elgondolkoztam és kiesett a kezemből mi közben nyúlkáltam, beesett a motortérbe.Nem találtam meg.Okozhat valami kárt esetleg ? Szervízben lehet vásárolni ilyet ?
Hello! Nem jött meg vmiért az email, a másik annyi lenne h szeretném frissíteni a navit magyar nyelvűre. Esetleg le tudok tölteni vhonnan frissítést és ha igen hogyan tudnám frissíteni? Köszi.
Talán ma az utolsó kérdéseim mielőtt az agyatokra megyek. :-)
Ki merre az országban, világban?
Dave = Siófok city :-)
És ki rendelkezik planet-el vagy planet-elési lehetőséggel okosba?
(Én vettem 1et mikor a kocsi hozzám kerűlt utánna átnéztem meg a kerekeket akartam felismertetni vele,majd eladtam, de jó is az ha van.... Mert mindíg van valami okosság. :-) Ugye Moó? :-) )
Nehéz "megfeleő" trafót találni, mert ami nálam hibátlan kb 1 éve (SHID), az Luxkapitány paripájában tönkrevágta az ablaktörlő motort. Akkoriban jól kitárgyaltuk :-/
2 vagy 3 nap. De előtte 2.5 évig volt benne egy jó, csak elromlott 1 trafó, és kompletten cserélték Martin1sw-ék, aztán pikkpakk meghalt a gép. Tünetmentes volt, aztán indítottam és elkezdett törölni.
Csere óta a reflektoromban levő trafót raktam a tompítottra azóta megy. A refim meg most halogén, mert oda sem merem betenni ezeket a trafókat. De itt van a garázsban két d2s lámpa, csak még nincsenek nálam a szintező szenzorok, de már legalább tudom hova kell őket tenni ;) Aztán majd visszamegy abba a refihez :)
Ő nem erről beszél, spontán töröl egyet. Nekem is csinálta, aztán volt szoftverfrissítésen a motorvezérlőm abbahagyta. Aztán vagy 2 évre rá megint elkezdte néha. Ugye pár hónapja a xenon kiütötte a 2 ablaktörlő motoromat, csere, azóta nem csinálta. Szóval típikus anomália
ez egy banális "hiba" mert sok ember amikor kiszáll a kormányba kapaszkodik, és belekap az ablaktörlő karba és töröl, szervízállásba áll. Ennyi, ja és kulcsal is lehet csinálni, szoval ez nem hiba ez a szervízállása az ablakt9rlőnek.
Ja rájöttem hogy lehet 1 gombal ki és bekapcsolni a légkondit. Clima állásban az OK gombal.
Sajnos nem tudunk egyenlőre számítógépet szerezni, még kölcsön sem. Nem egy ritka kocsi de errefelé viszonylag kevés szaladgál, és ahogy lenni szokott ami van az sem pont olyan ami kell. Tuning műhely jó ötlet, tudsz esetleg valami megbizhatóbbat ajánlani?
Peugeot 407 2.0 HDI Supreme 2005.08 havi üzembehelyezés (gyártás 2004.12),az autamata váltón es az elektronikus felfüggesztésen,bőrön kívül minden bennt van gyárilag.Most lesz a 100ezres szervizem a jövő héten.És ebben tényleg ennyi km van!!!
Csak azért kérdeztem,mert nőből azért eléggé a fehér holló kategória aki ennyire fanatikus.Habár én ismerek a lakóhelyemhez közel egy olyan szervizt,ahol egy női szerelő is dolgozik,és mondják,szalókmailag veri a kollégáit!
Most pont megvan halva a fél oldala, ha rakom össze rakok fel képet. Annyit tudok mondani róla, hogy full egyedi a cucc, én terveztem ;) és egy cimborám kivitelezte.
2x6db luxeon led (3wattos) van benne. Szereztem vagy 2 éve gyári kapcsolási rajzot az audik menetfényéhez, és annak a komponenseiből van megcsinálva. Alul nekem sportlineos koptató van, abba van belevágva 1 plexitömb, ami az ívre van csiszolva, majd polírozva, mögé pedig felvan szerelve a led foncsorral és vízmentesítve. Na most télen az egyik beázott mert felakasztottam a gépet. Minden a DRL előírások alapján készült, a bekötés is. Fasza cucc ;)
Anno 27ezer forint volt az anyagköltsége+rengeteg meló vele. De szerintem fasza ;)
A régi autómat nem tudtam eladni, és már ezt is felakartam tenni a stylingra ezért bevállalta az asszony. Vicces mert mindenki azt hiszi, hogy ő hackel, meg folyton nyalják a seggét privibe :)
Segítséget szeretnék kérni ! RT3-as berendezésem van. Nyelvet szeretnék váltani franciáról angolra de valami cd-t kér.A v6.63 b890-es szoftverre már frissítettem 6.61-ről.
Ha valaki tudja mit kell tennem, letöltenem írja meg nekem legyenszíves.
Az autó csütörtökön szerelőhöz került, két szonda koszos tisztítva, úgy tűnik azok amiket írtál. Pénteken Sátoraljaújhelybe mentem az autóval odafelé jó vissza újra kezdte 3.-ban 2200 fsz megtorpanás, sebesség ingadozás. Tegnap ismét szerelő EGR szelep tisztitás + a két előbbi szonda mert kissé megint koszos. A szerelővel arra következtetésre jutottunk, hogy: Az autó a megvételkor egy istentelen tuninggal volt ellátva 1400 fsz.-től mint a vaddisznó /francia reptéri taxi/ és egy hónapja finomitásra került a már átirt szoftver, egy /c5 motor alapján/, de lehet hogy alapként egy másik tipusú motor programja szolgált + talán nem túl szerencsés egy már tuningolt motort a gyári beállítások, alap, ismerete nélkül ismét tuningolni. Most kissé gyengécske, de jól fogyaszt, szerintem még 120 le sincs.
Arra a következtetésre jutottunk, hogy vissza kellene írni a gyári alapbeállításokat, de ehez kellene egy 2007 évi 136le 2.0hdi 807 vagy c8 szoftver /másolás elméletileg megoldott/
FENTIEK MIATT TISZTELETTEL KÉRLEK BENNETEKET AKI RENDELKEZIK EGY ILYEN PARAMÉTERŰ AUTÚ MÉG GYÁRI SZÁMÍTÓGÉPÉVEL VAGY ISMER OLYAN MŰHELYT AKIKNÉL A GYÁRI BEÁLLÍTÁS MEGVAN az jelezzen vissza nekem!
A nagy kijelzőn az autó indítása után jön elő ez a kép?
A hanghíváshoz először el kell mentened a telefonkönyvben a hangmintát.Utána elméletileg hosszan kell nyomni a telefon gombot,vagy a bal oldali indexkapcsoló végén lévő hangvezérléses megoldással jutsz a hanghíváshoz.Pontosan nem emlékszem,mert én már nagyon régen használtam,de utánanézek.
Szia! Ez az én autómról készült. Ha kicsi a keréknyomás akkor kijelzi a kis kijelzőn hogy hiszti van és hol, ezen meg még nem jelezte, mert csak pár napja van rt3, de netes kutatás alapján kirak egy nagy felkiáltójelet oda ahol gáz van, alapból meg ezt mutatja. Az lenne a jó, ha kiírná azt is hogy melyikbe mennyi bar van ;)
Lógó indexkapcsolósok, ezt találtam miközben nézegettem a magyar peugeot fórumot:
Te Moó!Ezt Te be tudod állítani?Nelem ne mutaja a nagy kijelzőn,de még a picin sem.Ha kicsi a keréknyomás,csak akkor ad figyelmeztető jelzést,és csak a kicsi kijelzőn jelenik meg.A kicsi kijelzőn az órák közötti kijrlzőt értem.
szerintem is jobb volna ha a forum ehez hasonlo volna http://www.peugeot-club.com/forum/forumdisplay.php?fid=37 es temakorok szerint tudnank hozzaszolni, igy nem kellene ugyanazt tobbszor is leirni es konnyebb lenne visszakeresni is a hozzaszolasokba.
2 napja Peugeot 407 sw (2008/2) boldog tulajdonosa vagyok. Rögtön lenne is pár kérdésem. Navigáció frissítés hogyan lehetséges ebben a típusban, és honnan tölthetném le? :) + valahonnan magyar nyelvű kezelési útmutató is kellene. Interneten eddig nem találtam.
