Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Kisgyerek43 Creative Commons License 2020.01.20 0 0 22139

Kisgyerek43 Creative Commons License 2020.01.20 0 0 22138

Sziasztok!

 

Ilyet keresnék ha valakinek lenne még!! Épp most sikerült eltörnöm sajna.

Zolysys Creative Commons License 2020.01.14 0 0 22137

fel kell tanítani... már ha a kínait lehet...

Előzmény: G.Gábor_ (22135)
pacsepa Creative Commons License 2020.01.13 0 0 22136

Ez egy pörgősebb topicnak látszik, engedelmetekkel elővezetnék egy késdést az 1,6 HDI (109 LE FAP) kapcsolatban.

Nem PUG-om van, de rokonság! Megkímélt autó.

Szóval olajszivárgást érzékeltem. Odafigyelős tulaj vagyok.

A hengerfejnél, vagy felette sejtem valahol a szivárgást. Akkora mennyiség nincs, hogy alul megjelenjen, inkább olajsár formájában mutatkozik.

A kocsi viselkedésén, teljesítményén stb semmit nem észlelek, ugrik, húz. Az olajpálcán lévő olaj most kb a maximum feltöltési szinten van úgy 10 ezer km megtétele után. Tapintásra, szagra nem érzek benne gázolajat.

 

Tudom, hogy legutóbb a szervizben túltöltötték az olajat, az odavitt 4 liter olajat mind beletöltötték, holott a gyári leírás szerint 3,6 liter való bele.

 

Kérdés, hogy az olaj túltöltött mennyisége okozhat-e olaj kiverődést, vagy valamilyen szivárgást, vagy készüljek valami nagyobb problémára?

 

Előre is köszönöm a választ!

G.Gábor_ Creative Commons License 2020.01.13 0 0 22135

Sziasztok!
Talán egy nagyon ostoba kérdést teszek fel Nektek, de az lenne a problémám, hogy most cseréltem ki a 2004-es évjáratú 407-es peugeot-om kijelzőjét, és eltűnt a klímára vonatkozó választási opció. Tehát nem csak a hőfok, vagy a levegő irányának a szabályozása, hanem maga a klímát jelző opció varázsolódott el a kijelzőről. Lehetséges valahogy visszahozni?
Köszönettel, Gábor.
(peugeot 407 2.0 HDI)

Lala123457 Creative Commons License 2020.01.13 0 0 22134

Sziasztok! 
Lenne egy kérdésem,407 1.6 hdi-nél tudja e valaki hogy kell bekapcsolni az autómata világítást?A műszeregységben lévő kijelző a lámpa ikon felett(a diagnosztikában)az mutatja hogy man. Központi kijelzőn statusban deaktív?Van valami speciális bekapcsolási módja?A segítséget előre is köszönöm

akos7999 Creative Commons License 2020.01.07 0 0 22133

Üdv

keresek 407sw-hez kormánykapcsolot

96611302XT

ha valaki tud segiteni irjon

köszi

francecoupe Creative Commons License 2019.12.24 0 0 22132

Milyen tömítések lettek cserélve?

Előzmény: ede111 (22130)
dx man Creative Commons License 2019.12.22 0 0 22131

Üdv, keresem a képen látható alsó, gyári motorvédő műanyagot 2.0Hdi RHR-hez:

A hiányzó piros résszel és a két zajcsillapító párnával együtt, akár bontottból is,

az utángyártott műa. pajzs nem érdekel.

ede111 Creative Commons License 2019.12.22 0 0 22130

Üdv,

Kipufogófüstszag érződik a fülkében, tömítések már cserélve lettek, de továbbra is megvan a jelenség. 1.6 diesel. Mi okozhatja, előre is köszönöm a segítséget, javaslatokat 

rati update Creative Commons License 2019.12.20 0 0 22129

Üdv. mindenkinek!

 

Jelképes összegért/ tálca 0,33l-es sörért van jobbos és balos hátsó ajtó + hátsó kicsi üvegem facelift-es 407 kombiból.

Csak kallódik a garázsban. Hibátlanok, sötétített üvegekre lettek cserélve anno.

Postázni nem postázom. Rácalmáson átvehető.

Telefon: 30/207 3316

 

Kellemes ünnepeket mindenkinek!

bojelka Creative Commons License 2019.12.17 0 0 22128

Sziasztok!

Jobboldali fényszórómosó fedelet keresek lehetőség szerint KKQD színben. Esetleg tud valaki valahol ilyet?

