Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

DAndras79 Creative Commons License 2014.05.05 0 0 42119

Hát ez már az út vége felé volt, már semmit sem akartam, csak szépen továbbmenni mielőbb, tehát 85lejt fizettem kp-ben.

50 helyett mentem 61-gyel , de az ottani szabály szerint 60-ig nem lett volna gond (ez a hivatalos "türéshatár", 61-nél viszont már a 11km/h különbséggel számolnak).

Az a helyzet, hogy 2001 óta járok Erdélybe rendszeresen, még soha nem mértek be, pedig arrafelé hajlamos vagyok a helyi vezetési stilust felvenni, tehát ha megy a sor a faluban 80-nal, akkor én is úgy megyek........itthon ilyet nem csinálok.

Befizetni nem tudtam volna sehol, mert ez máj.1-én volt és 4-én vasárnap jöttünk haza. Ki akarta küldeni az itthoni cimre a büntetést, de az már dupla összeg, 170lej lett volna (mint később megtudtam, 99,9% hogy soha nem küldték volna ki.....).

Úgymond "tartoztam" ezzel a büntetéssel a sorsnak, mert hihetetlen, de 9 éve semmilyen birságot nem kaptam.......itt volt az ideje......

De köszi, jó tudni, hogy a határon nincs lejelentve a dolog.

 

Egyébként az egyik kolozsvári rokon jogsiját 2 hónapra elvették, mert átment a piroson ( sárgáról váltott éppen pirosra, de ezt egy busz miatt nem vette észre). A rendőrök épp egy koccanásnál helyszineltek , látták, utána mentek, és ugrott a jogsi......

Előzmény: EME (42118)
EME Creative Commons License 2014.05.05 0 0 42118

kaptam is egy drága fotót valahol Székelyudvarhely környékén......6000Ft-ból megúsztam, szerencsére csak 61-el mértek be a faluban....

 

De ugye nem ott a helyszínen fizettél nekik, ráadásul Forintot? 

Engem is bemértek tavaly nyáron faluban 60-65 km/h körül. Szépen kiállították a hivatalos büntető cédulát, elmagyarázták hol tudom befizetni, majd szépen nem fizettem be!  A határon kiengednek, majd legközelebb beengednek, retorzió nélkül. Most még. Kisebb szabálysértésnél ez még járható út. A baj akkor van, ha ott a helyszínen el akarják venni a jogosítványt. (törvény van rá, hogy a külföldi sofőrét is elvehetik) Szóval, egyre inkább érdemes ott is rendesen viselkedni...

Előzmény: DAndras79 (42112)
develooper Creative Commons License 2014.05.05 0 0 42117

Ezt még megválaszolom:)

Hivatalos szalonokban van olyan kártyaolvasó ami a kártyából kiolvassa a valós állást.

A menetét nem tudom hogy mi kell hozzá.

Ha az óra nem volt még soha javítva, forrasztások árulkodhatnak a pörgetésről, illetve az órában lévő VIN megegyezik e az autóéval.

Előzmény: lantosjr (42115)
Marceee222 Creative Commons License 2014.05.05 0 0 42116

Szépnapot! Sikeresen beszereztem 2+1 nagyon keveset futott Nokian i3 gumit mert a nyári 2 első csereérett lett, a hátsóval még semmi baj, erre a szezonra jók lesznek, következőre meg kap 4 újat. A gond ott volt hogy a méretet a télihez néztem (205/55), holott a nyári garnitúrám 205/60-as. Így van hátra 205/60as, előre 205/55-ös. Felmehet-e így, lesz-e valami különbség, vagy inkább intézzek /60-as?

lantosjr Creative Commons License 2014.05.05 0 0 42115

juteszembe Dev!

te ki tudod verni a valós Km óra állást a gépből???

annyira beszélnek itt róla, hogy már én is kiváncsi lennék, hogy az enyémben mennyi van valójában! :)

Előzmény: creative69 (42113)
develooper Creative Commons License 2014.05.05 0 0 42114

Én egy kicsit most hanyagolni fogom ezt a topicot. Aki akar telefonon úgy is elér.

