Péntek éjjel és szombat reggel, amikor indultunk érte Kiskörösre, nálunk
Nógrádban szakadt az esö, minden fel volt ázva tökig.
Persze elökészület nélkül nem indulunk el.
Bepakoltunk gumicsizmát, esökabátot, váltás ruhát, stb.
(Az utánfutót is alig tudtam egy dombos és füves részröl a Toyotával megközelíteni/kihozni.)
Az M5-re felhajtva már derengett, és nem csak az ég, hanem az is, hogy ezekre nem lesz szükség, sokkal inkább rövidnadrágra lett volna.
Ba Laci ( neki külön köszönet a segítségért, mind az információért, és a felpakolásban nyújtottért. Köszi Laci!!) jót röhögött rajtunk, ugyanis náluk (sajnos) 2 hónapja nem esett.
Már Borsfán is mondtam neked hogy ha nem traktor minta hanem más rakodógép vagy más akkor méretben is lehet különbség.
28 as csapágyházam kölcsönben nincs ,,de küldtem neked egy rajzot amit még akkor terveztem mikor még Dutrám sem volt. A haveroméba rajzoltam és otthagytam az esztergályosnál a Volánnál."Gyorgyik UE 26" topiktársunk eltette ,, áttol kaptam vissza mikor kellett a Duduba.
Üdv Zorro 123!Ez egy Csepelre való kompresszor,jól mondták.Általában hatos motorra rakták fel őket.Ábrám az sajnos nincsen róla,esetleg,ha itt nem tudnak segiteni ábra ügyben,a Csepel Auto forumon is érdeklődj.
A képen látható nem az enyém, de az is ugyan ilyen (szakadó esőben nem volt kedvem fényképezni).
Nekem nincs rajta mélység állító tarló kerék (szerintem nem szükséges). Ebben az agyagos talajban az 1000-esnek ezt is elég elhúzni, főleg ha van egy kicsi domb is. Azért ezzel szerintem viccesen nézne ki a 28-as! :)
Megköszönöm, ha felteszed, bár Attila volt olyan aranyos és feltette, de én (annak ellenére, hogy informatikus felesége és anyja vagyok), roppant nem értek a számítógéphez, tehát nem tudtam megnyitni! :(
Nagyon birom, amikor homályba veszett dolgokról árulkodik a vas, s Dutra ipartörténetre utalók jönnek össze. Van ez a legelső 90-esek felnije, szűkebb. Vilitől halott okosság, az 1300-as is ezeket a felniket kapta.
A felfogatók vagy 6 cm-el kíjebb vannak.
Ami miatt ezt az egészet betettem. A szöveg a Dutra felniben:
Még nem mondtam neked, pedig régóta megfogalmaztam már. Te vagy a Dutra fórum első és állandó nője. Mondtad, szereted a Cseh Tamást. Nekik is volt egy Icájuk, más jellegű.
Szóval minden gépes fórum áhitozik egy NÖRE, mert ált. nincs. Nekünk van, nem is akárki és akármilyen.
Igen a 11 kapás a jó a nagy Dutrára. Tököli földben elmenne szerintem 13-as is. Gajtox írja, hogy 9-est használ, Nálam azt a 28-as visszi nem túl boldogan, legsekélyebb mankós kerékkel. Mindegyik száron van oldalkapa, akkor még nem tudtam, hogy minden másodikra elegendő. Nem vagyok Alpokaljás, ahol ismerik a nyugati divatot.
Szia plé!! A gruberra vissza térve.Én már több éve használom, és nagyon meg vagyok elégedve!Repce után buza alá nem szántok gruber,kombinátor,vetés. Nekem eggy 11 -késes RAU VAN+ minden második kapához a szárny igy mint a szántás.A grubernál fontos ,hogy mekkora a kapák huzótávolsága, nekem a13-22cm távolság jött be,.majd rakok fel képet. DUTRAFÜSTÖS JÓMUNKÁT