Üdv,

Laci

ezosgk Creative Commons License 2019.12.15 0 0 22127
https://youtu.be/QQvkit_zwz0
ezosgk Creative Commons License 2019.12.15 0 0 22126

esetleg valaki tudja hogy a 2005-ös évjáratnál használtak e valami védelmet a fűtésboxban található motornál? se relé se előtételenállás nincs a szervíz szerint a kocsiba, a leírt hiba alapján azt mondták hogy motorcsere de van egy csere motorom azonban azzal is ugyan azok a tünetek, csere klímavezérlő is van de semmi változás se jó se rosz irányban. a tünet hogy a utastér ventillátor ki-be kapcsolgat, eleinte volt ogy 2mp-re is de minden egyes indulásánál rövidül az idő amíg forogni próbál, a végén már csak moccan. most ott tartok hogy műszerfal lent van, hátha valami kontakt hiba vagy valamelyik vezetéket megrákta valami de minden vezeték épnek tünik. a helyi szerelőnek fogalma sincs, amint mondom hogy peugeot rögtön a fejét rázza, a szervíz meg amit korábban is mondtam hogy szerintük a motor a rosz de az kizárt mivel a csere motor ugyan azt csinálja és akitől van az mondta hogy tuti jó mert ezt szokta használni ellenörzésre. biztosítékok épek, mindet kivettem és semmi baj, minden csatit lehútam majd vissza de semmi , a zsigereimben érzem hogy valami nevetséges hiba okozza de nem tudok rájönni. annyit mértem már hogy a műszerben lemerült az elem. később youtube-ra felteszek videót a jelenségről és beteszem a linket.

ezosgk Creative Commons License 2019.12.14 0 0 22125
Nem raktunk bele másikat , egyiken sincs hibának jele. Ha kontakt miatt lenne akkor a cserékkel és mozgatással javult volna. Nem látom értelmét cserélni. De tapasztalatból írod hogy igenis cseréljek biztiket? Már oldotta meg neked a problémád?
Előzmény: Zolysys (22124)
Zolysys Creative Commons License 2019.12.14 0 0 22124

Nem azt kérdeztem hogy a biztosítékok épek, e. Hanemhogy raktatok e bele másikat legalább próbára

Előzmény: ezosgk (22123)
ezosgk Creative Commons License 2019.12.14 0 0 22123
Szia. Minden bizti ép, kaptam egy csere ventillátort és egy csere klímavezérlőt ami a rádió alatt van és azzal állítod a ventillátor fokozatát. Azok bekötése után annyi történik hogy sok pihenő után a momotor elindul kb 2 másodpercig majd megáll, aztán megint elindul de már csak 1 másodpercig majd megáll, aztán ez megy folyamatosan addig hogy már csak egy pillanatra megmoccan és leáll. A gázpedál melletti fehér csati ellenőrizve lett semmi baja, a motorhoz megy az áram direktbe de van ott kettő cérnavezeték amiknél olyan van hogy az egyikben a fokozatok változtatásánal az árom 0.2 és 0.9 volt között változik fügve attól melyik fokozatban van, a másik cérnavezetékben pedig állandó 5,6 volt körül van. Ajánlottak egy előtét ellenállást hogy az csinál ilyet de a szervíz szerint ebben külön nincs csak egybe integrálva a motorral amivel nem is szoktak foglalkozni hanem cserélik egyből a motort, illetve egy zöld színű relét ami az utastér biztosíték tábla mögött van, na azt kivettem, levettem a burkolatát és manuálisan összenyomtam vagyis kézzel de semmi változás, sőt ki is vettem és ugyan úgy csinálja mint előtte így már azon is elgondolkodtam hogy egyáltalán van e köze a ventihez. Vannak akik azt írják hogy valami kontakt lehet de én már minden csatit amit csak láttam lehúztam és visszadugtam, összes biztit kivettem és visszadugtam még a motortérben is az összes csatlakozót még ami a kompjúterbe megy azt js. 06707754652 ha van valami ötlet akkor szivesen várom, nyugodtan hívhatok bármikor.
Előzmény: Zolysys (22122)
Zolysys Creative Commons License 2019.12.13 0 0 22122

Motortéri bizt tábla?