Annyi csak az indok, hogy sok fórumot az egymásra fröcsögés miatt hagytam ott. Engem nem ért atrocitás ilyen téren soha, nem erről van szó. Hanem szimplán nem akarok olyanokról olvasni hogy ki kinek nem felel meg, és ki kinek nem hisz.

És ahogy Stewie is írta, mindent a fórum fele kommunikál le mindenki.

Depis lett a hangulat, majd visszanézek máskor, miután kipuffogta magát mindenki.

 

 

creative69 Creative Commons License 2014.05.05 0 0 42113

Nem feléd voltam hanem azon a vizsgaállomáson ahol én vizsgáztattam utoljára. Központi rendszerben benne van minden fotó és írásos bizonyíték.

 

Ha visszaolvasol láthatod, hogy abban maradtunk, hogy szerinted nincs tekerve nekem azt mondták van és azt ígértem, hogy ki fogom rakni, hogy mi az igaz.

 

Veled is kommunikálok nincs nekem semmi bajom veled.

Jelenleg abban maradtunk, hogy mind a kettőnknek tiszta a lelkiismerete mert te tudod, hogy nem tekerted én meg tudom, hogy nem kitaláltam hanem a vizsgaállomáson jelezték az eltérést.

 

Ha lesz miről beszélni és annak lesz írásos nyoma akkor fel foglak keresni.

 

üdv Creative

Előzmény: stevie-13 (42107)
DAndras79 Creative Commons License 2014.05.05 0 0 42112

Hát igen, én 73Ft-ét vettem a lejt, de az üzemanyag (is) amúgy is drága lett odaát......

Elég "keményen" mentünk, mert 1 nap alatt oda kellett érni Sepsiszentgyörgyre (esküvő) ami kb. 11óra nettó menetidő, de két kisgyerekkel a megállások miatt lett 14 a végére......kaptam is egy drága fotót valahol Székelyudvarhely környékén......6000Ft-ból megúsztam, szerencsére csak 61-el mértek be a faluban....

Az idei évre feltöltöttük a miccs-készletet (Auchan termék) és a szilvapálinka ellátmány is megvan :-)

 

Nálam az autópálya nyomja fel a fogyasztást, mert 7literrel jöttem le Debrecennél (140-160), ez általában a romániai részen lemegy 5.8 - 6 köré, és hazafelé jövet kicsit emelkedik az M3-on.

Amúgy a "nagy átlag" vegyes fogyasztás valahol 6liter körül van, de tudom, hogy lehetne kevesebb (pl. ha lassabban mennék.....).

Előzmény: EME (42110)
ThomBoy Creative Commons License 2014.05.05 0 0 42111

Inkább 160ezer a vezérlés csere anyaggal 1.5 dCi esetén márkaszervizben, mert van további művelet, például hűtő folyadékot is cserél a szerviz.

 

Egyebként a Renault Budapest hozott anyaggal is dolgozik, mert amíg a flottások gond nélkül kifizetik a tizenezres óradíjat és az olajat literenként ~8ezerért, cserében olyan szolgáltatásokat is kapnak, mint pl háztól-házig szerviz. Én viszont mindig kaptam tőlük 5évnél fiatalabb autóra is kedvezményt a munkadíjból, igaz, így is sokkal több volt, mint egy nem márkaszerviz óradíj.

Előzmény: Zsuppim (42092)
EME Creative Commons License 2014.05.05 0 0 42110

Szia András!

Mi is ott jártunk a hétvégén, rokonlátogatóban. Mit szólsz mennyire szarul váltják a Forintot? Soha nem volt még így, hogy itthon jobban megérje tankolni, mint odaát. 

Nyomtad neki rendesen, hogy ilyen sokat evett a kicsike? A mienk majd' egy literrel kevesebbet kért...