Szia birobandi! Semmi sem örök, csak a nyomor, de valóban nem kell cserélgetni. Annál inkább a vezérmű tengelyt, ugyanis abból is volt gyári hibás sorozat, vissza is hivtak pár ezret a vezérmű tengely cserére.
A lánc nem nyúlik vagy elszakad vagy nem, a vezérműtengely fogaskereke szokot lötyögni az csörömpölhet. De látatlanba nehéz megmondani.
Valaki irta a futómű vibrálását 130 és 160 között, beszéltem egy peugeotos szerelő kollégával, és azt mondta hogy van egy széria amiben nem sikerűlt a HUB vagyis kerékagy jól, azt kell cserélni csapágyastól.
hmm..amikor vettem az autot ( 2.0 hdi ) a szakszervizben furcsa csorejt halottak a vezerles korul.150e volt akkor benne, gondoltam realis, hogy lassan lazul, esetleg olaj kevesebb benne es amiatt csorog.Ezek szerint akkor lehet, hogy a vezermutengely hajtasanal csorog a lanc?En egyebkent nem hallom, de ok hangosabbnak talaltak mint az atlag.
Mindenkinek igaza van mert az 1.6 hdi láncos is és szíjas is hogy biztos ami biztos ne legyen nekünk olyan egyszerű.
A szíj ugyanott van mint minden autóban főtengely vízpumpa olajszivattyú és a vezérműtengely meghajtését szolgálja. De van egy lánc a kettős vezérműtengely hajtásánál.
Szia zoli860! Utánanéztem, elnézésed kérem a tévedésemért, valóban lánc van benne és nem műanyag szíj. (Legalább tanultam megint valamit.) A gyári 240 000-es csereperiodus az igaz -180 000 az ajánlott. A feszítő meghibásodásáról túl sűrűn eddig nem hallottam, de biztosan előfordul. Az üzemanyagszűrőt -még ha tisztességes gázolajat használsz, akkor is 60 000-nél cserélni kell. Üdvözlet: birobandi
az én 407-esem is 2006-os,1.6hdi-fap. az enyémben 65 000km-nél eltörött a VEZÉRMÜTENGELY-LÁNCFESZÍTŐ.(ami müanyagból volt)
az új gyári már fémből készült,ezáltal típushibának is lehetne nevezni. mert zajos,csattogó hangja volt. most a csere után nagyon szép
csendes egyenletes hangja van. a youtube-n láttam rengeteg külföldi videót ugyanezzel a problémával,szövegfordítóval lefordítottam a
szövegeket s egyértelmü volt a hiba ! ugye dupla vezérmütengelyről van szó,és lánc viszi át a hajtást az egyikről a másikra s ennek a feszítőjének a hibája ! hallottam már ismerőstől,hogy újonnan vásárolt citroen picasso 1.6hdi-ben ( ugyanez a motor) 25 000km után történt ez !!!
32 000 ft volt a feszítő+lánc,tömítések 5500ft,munkadíj 15 000ft.
tehát nem a vezérmüszíj !!! nem lehet hogy nálad is ez lehetett?
Szia zoli860! Gázolaj szűrő lett cserélve? Egyébként műanyag szíj van benne és 180 000 km elött, még nem hallottam, hogy elszakadt volna. A gyár 240 000 km-nél írja elő a cserét, de az túlzás. Üdvözlettel: birobandi
Nekem olyan promblémám lenne, hogy a számítógép ki irta "részecskeszürő adalékanyag szint túl kevés,, - t. mentem ugy kb 20-25 km ert így mig hazaértem. késöbb indultam volna el de nem indult a szekér. majd nagy nehezen beindult de alapjáraton nagyon be dadogott söt néha le is ál. Nem tugya valaki mi lehet ez a jelenség? Egyébként 1,6 hdi és úgy kb 102000 km van benne, és kb 100 ezer km nél cserélték a vezérmü láncot mert elszakadt.
Szia Moó! Ilyen szerintem van, csak használni kellene. Ne érts félre, nekem itt semmilyen tisztségem nincs, csak jónak tartom: http://peugeotforum.hu/ Üdvözlet: birobandi
Azért voltam kiváncsi,mert az enyém se dvd-s,viszont a navi térképek már olyan méreteket értek el,ami egy cd-re nem fér fel.Így azért elég nehézkes a gyári navit használni.
Szia! Bocsi, tényleg elfelejtettem rá válaszolni. A kesztyűtartóban levő rca-kra dugtam rá egy lejátszót, csak kipróbálni. Nem mozgat a dvd, tolatókamera projectre fogok ráállni.
Srácok, már többször felmerült bennem, de most felteszem a kérdést, nem kezdjük kinőni ezt a fórumot?
Kéne csinálni egy ilyen klubboldal szerűséget, amin lenne egy ilyen wikipedia szerű cucc, ahol fent lennének a gyakran előkerülő kérdések, és nem kéne mindig beírni.
Gondolok itt pl hogy benzinest vagy dízelt vegyek, mit kell megnézni, típushibák
Én speciel nem szeretek női kocsit venni, mert annak tuti szét ku*ták a kuplungját, Minden nö még a feleségem is több figyelmeztetés után is rendszeresen a kuplung pedálon pihenteti kis lábát, plussz a saját kocsijában sose néz rá a folyadékokra.
Ergo sokszor romlik el kocsi egy nö alatt, mert nem törödnek vele, még jó hogy tankolni nem kérnek segítséget, már amelyik nem. :)
Ja meg a köcsög tűsarkú cipővel lukat csinálnak a padlóba a kárpiton is pl.
Ezt a kocsit már egy elődüd is kiszemelte és kis utánna járás után kiderült neki is hogy jobb egy másikat keresni, de ha visszaolvasol a fourmban meg is találhatod. Üdv Erik
Reálisabb kilóméterrel érdemes autót választani, még ha az több is. Így nem ér akkora meglepetés, mivel ha jól körüljárod a lehetséges hibákat, fel tudsz rá készülni.
Nagy csalódás utólad szembesülni azzal, hogy át lettél verve, és nem tudod kin behajtani a károdat... pl egy elfeletett vezérműszíj csere, elég nagy problémákat tud okozni.
Így is benne van a rizikó hogy valami olyan autót fogsz ki aminél több hiba jön elő a szokványosnál.
A 407-es pont abban a korban van aminék előszerettel szoktak trükközni a km órákkal.
Sok naív vásárló meg elhiszi, hogy minden második autó egy idős úré volt, aki csak hétvégi autónak használta, vagy hogy féltő női kezekben volt, aki sohasem hajtotta.
Mindenki dötse el mit hisz el és mit nem, és ezzel mit kockáztat.
Használt autót csak biztos kézből, és akkor is egy alapos állapotfelmérés után szabad venni.
Ha bsi-t cserélsz, kulcsot immot óraállás átírással jár.
Antennaerősítőt kell berakni, com2000ret kell cserélni a hangvezérlés miatt, kormánytávot kell cserélni audió oldalon a telefon miatt, fejegységet, kijelzőt, kábelköteget kell cserélni, kesztyűtartó aljára az antennaerősítő, gps antenna a szélvédőre (gpses szélvédő kell, vagy valahogy felragasztani a helyére), a cdtár miatt megint a hátsó kábelköteget kell cserélni. Valamint felprogramozni. Nem nagy ördöngősség ;)
Sziasztok, köszönöm mindenkinek aki időt szánt rá és megnézte az autót. Kicsit nekem is gyanús volt. Mint kiderült, céges autó volt, és ahhoz képest elég kevés a kilóméter. Nem tetszett az sem, mikor kipróbáltam az autót, a lábamat ráraktam a kuplung pedálra, azt éreztem, hogy üt. Az mitől lehet? Köszi
Igen nekem is elmondta a kereskedő, hogy céges autó volt, elvileg pesti cég egyik középvezetőjéé. Azt azért kétleném, hogy minden egyes szervíz előtt belehajtott 60.000-et majd visszatekerte 10.000-re vagy 20-ra vagy 40-re, pláne céges autóba mi értelme lenne?
