A hengerfejnél, vagy felette sejtem valahol a szivárgást. Akkora mennyiség nincs, hogy alul megjelenjen, inkább olajsár formájában mutatkozik.
A kocsi viselkedésén, teljesítményén stb semmit nem észlelek, ugrik, húz. Az olajpálcán lévő olaj most kb a maximum feltöltési szinten van úgy 10 ezer km megtétele után. Tapintásra, szagra nem érzek benne gázolajat.
Tudom, hogy legutóbb a szervizben túltöltötték az olajat, az odavitt 4 liter olajat mind beletöltötték, holott a gyári leírás szerint 3,6 liter való bele.
Kérdés, hogy az olaj túltöltött mennyisége okozhat-e olaj kiverődést, vagy valamilyen szivárgást, vagy készüljek valami nagyobb problémára?
Sziasztok! Talán egy nagyon ostoba kérdést teszek fel Nektek, de az lenne a problémám, hogy most cseréltem ki a 2004-es évjáratú 407-es peugeot-om kijelzőjét, és eltűnt a klímára vonatkozó választási opció. Tehát nem csak a hőfok, vagy a levegő irányának a szabályozása, hanem maga a klímát jelző opció varázsolódott el a kijelzőről. Lehetséges valahogy visszahozni? Köszönettel, Gábor. (peugeot 407 2.0 HDI)
Sziasztok! Lenne egy kérdésem,407 1.6 hdi-nél tudja e valaki hogy kell bekapcsolni az autómata világítást?A műszeregységben lévő kijelző a lámpa ikon felett(a diagnosztikában)az mutatja hogy man. Központi kijelzőn statusban deaktív?Van valami speciális bekapcsolási módja?A segítséget előre is köszönöm
Kipufogófüstszag érződik a fülkében, tömítések már cserélve lettek, de továbbra is megvan a jelenség. 1.6 diesel. Mi okozhatja, előre is köszönöm a segítséget, javaslatokat
esetleg valaki tudja hogy a 2005-ös évjáratnál használtak e valami védelmet a fűtésboxban található motornál? se relé se előtételenállás nincs a szervíz szerint a kocsiba, a leírt hiba alapján azt mondták hogy motorcsere de van egy csere motorom azonban azzal is ugyan azok a tünetek, csere klímavezérlő is van de semmi változás se jó se rosz irányban. a tünet hogy a utastér ventillátor ki-be kapcsolgat, eleinte volt ogy 2mp-re is de minden egyes indulásánál rövidül az idő amíg forogni próbál, a végén már csak moccan. most ott tartok hogy műszerfal lent van, hátha valami kontakt hiba vagy valamelyik vezetéket megrákta valami de minden vezeték épnek tünik. a helyi szerelőnek fogalma sincs, amint mondom hogy peugeot rögtön a fejét rázza, a szervíz meg amit korábban is mondtam hogy szerintük a motor a rosz de az kizárt mivel a csere motor ugyan azt csinálja és akitől van az mondta hogy tuti jó mert ezt szokta használni ellenörzésre. biztosítékok épek, mindet kivettem és semmi baj, minden csatit lehútam majd vissza de semmi , a zsigereimben érzem hogy valami nevetséges hiba okozza de nem tudok rájönni. annyit mértem már hogy a műszerben lemerült az elem. később youtube-ra felteszek videót a jelenségről és beteszem a linket.
Nem raktunk bele másikat , egyiken sincs hibának jele. Ha kontakt miatt lenne akkor a cserékkel és mozgatással javult volna. Nem látom értelmét cserélni. De tapasztalatból írod hogy igenis cseréljek biztiket? Már oldotta meg neked a problémád?