Előzmény: DAndras79 (42109)
DAndras79 Creative Commons License 2014.05.05 0 0 42109

Hosszú hétvége alatti villámlátogatás Erdélyben: 1540km, 6.0-ás fogyasztással, majd az utolsó szakasz (Debrecen-Bp) autópálya  "felvitte" 6.2-re, az út autós szempontból eseménytelenül telt szerencsére.

Indulás előtt tettem fel az új nyári Pirelli gumikat (köszi Stevie :-) ) , volt bőven lehetőség kipróbálni hajtü-kanyarokban, száraz-vizes úton. Nagyon finoman megy az autó, a tapadás nagyon jó. Először gondoltam, még adok egy idényt a régi kopott Michelin-gumiknak, de össze sem lehet hasonlitani a kettőt. Mehettem volna még idén nyáron a régivel, de ez azért sokkal jobb.

Jövő hónapban olaj és szürőcsere van betervezve (letelik 15ekm).

vidiadv Creative Commons License 2014.05.05 0 0 42108

Milyet tettél bele ?

Előzmény: Betyárgombóc (42105)
stevie-13 Creative Commons License 2014.05.05 0 0 42107

Annyit azért hozzátennék, hogy a vizsgaállomáson a gépjármű tulajdonjogát bizonyítva megmutatták az adatokat

 

 

Ha már itt jártál a szomszédban, akár be is ugorhattál volna.... vagy legalább felhívhattál volna.

 

Azért az nem teljesen normális, hogy elvileg velem van bajod, de csak a topik felé kommunikálsz, velem nem.

Előzmény: creative69 (42106)
creative69 Creative Commons License 2014.05.05 0 0 42106

Sziasztok!

 

Bocsi, hogy nem voltam erre mostanában, de a hamarosan születendő gyermekemre koncentrálok és nem jut időm ilyen dolgokra...

A km eltérés akkor lesz bizonyítva amikor lesz időm elmenni az okmányirodában... (remélem a közeljövőben)

Annyit azért hozzátennék, hogy a vizsgaállomáson a gépjármű tulajdonjogát bizonyítva megmutatták az adatokat, csak sajnos ezt nem tudom még felhasználni/bemutatni. Amint meglesznek a papírok be fogom őket scannelni és fel fogom rakni az oldalra addig türelmet kérek mindenkitől.

Előzmény: Zsuppim (42080)
Betyárgombóc Creative Commons License 2014.05.05 0 0 42105

Motortartó bakot cseréltek nemrég és most morcosabb a motor járása. Értem ez alatt: jobban berázza az autót, meg mélyebben morog. Ez mire utalhat vahj?

Zsuppim Creative Commons License 2014.05.05 0 0 42104

Akkor nem az lesz. A bizti a műszerfal alatt van. 

Előzmény: Ati_! (42102)
stevie-13 Creative Commons License 2014.05.05 0 0 42103

ez annyira óvodás hogy kezdek picit ideges lenni. Tudod mi történne ebben az esetben? Akárki is az illető, lehet akármelyik sztárszerelő és akármennyire jó hírű, visszamennék hozzá és letépném a fejét, aztán alaposan meghurcolnám csak azért mert megpróbált lehúzni!

 

 

Oké, oké, de ezt is te írtad:

 

"Ha a "maszek" szerzi be az alkatrészt akkor arra azért ügyeljünk hogy ne gagyi márkát építsen be prémium áron elsütve."

 

Erre írtam, hogy a legfontosabb a bizalom.

 

 

eléggé el vagy tévedve. Te átaludtad az elmúlt 6 évet? Volt egy gazdasági válság, ami kicsit átalakította az emberek mentalitását. Nálunk itt "vidéken" az be is csukhatja örökre a kaput aki nem dolgozik hozott alkatrésszel!

 

 

Oké, most már ezt is tudjuk.

 

A "sztárszerelők" (azaz akik hosszabb ideje lelkiismeretesen, hatékonyan, mégis alacsony áron dolgoznak, és kialakult az ügyfélkörük) bizony 100% kapacitáson üzemelnek. A márkaszervizekből kikopott réteg egyértelműen hozzájuk ment át - hiszen autózni kell, az autók meg időnként elromlanak.