Ha elviszem márkaszervízbe, ott egyértelműen meg tudják mondani, hogy hány tulaja volt, hol helyezték forgalomba, stb, nem?
Zárcsere volt, ezért nem az eredeti kulcsok vannak, utángyártottban pedig állítólag így küldi a Peugeot.
A felszereltség valóban nem a legmagasabb, de mit gondolsz összevetve az árával?
Én úgy látom, hogy tavaly decemberben volt a negyvenezres szervíz és elvileg három hónapja van a kereskedőnél tehát kb 3-4 hónap alatt ment vele 6.000-et. Vagy valamit rosszul nézek?
Jelenleg téli gumi van rajta, szerintem a kép is azzal készült. Nyári gumit adják hozzá, szerintem az könnyűfém.
A prémium kategória a legmagasabb felszereltség lenne elvileg, a régebbi Supreme elnevezést váltotta.Ehhez képest szegényesnek mondható a felszereltsége,sem egy tempomat,tolatóradar,riasztó,elektromos gyerekzár nincs benne.Ez a kategória már könnyűfémes (felni) szokott lenni,ezen lemezfelni van.Kérd el az alvázszámát,és utánanézetek,mit lehet tudni márkaszerviz terén.A szervizkönyv fényképe szerint kb 20ezer km-t mentek vele évente,ehhez képest az utolsó 15 hónapban csak 5ezret.Tudni-e miért?
Igen utólag. BSI-t csak akkor kell cserélni, hogyha nagyon nagy az eltérés az organizációs számnál, nekem csak 4000 volt. Komplett kábelköteget kell cserélni az utastérben, és feltanítani.
Teljesen újként vagyok itt, remélem tudtok segíteni. Peugeot 407-est vennék 2008 4. havi. 2000-es HDi, elvileg 46.000 km-rel, használtautón is fenn van. Autókhoz technikai/szakmai szempontból nem sok közöm van, nem értek hozzájuk.
A kérdésem az lenne, hogy hétfőn vinném állapotfelmérésre márkaszervízbe, mire kell odafigyelni különösen, esetleg mit kérdezzek meg a szervízben. Bármilyen jó tanács jól jönne.
Hello, http://public.servicebox.peugeot.com/ddb/code/index_hu_hu.htm ez itt volt régebben posztolva a fórumon, meg tudod nézni pontosan a tiédet. Hogy melyik szekcióban van a biztitábla, azt most nem tudom pontosan, de emlékszem, hogy benne van.
Lenne még egy problémám a kulcs inicializálásával. Megcsináltam, ami elő van írva, hogy gyújtás be, gyújtás le,gyújtás be, azonnal bezárógomb megnyomása, 10mp ott tart, gyújtás le. Elvileg ilyenkor inicializálva van a kulcs gombja. Működik is a bezárás kinyitás a távirányítóval. De kb 10 perc múlva 'elfelejti' vagy nem tudom mit csinál, mert újra meg kell csinálni az initet, hogy működjön, addig nem nyit-zár távirányítóval, csak kulccsal. Ötletek esetleg? köszi:abw
Fogytán van az eolys az autódban, ami a részecskeszűrő koromégetési hőmérséklet csökkentéséhez szükséges. 10-20ezer forintos móka, attól függ hova viszed.
Sziasztok! Most volt olajcserém és vezérműszíj cserém, a comp meg kiírja, hogy "additive filter level too low" vagy valami ilyesmit. Ez mire vonatkozik? Kell vele foglalkozni? köszi:abw
Egyelőre még csak kerék csere volt. Bent van a szervizben mert hollandiában vagyok és kicsi pihi van. De valószínű bontóbol oldom meg. Valamivel egyben kell megvenni amit még nem tudok mi. Nem épp autoszerelő vagyok. :). A csere 308 viszont jobb mint vártam.
Szia tronik! Én egy kemény 200 Ruppós napellenzőt rakok ki, ha szükséges, soha semmi probléma nem volt a kijelzömmel. Az LCD 70 C foknál elpusztul. Üdvözlet: birobandi
Mire is ne figyeljek? Ja nekem is van 1 felesleges kuplung tárcsa szettem gyári citroen/peugeot 1.6 hdi-hez ha érdekel valakit. Kb 15 hunyadi matyásért (15000 Ft ) :)
Ez a középkonzol halála mennyire gyakori tünet? Vagy csere után nem fog baj lenni vele.
A márkakereskedésben árult autóba olyan magától értetődő volt, hogy tönkrement az eredeti, amikor kérdeztem meddig lesz jó, nem volt értelmezhető válasz. :)
szia nekem pug 407 2004 9 havim van 1.6 hdi vettem egy rt3 mp3 magnot mii tudja a nagy kijelzöt a papagáj kábelröl menö vezeték és stekker kellene ami belemegy a nagykijelzö foglalatába optikai kábelem van most két hétig szabin leszek ha megadod a cimed meglátogatlak én pápai vagyok a email cimem fekete @fbi.hu köszönöm a segitséget
1,6 Dízel tipusú autóm van. Egy ideje a jobb első fütómű felöl zörej hallatszik, ha gödörbe, kisebb kátyúba hajtok, vagy rosszabb útszakaszon hajtok. Ez a "kattanó" zörej egészen lassú sebességnél is hallatszik egy ideje rosszabb úton haladva. Egyébként semmi más hibát nem észlelek és síma úton hangtalan a futómű. A menetteljesítmény renbben van és minden egyéb kifogástalanul működik, a számítógép sem jelez semmilyen hibát.
Amennyiben van ötletetek, hogy mi baj lehet, kérlek írjátok meg. -Vagy ne foglalkozzak vele?- A múlt hónapban volt az autó műszaki vizsgán, már akkor is megvolt ez a probléma, de nem jeleztem akkor még a márkaszervíznek és Ők sem említették ezt a hibát, az autó minden javítás nélkül átment a műszakin.
Harmadik nekifutásra sem tudtuk összehozni a tolatóradar kijelzését. Minden be lett állitva, de kép nincs csak hang. Kezdhetek beletörődni :(....hacsak nem történik valami csoda.
Tegnap kicserélték a lendkerekem és a kuplungszettet. Kicsit szokatlan, hirtelen ránt nagyot :-) Érzésre sokkal jobban lódul az autó, nincs az a "taknyolos" szakasz gyorsításnál. (Már csúszott a tárcsám kicsit). Bízom benne, hogy a fogyasztásra is jótékony hatással lesz, legalább 0.5 litert várok tőle százon.
Alkatrász ügyben volt egy kis zizi, én vásároltam. A lendkerék sikeredett viszonylag jó áron (Erik ne figyelj) és kuplung is lett.
A szereléssel várnom kellett még 3 hónapot, majd mire emelőre került az autó, kiderült, hogy a kuplungszett nem jó, mert nincs rajta valamilyen önbeállító szerkezet. (Kényszerből gyári szettel orvosoltuk).
Így viszont van egy eladó VALEO szettem. A márkaszerviz szerint vélhetően a 1.6-os dízelhez lehet jó. (Igaz, a Valeo meg más honlapok hozzák a 2.0 HDI motorhoz is).
tegnap óta vagyok 407SW tulaj. Remélem boldog tulaj leszek. Most kezdem átolvasni az egész fórumot, addig is tudna valaki dodni nekem egy angol nyelvű manualt? abw1101kukacgmailpontcom (A nyelv mindegy is, csak ne francia legyen, úgy nem tudok, és csak az van a kocsiban plusz csak azt találtam a neten is). Kulcsprogramozást már olvastam az egyik hsz-ban, majd lehet, hogy zaklatom a kollegát ezügyben.
Sziasztok. Nemreg vasaroltam egy Peugeot 407 SW -t. Ket problemam volna az egyik hogy tegnap ota sipakol a computer amikor fekezem, index lampa problemara hivatkozik, ma reggel pedig bal hatso fek lampa nem eg. Leellenoriztem lampak egnek.. A masik problemam hogy a napfenyteto alatt az elhuzhato karpit megadta magat, a kis fulek eltortek, igy nem mozgathato a karpit. Nemi segitsegre lenne szuksegem, merre induljak a problemakkal.
Nem állok dugóban. Pestre járok dolgozni és 2-3 lámpval találkozva, külső kerületbe van a munkahelyem.
