Keresés

Részletes keresés

Mwin Creative Commons License 2014.11.25 0 0 91883

Hehe, rájöttem, hogy ismerem a figurát:-))) Na, majd holnap jól megkérdem, mi a terv...

Előzmény: kikó (91875)
YD-48-08 Creative Commons License 2014.11.25 0 0 91882

Lejár az ingyen hirdetés ideje.utána már pénzes..

Előzmény: Törölt nick (91881)
Törölt nick Creative Commons License 2014.11.25 0 0 91881

havonta meg van hirdetve !

ahol előzőleg meghirdették onnan meg valamiért leszedik a hirdetést !

most eladó vagy sem ? 

havonta túladnak rajta ?

Előzmény: trizs77 (91880)
trizs77 Creative Commons License 2014.11.25 -1 0 91880

Mit nem értesz a hirdetésből ?

 

 

Előzmény: Törölt nick (91874)
trizs77 Creative Commons License 2014.11.25 0 0 91879

A Baltikumba jelenleg  2 resta

 

------------------

 

A Baltikumba vagy a Baltikumban ?

 

Ha -ba akkor honnan jár oda ?

Milyen sűrűn?

Ez vmi nosztalgia menetrendszerinti járat?

 

---------------

 

Ha -ban azaz a Baltikumon belül jár ez a két kocsi, akkor honnan-hová közlekednek?

 

 

pumukli89 Creative Commons License 2014.11.25 0 0 91878

Én is ezt írtam,látva az eladó többi holmiját.

Előzmény: kikó (91875)
kikó Creative Commons License 2014.11.25 0 0 91877

A Baltikumba jelenleg  2 restaurált LUX jár és Moszkvába is egy.

 

Egyetértek veled jó lenne ha valaki talpra állítaná és itthon maradna.

 

Előzmény: krepsz_zoltan (91876)
krepsz_zoltan Creative Commons License 2014.11.25 0 0 91876

"...még a veterán autóbuszok között is nagyon ritka, exportpiacra készült LUX kivitel"

 

Erre gondoltam, szovjet exportban egyáltalán nem volt "nagyon ritka" a Lux kivitel, sőt ellenkezőleg.

De a félreértések elkerülése végett, a magam részéről örülök, hogy nem a lángvágó végzett vele, ráadásul itthon van. A vételár pedig az eladó és a vevő privát ügye. Mindenesetre Tata jó ómen, készült ott már néhány szép jármű.

Előzmény: kikó (91872)
kikó Creative Commons License 2014.11.25 0 0 91875
Előzmény: pumukli89 (91869)
Törölt nick Creative Commons License 2014.11.25 0 0 91874
pumukli89 Creative Commons License 2014.11.25 0 0 91873

Fura,mert az hirdeti,akinek az udvarában állt az átalakítandó.

Előzmény: krepsz_zoltan (91871)
kikó Creative Commons License 2014.11.25 0 0 91872

Magyarországon 2x restaurált 55-ös lux van,Kapos volán és a Bátai faros,ha jól emlékszem a

 

százhalombattai 55-ös is LUX talán valamikor elkészül majd.

Előzmény: krepsz_zoltan (91870)
krepsz_zoltan Creative Commons License 2014.11.25 0 0 91871

Nem hinném, a BKV busza már készül, és nem faragták át, maradt 55-ös, SZ. L. nemrég röviden írt is róla.

Előzmény: pumukli89 (91869)
krepsz_zoltan Creative Commons License 2014.11.25 0 0 91870

Ukrajna.

Ha magyar Lux lenne, akkor valóban ritkaság, mert itthon kevés volt, ellenben a SZU piaca, mint száraz szivacs a vizet, úgy szippantotta magába ezt a verziót.

Előzmény: 504LACI (91868)
pumukli89 Creative Commons License 2014.11.25 0 0 91869

Nem ebből lett volna a háromajtós 66-os?

Előzmény: 504LACI (91868)
504LACI Creative Commons License 2014.11.25 0 0 91868

Honnan jött?

Előzmény: trlpx (91867)
trlpx Creative Commons License 2014.11.25 0 0 91867

Na meg is van már a válasz:

http://olx.hu/i2/hirdetes/ikarus-55-veteran-autobusz-ID2Pr0D.html#:dc63c5da56

 

Nem rossz, ahhoz képest hogy 6 ezer dollár körül kért érte az előző tulaj.

R A S Z T A Creative Commons License 2014.11.25 0 0 91866

O.K! Megpróbálom mindháromra... :-)

Előzmény: BV-78-14 (91865)
BV-78-14 Creative Commons License 2014.11.25 0 0 91865

Valami gáz van,mert nem jött semmi ...próbáld már újra légy szíves !

