Keresés

Részletes keresés

ikarinátor Creative Commons License 2014.11.20 0 0 91799

Na végre egy pontos megfogalmazás, egyetértek és csatlakozom. Egyébként a közlekedési múzeum igazából vasúttörténeti modellmúzeum (és hajózási).

Előzmény: Törölt nick (91743)
Törölt nick Creative Commons License 2014.11.20 0 0 91798

https://www.facebook.com/magyarvolanok/photos/a.331219813644956.59487.331148880318716/579624645471137/?type=1&theater

Ez melyik busz? AR-é lenne, csak régi a kép, vagy egy tök másik kocsi?

nemeza Creative Commons License 2014.11.19 0 0 91797

Szuper!

Előzmény: Törölt nick (91771)
nemeza Creative Commons License 2014.11.19 0 0 91796

Épül, szépül - legutóbb nyári képet láttam róla.

Előzmény: qwerty528491 (91793)
BPI-791 Creative Commons License 2014.11.19 0 0 91795

118-as :)

Előzmény: KápCity (91783)
Rospe Creative Commons License 2014.11.19 0 0 91794

Én tegnap este az M0-n láttam egy "ilyen" összeállítást. Tréleren utazott egy 55-ös. A karosszéria munka már rendben volt talán, de eléggé sötét volt, nem láttam pontosan. Sajnos képet nem tudtam készíteni.

Előzmény: csillagvölgyi (91767)
qwerty528491 Creative Commons License 2014.11.19 0 0 91793

Valaki tud róla valamit? Mi a helyzet evvel a géppel? Hogy halad a felújítása? Vagy áll a projekt?

 

paca664 Creative Commons License 2014.11.19 0 0 91792

Re:

 

Előzmény: Törölt nick (91771)
KápCity Creative Commons License 2014.11.19 0 0 91791

A 30-as legyen benne feltétlenül :D :D

Előzmény: P.Box (91790)
P.Box Creative Commons License 2014.11.19 0 0 91790

Szerencsére sikerült az eredetivel megegyező célfilm armatúrákat összeszedni. A célfilm szalagok pedig nyomdában vannak. Korlátozottak a lehetőségek, mivel kevés eredeti szűz fólia maradt a cégnél, de azért lesznek ínyencségek a feliratok között :)

Előzmény: BPO-105 (91789)
BPO-105 Creative Commons License 2014.11.19 0 0 91789
Gratulálok!
A "tekerős vásznak" végül hogy lettek kialakítva?
Előzmény: Törölt nick (91771)
Törölt nick Creative Commons License 2014.11.19 0 0 91788

Csak okoskodás, de hátha...

A 25 éves évforduló okán szerintem valami német-magyar szervezettől tuti lehetne egy kis forrást kapni, hogy rendesen megkutassad meg dokumentáld az ügyet. Végül is mégis olyan átívelő sztori a Magyaország->NDK-> NSzk -> Magyarország sztori.

Előzmény: Gábrisvitéz (91778)
norbee601 Creative Commons License 2014.11.19 0 0 91787
Pont a BKV dolgozik ennek a megvalósításán. Ha picit visszaolvasol láthatod h lesz még ez-az a 06-71 mellé...
Törölt nick Creative Commons License 2014.11.19 0 0 91786

Szerintem jó üzlet lenne ez, lenne bevételed, főleg ha működőképes buszokról lenne szó. Igény mindenképpen lenne rá.

Előzmény: KápCity (91783)
norbee601 Creative Commons License 2014.11.19 0 0 91785
Gondolom max annyit számít hogy ex oktatókocsi hogy jóval kevesebbet futhatott.

Bár attól még lehet h van jobb állapotú forgalmi kocsi nála.
Törölt nick Creative Commons License 2014.11.19 0 0 91784

Annyi kiegészíteni való -ami engem is meglepett, de most néztem valami miatt részletesebben -hogy a még meglévő 260-asokból közel százötven kocsi VOITH D 851.2-val van szerelve, és kevsebb mint kilencven a ZF 4HP 500 (EST 18/AEM 6)

Előzmény: KápCity (91783)
KápCity Creative Commons License 2014.11.19 0 0 91783

D10, zf, mvg118 (v.318), semmi extra, vedd meg ha kell! Van még 240 másik majdnem ugyan olyan belőle, főleg hogy már több mint egy éve rendes forgalmi kocsi. Majd ha megnyerem az ötös lottót veszek egy garázsni BKV buszt, telephellyel és nyitok egy "buszsimogatót" xD

Előzmény: IKARUS.280 (91781)
EKM-765 Creative Commons License 2014.11.19 0 0 91782

Az is jó lesz.

Előzmény: ckg471 (91776)
IKARUS.280 Creative Commons License 2014.11.19 0 0 91781

Ikarus260 BPO-127

Sokáig oktatókocsivolt, ma is barna-fekete bőrüléses utastérrel közlekedik. Utastér szempontjából szerintem ez lenne a legvalószínűbb, műszakilag nem tudom, hogy milyen állapotban van.