 

 

ez szimplán mese habbal!  Az Unix és hasonszőrű boltok szolgálják ki a szerelők, sőt kapaszkodj meg a márkaszervizek legtöbb alkatrészigényét is.

 

 

Sosem állítottam az ellenkezőjét. Én csak azt írtam, hogy ha katalógus alapján rendelsz az autódba való alkatrészt, meglepően gyakran kapsz olyat, ami végül mégsem az autódba való. Tessék, veled is megtörtént. Az azonos évjáraton belül kétféle üzemanyagszűrővel szerelt dCi-k csak a jéghegy csúcsát jelentik, ez a malőr gyakorlatilag minden alkatrésszel elő tud fordulni. Egy rutinos, a márkában járatos, az alkatrészbolt saját katalógusán kívül a Dialogys-t is használni tudó szerelővel ez ritkábban esik meg, illetve ha mégis megtörténik, gyorsabban elintézi a cserét. Egy magas kihasználtságú műhelyben az egyik legnagyobb ellenség az alkatrészhiány miatt a szervizben veszteglő, más elől helyet és időt foglaló autó.

 

 

Legközelebb lefényképezem neked ahogy a Renault-os alkatrészes autóba  pakolnak az Unix telephelyén ( vagy azt amikor az Unix kiszállít a Renault márkaszervizbe ) oké?

 

 

Köszönöm, azt kitenném a falra otthon, mint dicsőségtablót. Az egyik projektünk a Renault-nál éppen az idősebb autók tulajdonosainak visszacsábítása volt a márkaszervizbe, ehhez készítettünk cselekvési tervet. Volt ebben mindenféle, a régi adatbázisok karbantartásától a célzott hirdetésig minden, de kétségtelenül kiemelt helyen voltak az árcsökkenést célzó intézkedések, a kedvezményes óradíj és a gyári alkatrész melletti olcsóbb alternatívák kínálata is. A Motrio nagyon okos program, de pont egy olyan széles réteget nem fed le a termékeivel, ahol még a leghatékonyabb lehet a visszacsábítási projekt: a 2 - 5 éves autók tulajdonosait. Érdekes tapasztalat volt, hogy amikor hátsó fékbetétet kellett cserélni, az én Scénicemre még nem volt motriós cikkszám, de ha az egy évvel korábban bemutatott Megane-ra kerestünk, ahhoz már rendelhető volt - pedig az alkatrész pontosan ugyanaz.

 

Szóval ha az Unix szállít be alkatrészt a márkaszerviznek, akkor azt jelenti, hogy működik, amit kitaláltunk.

 

 

Hamisított alkatrészhez nem tudok hozzászólni, újat csak boltban vásárolok. 

 

 

Viszont aki sokat kutat a neten, és csak az árat nézi, az előbb-utóbb garantáltan belefut. Mivel az alkatrészhamisítás fellegvára, Törökország, amúgy Renault-ország (a hazai Renault-gyárak miatt a legnépszerűbb márka a Renault), a mi autóinkhoz mindenféle szart koppintanak, és így kifejezetten valós veszély, hogy hamis alkatrészbe futunk bele. 

 

Én továbbra is azt mondom: bízzuk a szerelést szakemberre, és ebben benne van az alkatrész beszerzése is.

 

Ati_! Creative Commons License 2014.05.05 0 0 42102

Kérte a kódot és működik. Hol van a biztije, motortéri táblában?

Előzmény: Zsuppim (42101)
Zsuppim Creative Commons License 2014.05.05 0 0 42101

Rádió működik  ? Ha nem akkor biztosíték lesz.

Előzmény: Ati_! (42099)
Zsuppim Creative Commons License 2014.05.05 0 0 42100

Tökéletesen igazad van!

