Szerintem majd írok rád egy privátot mert kb mindenen túl vagy amit én ismeg fogok csinálni.
Antennát megnézem hogy tudom felrakni, de szerintem én a beltér lámpához teszem mert akkor lesz helyem szerelni, meg egyszerűen tudok tápot adni az antenna erősítőnek.
Mindjárt kezemben a gyertya és rakhatom össze a kályhát is,
Kipróbáltam ha kiveszem a 7es biztit akkor kulcsra leáll a rádió,
Nem tudom mit baszkódhattak szét, egy kis zsírsprével megoldódott a nehezen nyíló ajtók gondja is, a bowdenem sem szakadt ki csak kiugrott annyira nehezen nyitott már,
Olyan mintha a gyujtás le-kor fesz alá kapcsolódó áramkör, pl ami a restet is üzembe helyezi, az lenne belekutyulva a többi kapcsolásba.
De van ami jobbam aggasszt, hogy távkapcsival csak a vezető ajtó nyílik de kulcsal sem vezérli a többi ajtót, de ha az anyós ajtót kulcsal nyitom akkor a toló és hátsó is nyitzár.
Netudom milyen központi zár rendszert használ a merci, hány kábelest, mert olyan mintha a nyitzár vezérlő szálak lennének szakadtak
peugeot citroen erősítős tető antennám van, csak a kábelozására nem emlékszem fix vagy csatis, mert ha csatis jobb lenne egy olyan, csak kábelt kellene vennem ilyen hosszút
A szívásokra fel vagyok készülve. és nem zavar ha megvan a kötödés a kocsihoz, nem érdekel sem az anyagi oldala sem a munka, ha szeretem a vasat, a 330D-mre is elköltöttem kb. 60ezret feleslegesen mire meglett hogy mi a gáz, még szerencse hogy a sajátommal jártam így nem ügyfél autóval, előtte volt egy 406om, ott ki volt kapcsolva szoftveresen a DPF, de fizikailag benne felejtették a kat-ot meg kiberhelték a digók mert onnan származott, szóval az is okozott meglepetést, és sorolhatnám bőven,
az a baj hogy ebben is van egy riasztó, sajnos nem egyet építettem már át, szedtem ki, és tudom hogy valamit rendesen meg kókányul megcsinálni alig van időben különbség, csupán hozzáállás kérdése.
Itt most nekem világít, de hogy mitől passz, ki kell majd keresnem a központizár kapcs rajzát, meg kell keresnem a riasztót, ki kell cserélnem az ajtó átvezetőkben a kábelokat, ki kell vennem a fejegységet, kb nullára gyárira visszaépíteni és onnan felépíteni minőségben.
Az a baj hogy ha kiveszem a 7es biztit és kb helyreáll a rend azaz kialszik a ablakemelő megvilágítás, és lekapcsol a rádió, akkor a kályhát nem kapcsolja, de lehet nem lesz ennyi energiám, és a központit rendberakom, mert a jobb oldalt nem zárja távkapcsival csak kulcsal, és a kályha meg úgy is külön rendszer lesz, nemtudom az a baj hogy már kevés energiám van az ilyesmire
Én már vagy harminc méter madzagot szedtem ki az autóból, de még van egy- két érdekesség. A műszerfal nálam is késleltetve alszik ki, ellenben gyújtásra indul a rendszámvilágítás, a műszerfal, és az ablakgombok világítása... nagyívben tesznek a világításkapcsolóra. Amúgy minden működik, a rádió megáll, ha leveszem a gyújtást. :-(
ja azt tudja valaki erősítős e a gyári antennája a vito-nak, mert alig fog valamit, egy LG USB fej van benne annak azért illene jónak lennie, arra gondoltam hogy lehet erősítős és nem kapja meg a tápot az utólagos fejtől azért nem fog semmit
leszedtem ma én is, miután átméregettem az egészet, már megörültem hogy megvan a baja, mert nem volt meg a (+) táp a stekkeren, mert ki volt menve a 7es bizti, ami a táp relét kapcsolná a kályhára, meg benne sem volt a 26os ami a relébe a betáp, miután ezt elhárítottam sem történt semmi, leszedtem hát és szétszedtem, venti jó szépen forog, picit oxidos volt alatta de kipucoltam most már hangtalan, az üzemanyag pumpa és szépen szól, határozottan kattog, remélem a bele is rendben. ezután mértem a gyertyát, és tökéletesen szar :( megnéztem a Bárdinál van 0100226340 16.000 ft, ebből lejön az 50% szerintem és úgy már jó az ár,
mivel nálam nem lehet tudni mennyi ideig marad egy kocsi, mikor jön egy újabb agymenésem és lecserélem, így szerintem egyenlőre nem rugaszkodok neki egy kerámiásnak, ha amúgy is kizárólag manuális indítású lesz, szerintem bírni fogja egy darabig.
