Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

km/ó doki Creative Commons License 2012.07.22 0 0 19081

Üdv Mindenkinek!

 

Érdekelne kigyártotta, mikor, mibe szerelhették öket. Az alátét lap A4 es méret.

 

1.,2. kép: 70 es évek végen került hozzám, ebben a formában.

3.,4. kép: 2 hónapja van nálam.

5. kép:szintén akkor láttam a kvári kissilóbam gabona mérlegen, ami 50-60 években gyártotak.ez Győrböl kaptam.

 Hasonló van Szovjet gyártmányú N 5 1968 gy. évvel.

 

Üdvözlettel:

 Nagy Ferenc

 

 

vignetto48 Creative Commons License 2012.07.22 0 0 19080

Üdv Joebatyo!

 

Biztosan  a tréllerre lesz szüksége ,hogy a BIG traktor mozgatva legyen.

Nem tudod,hogy ki állította Írországba is került ki Dutra,(lehet,hogy csak angliából)

A leendő sógoromat kértem ,hogy nézelődjön utánna az internetten ,de nem találtunk se képet se információt.

(A szép magyar lány után, a magyar étel, a pálinka, a magyar nyelv valamint a Dutra ismeret is hozzá tartozik.De lehet ,hogy unja már egy kicsit)

 

Ha emlékszel erre a témára ,előre is köszi!

 

Üdv Vignetto!

Előzmény: joebatyo (19008)
pléhúsz Creative Commons License 2012.07.22 0 0 19079

Rendben, észben tartom. Örülnék neki.

Előzmény: soman81 (19077)
pléhúsz Creative Commons License 2012.07.22 0 0 19078

Ami biztosra vehető, Lévay visz két magyar gépet. Már 90 %-ra vehető, Kiskőrösről indul a truck, 3 Dutrával, egy Atyám 28-asa, a kis kékítőt old au ég vízéban. Belák bordó 1000. Vagy a csoda 50-es, vagy ha az nem, akkor még egy 28-as.

Előzmény: szabosti (19076)
soman81 Creative Commons License 2012.07.22 0 0 19077

Pléhúsz!

Ha véletlenül keletkezne egy hely Legyelország irányába akkor vevő lennék rá!

szabosti Creative Commons License 2012.07.22 0 0 19076

Üdv!

 

és gépeket ki az aki visz?

Előzmény: pléhúsz (19054)
pléhúsz Creative Commons License 2012.07.22 0 0 19075

Na ilyen a grubber, oldalkéseket is szereltem rá, minél gyilkosabb legyen.

Mély művelésnél, magágyat hagy maga után.

Ezeket a próba fogásokat T-3-ban.

Ezeket pedig O-I-ben kettecskén.

Előzmény: pléhúsz (19074)
pléhúsz Creative Commons License 2012.07.22 0 0 19074

Még a LE témához kapcsolódva. Úgy gondoltam elég a D4KB punnyadásból, s csináltam egy 6 késes altalajlazítót a héten, hát bevalva, a nagy Dutra elhányta magát, talán kínban elvitte volna, jó lassan, de legelőszőr a váz tekeredett vissza. Olyan erők léptek fel, amelyeket lebecsültem.

Savanyú képpel, nekem nem jön össze valahogy a D4KB. Két napja újra ráakasztottam a nagy grubbert. Tavaly már csalódtam benne, 70-80 cm-es gazban próbáltam ki, annyira megtetszett, hogy utána árultam a Jófogáson, hátha valaki megszabadít tőle. Szerencsére a meghirdetett fél áron sem kellett senkinek. Ismerőseim közül csak DL-től kérdezhettem, itt nincs senkinek, erre fele nem ismerik. Laci mondta, nála nagyon gyilkos egy eszköznek tűnt. Mondhatjuk úgy is, hogy egy igazi Dutra eszköz, nagy vonóerőt igényel.

A lényeg T-3-ben leresztettem talán 30 cm mélyre, s alapjárat felett vígan vitte. Mivel nem mutatott semmi túlzó ellenállást. Közben megtudtam Dutrástól, hogy ezzel sekélyen szoktak dolgozni. Betettem 15 cm-es mélységre, s O-I-ben sincs akadály. Szalad mint a bolond, rengeteg odalépek még neki lehetőséggel. Éppen eltakrja a nagy Dutrát, kb 2,4 métert művel, szóval ez kell neki.

Egyértelműen talaj függő a történet. De ami egyik helyen nem válik be, máshol szalad.