 

buszosbacsi@freemail.hu 

 

attila.nagy70@freemail.hu

 

aftereffect2011@freemail.hu

 

akár mind a háromra is,hátha az egyikre eljut : )

 

 

 

 

Előzmény: R A S Z T A (91859)
BPO-105 Creative Commons License 2014.11.24 0 0 91864
Racilaci Creative Commons License 2014.11.24 0 0 91863

Ez olyan régi busz új piros fényezéssel. Mostanában kenhették le, de az lehet, hogy pirosról pirosra.

Előzmény: lobbanórotor (91851)
saxi1982 Creative Commons License 2014.11.24 0 0 91862

Kedves Ikarus-barátok!

Azt szeretném megkérdezni,hogy az IK 620-asokat milyen színekben gyártották. (BKV-s és piros járműveket láttam eddig képeken.)

Köszönöm

Bartosista Creative Commons License 2014.11.24 0 0 91861

Jó estét kivánok uram én megvenném a buszt

Előzmény: ikarusgyula (90223)
BPO-105 Creative Commons License 2014.11.24 0 0 91860

Szerintem ezek generáljavított régebbi 260.02-esek, befalazott hátsó ajtóval (260.43 sose volt eredeti szovjet hidas, és a koruk se indokolt volna ilyen mértékű javítást).

Igaz, hogy a homlokfal más (és elárulom, a hátfal is), viszont (ami pl. a Jelcz M11-nél nem igazán valósult meg) a vázarányok stimmelnek - egy módosítás történt rajtuk, mégpedig a két ajtó között az oszlopot a kerék helyzetéhez igazították, az ajtók egyértelműen Ikarus ajtók, a léghengerdoboz is az (ráadásul fehér, ami az első sorban írtakat támasztja alá), valamint a ládaajtók és a tank is többé-kevésbé a helyükön vannak.

És mostantól már a többieknek is válasz: a homlokfal a Fleischer S5-ből származik (szerintem eredetiek a lámpák, de a külső díszcsík eltűnt), és a tetőív is hasonló - viszont az oldalablakok dőlésszöge kissé eltér az eredeti Fleischer-kasztniktól, és a magasság sem egyezik, ami szintén az NDK karosszálás ellen szól. Továbbá figyelemre méltó, hogy az első busz gerai, ahol maga a Fleischer gyár is működött.

 

Még egy érdekesség: a busphoto.ru-n fenn van az egyik (sajnos kép nélkül), mint Fleischer S6. Valójában e típus nagyjából az S5-höz hasonló.

Előzmény: torqmatic (91858)
R A S Z T A Creative Commons License 2014.11.24 0 0 91859

Hello! :-)

Írtam mailt...! :-)

Előzmény: BV-78-14 (91835)
torqmatic Creative Commons License 2014.11.24 0 0 91858

Itt többről van szó, ki van cserélve a komplett homlok (és hátfal), de látszik, hogy még a busz váza is más, a beltérről nem is beszélve. Ráadásul szerintem az idegen alkatrésszel pótlást se indokolta volna semmi, mert volt nekik 200-asuk bőven, még a gyár is virágzott, tehát az alkatrészutánpótlással se lehetett semmi probléma. Kérdés, hogy Ikarus volt-e ez egyáltalán, valami más típusba építettek Ikarus alkatrészeket, esetleg Ikarus fenékvázra raktak saját felépítményt (mint pl annakidején a Jelcz)?

Előzmény: trizs77 (91856)
zsig Creative Commons License 2014.11.24 0 0 91857

Szerintem egyik sem Ikarus, valami NDK-s buszba (ismerős a forma és a végükön lefelé hajló szélvédő) gyógyítottak bele ráncajtókat.

Előzmény: trizs77 (91856)
trizs77 Creative Commons License 2014.11.24 0 0 91856

csak azt nem értem, hogy mi indokolta ennek a szörnyszülöttnek a létrejöttét.......?

 

-----------

 

 

Például összetörték egy Ik-200valaminek az elejét.

 

Új homlokfaluk nem volt, régi valami meg volt.

 

Hát összegyógyították.

 

 

Előzmény: torqmatic (91843)
trizs77 Creative Commons License 2014.11.24 0 0 91855

Az Ikarus elemeket látom, de a többi honnan van?

 

-----------

 

Sanos ?

 

Csavdar ?

 

 

Előzmény: torqmatic (91843)
BPO-105 Creative Commons License 2014.11.24 0 0 91854

Nem hinném, hogy Setra, szerintem maximum annyira lehet koppintás, mintha az ICS-t mérnénk össze a DÜWAG-okkal.

Inkább azokra a tetvedék Romanokra emlékeztet, amik viszont elméletileg a teherautókkal együtt MAN-licensz.

(Bár azoknál már sose lehetett tudni, hogy mi micsoda...)

 

 

Előzmény: norbee601 (91849)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!