Vannak ennek bosszantó hibái, de gondolom odafigyeléssel elkerülhető. Sajnos a használtautópiac egyre gatyább, mert új autót a qtya se vesz már.
A nagyobb kocsit apóstól vettük, a másik meg új volt. Bár azt most csak a ház elött rohasztom (régi swift). Ezekkel nincs is bajom, de a swiftbe nem raknám be a gyerekeket. Egy ideig cserélgettem a kocsit. Oviba a nagyobb autóval, munkába a swiftel. Elég sok idő volt a csere.
Szia tronik! Nekem 1,6 HDI-m van. Tökéletesen elégedett vagyok vele. 100 000 Km-t mentem, eddig komolyabb hiba nélkűl. Igen sok autóban -többek között egyes Ford modellekben van ez a motor. Van Volvóban, Mazdában is. Persze a többi márkáknál azért kisebb-nagyobb variálisokkal alkalmazzák. Típus hibája a kettőstömegű lendkerék kerregése, itt is előfordulnak indokolatlan hiba üzenetek, és a FAP is igényel némi odafigyelést, kűlönosen télen. Üdvözlet: birobandi
Hello!Nekem ugyan benzin van de: Igen ezek városi adatok és nem lehet leszorítani. Most vettem én is. Nagyon sok kocsit megnéztem benzinest és dieselt is. A két diesel közül az 1.6 a modernebb fejlesztés a 2.0 kicsit régebbi.Sok dieseles forumozó is van itt reméljük valaki segít neked közülük.Én benzines téren tudok "tanácsokat" adni. A dieselek között rengeteg kintről berángatott autót találtam és mind,: értsd az összesről amit megnéztem kiderült valami turpiság. A tipus bajok motortartó bak jobb oldalon szakadnak.A középpső kis kijelző a beltérben kipurcan a melegtől. A komputer elég érzékeny,ontja a hibaüzenetet a legkissebb eltérésre is. A motor hőmérséklet gomba melletti vizfolyás hajlamos kinyírni a kompot is.
11L fogyi az elég sok. Városban kajálnak ennyit? Az 1.6 dízel milyen? Ha jól tudom a fordokban is a motor dohog, vagy tévedek?
Igen elsősorban benzinest szeretnék, bár a fogyi elég soknak tűnik. 50 km-t megyek oda vissza minden munkanap még gázosítva is megterhelő lenne anyagilag. Elég spur fajta vagyok. :)
Tudni kellene mit is szeretnél? Benzin diesel? Bár a szövegböl úgy veszem ki benzines? Abból is több fajta van. 1.8 116le 1.8 125 le 2.0 140.le. Az 1.8-ból csak az erősebbet szabad venni mert a gatya a benzinkúton marad. Azt azért tudni kell, hogy egyiket sem úszod meg 11l alatt.Sok közöttük a volt céges auto (a km -t nagyon meg kell nézni, csak szervizkönyv plusz ha vannak javítási infok.)
407 vásárlását tervezem. 6-7 éves autót szabad e venni? 1.7-2M között szeretnék venni. Ha leinformálható a kereskedésben és átvizsgáltatom, gondolom nem érhet baj. A soderes kereskedésekben nem bízok. Magánszemélytől vagy márkakereskedőtől venném. Melyik márkakereskedő megbízható Budapesten?
Esetkeg van e valakinek LPG-s 407 a birtokában és van e valami tapasztalat a gázüzemmel kapcsolatban.
Jó kérdés,de nem tudom a választ.Nekem előtte a benzines verziókban (volt 3db 406-osom,na persze nem egyszerre) csak sportlégszűrő volt.Most,hogy le van árazva,rendeltem a HDI-hez.100ezres szervizhez közeledem,gondoltam veszek egyet,ha már ilyen jó áron van.34ezer km-es futásteljesítmény óta nálam van az autó,2005.08-ban helyezték forgalomba,remélhetőleg még egy ideig ki fog szolgálni.2 szerviz alatt visszahozza az árát,feltéve ha nem nyírja ki a légköbmérőt.
Talán van olyan fórumtársunk,aki már huzamosabb ideje használ sportlégszűrőt.Kiváncsi lennék a véleményükre.
Nincs valakinek első jobbos,balos ablaküvege?Eladó vagy kölcsönbe is érdekel.Lassan műszaki vizsgához közeledik az autóm,és nem szeretném a fóliákat leszedni.Gondoltam egy cserével megoldható a dolog.
Kösz a meglátásodat, nekem fel se tűnt a kiegyenlítő tartály folyadék szintje. Igazad lehet ebben is meg a kilóméterben is. Köszi, azt hiszem még keresgélek.
Szia atus21 ! Magyarországon kizárolag Shell, de nem az adalékolt, normál gázolaj, kűlföldön vegyes, de igyekszem nem a noname kutakat választani. Üdvözlet: birobandi
Szia.én vasárnap szenvedtem vele 2orán leresztűl de nekem se sikerült és nem értem hogy miért :( ma is nekivágok még egyszer remélem nagyobb sikerel.ha esetleg sikerül akkor megirom hogy nálam no volt a probléma.üdv
Nemrég írtad, hogy megtaláltad a tolatóradar vizuális beállítását. Én akkor rákérdeztem, hogy megy-e monokrom kijelzőn ( a válaszod igen ),! A beállitás megtörtént, de semmi. Lehet, hogy kimaradt a beállitásból valami, vagy csak egyszerűen a kijelzőm nem tudja?! Ha van valami ötleted .....
Egy talpas és 4 gumi. Ez tuti. Feltetek egy másik kerék szetett azzal lényegesen javult. Sajnos az én gumijaim le voltak már futva. De valami még remeg de nem a kormányt hanem az autót rázza (már csak kicsit). Ezután mondták a talpasom ki van. Én ilyen szempontból nem értek hozzá. De bízom benne, hogy jó kezekbe van. Az egyik barátom a debreceni Peugeot szervít vezetője. Így elvileg mindenük van a hiba kiszűrésére. Az új taloassal még nem lett tesztelve.
Nem oldotta meg. A bütykölés után nem jelentkezett a himbálózás / enyhe bólogatás, de egy idő után előjött ismét. A szerelők is csak tapogatóznak, találnak valamit és próbaként "kijavítják", hátha segít.
Legelős alkalommal (3. napja volt meg az autó) akkora rángatás volt viszont (ami már tényleg szó szerint RÁNGATás), hogy azonnal szervizbe is kellett menni vele, a fordulatszám látványosan ugrándozott. Ott vákuumcső csere valóban megoldotta.
A mostani himbálózás / enyhe bólogatás nem jár érzékelhető fordulatszám indagozással, csak enyhe "deréktáji" himbálózással.
Lux Kapitány! Korábbi hozzászólásodban írtad hogy a turbón levő csatlakozó cseréje illetve valami vákumcső bilincs megoldotta a rángatást... -akkor ez mégsem lett jó?
A lüktetés nálam nem szűnt meg, orvosolni nem tudtam.
Hibát sosem jelzett a diagnosztika, a szervizesek is csak találgattak.
Megtanultam együtt élni vele.
Van, hogy nagyon sokáig nem csinálja, aztán néha előjön.
