Sziasztok! Lenne egy érdekes kérdésem. :) Kb hány kiló és mekkora egy 3-as clio 1,4-es motorja (K4J 780)? Illetve lehet-e fektetve szállítani? Józan paraszti ésszel én azt mondanám, hogy igen.
Lényegében az van, hogy nővéremnek kuka lett a motor a cliojában. Találtunk egy csere darabot, de a szállítással gondunk van. Egy e39 sedan bmw-vel akarnánk elhozni. Csak befér-e?! :)
de azt hiszen nem a váltószárnál láttam olajat anno, de megnézem megint, befizetem egy alulnézeti pozicióba a cliom, nincs sajnos aknam otthon, es kb 5e ft-ba kerul szerelőnél, hogy én alánézzek. (minden megkezdett óra, ismerős gondolom)
A váltókar tengelyénél indul meg általában az olaj, van is hozzá szimmering, de tudomásom szerint a váltót le kell venni, szétszedni, és belülről cserélhető.
Van egy 92-es Cliom es valamiért nem akar meleget fújni. Tekergettem mindent kiprobaltam minden állásba de semmi. Valaki tudja esetleg mi lehet a gond?
Olyan gondom van, hogy mai nap folyamán megadta magát részben a tudta, hol jó hol nem jó a kormánykapcsoló, szedte már szét vki a kormányt? Hogyan álljak neki? Vagy esetleg vmi más ötletek vannak ?
Nagyon köszi a linket. De én a felni szélességere lennék kíváncsi hogy menyivel lehet a gyáritól eltérni ahoz hogy ne keljen "hézagolót" berakni. Az 5,5J re gondolok, ami a felni szélessége colban mérve.
96 os 1.4 cliomban akárhová állítom a ventilátor kapcsolóját mindig a maximális fordulaton megy még nullás állásban is. Nem tudjátok mi lehet a probléma? a vezetékeket, csatikat már átnéztem, megtisztítottam, befújtam kontakt spray-vel.
Clio II autómon nem lehet kikapcsolni a hátsó ablaktörlőt csak ha leveszem a gyújtást. Esetleg valaki tudná és megosztaná velem mi a gondja merre induljak azt megköszönném!
2005 év járatú 1.5 dci clio-nál vezérlés cserekor mi/k azok amit cserélni kell ? gondolod itt úgy a vezérműszíj görgök evidens, vízpumpa ? meg a többiekkel mi a helyzet?
Még annyi jutott eszembe, hogy 10 éve volt egy Swift 1-es gépem, az 53 lovas 1 literes változat (első tulajdonos voltam). No ez is jobban ment, jobban szedte a lábát, jobban gyorsult, végsebességre ez is tudta az óra szerinti 160-at.
Ez a Clio II. 2007-es évjárat, 1,2-es, de már a 16 szelepes 75 lovas motor van benne. Ha húzatja az ember, felmegy ez 160-ra vagy kicsit felé is, de igencsak nyögvenyelősen. Itt már igencsak a végét járja.
Viszonyítási alap, hogy volt régen opel corsa -m hasonló motorral és az ment óra szerint 190-et is úgy, hogy a motor minden szempontból gyári állapotú volt.
Ehhez képest a clio ( egyébként 2004 es évjárat) sztem a 150 et is nehezen érné el úgy fél óra alatt :)
De ha véletlen valakinek beugrik mit kellene megnézni rajta, ne fogja vissza magát!
Ez a kis 1.2-es 16 szelepes 75 lovas Clio II. sem egy lóerőgyár, gyenge, mint a harmat. Sajnos nincs viszonyítási alapom, nem mentem másik ugyanilyen változattal, de a Swift II-m sokkal jobban tol, bár az 92 lovas, súlyban egy picit nehezebb, ráadásul jobban is fogyaszt.
Kedves Robhun!
Tudom, ettől nem lettél okosabb, (viszonyítások sora) de a masinádban lévő 98 lónak repítenie kellene azt a kasznit.
A toroknál a szív cső bilincsét kell meglazítani, valamint a levegőszűrő előtti két műanyag záró reteszt kipattintani. Innentől kezdve a műanyag burkolat már levehető a bal oldali rögzítő gumi pogácsáról (majd jobbra húzni). A légszűrő ház alsó felét négy torx csavar fogja.
Renault Clio II 1.4 16szelepes járgányunkból mintha elvesztek volna a lovak, most volt olajcsere, vezérmű csere, gyertyák egyebek, de nem javult meg, továbbra is olyan mintha csak valami kis 60 lóerős kacat lenne.
Többnyire városban használjuk.
Mi okozhat ilyen problémát? Persze tudom minden bizonynal sok minden, de hátha van olyan amit szétkapok kitakarítok és helyre áll a lelkivilága.
egyébként alapjárat jó, fogyasztás is türhető, csak egyszerűen egy buszt hip hopp nem lehet megelőzni még visszaváltással sem mert nem gyorsul.