Persze fordulok kettőt, s mindíg van valami sex, az igazán sohasem dolgozott gépnak. Eldugul a tartálynál, kiakar jönni a belső az 50 éves Taurusból, szervó csőből inkább kifele jönne az olaj. Semmi probléma, ezeket egy nép-nemzeti tudattal fejlesztett traktornál, a föld közepén meg lehet csinálni.

Holnap wellnes programja lesz a D4KB-nek, megyünk a tarackos földbe. Szerintem ott lesz a szeren, ott is.

Előzmény: pléhúsz (19073)
pléhúsz Creative Commons License 2012.07.22 0 0 19073

Úgy van. Már sokszor leírtuk ezt. A 6 hengeres 90 LE, jóindulattal 100. Traktoros adagolós gyári turbós 130 LE, teherautós adagolóval 170 LE.

Ugyancsak a 4 hengeres, traktorosan 50-60 LE, a 344-es Csepelben 90 LE.

 

Szerintem simán lehetne buherálni 200 LE Csepel motort, de minek, menne 3 napig.

A Ráckevei Kiss testvérek tanuló koromban teljesen átértékelték, a gyári lóerőket. '1200-es Lada, 120 LE környékén rallyzott. A Kiskun TSZ-ben az MTZ-ék jóval 100 LE felett voltak, általuk. Lehet hogy 50-esből, mert akkor még nem voltak 80-asok, de ez nem biztos.

 

Már akkor nyaggattam őket, hogy a 28-asra szeretnék egy turbót. Nem értették miért arra a kis fordulatra. Meg olyan természetességgel mondták, hogy hogyan csináljam, én még a kérdésemet sem értettem.

Azóta sem mondtam le rőla. Két napja Lacit, DL faggattam ez ügyben, ő mondott egy jót, hogy a 4 hengeres Csepel kipufogó és szívó sorból faragta, azt hiszem én is ezen az úton indulok el.

Aki hozzá tudna szólni, 2 hengeres Csepel turbósításhoz, azt szívesen venném.

Előzmény: Mwin (19070)
joebatyo Creative Commons License 2012.07.22 0 0 19072

Hoppá!!

Gondolom mindez 112-es hüvelyekkel, de mekkora fordulat mellett?

Laci azt irja, hogy az övé a 150-et meg sem közeliti.

Most már nem értem az egészet :))

 

 

Előzmény: Mwin (19070)
tisosz Creative Commons License 2012.07.21 0 0 19071

Csütörtökön 100km-ert traktoroztam,hét órás volt az út.Mivel itt a környékünkön nem tudtam senkinek se eladni a gabonát így 

kénytelen voltam bevállalni ezt a hosszú utat.Mórahalmi rozs malomba vették át és közbe volt időm a malomba is szétnézni.

Természetesen nagy érdeklődéssel kérdezgettem a főmolnárt a gépekről és a korukról.És meghökkentő a legfiatalabb része a

berendezésnek 70-éves az idősebb gépek ami kb 70% 100éves és tökéletes munkát végeznek.

 

 

 

 

 

Mwin Creative Commons License 2012.07.21 0 0 19070

170Le

Előzmény: joebatyo (19069)
joebatyo Creative Commons License 2012.07.21 0 0 19069

Nem is gondoltam komolyan egy percig sem a 200 Le-t :)

A motor karakterisztikájából adódóan vsz. sehogyan sem lehetne kihozni belöle.

A turbos Csepel teherautómotor hány lovas volt hivatalosan?

 

Előzmény: dutráslaci (19042)
dutráslaci Creative Commons License 2012.07.21 0 0 19068

Van egy eladó UB-28-beállt motorral Somogy megyében.Többet nem tudok róla,tel.szám van privátban.

Az ember azt szeretné,ha megvenné valaki,és nem kellene az ócsavasba vinnie.

Dutrás-pisti Creative Commons License 2012.07.21 0 0 19067

Most talán sikerül.

gerbo92 Creative Commons License 2012.07.21 0 0 19066

Ha feltöltöttél egy képet akkor alul rá kell menni a beilleszt parancsra is.

Előzmény: Dutrás-pisti (19065)
Dutrás-pisti Creative Commons License 2012.07.21 0 0 19065

Valamiért lemaradtak a képek.