Én magam valami vákuum problémára gyanakodnék, a szerelők valami mágnesszelepre (is) tippelnek, ...
nagyon szép az autó!!! az enyém is hasonló 1.6hdi,csak 2006-os. szintén belgiumból hozták be 10hónapos korában.
nálam 1,5 éve van. nagyon meg vagyok vele elégedve! lekérdeztem az előző tulajt+ pug-nál eredeti a km-állás,most van bent : 68500km !!!
még a gyári gumi,+Varta akksi,fékbetétek vannak bent ! kisebb hibái vannak pl: havonta 2X ajtónyitáskor töröl 1-et az ablaktörlő,meg
a klimám ment tönkre pont most a nagy melegben. de összességében jó és szép az autó ! ki kell próbálni jól átnézni,s ha ugy van meg kell venni.
sőt ez még nagyon fiatal(2009-es!!!) nagy baj nem lehet vele ! -szerintem ! én mellete vagyok ! meg ha bele gondolsz az új ára akkoriban kb :6.700 000ft volt ! de majd eldöntöd ! sok sikert !
sziasztok segitséget szeretnék kérni pug 407 kis kijelzöm volt át szertném alakitani nagy kijelzösre rt3 navis volt csak nem kompatibilis a nagy kijelzöhöz vettem egy rt3 nagy kijelzöhöz valo rádiot nagy kijelzöt optikai kábelt viszont amire szükségem lenne a nagykijelzö stekkere lenne ha van valakinek illetve hajlando lenne segiteni nagyon megköszönném melléklem a képét is köszönettel
Szia Viktor! Üdv. a fedélzeten. Ez a 4.9/100 km. nagyon meggyöző tud lenni. Attól tartok, hogy én a lakókocsimmal simán a dupláját fogom hozni. birobandi
Szia S. Tibi! A képek alapján jobb ajánlatnak tűnik, mint az elöző. A kérdés az, hogy ha lekéred a Peug.-tól az autó adatatait, mit mutat. Ez egy fiatal autó, elvileg a Peug. adatbázisának mindent illik tudni róla. Amennyiben a futásteljesítmény nem igazolódik, nem érdemes tovább foglalkozni a géppel. A képek alapján a felszereltség elfogadható. Ami nincs: Gyári riasztó, super-retesz, elktr. gyerekzár, elektr. ülés állítás. Üdvözlet: birobandi
Az indulás nem volt para mentes, mivel múlt hét csütörtök délután kegyetlen eső volt. Álltam a parkolóban és induláskor sorra csipogott a hibaüzenetekkel: ESP/ABS faild; Antipollution system failed. És többször lefulladt :(
Gonoltam itt a vég... másnap indulok és a paripa kezd megbokrosodni...
Szerencsére még aznap este tudott fogadni a "szervizes". Diagolás kommunikációs hibákat jelzett a különböző egységekkel, illetve jelvesztése volt az alapjárati fordulatszámon.
Valószínű valami egység bepárásodhatott a kegyetlen esőben. Másnap fentartással indultam neki az útnak, de mivel a szerelő azt mondta nem lesz gond, nem ment semmit tönkre, minden teszt lefutott hibátlanul. Így nekivágtunk....
Hát nem akarlak elkeseríteni , de ez sem sokkal jobb mint a másik. A km ennél is gyanus, ( miért van az hogy kereskedőknél mindíg 38 ezer vagy 48 ezer km re árulják a kocsikat)
Ha jól megnézed a képen a hűtőfolyadék kiegyenlítő tartályát, láthatod hogy a szinte csak a tartály alján piroslik a fagyálló. miért nincs rendesen felönve pl. És ez csak 1 plusz amit te montál hogy valószínűleg törött volt.
A legmegbízhatób modja ha megkeresel itt egy pár márkatársat akinek van peugeot planetje pl: Zoolan65, Zolisys. Ők megnézik neked olcsón. De ahogy mondod én airflow méterre, vagy high pressure fuel regulátorra gyanakodnék az említett üzemanyag szűrő miatt. Üdv Erik.
Szeretném a mostani 17 es felnimet lecserélni (képen látható). 18 asra (leginkább a coupe felnijére) lehet valahol replikát vagy jó áron cupe felnit kapni.
Egy társfórumról vagyok (Mondeo IV), s segítséget szeretnék kérni, hátha itt találkozott már valaki ilyen problémával.
Az autóban 2.0 hdi 16V-s motor van.
A következő problémánk van jónéhányunknak:
4-ben érezhető főként hogy egyenletes sebességnél rángat..lüktet az autó.... kb 1500-as fordulat környékén..mikor az ember tartani akarja a gázt... van hogy nem csinálja, de legtöbbször igen. (kb olyan mint ha nem akarna üzemanyagot kapni, vagy levegő hiány...)
Volt valakinek itt hasonló gondja?
Lux kapitány! Nálad olvastam, hogy volt ilyen jelenséged...mi oldotta meg?
Segítségeteket-tanácsotokat szeretném kérni, az alábbi problémánkban. Tavaly vásároltunk egy 2007-es 2.0 hdi 807 peugeot-t 254-e km-el. Eddig különösebb gond nélkül működött. Tegnap előtt a feleségem Bp-re ment az autóval, és az autópályán azt tapasztalta, hogy folyamtos haladásnál, hullámzik a motor teljesítménye, nem rángat de kissé vissza-vissza ejti a sebességet, mindezt először csak nagyob sebességnél130, azt mondja, hogy klíma kikapcsolásával és 110-es haladási sebességgel orvosolta a problémát. Tegnapi napon már alacsonagy városi haladásnál is produkálta a jelenséget. Amikor este kiprobáltam az aútot én is ezt tapasztaltam + kövér gázra erőteljesen megtorpan, és 5-6 sebességi fokozaban 70-től produkálja a dologt és mintha egy kissé erőtlenebb lenne a motor, bár ez nem biztos. Nekem olyan mintha az üza rendszer valamilyen dugulás lenne, de szűröt összel cseréltünk benne és azóta 4e km-t tettünk meg a géppel. Olyan mintha a jelenség a terhelés növekedésével erősödne, illevte az idő múlásával egyre intenzívebb.
Nekem ugyanez a bajom lett. Már 4 éve használom 2005 sw 2.0 hdi. Most van benne 151.000 és egyik pillanatról a másikre kezdte el. :( holnap vihetem szervízbe mert pénteken Hollandia és így nem indulok neki. Neked van valami új infód ?
Mindenki óvott a motormosástól.Az computeren kívül a generátort,a biztosítékok dobozát,az önindítót,szóval az összes elektonikát be kell csomagolni.A felülről jövő vizet nem szereti...
Szia JJano! A motort vezérlő komputer miatt nagyon nem jó ötlet. Amennyiben még is meg szeretnéd csinálni, be kell "bugyiba" csomagolni az elektronikát. Üdvözlet: birobandi
Szia bigbagi! Az olaj amit vettél tökéletes. A sima 9000-es is jó bele, mindkettőt használják a gyári szervizek is. Az ineo ecs egy újabb fejlesztés.
A gázolajszűrő cserében nem igazán tudok segiteni, mert az az egy alkalommal amikor sor kerűlt rá (60 000 Km-nél) nem én csináltam, de azt hiszem negy egy nagy "Was is das". Nagy szép az autód. Üdvözlet: birobandi
Szia bigbagi! Igen újonan vettem, de künnyűfém felnivel nyomásellenőrző rendszerrel, kerékőr csavarokkal kaptam, (kivéve pótkerék, az lemez felnivel volt). Valóban ezzel a Michelin gumival és Varta 55 Ah. akksival. A gumik (100 000 Km-nél ! ) még fent vannak, kicsit kemények, de a profil mélység még kiválló. Az aksit Márciusban kikukáztam és helyette egy Bosch Silver kerűlt bele. Üdvözlettel: birobandi
Hát én Ferodo-t, vagy valvoline-t ajánlok neked. 1 liter elég az egész mókához figyelj majd, mert a kuplung is hidraulikus (ha nem autómatád van) és ő is fékolajjal megy. De dot 4est vegyél hanem Dot 5.1-est, mert igaz hogy egy picit drágább (3 körül van 1 liter), de olyan összetevőkből van ami nem szedi össze a vizet, illetve magasabb a forráspontja is. Lefele kompatibilis az alacsonyabb dot számokkal is. Nézd meg mit veszel, mert létezik dot 5ös is, de neked 5.1 kell.
Én is Mann szűrőket használok,és tökéletesek.Az Unix-nál most akciósan lehet venni 11ezer körül sportlégszűrőt.Az előző autóimnál (Peu406 2.0 benzin) csak azt használtam.7,7 fölé sosem ment a vegyes fogyasztásom.A mostani 407 dieselnél valahogy elmaradt eddig a sportlégszűrő,eidáig...
Nekem sportbetét szűrőm van kb 3 éve. Semmi gond nincsen vele, megspóroltam már az árát régen. 10.000ezrenként tisztítom, picivel rugalmasabb az autó tőle. Javaslom. Ha érdekel tudok neked szerezni olcsóbban mint a boltban.
1 hónapja tőlük rendeltem én is a garnitúrát 1.6 HDI-hez. Minden passzolt, rendben volt. A pollen és levegőszűrő nem a legkiválóbb minőségű, de tudjuk a határ a csillagos ég. Aki csinálta a szervízt nem volt kifogása a termékek ellen.