Szia. Minden bizti ép, kaptam egy csere ventillátort és egy csere klímavezérlőt ami a rádió alatt van és azzal állítod a ventillátor fokozatát. Azok bekötése után annyi történik hogy sok pihenő után a momotor elindul kb 2 másodpercig majd megáll, aztán megint elindul de már csak 1 másodpercig majd megáll, aztán ez megy folyamatosan addig hogy már csak egy pillanatra megmoccan és leáll. A gázpedál melletti fehér csati ellenőrizve lett semmi baja, a motorhoz megy az áram direktbe de van ott kettő cérnavezeték amiknél olyan van hogy az egyikben a fokozatok változtatásánal az árom 0.2 és 0.9 volt között változik fügve attól melyik fokozatban van, a másik cérnavezetékben pedig állandó 5,6 volt körül van. Ajánlottak egy előtét ellenállást hogy az csinál ilyet de a szervíz szerint ebben külön nincs csak egybe integrálva a motorral amivel nem is szoktak foglalkozni hanem cserélik egyből a motort, illetve egy zöld színű relét ami az utastér biztosíték tábla mögött van, na azt kivettem, levettem a burkolatát és manuálisan összenyomtam vagyis kézzel de semmi változás, sőt ki is vettem és ugyan úgy csinálja mint előtte így már azon is elgondolkodtam hogy egyáltalán van e köze a ventihez. Vannak akik azt írják hogy valami kontakt lehet de én már minden csatit amit csak láttam lehúztam és visszadugtam, összes biztit kivettem és visszadugtam még a motortérben is az összes csatlakozót még ami a kompjúterbe megy azt js. 06707754652 ha van valami ötlet akkor szivesen várom, nyugodtan hívhatok bármikor.
Sziasztok. Olyan problémám van hogy fkkozatosan kikapcsolgatott a fűtőventillátor. A facebook-on már minden csoportban írtam és adták a lehetséges hibákat. Volt azerencsém egy szervízessel is beszélni ő felvilágosított hogy az én kocsimban nincs előtétellenállás külön. A kis fehér csatinak semmi baja, kaptam tőle egy motort és egy vezérlőt próbára hogy ne bomtsam tovább a kocsit, de ezekkel is csak mocorog az új motor. Beindul egy másodpercre aztán kikapcs majd megint indul de kikapcs minden fokozatban minden lehetőséggel pl ablakra vagy autómata mind1. Most ott tarunk hogy 12 éve szerel 407-et de még ilyennel nem találkozott. Állítólag vannak modellek amiben van egy relé ami csinálhat ilyet de nem találom lehet az enyémben nincs. Foltán lászló néven megtaláltok facebookon. Vagy 06707754652 számon hívhattok, visszahívlak , bármkkor hívhattok már lassan 2 hete szenvedek vele.
Segítséget szeretnék kérni! 2008-as Peugeot 407 SW 2.2 hdi 125 kW. Egyszer csak nem jött többet az ablakmosó folyadék az eheti mínuszok után. Nincs elfagyva semmi sem. Kicseréltem a motort, de továbbra sem jön a folyadék. Kerestem a biztosítékát, de a kézikönyvben szereplő biztosíték kiosztás teljesen más, mint ami a valóság. Hol találom az ablakmosó motor biztosítékát?
Akkor meg is van a válasz. Baromi érzékenyek ezek ilyenekre, van olyan gép (nem 407 ha jól emlékszem, de testvérmodell) , amin egy ilyen nem belevaló LED kinyírta az első ablaktörlőben az elektronikát. (ne kérdezd miért azt, fogalmam sincsen, de a fórumokról kiderült, hogy ismert dolog, nem egyedi)
Azt, hogy hogyan tudod helyrehozni, nem tudom, de egy BSI reset-et én megpróbálnék.
A következő problémával kapcsolatban kérem a segítségeteket.
Van egy Peugeot 407 2.0 hdi 100kw 2004 évjáratú gépkocsim.
A mai napon gondoltam egyet és kicseréltem a tolató lámpa izzóját ledes égőre. A kipróbálást követően meglepődve vettem észre, hogy az autó leállítása, és a kulcs kivétele után mind a két oldalon remegve de tovább égtek a ledes égők. Gyorsan visszacseréltem őket az eredeti halogén izzókra, de amikor beindítottam az autót a teljes hátsó világítási rendszer megbolondult. A bal oldalon működik az index a jobbon nem. (Az égő nincs kiégve) A következő indításnál a jobb oldalon nem volt egyáltalán világítás , a bal oldalon csak a helyzetjelző égett. A féklámpák minden esetben működtek. Mi lehet a probléma? Index nélkül még el sem tudok indulni. Segítségeteket előre is köszönöm.
Ne legyen hibakód, próba alatt terhelésen ne dobja vészüzembe magát. Szívócsövek illesztéseinél ne legyen olajfolyás. Klímánál működjön mindkét zóna. Leállításnál ne legyen fémes koppanás. Padlógázra csak egy rövid füstpamacsot nyomhat.