Tudom, hogy van már Lancia topik, csak ott nincsenek Kappa tulajok, akikkel meg lehetne vitatni a típust. Tervezem egy Kappa vételét, de szeretnék tulajdonosokkal értekezni róla, tesztek/népítélet alapján nagyon jó lehet, és nincs annyi hibája, mint amennyit egy olaszról gondolna az ember(egyébként imádom az olasz autókat), ugyanakkor több tulajdonos megkérdezése nem ezt támasztja alá.
Szóval Kappa tulajdonosok, légyszi segítsetek! Vegyek? Ne vegyek? Jöhet minden info! Képek eladó Kappák is jöhetnek, bármi, ami a típussal kapcsolatos!
Kösz előre is.
Sziasztok! egy kis segítség,hogy lehet be azonosítani féltengelyt melyik kappá-é,esetleg ezen a szám mond valamit,1600010971 ez a szám van a csuklón meg a Lancia logó.
Én voltam már mind a 2 bontóban kappahoz akartam alkatrészt voltaképpen a turbóccsövet erre ők turbócső?? Max ajtókat meg karosszéria elemeket tudtak volna adni. Jah mondom kössz a segítséget. Irány tovább másik bontóba.
Volt egy ígéretes jelentkező, aki el akarta vinni a donor Kappa-t, de két hete nem jelentkezik. 2.0 T-16V SW . Ha Valakit érdekel e-mail címem publikus. Egyben szándékozom adni első kőrben.
A Tiéd valószínűleg külső behatástól sérült meg, ez lehet akár egy korábban sérült harmónika cső miatt is, tehát nagy valószínűség szerint bejutott valami idegen tárgy. 55e ft korrekt ár egy jó állapotú turbóért szerintem, de azért érdemes bele kukkantani, mert turbina oldalon is lehetnek csodák, és, ha már szét van szedve, meg lehet pucolni a geometriát is egy füst alatt.
Bocsáss meg, mellé gépeltem, mea culpa. Természetesen euro2-ről van szó minden esetben, az amelyik sorszáma 002-re végződik. (pl. Bravo/a Marea, stb.) Ezek jók a Kappába egy az egyben. A fűtőradiátor csere a motortér felől történik, Klíma kompletten ki, aztán válik hozzá férhetővé. Bontósok számát elküldöm privátban.
Nyilvánez Így működik. 100tól már van is. Csak egy nagyon fontos dolog van: a jelenlegi mitől betegedett meg. Egyébként épp most vadásztam le róla a cimkét hogy milyen is pontosan a turbó.
Trencsiktől az utolsó turbó csövet hoztam el a kappához azt mondta. Azt is véletlenül mert lomtalanított pakolgatott, ez a cső is a harmónika résznél mind a 2 végénél már van rajta 1 hajszál vékony repedés az első és utolsó harmónika bordában. A régitől jobb az szanaszét volt repedve ragasztgatva.
Fűtőradiátor cseréhez az utastérben semmihez nem kell nyúlni. A lapátok alatti műanyag burkolatot le kell venni és alatta van egy nagy "doboz" a pollenszűrővel. Azt kiszedni, és ott van alatta a fűtőradiátor.
Felkeresed a neten turbó felújítás!! Kiválasztasz egyet elviszed a tiédet odaadod a turbósnak és ad helyette 1 felújítottat x összegért. Egyébként én egyszer a 156-os alfánknak a turbóját dunakeszire vittem el felújíttatni (2.4jtd 140lovas). Ott akkor már foglalkoztak változógeometriás turbó felújítással. Ez ugyan már régen volt de akkor még nem sok helyen foglalkoztak változó geós turbóval.
Valóban nem egyezik meg,mivel a motortér elrendezés mindegyiken egy kicsit más. Mareáé em jó. Másképp néz ki a levegőszűrő stb. A harmonika rész pedig a légszűrő ház és a turbó közötti rész,de többnyire nem ez megy szét, hanem a másik amit már írtam is. Van rolandéknál mind a kettő féle. Kisteleken is van a harmonikás cső. Egy thesises kolléga sem talált csövet, ezért legyártatta. Valami 20 ezerbe került.