Viszont ami feltűnt, a két bizti cserével, mostmár ha kiveszem a kulcsot nem kapcsol ki a rádió, ezt a 7es biztivel tudom összefüggésbe hozni, mivel annak berakásakor behúz egy relé, de kizárólag csak ha nincs elfordítva a kulcs, és azóta a műszerfal kijelző ) sem azonnal alszik el (bár erre nem emlékszem pontosan hogy előtte hogy volt), meg most világítva maradt a két ajtóban az ablak működtető kapcsoló megvilágítása, holnap ha lesz idő rá, megnézem mi hogy, valaki jól bele piszkálhatott hogy ilyen anomália van, de nem lepődök meg, még sosem vettem olyan autót ami nem szopatott halálra
Sziasztok valaki nem tudja mitol lehet ? Ha hidegen egyet teker a motor es beindul melegen mar 2 ot es i dul vagy 3 at fordit es ugy indul ? Jart mar igy valaki ? Egy sima nyomastarto lenne vagy hol kezdjem ?
Nekem is ez a kivitel van, csak labradorkék, és 2002-es.
Én is függetlenre csináltam. Nekem bejött a vizes fűtés.
Télen berakom a hobbyautóm akksiját a hátsó üléssor mögé, 35mm2-es kábellal párhuzamosra kötöm a gyárival. Jobban is teker, meg még mozog is a másik akku, nem áll egész télen.
na olvastam egy picit és én is úgy képzelem hogy teljesen függetlenre fogom megcsinálni.
6os pinre állandó 12V hogy ne kelljen a gyújtás,
7es pin-re pedig műszerfalról plusz a távkapcsi reléjéről 12V, plusz a rest kimenetit pinre szintén vagy 12v ugyanaz ami a kályhát indítja, vagyis ezt még kimérem kitalálom hogy legyen a rest vezérlés, de első ötlet hogy a rest gomb betápja ami levett gyújtás esetén aktív, azt zárom párhuzamosan pl egy relével azaz mintha a gomb lenne benyomva , így nincs gond ha beindítom mert inaktívvá válik, és meg is marad a gomb eredeti funkciója. így kb jónak kell lenni
2000es évj, 112 cdi, egy komolyabb rozsda van rajta a bal kerékdobnál, azt a jövöhéten megcsináltatom, a küszöbök meglepően sz-épek,
Ezt vettem meg, igen nem áll távol tőlem az elektronikázás, megoldok sokmindent amit tudok, sajnos nem vagyok sem elektronikai mérnök sem műszerész, minden autódidakta amit tudok, szóval komplett elektronikai egységeket nem építek, de autók terén és szoftverben jól elboldogulok.
A rajzot megkeresem, a gyertyáról mit lehet tudni milyet milyen az a kerámiás, hol kapni és teljesen passzol e bele ?
megmondom őszintén nekem a levegős kályha sokkal közelebb áll, mert sokkal kevesebbet fogyaszt meg hamarabb van, de ki akarom próbálni ez milyen, ha jó lemérem hány ampert fogyaszt, azaz meddig elég neki egy aksi, olvastam hogy a skandi kivitelekben 2 aksi van, aksim még lenne is pluszban