 

Egy esetleges megegyezés esetén ( hiba kijavítása, vagy pénzvisszatérítés ) a szerelő vagy szerviz  elismeri a hibáját. Ezzel szenvedi el a legkisebb kárt.

 

 

 

Előzmény: Törölt nick (42096)
Ati_! Creative Commons License 2014.05.05 0 0 42099

Akksi levétele után, nem működik a klímám, nyomogatom a gombot és síri csönd. Vkinel ilyesmi volt már?

Zsuppim Creative Commons License 2014.05.05 0 0 42098

"Én is adnék egy tanácsot: szerelőnek csak olyat válasszunk, akiben megbízunk." - SZERINTED????        Ez alap :)    

"Ha felmerül, hogy nem azt az alkatrészt építi be, amiről előzőleg megállapodtatok, és amit utólag felszámított - akkor ideje szerelőt cserélni." - ez annyira óvodás hogy kezdek picit ideges lenni. Tudod mi történne ebben az esetben? Akárki is az illető, lehet akármelyik sztárszerelő és akármennyire jó hírű, visszamennék hozzá és letépném a fejét, aztán alaposan meghurcolnám csak azért mert megpróbált lehúzni! Szerintem a mai világban és gazdasági helyzetben alap hogy nem b@sszuk át egymást semmilyen formában ( sem autóeladásnál, sem javításnál, sem alkatrészbeszerzésnél )!  

 

"Amit nyersz a vámon, elveszted a réven: sok szerelő vagy egyáltalán nem dolgozik hozott alkatrésszel (garanciális problémák miatt), vagy magasabb óradíjjal dolgozik." - eléggé el vagy tévedve. Te átaludtad az elmúlt 6 évet? Volt egy gazdasági válság, ami kicsit átalakította az emberek mentalitását. Nálunk itt "vidéken" az be is csukhatja örökre a kaput aki nem dolgozik hozott alkatrésszel! Sőt nagyon ritka az a módszer, hogy a "mester" szerzi be az alkatrészt, inkább az megy hogy a "mester" felírja mit kell hozni és azt építi be. A magasabb óradíjakat nyugodtan felejtsd el, manapság olajcserék 3-5000, vezérléscserék  8-15000, kuplung és kinyomócsapágy cserék 15000, féktárcsa+fékbetét cserék kerékcsapágy ki-beszereléssel 5000 forintért, hátsó negyed és ajtó csere homlokfal egyengetéssel futómű-szélvédő-komplett belső ki-beszereléssel fékfelújítással és műszakira felkészítéssel 60000 mennek itt "vidéken". 

 

"A hozott alkatrészekről meglepően gyakran derül ki, hogy a) nem is abba az autóba való, bármit is mondott az alkatrészbolt katalógusa; b) olcsó is, meg márkás is, csak sajnos török koppintás (a kínai piacok megszűnése és profilváltása után az egytelefonszámos/gmail-es webshopok, illetve a Vatera és az apróhirdetési oldalak a klasszikus terítési helyei a hamisított alkatrészeknek)." - ez szimplán mese habbal!  Az Unix és hasonszőrű boltok szolgálják ki a szerelők, sőt kapaszkodj meg a márkaszervizek legtöbb alkatrészigényét is. Legközelebb lefényképezem neked ahogy a Renault-os alkatrészes autóba  pakolnak az Unix telephelyén ( vagy azt amikor az Unix kiszállít a Renault márkaszervizbe )  oké?  Hamisított alkatrészhez nem tudok hozzászólni, újat csak boltban vásárolok. 

 

A garanciát meg az intézi akinek a kezében van a számla: vettem Ruville lengőkar szilentet ( Unix ára 10230/db ), 1,3mm-vel vastagabb volt a kívánatosnál, nem is ment be a helyére és a berakás során szépen meg is sérült, a kereskedő szó nélkül cserélte, de mivel Febi-t kértem cserébe ezért egy egész napot várnom kellett.  

Előzmény: stevie-13 (42094)
Ati_! Creative Commons License 2014.05.05 0 0 42097

Sokat fogyaszt?

