Na nagy nehezen sikerül életet lehelni az autómba. Lecseréltük a automata váltóba az olajat is. Ezzel sokkal szebben és finomabban vált az autó.
De a probléma az adagolóval volt igazán.Attól rángatott ,leállt stb. Így egy adagoló felújításon is túlvagyok :( Viszont most sokkal szebben ját/ketyeg az autó.
Csak a pénztárcám lett keskenyebb.
De hála istennek túlvagyok rajta így ismét használatba vettem a gépsárkányt.
Hat,nem a legjobb hir..... :-( De mielott kitenned a tyukoknak v. vennel majd 400.000-ert Ecut inkabb nezzel szet neten is.... Ezek pl. 70.000 korul vannak nemet v. angol oldalakon 3.2 v6-hoz...
Nos megvan a hiba!A központi vezérlőegység szarakodik,nem érzékeli a főtengely,és a vezérlőtengely helyzetérzékelő kimenő jeleket.A kötegkábel jó,nincs semmi szakadás zárlat kontakthiba.
Nos egy vezérlő bruttó 396ezer forintocska.(3.2 v6-hoz persze).De lehet javitani,90%-ban.Szóval van esély a gyógyulásra :-)
Sajnos ez van srácok,hétfőn viszem a progamozóhoz.Szoritsatok,hogy meg tudja csinálni,mert akkor kiteszem a kocsit tyukolnak!
Én régebben cseréltem, de úgy ,hogy a bontóhoz odamentem, és ott helyben betettük 5 perc alatt. Kiderült egyből legalább az is, hogy a hibát valóban ez okozta.
...ja, és még annyit, hogy mikor épp nem produkálta a hibát, akkor a computer semmi hibaüzenetet nem jelzett. Ma megint produkálta, és odafele lezsíroztam telefonon, kijött a szerelő srác a parkolójukba (addig járattam a motort, nem szabad leállítani, mert akkor helyrejön) és ott nézte meg az adatokat.
Nekem hasonló motornál (3.0) hasonló hibát produkál néha (alapjáraton kizárólag meleg motornál néha leáll) és épp ma találták meg a (vélt) hibát: a légtömegmérő hibás a computer szerint.
A bibi csak annyi, hogy a légtömegmérő ára 125e Ft...
Várom a Tisztelt Cartársak javaslatait költséghatékonyabb megoldásra...
Sajnos nem tudtak segiteni,mindenki csak találgatni tud!Voltam opel szervizben,mehanikus hiba kizárva,trafok jók,főtengely,és vezérmű tengely szögre pontos,gyertyák ujak,egr tiszta.Holnap viszem egy autó villamossági szerelőhöz,ott megnézi a kötegkábeleket,meg a központi vezérlőt,jha meg megcsinálja a hátsó rólót mert nem akar feljönni.Kiváncsi vagyok hogy mit mond!
Segítségeteket szeretném kérni! Igaz hogy nem Omegáról, hanem egy Vectráról lenne szó de talán a váltója ismerős lehet nektek is! Szóval az autom egy 2.5V6 automata B vectra, most olyat hibajelenséget produkál amivel nem nagyon tudok mit kezdeni. Eddig minden alkalommal amikor ki akartam venn a P állásból a fékpedál lenyomás után volt egy kattanás vmi relé vagy kapcsoló nem tudom és ez után tudtam felhúzni azt a kis fület a váltókaron, majd P-ből elváltani. Na ez a kattanás szünt meg, és a fület sem tudom felhúzni így meg sem tudom mozdítani a váltókart. Mi az ami már nem kattan?:)Valami féklámpa kapcsolót emlegettek néhányan, meg annak a reléjét, esetleg valaki már találkozott ilyen problémával???? Ha tudtok légyszi segítsetek!
Köszi a linket,belinkelem oda amit ideirtam hátha tud valaki segiteni!Igen szép a vas,megkimélt,egy igazgató kocsija volt!Csak szakszervizben volt javitva.208ezer van benne,de teszek fel pár képet róla!