Tudom, hogy van már Lancia topik, csak ott nincsenek Kappa tulajok, akikkel meg lehetne vitatni a típust. Tervezem egy Kappa vételét, de szeretnék tulajdonosokkal értekezni róla, tesztek/népítélet alapján nagyon jó lehet, és nincs annyi hibája, mint amennyit egy olaszról gondolna az ember(egyébként imádom az olasz autókat), ugyanakkor több tulajdonos megkérdezése nem ezt támasztja alá.
Szóval Kappa tulajdonosok, légyszi segítsetek! Vegyek? Ne vegyek? Jöhet minden info! Képek eladó Kappák is jöhetnek, bármi, ami a típussal kapcsolatos!
Kösz előre is.
Francba, már megvan a téli nyári 15-ös garnitúrám. Csak a kapott alufelnik kicsit szélesebbek, jobbra koppig tekerésnél beleérnek a lengéscsillapítóba.
Alu felni nélkül vitték el Kappámat. Levetettem a gumit róla. Ha valakit érdekel a másik három felnit is lefotózom. A közép tárcsát az ápolás óta nem használtam, mert a tasakban látható közép matrica kis átalakítás után tehető föl rá. De erre sosem volt időm. Hét végén esetleg Bpesten leszek, el tudom vinni. 30/9343-673
Sikerült Pesten hagynom a csavarhúzó készletem, úgyhogy a mikrokapcsoló csere még várat magára. Lehet a kilincs szerkezet nélkül működtetni a zárat (vagyis utcán hagyni az autót, nyitni a másik ülélsről)?
Cserébe viszont sikerült beüzemelnem a nagynyomású mosót, szépen lemostam a kocsit, a bőrözött kormány és váltószoknyát átkenni bőrápoló olajjal.
Nagyon foglalja a helyet. 2szükségpótkerék,egy 15ös gyári alufelni, egy benzines tank, egy balos féltengely kerékaggyal 2.0 20V, 2 első világos ülés+ a hátsó amik aránylag szépek, valamint 4db 15ös lemezfelni 1 nyaras nyárival. Egybe legyen 12.Veszprém.
Dízelbotrány kapcsán a véleményem az, hogy nincs teljesítmény fogyasztás és/vagy kibocsátás nélkül. Azaz nem lehet szarból várat építeni. Valahol valaki szopni fog. Ha nem a dízeles a kútnál, akkor a kisgyerek, aki rákot kap attól, amit beszív.
Ingyen ebéd nincs.
Ezért mondtam mindig, hogy a benzinmotor őszinte. Vállalja amit fogyaszt és nem kamuzik, nem akar "kisfogyasztású" motor hamis képében tetszelegni. És - melléklesen - nem kerreg, mint az istenverése. Mert ugye hiába nyomják tele a dízeleket hatszáz kiló habbal, hogy bent csend legyen, ha a szomszéd és az egész város, amerre jár az autó, zajban úszik.
Szóval a hírben semmi meglepő nincs, annyira meglepő kb. mint Lance Armstrong kerékpáros doppingolási ügye.
Légyszi gondoljatok a szmogriadókra és asztmás gyerekeitekre, és vegyetek benzinmotoros autókat :)
Állítólag vezetési stílusban is picit mást igényel, hogy alacsonyan maradjon a fogyasztás. Eddig még csak próbaköröket tettem Yaris HSD, új Auris HSD és Prius+-szal. Autopálya még nem jött össze, Toyota fanok meséinek meg már nem hiszek, mert ők képesek 100-110-zel menni autopályán, nehogy 3000 fölé pörögjön a motor, mert akkor jobban kopik. Én meg szeretek beállni 130-ra.
Kíváncsi leszek, hogy a mostani emissziós botrány milyen utóhatással fog járni (Toyota hybrid mantrázás nélkül, mert valljuk be: egy 1000km pályázásnál nem sokat vet latba az elektromos motor): a szabályozás fog engedni az normateljesítéssel, vagy kitalálnak valami új technológiát amivel előáll a kecske meg a káposzta esete.
Annak technikai okai vannak, hogy az ilyen esetekben: "...közvetlen befecskendezés miatt (lásd vonatkozó cikkünket) már a szívószelepeket..." nem link a vonatkozás? Többször is előfordult már, hogy tovább kalandoztam volna nálatok, ha...