407 SW-men én is észrevettem ezt a rángatást, pont, mikor a sebbességet akarom tartani, 1500 és 2000 között. Olyan 100-150et esik a fordulatszám folyamatos gázadás mellett. Részecskeszűrő tisztíttatás? Vagy egy kövér 130as Érd felé kiégeti? Köszönök minden segítséget, mikor kiszállok a kocsiból, olyan, mintha hajón lettem volna... abw
Egyik srác akinek szintén rángatott, lüktetett, himbálózott...~1500-as fordulat környékén a Ford Mondeo-ja (2.0 hdi motoros), elvitte részecskeszűrő mechanikus tisztításra a gépet. Eléggé eltömődött volt, viszont a rángatás nem szűnt meg egyáltalán. Ugyanúgy megmaradt. Többen írták itt hogy a szűrő eltömődése okozta nálatok ezt a hibát, sajnos itt nem oldotta meg.
Korábbi hosszászólásodban olvastam, hogy a turbó vákuumkamráját egy elekromos csatlakozót cseréltetek, s azzal megszünt az apró rángatás. Végülis itt is csak apró rángatásokról van szó.
Akkor ott volt hibakód? Nem lehet hogy nálunk is ez van?!
Erről az elekromos "érzékelőről" nem találtam semmilyen leírást. Eddig csak peugeot turbón láttam ilyet. Mi a szerepe ennek, tudja itt valaki?
Ki lettek centírozva a kerekek! Határozottan jobb, még egy kicsit rázza a kormányt. Ez talán lehet az 5 éves gumik miatt és az egyik felnire ráférne egy kis görgőzés.Legalább lehet vele normálisan menni.
Ez a gumis -az előzővel ellentétben- normálisan 5 anyával felfogatta a kerekeket. Mind a 4 kerék jó szar volt.
Ez Keszthelyen is így van.Csak egyetlen gumis tudja a városban normálisan kicentirozni a 407 kerekeit.Mindig felszerel valamilyen adaptert,majd újrakalibrálja a centírgépet,aztán indulhat az érdemi munka.
Nos igen a centír ennél a felninél macerás a közepe miatt. Nem tudom miért de alig van gumis aki fizikailag meg tudja csinálni és még kevesebb aki szívesen vállalja idézem "ezt a fajta szar francia kereket". De nekem tényleg ez volt a gond. A talpas csak kopogott de a kormányba nem szólt bele mint utóbb kiderült. Én semmilyen szegedi gumis nem ismerek.
Ami fent van egy image file, a legnagyobb. .img a kiterjesztése. Ez a lényeg. A másik 2 file a cue és a ccd image file kiegészítő adat. Az hogy melyiket használod, attól függ melyik programmal írod ki. Valószínűleg neroval vagy valami hasonló progival tervezed gondolom a kiírást, szóval valószínűleg a cue filet fogod haszálni.
Én az imgburn nevű progit használom mindig image fileok kiírására, ahoz is a cue kell.
Na lényeg a lényeg, megnyitod a kedvenc cdíró progidat. Megkeresed az image file kiírása projectet valahol. Betöltöd a cue file-t (ez csak kiegészítő adatok az img filehoz (ez meg is nyitja az img-et)) kiválasztas egy lassú írási sebességet, mondjuk én 4x írtam a régi Plextor írómmal, de max 10X ne írd gyorsabban. Na basztasd a gépet, várd meg míg elkészül. Ajánlatos verify-t csinálni rajta ha kiírta, hogy minden klappol-e a lemezen is.
Ha kész. Kisétálsz az autóhoz, kiveszed a sim kártyát, beindítod az autót, és berakod a cd-t.
Elsötétül a képernyő, aztán beindul a frissítés. Betölti, megkérdezi hogy jár-e a motor, aztán már olyan mint a videomon amit feltettem. Kb 5 perc. Újraindul talán 3x, és kiadja a cd-t ha készen van.
Bocsi, ha néha értelmetlenül fogalmaztam, most keltem fel.
Ok,összegezzük.4 db fájlt töltöttem le,a crc-vel ellenőriztem,minden ok.A cd-re,amiről frissíted a rendszert,a crc-n kívül mind a 3 fájlt írjam ki?Ha beteszem a lejátszóba,automatikusan elindul a frissítés,vagy ki kell a menüben választani?