Gondolom nem uj dolgot mutatok most ezzel, de szerintetek ez jo ar igy egyben?Vagy van esetleg ahonnet olcsobban lehetne beszerezni?Elerkezett az elso olajcserem :)
Ket kerdesben fordulnek hozzatok:
- van-e tapasztalat sport betetszurok kapcsan? Tegyuk fel, hogy a szukseges mertekben es gyakorisaggal karbantartom. Erezheto hatasa?
- a masik, hogy kezdi megadni magat sajna az en monochrome kijelzom is, ezert erdekelne, hogy tudtok-e kicsi szineset?
Szia M.Joe! Lemaradtál. Alig-alig volt raktár készlet a kereskedőknél és az 508-as beléptével, megszünt az új autó forgalmazásban a 407-es.
A másik témában teljesen jogos amit írsz. Mivel én annak idején Németországban rendeltem az új 407-esemet, körbe néztem az európai kinálatot. (Végűl is egy Hollandiai modell melett döntöttem, amit Te is ismersz) Ilyen modellt, mint ami a képeken volt nem láttam. Viszont láttam elég sok EU-on kivűlről reimportált modellt, azok között voltak nagy csodák. Megjegyzem, sokkal olcsobban, mint az EU-os modellek és minden kereskedő "pirossal" feltüntette, hogy nem EU-os. Nekem furcsa marketing szemlélet, hogya fizetőképes kereslethez "lepusztítom" az autót, de a Peug.-nak biztosan megérte, bár szerintem ezek az autók rombolják a márka imászát, de lehet, hogy csak én látom így. Üdvözöl:birobandi
Olyasvalaki segítségét ( szivességét ) kérném akinek van PP2000 és Bp.-i illetőségű és megtudná csinálni nekem az autón a tolatóradat kijelzés ( Lsd. 3456. bejegyzést ) beállitását. Persze nem ingyé, viszek sört. ;))
Moo! Megtudnád nézni nekem hogy egy váltó sorozat száma alapján melyik alvázszám tartozik hozzá? A váltó sorozat száma 8260918. Arra lennék kiváncs milyen alvázszámú kocsiból vették ki, és mennyi km van benne.
Gondolom még nemtudod pontosan h mikor jössz Királyhelmecre(Královsky Chlmec) de ha fogod tudni megirhatnád .. összefuthatnánk..lenne egy pár kérdésem..meg szívesen megnézném a te kocsidat mit szolsz ?
Lenne egy saját tulajdonban lévő 407sw 2.0hdi sportline ezüstmetál angol jobbkormányos
végleges hazaköltözés miatt eladó én vagyok a második tulaj szervizkönyvel vizsgával akár névre irva is!!!garantáltan 190000km van benne ....1.1m ft ha valakit érdekel érd:06303513627....
Hello! Ebböl a fajtábol én is megnézten egy párat az ország különböző részein.Láss csodát ugyan ez a felszereltség (kicserélt alufelni lemezre, lejárt gumik agyon szilikonozott auto) És mind Nestlés volt. Még valami mint kiderúlt egy kis utánajárás után egyben sem volt kevesebb 160000Km-nél. Ja nyolcvannal árulták.Ilyen ország vagyunk Ezt a kocsit ennyiért NEM venném meg.
Sziasztok, köszönöm mindenkinek aki időt szánt rá és megnézte az autót. Kicsit nekem is gyanús volt. Mint kiderült, céges autó volt, és ahhoz képest elég kevés a kilóméter. Nem tetszett az sem, mikor kipróbáltam az autót, a lábamat ráraktam a kuplung pedálra, azt éreztem, hogy üt. Az mitől lehet? Köszi
Ma ahogy indultam el a kocsival álló helyzetbe amikor tekertem ki a volánt akkor érdekes morgó hangot hallottam előről és ezt már nem elöször most meg azért már idegesít a dolog,szervó olaj sztem nincs kimenve nincs vkinek vmi ötlete mi lehet ez ?
Én mindig vészmadár vagyok (ezt nézd el nekem), de csak leírom, ami felmerült bennem:
1) Prémium felszereltség, dakkor miért dísztárcsás példány? Hol a gyári alufelni? Megsérült?
2) Mi is az új ára? Mennyit avul? 44ekm-el 3 évesen az új ár felét sem éri? (Nem értek a használpiachoz).
3) A kereskedőnek az autó 2,8-3,0MFt-ba kerülhetett. Ki az az őrült, aki egy ilyen jó állapotban lévő autót ennyiért elkotyavetyél.
4) Tisztázni kell, hogy valóban az első tulajdonostól veszed-e? (A garanciafüzetben veresegyházi szervizpecsét van, de az autót Mosonmagyaróváron hirdetik. A kettő egymástól igen távol van. Az "igazi" tulaj hol lakhat? Félúton).
Kívánom, hogy minden igaz legyen és "tiszta" autót találj.
Ha ez így lesz, akkor még lehet, hogy a sárga irígység is megfog enni engem. ;-)
Szia S. Tibi! Az autó nagyon szép, de valami nem gömbölyű. A belső kialakítás valóban magas felszereltségre (Prémium) utal. Nekem hasonló van 1,6-osban. Csakhogy az enyémben beletartozik ebbe a felszereltségi szintbe a tempomat, a gyári riasztó, a gyerekzár, a szuper retesz, az elektromos állítású ülések. Nekem az az érzésem, hogy ez valahonnan kűlföldről behozott, akár mit is állít a kereskedő. Én is azt ajánlom, minden adatot hívass le egy gyári szervízben. Amennyiben új korában EU-ból hozták be, akkor lehet egy jó vétel is. EU-n kívűlről reimportált autó megvételétől óvakodjál! Üdvözlettel és jó vételt kívánva: birobandi
Szia! Nekem gyanus 1 kicsit a km de mindegy, nem értem ilyen felszereltségnél hova lett az alufelni? Simán benne lehetne a tempomat, de ránézésre szép. Amit már többen leírtak itt menj be a peugeothoz és kérd le az előéletét, milyen alkatrészek lettek rendelve hozzá és mennyi km-ről tudnak.
En sem okoskodni akartam, tenyleg azert vagyunk itt, hogy segitsunk szerintem. Jo amit mondasz, de ezzel csak folianal van eselyed, a tobbi, mint jelen esetben a vilagitas nem igenyel semmilyen muszert. Ha nincs a nappali fenyedbe beutve a megfelelo jeloles, akkor szabalytalan, ha a xenon mellet a helyszinen nem talalja a mosot, akkor szabalytalan. Sajna ezekhez nem kell mernie. A jog arra is lehetoseget ad neki, hogy ha ugy iteli, hogy ha alkalmatlan vagy a forgalomba reszt venni, akkor levegye a rendszamot, amit a muszakin visszakaphatsz, de egy bukta nelkul ezt igy nehezen oldod mar meg. Erdemes tuning oldalak forumain elolvasni a tapasztalatokat, hogy mire erdemes vigyazni. Tenyleg segitsegkeppen irom, es hidd el rohadtul nem en vagyok az egyetlen akit szivatnak. Siman latsz az utakon oda nem valo jarganyokat, de oket meg sem allitjak, sokkal nagyobb dicsoseg egy kicsit atalakitott gepre lecsapni, mondvan ha erre volt zse akkor legyen a buntire is.
Udv
szia bandesz a rendör nem veheti el a rendszámod keress rá a jogszabályra mivel a rendör szeme nem hitelesitett eszköz igy nem tehet mást mint beredelhet kpmre de mig oda érsz kicserélheted :)ez törvény nem okoskodni akartam csak ezt mondom megosztom veled veletek nagyon jo ez a forum sok tapasztalatot lehet szerezni köszönöm nektek
Még én sem próbáltam egyiketsem, csak a barátom cserélgette ki az összes izzóját ledesre a C5-ben. Ő a Budapesti Villányi úton lévő boltban vásárolt stabilizált ledes lámpákat kifejezetten BUS os autokhoz.
Én is próbáltam már a helyzetjelző izzóját kékes fényűre cserélni,de nem sok sikerrel,mert állandóan hibaüzenetet dobott a computer.Ha van egy bevált típus,légyszíves áruld el milyen fajta izzót használsz.Köszi előre is!