 

Nekünk pálya, 7.2 város 7.7-8.2 l/100 km. 1400 kg-os üres bódétól ez igen szép...persze manuál váltós.

Előzmény: grogrum (42056)
Törölt nick Creative Commons License 2014.05.05 0 0 42096

 Hú, 300 kilometerről szerelőhöz menni igen magy megelőlegezett bizalomra utal. 

Mindenesetre az alválakozozó hibájáért is a fővállalkozó kell hogy tartani a hátát. Aztán majd ők ketten egymás között lejátszák.

Ha valóban hibás teljesítés történt akkor szerintem nem kérdés hogy a szerelő saját költségén kell hogy javítsa a hibát beleértve a felmerülő úti és egyéb kiadásokat is. Ilyen esetben szerintem a szerelőnek is kármérséklésre kellene törekednie, mert egy esetleges fejelentésből, bírósági ügyből valszeg rosszabbul jönne ki.

 

Trotter66 Creative Commons License 2014.05.05 0 0 42095

Srácok, ha jól tudom Oczunak 130 lovas egykilencese van, nem?

 

Ebben viszont tudtommal nem a "sima" turbó van, hanem a vizes.  Ennek az ára nem azonos a - pl a miénkben  lévő -turbófeltöltővel.

 

Azt tudom, hogy amikor nekem - majd egy éve - Zoltán turbót cserélt és ezt a műveletet a saját kicsi kezével végezte, kerek 100E HUF volt a turbó. Megvan a garanciajegy. Kérés nélkül adta. 

A HKCS, az egy más téma, azt nekem se Ő csinálta.

 

Ezzel kapcsolatban ténykérdés, hogy akivel csináltatta, az nem kellő odafigyeléssel rakta fel az olajdeklit és csöpörészett az olaj. Amikor kiderült párszáz km-t követően, akkor Zoltán szó nélkül kvázi garanciába elhárította a nem vészes, de engem rohadtul zavaró nedvezdést.

Nem kellett sem papírokat lebegtetni, sem pedig fenyegetőzni ezzel-azzal.

 

Nyilván Oczunak nem könnyű Zoltánhoz jönni-menni, hiszen több mint 300 km-re lakik, könnyű nekem, hogy 15 háztömbnyire vagyok a műhelytől.

 

Úgy gondolom, hogy ebből az esetből mindenki tanult valamit.

stevie-13 Creative Commons License 2014.05.05 0 0 42094

Ha a "maszek" szerzi be az alkatrészt akkor arra azért ügyeljünk hogy ne gagyi márkát építsen be prémium áron elsütve.

 

 

Én is adnék egy tanácsot: szerelőnek csak olyat válasszunk, akiben megbízunk. Ha felmerül, hogy nem azt az alkatrészt építi be, amiről előzőleg megállapodtatok, és amit utólag felszámított - akkor ideje szerelőt cserélni.

 

 

Ha jelentős költségű alkatrészről van szó akkor érdemes több kört is futni és akár a "maszekot" kihagyva megvenni az adott alkatrészt, rá csak a beépítést bízva.

 

 

Amit nyersz a vámon, elveszted a réven: sok szerelő vagy egyáltalán nem dolgozik hozott alkatrésszel (garanciális problémák miatt), vagy magasabb óradíjjal dolgozik.

 

A hozott alkatrészekről meglepően gyakran derül ki, hogy a) nem is abba az autóba való, bármit is mondott az alkatrészbolt katalógusa; b) olcsó is, meg márkás is, csak sajnos török koppintás (a kínai piacok megszűnése és profilváltása után az egytelefonszámos/gmail-es webshopok, illetve a Vatera és az apróhirdetési oldalak a klasszikus terítési helyei a hamisított alkatrészeknek).