Dutrás-pisti Creative Commons License 2012.07.21 0 0 19064

Jó napot Dutrások!Eladnám UB-28-as Dutrámat.Kabin+hátsó gumik+emelő karok nem gyáriak.Ha valakit érdekel Zala megyében Pókaszepetken megtalálható.Árat nem irok, mert nehéz eldönteni.Teszek fel pár képet.

gerbo92 Creative Commons License 2012.07.21 0 0 19063

Ma letuttam fényképezni a konzolt. A képeket elküldöm az e-mail címedre is.

 

Előzmény: joebatyo (18996)
Kemenyes65 Creative Commons License 2012.07.21 0 0 19062

Rendben van, de meg kell várni míg az eső eláll, ugyanis az időjárásjelentéssel ellentétben 2 napja egyfolytában esik. Sajnos, jelenleg a szabad ég alatt kell tartanom a gépet, mivel a fedett helyek átmenetileg egyéb rendeltetést kaptak.

Előzmény: pléhúsz (19056)
p21-feri-tb2 Creative Commons License 2012.07.21 0 0 19061

Igen az a bordó lenne egy UE28. Baracskán a 7-es út mellett.

Előzmény: pléhúsz (19053)
tisosz Creative Commons License 2012.07.20 0 0 19060

Homok szóroztatom jövő héten az ezresemet.Ma egy nagyon erős magasnyomású mosóval még átmostam az egész trakit.

A tankról levált a festék a képen látható felirat jelent.Előző gazdája azt mondta,hogy Kiskunhalasról vette.Esetleg tud-e valaki a

traktor múltjáról valami infót?

pléhúsz Creative Commons License 2012.07.20 0 0 19059

Nekem megint csak a gumi mizéria jutott eszembe a gépről. Ennek a C vágányon több éve heverő gépnek, jobb gumiai vannak, mint nálam bármelyiken.

 

A héten láttam kaposmérői hirdetést, térézanyus akciós, marhájul vedd meg, 18,4x30 gumi 225 nettóval, ami kifizetve 286 ezer. Egy db gumiról beszélek. A ruszki legjobb, már csak piszlicsáré a 150 ezer Ft-os árával.

 

Ha vesz valaki valahol egy milkó körül egy D4KB-ét, amin használható gumik vannak, akkor az öszes vas ingyé van.

 

Azért klub szinten lehetne nagyon komoly gumi beszerzést elérni, nagyon jó áron. Értem a 70-80 ezer Ft/db árat, sőt.

Előzmény: t. tomi (19051)
endrebá Creative Commons License 2012.07.20 0 0 19058

Szia Tomi, köszönöm hogy írtál és a képet is közzétetted.

Előzmény: t. tomi (19051)
endrebá Creative Commons License 2012.07.20 0 0 19057

Elég sok a különbözőség ahhoz hogy túl nagy munkának számítson.

A csak hátsókerékhajtásos korai dudut inkább érdemes megmenteni eredeti kivitelében, UE-t mindíg lehet találni ha elsőhátsó hajtást igénylő munkát szeretnél végezni.

Találtál U28-ast?

Túl sokáig kellene várni arra a Micsurin-UE-re?

Előzmény: stihl guru (19050)
pléhúsz Creative Commons License 2012.07.20 0 0 19056

A fedél levétele után, s az összes kar feszes és görbe mentessége után folytatjuk.

Előzmény: Kemenyes65 (19047)
pléhúsz Creative Commons License 2012.07.20 0 0 19055

Ilyen termékek beolajozását én is erősen javaslom!

Előzmény: dutráslaci (19041)
pléhúsz Creative Commons License 2012.07.20 0 0 19054

Lengyelországba, 2012. aug. 18-19.-én utazó kisbusz megtelt.

 

1. Atyám

2. Belák

3. Ba Laci

4. Tisó

5. Megyeri Tamás

6. Viliánusz

7. Busmann.

8. Dakaros

9. plé

pléhúsz Creative Commons License 2012.07.20 0 0 19053

Ferikám, Te már Dutrás vagy. Nehezen veszem ki, mire is gondolhatunk. A bordó lenne valószínűleg.

Előzmény: p21-feri-tb2 (19048)
stihl guru Creative Commons License 2012.07.20 0 0 19052

Gratulálok a géphez!Mi lesz a sorsa?Remélem,élő traktor,nem szobor lesz belőle.Érdekes lenne összemérni talajmunkában egy hazai kivitelű géppel,mi a külömbség közöttűk mondjuk szántásban,de lehetne más szerszámmal is.Kiváncsi lennék egy ilyen teszt eredményére.

Előzmény: t. tomi (19051)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!