Már 2007 decembere óta boldog és elégedett tulajdonosa vagyok egy Peugeot 407 Supreme 2.0 HDI gépkocsinak,a családkedvence,Monseigneur a becsületes neve.A fórumra most találtam rá,és már rengeteg hasznos információval gazdagodtam.Ezért köszönet nektek!
sziasztok segitséget kérnék nagy navi kijelzöhoz keresek stekkert bekötési rajzom van optikai kábel is csak a stekker hiányzik kérm ha valaki tud linket vagyvalami mást irjon bontokkal már probálkoztam sehol nincs peugeot 407 1.6 hdi 240000km
Ezt saját magam csináltam. Nem egy ördöngösség! Gyere nézd meg, ha tetszik segítek neked megcsinálni, ha kell megveszem neked az anyagot ne keljen keresgélned.
Ezt hol csináltattad vagy csináltad mennyiért vállalnál be egy ilyet ?:)) Már honapokkal ezelőtt néztem, de én béna vagyok ezekhez viszont egyszer láttam egy auton és nagyon tetszik:)
Szia Zolysys! Igen, ez a legvaloszinübb, nem igazán szoktak ezek a biztik elszállni, én csak arra válaszoltam amit kérdezett a topiktárs. Üdvözlet: birobandi
A helyzetjelzőre van kötve párhuzamosan, így nincs hibakód. A helyzetjelzőt is kicserélem magasfényű led-re. A ledsor egyébként egy 90 fokos 6500K szilikonos kültéri.Egyenlőre csak ilyen van, igyekszem jobbat csinálni.
Belinkeltem szerdán, hogy július valameddig őrületes 25% akció van a nyaralós kiegészítőkre a pug boutique-ba. Bemész egy szalonba és megrendeled. 20 volt az eredeti ára most 12+áfa az 15*** forint. De nekem csak 13460 volt :P
Csak az érdekesség kedvéért teszem közzé, hogy pár hete csináltam LED sort a lámpába. Azért vártam eddig mert vártam hátha valami hibát hoz az otthoni barkácsolás,( elég sokat olvasni, hogy nem szereti a rendszer az utólagos dolgokat) de lekopogom semmi!
Teljesen véletlenül beszéltem ma az általam ajánlott újhelyi gumissal telefonon, és mondtam neki hogy kiközvetítettem őket, mondtam hogy mi van, és mondta hogy olyan gépük is van külön francia kerékhez amivel akkor is ki tudja centírozni a kereket, hogyha nincsen lyuk a felni közepén.
Ja egyébként mégvalami, nekem volt minden méretben mindenfajta gyári felnim :) és mindegyiknek ki lehet venni a közepét, csak a 16"-nak olyan kicsi a felniközepe, hogy nemtudják felfogni a szokásos centírgépre azon keresztül, ezért azt az 5x108as lyukaknál kell felfogni a centírgépre. Utálják is ;)
A 17"től fölfele nagyobb a lyuk és felfogják simán a közepénél.
Hello leközelebb hol tudom sárospatakhoz kereket cserélni és ki centrozni ?? Szlovákiából vagyok és itt nálunk leközelebb sehol se csinálják , de közel a határ kisvárda , sárospatak ezek környéke érdekelne.
Segítségre lenne szükségem. Van egy 1.8 benzin 407-em. Első ,hogy majd 12l -t fogyaszt.Ez normális? A másik kicsit komolyabb iszonyú lassan reagál a kocsi indulásnál a gázadásra, indulásnál nagyon kell pörgetni , hogy elinduljon és ne fulladozzon. Úgy tünik lassan reagál az elektromos gáz pedál. Lehet ezen a jelenségen segíteni, vagy ez mindegyik ilyen? Minden tanácsot szívesen veszek mert ha menni kell egy kereszteződésben és beragadok az angyon rossz és elég veszélyesre sikeredet az akcióm ma. Kösz
Segítségre lenne szükségem. Van egy 1.8 benzin 407-em. Első ,hogy majd 12l -t fogyaszt.Ez normális? A másik kicsit komolyabb iszonyú lassan reagál a kocsi indulásnál a gázadásra, indulásnál nagyon kell pörgetni , hogy elinduljon és ne fulladozzon. Úgy tünik lassan reagál az elektromos gáz pedál. Lehet ezen a jelenségen segíteni, vagy ez mindegyik ilyen? Minden tanácsot szívesen veszek mert ha menni kell egy kereszteződésben és beragadok az angyon rossz és elég veszélyesre sikeredet az akcióm ma. Kösz
Szia sivi7! Igen, normál esetben a tempomat bekapcsolását jelzi a műszerfalban lévő (kisebbik) kijelző, sőt a meghibásodását is tudja jelezni. Ebből az következik, hogy ahogyan Te is írtad, itt valami nagyfokú szoftver gubanc van. Tudomásom szerint, még a szakszervízben is egy 5-10 000 Ft. körüli összegért megcsinálják neked a frissítést. Üdvözlet: birobandi
Arra nincs otletetek, hogy a tempomat miert nem megy?Ugyanugy hiaba nyomkodom mint a fedelzetit, be se kapcsol.Egyaltalan nem reagal semmire.Tudtommal, ha bekapcsolom a muszerfal kijelzojen valami reakcionak tortennie kene..
Meglehet, hogy ez is hianyzik az egeszbol szoftveresen?!Bar ez igy eleg abszurdnak hangzik.
En egy ketezres benzines 307et hajtottam eddig, azzal nem tudtam 7 alatti fogyasztast csinalni.Atlagosan 7,8 volt a fogyasztasom, de az 90%-ban ilyen 80-120as temponal, ahol a legjobban kene neki fogyasztani.130 felett mar zabalt kb, mert ilyen 3-4 ezreket porgott..katasztrofa szerintem.Varosban meg a 9 is baratsagos.Nem beszelve arrol, hogy kozel se ment ugy, hogy elvarnam egy 136 loeros 1200kgos kocsitol.A mostani 2.0 HDi 407-em szerintem megenne a maga 1500 kilos kasztnijaval egyutt is.
Fiúk lányok! Facebookon olvastam, -és gondoltam nektek is érdekes lehet- hogy július 15ig néhány PUG BOUITQUE-os cucc 25% kedvezménnyel beszerezhető, főleg nyaralós strandos cuccok de érdemes szét nézni. Nekem kapóra jött, mert nem volt hátsó rollóm csak oldalt az új kárpiton ;) és sajnáltam érte 17+áfát kiadni, most 12+áfáért megrendeltem. A szőnyeges is akciósak pl érdemes szétnézni.
2.0 benzinesem van. Írtam már korábban, amivel akkor akaratlanul is megbántottam néhány dízelest, hogy nem érdemes találgatni egy ekkora benzines fogyasztását, ha fogalmunk sincsen róla. Nem megyek keveset, és ezzel együtt nem megyek lassan (természetesen 50/90/130 :-D). A mostani átlagom 7-7,5 körül van, ami várossal vegyes és mivel meleg is van klímával. Kint klímával 6-7, a tempótól függően. Tudom, hogy ez ha azt akarom akkor sokkal több mint a dízeles, de azért nem vészes szerintem. Valamit meg valamiért. Egy nagy benzinmotor sosem lesz a legtakarékosabb, de a menetdinamika, és a hang azért nem hazudik. Nekem is volt szintén Peugeot-ból 1.4, 1.6 és most a 2.0. Ugyanahhoz a tempóhoz sokkal kevésbé nyomom ki a szemét, hiszen rengeteg a tartalék a nagyobb méret ellenére is. Fogalmam sincsen igazak-e a hírek a dízel költségeiről adott km után, ezért nem is tippelek. A tény, hogy 80 000km alatt nekem semmi gondom nem volt, karban kell tartani, ez a titok motortól függetlenül szerintem. Fogsz találni olyan fórum bejegyzéseket (persze nem itt), aki a porig szidja, de meggyőződésem, hogy ezek az emberek a nyugatról fillérekért behozott, szétrugott autót hibáztatják a saját hülyeségük és figyelmetlenségük miatt. A másik, hogy sosem ültek ilyen autóban.
