Keresés

Részletes keresés

Árpád Kovács Creative Commons License 2014.11.26 0 0 91889

Sziasztok.Még új vagyok itt, de olvasóként már régen látogatom-e helyet.Most egy szinte lehetetlen kérdéssel állnék elő.Tud valaki jobb állapotban lévő ikarus ajtóléghenger dobozt Fehér színben?A normál 1300mm-es ajtónyílás fölé kellene.Van egy jó pár hátsó lámpám és egy kombi műszerem cserébe, de minden megoldás érdekel.Tudom ez nem egy hirdetős topik, de Ti mint szakértők lehet tudtok segíteni.Előre is köszönöm mindenkinek a segítséget.

lobbanórotor Creative Commons License 2014.11.25 0 0 91888

És mikortól álltak át a magyar gyártású szélvédőkre? 

Előzmény: rezgaras (91887)
rezgaras Creative Commons License 2014.11.25 0 0 91887

Az Ik 200-as sorozathoz az Ikarus a szélvédő üveget Finnországban vette. Ez volt a magyar-finn árucsere messze legnagyobb tétele. Mivel dolláros áru volt, az Ikarus a testvéri országokba nem szállított szélvédőt pótalkatrészként. A Szovjetúnióban ez nem volt probléma, nekik a magyarnál több nagyságrenddel nagyobb áruforgalmuk volt Finnországgal, abba simán belesúvasztották azt a pár szélvédőt. A többi szocialista országban viszont komoly gond volt, nekik nem volt dollárjuk erre. A Csehszlovákok valahogy megoldhatták, mert nem láttam sufni megoldásokat ott. De pl. Romániában legtöbbször máshoz való szélvédőket raktak az Ikarusokba, hajlított lemezekkel pótolva az eltérő méreteket.

Előzmény: torqmatic (91858)
norbee601 Creative Commons License 2014.11.25 0 0 91886

 

Az észt vas:)

Előzmény: trizs77 (91879)
BPO-105 Creative Commons License 2014.11.25 0 0 91885

Zseniális ez a paraszt-photoshop a rendszámmal.

Előzmény: Törölt nick (91874)
bolhalovas Creative Commons License 2014.11.25 0 0 91884
Mwin Creative Commons License 2014.11.25 0 0 91883

Hehe, rájöttem, hogy ismerem a figurát:-))) Na, majd holnap jól megkérdem, mi a terv...

Előzmény: kikó (91875)
YD-48-08 Creative Commons License 2014.11.25 0 0 91882

Lejár az ingyen hirdetés ideje.utána már pénzes..

Előzmény: Törölt nick (91881)
Törölt nick Creative Commons License 2014.11.25 0 0 91881

havonta meg van hirdetve !

ahol előzőleg meghirdették onnan meg valamiért leszedik a hirdetést !

most eladó vagy sem ? 

havonta túladnak rajta ?

Előzmény: trizs77 (91880)
trizs77 Creative Commons License 2014.11.25 -1 0 91880

Mit nem értesz a hirdetésből ?

 

 

Előzmény: Törölt nick (91874)
trizs77 Creative Commons License 2014.11.25 0 0 91879

A Baltikumba jelenleg  2 resta

 

------------------

 

A Baltikumba vagy a Baltikumban ?

 

Ha -ba akkor honnan jár oda ?

Milyen sűrűn?

Ez vmi nosztalgia menetrendszerinti járat?

 

---------------

 

Ha -ban azaz a Baltikumon belül jár ez a két kocsi, akkor honnan-hová közlekednek?

 

 

pumukli89 Creative Commons License 2014.11.25 0 0 91878

Én is ezt írtam,látva az eladó többi holmiját.

Előzmény: kikó (91875)
kikó Creative Commons License 2014.11.25 0 0 91877

A Baltikumba jelenleg  2 restaurált LUX jár és Moszkvába is egy.

 

Egyetértek veled jó lenne ha valaki talpra állítaná és itthon maradna.

 

Előzmény: krepsz_zoltan (91876)
krepsz_zoltan Creative Commons License 2014.11.25 0 0 91876

"...még a veterán autóbuszok között is nagyon ritka, exportpiacra készült LUX kivitel"

 

Erre gondoltam, szovjet exportban egyáltalán nem volt "nagyon ritka" a Lux kivitel, sőt ellenkezőleg.

De a félreértések elkerülése végett, a magam részéről örülök, hogy nem a lángvágó végzett vele, ráadásul itthon van. A vételár pedig az eladó és a vevő privát ügye. Mindenesetre Tata jó ómen, készült ott már néhány szép jármű.

