Ami biztosra vehető, Lévay visz két magyar gépet. Már 90 %-ra vehető, Kiskőrösről indul a truck, 3 Dutrával, egy Atyám 28-asa, a kis kékítőt old au ég vízéban. Belák bordó 1000. Vagy a csoda 50-es, vagy ha az nem, akkor még egy 28-as.
Még a LE témához kapcsolódva. Úgy gondoltam elég a D4KB punnyadásból, s csináltam egy 6 késes altalajlazítót a héten, hát bevalva, a nagy Dutra elhányta magát, talán kínban elvitte volna, jó lassan, de legelőszőr a váz tekeredett vissza. Olyan erők léptek fel, amelyeket lebecsültem.
Savanyú képpel, nekem nem jön össze valahogy a D4KB. Két napja újra ráakasztottam a nagy grubbert. Tavaly már csalódtam benne, 70-80 cm-es gazban próbáltam ki, annyira megtetszett, hogy utána árultam a Jófogáson, hátha valaki megszabadít tőle. Szerencsére a meghirdetett fél áron sem kellett senkinek. Ismerőseim közül csak DL-től kérdezhettem, itt nincs senkinek, erre fele nem ismerik. Laci mondta, nála nagyon gyilkos egy eszköznek tűnt. Mondhatjuk úgy is, hogy egy igazi Dutra eszköz, nagy vonóerőt igényel.
A lényeg T-3-ben leresztettem talán 30 cm mélyre, s alapjárat felett vígan vitte. Mivel nem mutatott semmi túlzó ellenállást. Közben megtudtam Dutrástól, hogy ezzel sekélyen szoktak dolgozni. Betettem 15 cm-es mélységre, s O-I-ben sincs akadály. Szalad mint a bolond, rengeteg odalépek még neki lehetőséggel. Éppen eltakrja a nagy Dutrát, kb 2,4 métert művel, szóval ez kell neki.
Egyértelműen talaj függő a történet. De ami egyik helyen nem válik be, máshol szalad.
Persze fordulok kettőt, s mindíg van valami sex, az igazán sohasem dolgozott gépnak. Eldugul a tartálynál, kiakar jönni a belső az 50 éves Taurusból, szervó csőből inkább kifele jönne az olaj. Semmi probléma, ezeket egy nép-nemzeti tudattal fejlesztett traktornál, a föld közepén meg lehet csinálni.
Holnap wellnes programja lesz a D4KB-nek, megyünk a tarackos földbe. Szerintem ott lesz a szeren, ott is.
Úgy van. Már sokszor leírtuk ezt. A 6 hengeres 90 LE, jóindulattal 100. Traktoros adagolós gyári turbós 130 LE, teherautós adagolóval 170 LE.
Ugyancsak a 4 hengeres, traktorosan 50-60 LE, a 344-es Csepelben 90 LE.
Szerintem simán lehetne buherálni 200 LE Csepel motort, de minek, menne 3 napig.
A Ráckevei Kiss testvérek tanuló koromban teljesen átértékelték, a gyári lóerőket. '1200-es Lada, 120 LE környékén rallyzott. A Kiskun TSZ-ben az MTZ-ék jóval 100 LE felett voltak, általuk. Lehet hogy 50-esből, mert akkor még nem voltak 80-asok, de ez nem biztos.
Már akkor nyaggattam őket, hogy a 28-asra szeretnék egy turbót. Nem értették miért arra a kis fordulatra. Meg olyan természetességgel mondták, hogy hogyan csináljam, én még a kérdésemet sem értettem.
Azóta sem mondtam le rőla. Két napja Lacit, DL faggattam ez ügyben, ő mondott egy jót, hogy a 4 hengeres Csepel kipufogó és szívó sorból faragta, azt hiszem én is ezen az úton indulok el.
Aki hozzá tudna szólni, 2 hengeres Csepel turbósításhoz, azt szívesen venném.
Jó napot Dutrások!Eladnám UB-28-as Dutrámat.Kabin+hátsó gumik+emelő karok nem gyáriak.Ha valakit érdekel Zala megyében Pókaszepetken megtalálható.Árat nem irok, mert nehéz eldönteni.Teszek fel pár képet.
Rendben van, de meg kell várni míg az eső eláll, ugyanis az időjárásjelentéssel ellentétben 2 napja egyfolytában esik. Sajnos, jelenleg a szabad ég alatt kell tartanom a gépet, mivel a fedett helyek átmenetileg egyéb rendeltetést kaptak.
Nekem megint csak a gumi mizéria jutott eszembe a gépről. Ennek a C vágányon több éve heverő gépnek, jobb gumiai vannak, mint nálam bármelyiken.
A héten láttam kaposmérői hirdetést, térézanyus akciós, marhájul vedd meg, 18,4x30 gumi 225 nettóval, ami kifizetve 286 ezer. Egy db gumiról beszélek. A ruszki legjobb, már csak piszlicsáré a 150 ezer Ft-os árával.
Ha vesz valaki valahol egy milkó körül egy D4KB-ét, amin használható gumik vannak, akkor az öszes vas ingyé van.
Azért klub szinten lehetne nagyon komoly gumi beszerzést elérni, nagyon jó áron. Értem a 70-80 ezer Ft/db árat, sőt.
Elég sok a különbözőség ahhoz hogy túl nagy munkának számítson.
A csak hátsókerékhajtásos korai dudut inkább érdemes megmenteni eredeti kivitelében, UE-t mindíg lehet találni ha elsőhátsó hajtást igénylő munkát szeretnél végezni.
Gratulálok a géphez!Mi lesz a sorsa?Remélem,élő traktor,nem szobor lesz belőle.Érdekes lenne összemérni talajmunkában egy hazai kivitelű géppel,mi a külömbség közöttűk mondjuk szántásban,de lehetne más szerszámmal is.Kiváncsi lennék egy ilyen teszt eredményére.