Annyit véltem felfedezni hogy Supreme felszereltségű az autó, nem symbol, vagyis ahogy olvasok teszteket, a symbolban nincs xenon, elektromos ülések, stb...:/
hát nem tudom...
félek a dízeltől. A szerelőm azt mondja 140ezer km-től csak a gond van vele...
307-ben (ugye benzin) most 270 van...nagyobb gondja nem nagyon volt. 2 év alatt belement 140ezer km...
Van valakinek 17es felnije, ilyen mint az enyem?Most 225/45 van rajta nekem, de hamarosan cseres lesz. Tudja valaki, hogy a 235/45 ramegy-e? Keveslem ezt a peremet, ami a 225/45-nek van.Ugy nez ki, mintha 15os felni lenne rajta.Igazabol valami 215/55 -t vagy hasonlot raknek ra, de az meg irrealisan draga.Nem beszelve arrol, hogy tudnek 4 db 225/45os Falkon gumit felaron kb..Otlet, tapasztalat? :)
Szia gasparv! Gyárilag 20 000-ről számol vissza. A tulaj kérésére a szervíz át tudja állítani más értékre is. Az úton szépen viselkedett a paripád? Üdvözöl: birobandi
Szia Krisztián83! Nekem 2005-ös 1,6 HDI-m van 4 ajtós. Kb. 100 000 Km-t mentem vele, gyakorlatilag néhány jelentéktelen hibával. Fogyasztás: Nyár: 4,5-5L tél: 5-6L, lakókocsit vontatva: 9-10L Szerviz igény: 20 000 km. Én gyári szervízben ilyenkor átnézetem + olajcsere, olajszűrő csere, légszűrő csere, pollenszűrő csere. Úton soha sem hagyott, hiba üzenet (jogos vagy jogtalan) néhány alkalommal előfordult. Üdvözlettel: birobandi
Szerintem egyszeruen szoftveresen nem lehet benne.Kerdeztem az elozo tulajt, o azt mondta, hogy nala az sose mukodott.Bar annyira egyszeru volt az ember, mint a faek..meg az orat se tudta atallitani.Szoval akkor elkene mennem egy szakszervizbe?Vagy egyebb penztarca kimelo otlet?:)
szia moó az rt3 al kapcsolatban kicserélem a rádiot és a középkonzol kijelzöt ugyan ugy rt3 csak az enyémben monocrom volt és most nagyot szeretnék vagyis megvan a rádio és a kijelzö optikai kábel a pug bol csak ott nem tudtak adni sem rajzot sem kábelt nekem 6os csatim van és az a rádiobol jön bocsi a tudatlanságomért nem vagyok auto szerelö a gép 2004 9havi 240000 km én száznál vettem kétszer cseréltem de egy mérnök haverommal megoldottuk a valeos kettöstömegü lendkereket hogy ne jöjön szét igy ugyan olyan kettös mint volt mentem vele már 50000 km pápa eisenstadt utvonal minden héten semmi gondom a csati mi kellene 12es és a kijelzö és a rádio közé kellene köszi
Szia sivi7! Meglepő a történet, amit írsz, nem hallottam hasonlót sem. Minden EU-ban forgalmazott 407-es tudja a Trip menűt. Amit ajánlani tudok: 1, Vedd le az akkú sarut -olvasd el az idevonatkozó tudnivalókat, majd 2 perc után vissza. 2, Amennyiben nem jött ez be, akkor szoftver frissítést javaslok. Sok örömet kívánva az új atódhoz: birobandi
Szombat ota vagyok boldog tulajdonosa egy 407 2.0 HDI Sportline-nak.Imadom mar most termeszetesen, de felmerult bennem egy-ket kerdes.
Az elso, amire sehol se talalom meg a valaszt ( kb 30 oldal visszaolvasasa utan sem ), hogy letezik olyan, hogy nekem nincs benne fogyasztas mero?Marmint, nekem a kozepkonzoli kijelzon meg a Auto jel, az egyes, es kettes szam sincs ott.Nyomkodtam mindent, de nem talaltam meg. Ha nyomkodom a trip gombot, semmi se tortenik. Ha az ablaktorlo allito karnal nyomkodom a gombot, szinten semmi.Tudtommal azzal lehetne valtogatni.Vagyishat a 307-ben ugy volt.
Ha belepek a menu-be, akkor 4 valasztasi lehetosegem van.A gyari kezelesi utmutato szerint a masodiknak 'Trip Computer' -nek kene lenni, de nekem ott Diagnose-s menu pont talalhato.
Letezik, hogy tenyleg nincs benne?Tudtommal a Sportline egy magasabb felszereltseg..
Szia Roli_636! Ez nem gyári. Redkívűl alacsony felszereltségű, valószinűleg valóban EU.-on kívűli import, és abba lett belebarkácsolva egy rádiós CD. Üdvözlet: birobandi
A hozzám hasonló dilettánsok okulására összefoglalnám:
Az autó vizsgára felkészítése közben sort kerítettünk egy kormánymű felújításra is. Miután visszakaptam az autót, a computer "ESP/ASR system faulty" hibát jelzett.
Most már tudom, hogy a hibát a kormány (kormánymű ki- és beszerelés közötti) oly mértékű elfordulása okozta, amit kizárólag műszeres kalibrálással nem lehetett helyrehozni. Szét kellett szedni és először mechanikusan (a tárcsákat) beállítani, majd utána kalibrálni.
A lényeg nálam valahogy így nézett ki:
Rossz:
Jó:
A kis fehér hátterű lyuk mögött látható jel lenne a lényeg. (bocs a minőségért, erre képes a telefonom)
Tanulságok:
Bizonyos szerelők lelkiismeret furdalás nélkül visszaadják úgy az autót, hogy elcseszték (Ezt a hibajelzést nem lehet nem észrevenni!)
Sőt attól sem rettennek vissza, hogy azt állítsák, hogy az általuk okozott hiba már fennállt mikor átadtam az autót (Megpróbálták a szemetek!)
Képesek a szakma alapvető előírásait megsértve dolgozni és mindezt szemrebbenés nélkül tagadni. (Esetemben konkréten meg lett kérdezve, hogy rögzítették-e kormányt mikor kiszerelték a kormányművet. A válasz határozott igen volt.)
Elektronikáról (főleg a francia autókéról) még hírből se nagyon tudnak. (És ez sajnos nem is egyedi. A szerelő továbbküldött egy „okosabbhoz”, ő pedig egy még „okosabbhoz”. De egyik sem volt eléggé okos.)
Ne dőljetek be az olyan dumáknak, hogy „Európa legnagyobb márkafüggetlen autószerviz hálózata.” vagyunk. (Nincsenek speciális eszközeik és nincs tapasztalatuk sem!)
Használjátok ezt a fórumot aktívan, itt igazán hozzáértő emberekre akadhattok. Én biztos ezt fogom tenni!
Aki padig azonnal tudta, majd gyorsan, magabiztosan és számomra nem kevésbé fontosan hétvégén is hajlandóan, meg is tette amit kellet, zoolan65 (http://forum.index.hu/User/UserDescription?u=1209180) volt. Ezúton is köszönöm neki.
Szia Végzet! Megkérdezgetem, hogy milyen projectbe vagy az rt3-al? Csak mert a kábelköteg ami az rt3 és a kijelző között van az még a szűzmáriával is összeköttetésben van.
A kettőstömegűvel kapcsolatosan pedig annyit, hogy át lehet alakítani egytömegűvé a gépet és onnantól kezdve nincsen vele baj. Ezt egy pug szerelő mondta nekem aki mellesleg chipel is ;)
Mennyi km van az autódban és 1 kettőstömegű hány km-t bír nálad?
sziasztok a chipet ajánlom is meg nem is igaz az auto kevesebbet eszik de jol gondolja meg a kettös tömegü lendkerék nem birja sokáig én ketszer is cseréltem mig rájötem a megoldásra hogy lehet a kettös tömegüt megoldani hogy ne essen szét azota kitünöen müködik 1.6 hdi 140 lelessz idöm rakok fel rola képet
szia nemesis vagyok irtad hogy sw bontanak nem tudod hogy nagykijelzös vagy sem ?nekem kébel kötegre lenne szükségem ami az rt3 rádiobol megy a nagy kijelzö felé mind két csatira vahy az egészre ami bemegy a rt3 rádio hátuljába