Megtörtént ma a hátsó féktárcsák(TRW),első lengőkar és talpasok cseréje(LEMFÖRDER) is.Holnap felkerülnek rá a szemcseszórt,szinterezett gyári AMG kerekek.Kap hozzá új csavarokat,valamint előre 235/40 hátra új, 275/35 r18 Dunlop Sp01 abroncsokat :)
Örömömet csak az árnyékolja be,hogy a mostani megemelésnél láttam,hogy elkezdett folyni a jobb első gátlóm.A kis rohadék,pár napja még porszáraz volt.Foglalkozik valaki ezek felújításával(légrugós,szintszabályzós,w211-e500)?
Amikor már vettem,mondta az eladó,hogy a bal hátsó légrugó szar,számoltam is ezzel.Láttam ,hogy leereszt egy nap alatt,valamikor 30 perc után is ,rapszódikusan.Pár napja nem mentem vele,ma reggel látom,hogy a bal oldala lent van,elöl is valamennyire.Amikor az aknán állt,befújtam a jóistent is gázóra vizsgáló habbal,de egy pici jele sem volt sehol a szivárgásnak.A smafunál történt átvizsgálásnál találtunk egy dőlésérzékelő hibát,lehetséges lenne,hogy az autónak valami rossz jelet adna a szenzor és azért ereszti le magát?
885000,- volt az induló ára....senki nem érdeklődött......kinőttük csak ennyi a baja,itt az új(abb)..ezért eladó.Vannak kisebb bajai nem új autó,de mindenkinek szívesen küldök képet válaszolok minden kérdésre.
Az összes ajtónak a teteje, körben, elég szép vastagon szabályosan porladt. A csomagtartó ajtó teljesen szétkorrodált, de azért rá festettek még, jó vastagon. A jobb hátsó ajtóban az üveg és a kárpit közé 2 ponton faék volt szorítva. Ez már olyan megoldás, ami azért tükrözhet valamit. (esetleg egy ilyet: minek javítsuk meg, ha úgyis vége van? ) Fényezése szerintem valami akril. A hátsó csomagtérajtót ki sem lehetett nyitni, de mondom, azon erősen látszott a teljes elporladás a csillag helyén alig lehetett fém már.
Alját jónak láttam, motor is jó, szép is, belseje nem olyan rossz, de apró kis jelekből volt egy olyan 26 éves feelingje. Motortartó bakok, az egyik küszöb javítása is kinézett belőle. 550-ért már adták volna, én 520-at mondtam rá, legnagyobb árat, de csak azért, mert nem szívesen vonatoztam volna visszafelé is. Asszony is foggal-körömmel beszélt le róla, azt mondta: termeszvár, Ő ebben nem jön velem haza, meg ne vegyem, mert nagy baj lesz. (nem Merci ellenes, sőt, kifejezetten tetszett neki ez a példány. Képen. )
Szinte megkönnyebbültem, amikor ezt nem fogadták el. Nem nagyon van felesleges időm legózgatni, ezzel pedig kellett volna, összes ajtót beszerezni-megvenni-kicserélni, az egészet újra fényezni, akkor talán rendben lett volna. Kombi csomi ajtó szerintem nem olcsó és nem könnyen szerezhető tétel lehet, a többi ajtóban sem vagyok biztos, hogy ugyanaz, mint a limuziné. Még keresgélek, az nem számít, ha valamivel többe kerül, de ne legyen vele ennyi gond, így elsőre, élvezhető legyen, ne egy probléma-lista a kezemben. Remélem nem mindegyik lesz ilyen porladós és találok majd egy szép kombit egyszer.
Szia.Ha balra fordítod ès megtartod abban az állapotban nyomd be a mehanikus kulcsal a csomagtartóban lèvő nyitógombot.Nekem így akkor is kinyillik ha levan vève az aksisaru.
:( Ezért megy le az ára a típusnak. Vagy vmi baja van?? Tedd fel 900-ért,jobban jelentkeznek. Ami olcsó,azt gobdolják rossz. Vagy emeld hogy SOS mert kell a pénz.
Igen forog az balra is, gondolom az lehet az 1-es állás, jobbra is. Mégsem nyílik. A kulcsnak benne kell lenni a gyújtáskapcsolóban és a mechanikussal nyitom ki, van köze hozzá? A kulcsban elemcsere volt, hogy lehet betanítani, vagy kelle egyáltalán? Hátra a kulcsra kinyilna.Próbáltam én már egy pár betanítást, hátha ti is tudtok mondani vmi újat. Navi cd nincs meg, esetleg honnan tudom letölteni hozzá? Elég lenne egy Európai csak, és egy magyar nyelvű könyv is jó lenne az autóhoz, ilyen szerelési útmutató, részletes bemutató a kocsiról. Leszedtem hozzá egyet, de az csak német nyelvű. Köszi.
Esetleg van Valakinek szép állapotú grafitszürke vagy fekete szövet ülésgarnitúrája W210 kombiba? 7 személyes az autó de ha a hátsó kettő nincsen az nem vész. Nekem bőrnek nevezett van benne és nem szeretem mert hideg és csúszkálós.
2014 nyarán vettem a miénket. 12db 210-est néztem meg személyesen, pedig a munkám miatt mindenfelé mozgok. Ebből kettő volt, amit jónak találtam.
Az egyik itt áll a garázsban, a másik meg az öcséméknél. Ezek sem hibátlanok, de nagyjából rendben vannak.
1m környékétől volt, ami nem szétrohadt. Igaz, ennyiért is volt rozsdaboglya is.
Nehéz dolgod lesz, de nem lehetetlen.
Én kerülném elsőre az pl. ilyen autókat: sötétítés, nem gyári felni (bár ez lehet az), sötét szín (nehezebben látható a rozsdásodás a képeken, kormányvédő).
" .... De a Pallasnak ,Bx-nek a féke is ebböl táplálkozott! .... "
Volt hozzá szerencsém, egy "ős" DS-t vezettem egyszer (akkor Lada 1200-esem volt, annak a fékjéhez voltam szokva) nagyon finom lassítást terveztem és az autó lecövekelt az úton. :))