Előzmény: kikó (91872)
kikó Creative Commons License 2014.11.25 0 0 91875
Előzmény: pumukli89 (91869)
Törölt nick Creative Commons License 2014.11.25 0 0 91874
pumukli89 Creative Commons License 2014.11.25 0 0 91873

Fura,mert az hirdeti,akinek az udvarában állt az átalakítandó.

Előzmény: krepsz_zoltan (91871)
kikó Creative Commons License 2014.11.25 0 0 91872

Magyarországon 2x restaurált 55-ös lux van,Kapos volán és a Bátai faros,ha jól emlékszem a

 

százhalombattai 55-ös is LUX talán valamikor elkészül majd.

Előzmény: krepsz_zoltan (91870)
krepsz_zoltan Creative Commons License 2014.11.25 0 0 91871

Nem hinném, a BKV busza már készül, és nem faragták át, maradt 55-ös, SZ. L. nemrég röviden írt is róla.

Előzmény: pumukli89 (91869)
krepsz_zoltan Creative Commons License 2014.11.25 0 0 91870

Ukrajna.

Ha magyar Lux lenne, akkor valóban ritkaság, mert itthon kevés volt, ellenben a SZU piaca, mint száraz szivacs a vizet, úgy szippantotta magába ezt a verziót.

Előzmény: 504LACI (91868)
pumukli89 Creative Commons License 2014.11.25 0 0 91869

Nem ebből lett volna a háromajtós 66-os?

Előzmény: 504LACI (91868)
504LACI Creative Commons License 2014.11.25 0 0 91868

Honnan jött?

Előzmény: trlpx (91867)
trlpx Creative Commons License 2014.11.25 0 0 91867

Na meg is van már a válasz:

http://olx.hu/i2/hirdetes/ikarus-55-veteran-autobusz-ID2Pr0D.html#:dc63c5da56

 

Nem rossz, ahhoz képest hogy 6 ezer dollár körül kért érte az előző tulaj.

R A S Z T A Creative Commons License 2014.11.25 0 0 91866

O.K! Megpróbálom mindháromra... :-)

Előzmény: BV-78-14 (91865)
BV-78-14 Creative Commons License 2014.11.25 0 0 91865

Valami gáz van,mert nem jött semmi ...próbáld már újra légy szíves !

 

buszosbacsi@freemail.hu 

 

attila.nagy70@freemail.hu

 

aftereffect2011@freemail.hu

 

akár mind a háromra is,hátha az egyikre eljut : )

 

 

 

 

Előzmény: R A S Z T A (91859)
BPO-105 Creative Commons License 2014.11.24 0 0 91864
Racilaci Creative Commons License 2014.11.24 0 0 91863

Ez olyan régi busz új piros fényezéssel. Mostanában kenhették le, de az lehet, hogy pirosról pirosra.

Előzmény: lobbanórotor (91851)
saxi1982 Creative Commons License 2014.11.24 0 0 91862

Kedves Ikarus-barátok!

Azt szeretném megkérdezni,hogy az IK 620-asokat milyen színekben gyártották. (BKV-s és piros járműveket láttam eddig képeken.)

Köszönöm

Bartosista Creative Commons License 2014.11.24 0 0 91861

Jó estét kivánok uram én megvenném a buszt

Előzmény: ikarusgyula (90223)
BPO-105 Creative Commons License 2014.11.24 0 0 91860

Szerintem ezek generáljavított régebbi 260.02-esek, befalazott hátsó ajtóval (260.43 sose volt eredeti szovjet hidas, és a koruk se indokolt volna ilyen mértékű javítást).

Igaz, hogy a homlokfal más (és elárulom, a hátfal is), viszont (ami pl. a Jelcz M11-nél nem igazán valósult meg) a vázarányok stimmelnek - egy módosítás történt rajtuk, mégpedig a két ajtó között az oszlopot a kerék helyzetéhez igazították, az ajtók egyértelműen Ikarus ajtók, a léghengerdoboz is az (ráadásul fehér, ami az első sorban írtakat támasztja alá), valamint a ládaajtók és a tank is többé-kevésbé a helyükön vannak.

És mostantól már a többieknek is válasz: a homlokfal a Fleischer S5-ből származik (szerintem eredetiek a lámpák, de a külső díszcsík eltűnt), és a tetőív is hasonló - viszont az oldalablakok dőlésszöge kissé eltér az eredeti Fleischer-kasztniktól, és a magasság sem egyezik, ami szintén az NDK karosszálás ellen szól. Továbbá figyelemre méltó, hogy az első busz gerai, ahol maga a Fleischer gyár is működött.

 

Még egy érdekesség: a busphoto.ru-n fenn van az egyik (sajnos kép nélkül), mint Fleischer S6. Valójában e típus nagyjából az S5-höz hasonló.

Előzmény: torqmatic (91858)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!