 

Felmerül továbbá a garancia kérdése is: ha beüt a krach, a szerelő az alkatrészeshez küld ("rossz volt az alkatrész"), az alkatrészes meg vissza a szerelőhöz ("rosszul volt beszerelve"). Amíg ők egymásra mutogatnak, addig az autó nem járóképes. Ha a szerelő szerzi be az alkatrészt, a garanciális ügyintézés legalábbis "egyablakos."

 

Előzmény: Zsuppim (42092)
Zsuppim Creative Commons License 2014.05.05 0 0 42093

Bocsánat, de én a te hozzászólásodra reagáltam! Amit te szépen visszavezettél Oczu-ra. 

Előzmény: stevie-13 (42091)
Zsuppim Creative Commons License 2014.05.05 0 0 42092

"

Inkább általánosságban írtam: a legtöbben azért fordulunk maszek szervizhez (magamat is beleértve), mert olcsóbb.

 

Viszont aki az alacsonyabb árra utazik, az lécci ne akadjon fenn bizonyos dokumentációs hiányosságokon - ahhoz, hogy valami tényleg olcsó legyen, bizony a könyvelőknek is kőkeményen meg kell dolgozniuk." - ez a hozzászólás arról szól hogy nagyon haza lejt a pálya! 

 

Azért egy több tíz, esetleg több százezer forintos alkatrészbeszerzés esetén miért is ne akadjak fel "bizonyos dokumentációs hiányosságokon"????   Nem hiszem hogy ilyen helyzetben te ezt tennéd. Ez nem csupán egy szimpla olajcsere.

 

A következő pár gondolatot annak ajánlom figyelmébe, aki "maszek" szervizhez fordul.

 

Hibamegállapítás után érdemes tájékozódni az alkatrészellátás módjáról és áráról ( az Unix webshopja kiindulási alapnak jó ).

Tudni kell hogy a "maszek" mondhatni jelentős kedvezménnyel bír az alkatrészes cégeknél.

Ha a "maszek" szerzi be az alkatrészt akkor arra azért ügyeljünk hogy ne gagyi márkát építsen be prémium áron elsütve.

Ha jelentős költségű alkatrészről van szó akkor érdemes több kört is futni és akár a "maszekot" kihagyva megvenni az adott alkatrészt, rá csak a beépítést bízva.

 

 

 

Jó példa erre a vezérlés: a márkaszervizben k9k732-re 130000 forint, ismerősöm a szerelőjénél Optimal vezérléssel és Dayco hosszbordás készlettel 75000-ért kapta beszerelve, én ennél olcsóbban megúsztam Gates vezérléssel ( gyári szerelés ) és Skf hosszbordás készlettel ( gyári szerelés ) . 

stevie-13 Creative Commons License 2014.05.05 0 0 42091

itt nem a számlaigényen van a hangsúly!  Kíváncsi lennék mit tennél ha kifizetnél 200000 aranytallért és továbbra is enné a turbó az olajat.

 

 

Oczu eredeti hozzászólásában pont a számlán volt a hangsúly, és akkor még fel sem merült, hogy gond lenne a javítás minőségével.

 

A második hosszabb írásában is csak mellékesen tűnik fel az olajfogyás motívuma, a pontokba szedett fő kifogások itt is a számlák és az alkatrészek eredete körül forognak.

 

 

Előzmény: Zsuppim (42090)
Zsuppim Creative Commons License 2014.05.05 0 0 42090

"Mindenesetre engem aligha sokkolna, ha kiderülne, hogy utólag nemigen lehet korrekten kielégíteni a számlaigényemet." - itt nem a számlaigényen van a hangsúly!  Kíváncsi lennék mit tennél ha kifizetnél 200000 aranytallért és továbbra is enné a turbó az olajat. Valószínűleg elgondolkoznál a garancia érvényesítésén, de ez ugye számla és hivatalos igazolás ( a beszerelésről természetesen ) hiányában nagyon nem fog menni. Ezek után te biztos nyelnél egy nagyot és előkotornál újabb 100000 aranytallért és odaadnád a mesternek egy másik turbó felcsavarozása céljából.  

Előzmény: stevie-13 (42086)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!