Előzmény: ezosgk (22121)
ezosgk Creative Commons License 2019.12.12 0 0 22121
Sziasztok. Olyan problémám van hogy fkkozatosan kikapcsolgatott a fűtőventillátor. A facebook-on már minden csoportban írtam és adták a lehetséges hibákat. Volt azerencsém egy szervízessel is beszélni ő felvilágosított hogy az én kocsimban nincs előtétellenállás külön. A kis fehér csatinak semmi baja, kaptam tőle egy motort és egy vezérlőt próbára hogy ne bomtsam tovább a kocsit, de ezekkel is csak mocorog az új motor. Beindul egy másodpercre aztán kikapcs majd megint indul de kikapcs minden fokozatban minden lehetőséggel pl ablakra vagy autómata mind1. Most ott tarunk hogy 12 éve szerel 407-et de még ilyennel nem találkozott. Állítólag vannak modellek amiben van egy relé ami csinálhat ilyet de nem találom lehet az enyémben nincs. Foltán lászló néven megtaláltok facebookon. Vagy 06707754652 számon hívhattok, visszahívlak , bármkkor hívhattok már lassan 2 hete szenvedek vele.
Cslaci73 Creative Commons License 2019.12.09 0 0 22120

Megtaláltam! kellett egy kis idő hozzá, de megvan a biztosíték!

Cslaci73 Creative Commons License 2019.12.09 0 0 22119

Sziasztok!

 

Segítséget szeretnék kérni! 2008-as Peugeot 407 SW 2.2 hdi 125 kW. Egyszer csak nem jött többet az ablakmosó folyadék az eheti mínuszok után. Nincs elfagyva semmi sem. Kicseréltem a motort, de továbbra sem jön a folyadék. Kerestem a biztosítékát, de a kézikönyvben szereplő biztosíték kiosztás teljesen más, mint ami a valóság. Hol találom az ablakmosó motor biztosítékát?

 

Köszi a segítséget!

 

dojan Creative Commons License 2019.12.04 0 0 22118

Sajnos a BSI reset nem oldotta meg a problémát. Az egész hátsó világítás meg van bolondulva. De azért köszönöm.

Zolysys Creative Commons License 2019.12.04 0 0 22117

xenon nyírja a 407 ablakemelő motorokat

 

Előzmény: FeZ_ (22116)
FeZ_ Creative Commons License 2019.12.04 0 0 22116

Akkor meg is van a válasz. Baromi érzékenyek ezek ilyenekre, van olyan gép (nem 407 ha jól emlékszem, de testvérmodell) , amin egy ilyen nem belevaló LED kinyírta az első ablaktörlőben az elektronikát. (ne kérdezd miért azt, fogalmam sincsen, de a fórumokról kiderült, hogy ismert dolog, nem egyedi)

Azt, hogy hogyan tudod helyrehozni, nem tudom, de egy BSI reset-et én megpróbálnék.

 

 

Előzmény: dojan (22115)
dojan Creative Commons License 2019.12.04 0 0 22115

Nagy valószínűséggel nem.

FeZ_ Creative Commons License 2019.12.04 0 0 22114

CAN-buszhoz való LED-et tettél bele ?

 

Előzmény: dojan (22113)
dojan Creative Commons License 2019.12.04 0 0 22113

Üdvözlet mindenkinek!

A következő problémával kapcsolatban kérem a segítségeteket.

Van egy Peugeot 407 2.0 hdi 100kw 2004 évjáratú gépkocsim.

A mai napon gondoltam egyet és kicseréltem a tolató lámpa izzóját ledes égőre. A kipróbálást követően meglepődve vettem észre, hogy az autó leállítása, és a kulcs kivétele után mind a két oldalon remegve de tovább égtek a ledes égők. Gyorsan visszacseréltem őket az eredeti halogén izzókra, de amikor beindítottam az autót a teljes hátsó világítási rendszer megbolondult. A bal oldalon működik az index a jobbon nem. (Az égő nincs kiégve) A következő indításnál a jobb oldalon nem volt egyáltalán világítás , a bal oldalon csak a helyzetjelző égett. A féklámpák minden esetben működtek. Mi lehet a probléma? Index nélkül még el sem tudok indulni. Segítségeteket előre is köszönöm. 

 

CsXGTI Creative Commons License 2019.11.16 0 0 22112

"Kisnavis" RT3 kijelzőm van eladó, ha a tiédben is az van (?).Keress privátban, ha érdekel: csxgti@gmail.com

Előzmény: henrik94772 (22111)
henrik94772 Creative Commons License 2019.11.16 0 0 22111

Sziasztok!
407 2.0hdi RHR-be nincs valakinek elfekvőben egy eladó multi kijelzője?

francecoupe Creative Commons License 2019.11.12 0 1 22110

Ne legyen hibakód, próba alatt terhelésen ne dobja vészüzembe magát. Szívócsövek illesztéseinél ne legyen olajfolyás. Klímánál működjön mindkét zóna. Leállításnál ne legyen fémes koppanás. Padlógázra csak egy rövid füstpamacsot nyomhat.

Egy fap telítettséget néznék. Tehát diag.

Többi az előző tulajon múlik.

Előzmény: henrik94772 (22109)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!