Előzmény: KápCity (91780)
KápCity Creative Commons License 2014.11.19 0 0 91780

Szerintem 435-ből is kettő megmarad és jó napot. BPO-583 mondjuk eredeti állapotra restaurálva, meg egy kijelzős utolsó forgalmi állapotban feljavítva (l. 05-69 vagy vmelyik KLF- felújított vagy akármelyik, a többit meg gondolom viheti amelyik gyűjtő akarja majd. 280-ból ugyan így van kettő, 04-77 & 04-49. Bár nekem az a BU 86-67 nagyon bassza a csőröm hogy ott rohad ahol, kár hogy nincs rá forrása a tulajnak, meg nekem sem :/ A BPO-110 volt még amit 260-asból ellehetett volna pakolni, az egyik legeredetibb kocsi volt '92-es gépként. Bár aztán lehet hogy vmelik ex.ezüstöt hagyják meg a 671 mellé.

Előzmény: 7-es troli (91774)
Snake-Mojzi Creative Commons License 2014.11.19 0 0 91779

FVJ-495 (ex. DZB-859) IK260.43

Előzmény: Gábrisvitéz (91778)
Gábrisvitéz Creative Commons License 2014.11.19 0 0 91778

Sziasztok!

 

Egy kis "előrehaladás-jelentés" az ex-NDK-s 200-asok összegyűjtésével kapcsolatban a 91419 sz. hsz-omhoz (http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=132334438&t=9043237) képest. Komoly segítséget kaptam a Körös Volán és a Szabolcs Volán tekintetében, így a korábbi 636 db helyett most már 664 db buszról tudok. Ennek a típusonkénti bontása most a következőképpen alakul: IK 250.67 - 19 db, IK 250.66 - 1 db, IK 256.51 - 44 db, IK 260.02 - 107 db, IK 260.43 - 116 db, IK 263.01 - 35 db, IK 280.02 - 219 db és IK 280.03 - 122 db. A Szabolcs Volán FVJ-495 frsz-ú kocsijának - nyilván én vagyok a béna, de - nem találtam meg a típusát, ebben a segítségeteket kérem. A Körösnél a korábbi 46-ról 71-re, míg a Szabolcsnál 79-ről 80-ra nőtt az így összegyűjtött kocsik száma.

Ugyancsak szépen gyűlnek a hiányzó évjárati adatok. Míg korábban 130 kocsi évjáratát ne tudtam, most ez a szám - a járművek számának növekedése ellenére is - ennek éppen a felére, 65-re csökkent.

Az német eredettel kapcsolatban is van változás. A korábbi 80 ismert német rendszámmal szemben ma már 137 kocsiét tudom, illetve a korábbi szolgálati helyek közül pedig a múltkori 167 helyett már 230 kocsiról tudom, melyik városból érkezett.

Múltkor külön kiemeltem, hogy akkor 10 db olyan kocsit ismertem, ami 1974-82. között készült, tehát elég öregecskén került haza és ezek közül az öregfiúk közül 7 a Hajdúnál kötött ki. Nos az utóbb kapott adatok alapján felzárkózott ide a Körös is, náluk is 7 db ebben az időintervallumban gyártott kocsi került az állományba.

Az állományba vétel időpontja tekintetében is több adatom van már, mint legutóbb, erre alapozva le merem írni, hogy e tekintetben 1993. lehetett a csúcsév. Jelenleg kereken 120 kocsiról tudom, hogy abban az évben állt üzembe. Ennél tovább egyelőre nem mennék, mert 219 esetben még mindig nem tudok a rendszámhoz állományba vételi dátumot kötni.
Nos, egyelőre így állok ezzel a dologgal, továbbra is szívesen veszek bármilyen segítséget, mert még igencsak van mit összegyűjtögetni a témában.

7-es troli Creative Commons License 2014.11.19 0 0 91777

igen tudom :-)

Előzmény: ckg471 (91775)
ckg471 Creative Commons License 2014.11.19 0 0 91776

És egyébként a BPL közlekedett Budapesten, nem a DUA.

Előzmény: EKM-765 (91772)
ckg471 Creative Commons License 2014.11.19 0 0 91775

A GFX-nek nincs BKV-s kötődése.

Előzmény: 7-es troli (91774)
7-es troli Creative Commons License 2014.11.19 0 0 91774

sztem akkor inkább gfx-101. persze csak nagyot merészeltem álmodni. 435-ből minek venni, van belőle dögivel. oké, érzelmi alapon egyik-másik járgány vételre kerülhetne.

 

a legfontosabb: Mindennek örülünk ami van/lesz :-)

Előzmény: EKM-765 (91772)
BU 20-26 Creative Commons License 2014.11.19 0 0 91773

Jujj de szép! :)

Előzmény: Törölt nick (91771)
EKM-765 Creative Commons License 2014.11.19 0 0 91772

Erről jut eszembe, ha már lesz 284 ami ugye nem volt hosszú pályafutású a BKV-nál, távlati tervekben nem merült fel a 415 mellé DUA-460?

Előzmény: Törölt nick (91771)
Törölt nick Creative Commons License 2014.11.19 0 0 91771

Csak az Ikarus, csak a kockalámpa.

Kb. 99%-os az ex CKC, szép lett, mielőbb tervezzük megmutatni.

 

 

ckg471 Creative Commons License 2014.11.19 0 0 91770

Én a Bibliának is hiszek, abban ugyanez van leírva.

Előzmény: Blindmouse (91766)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!