Az előbb is odatettem a képet, hogy hova kell. De azért berajzoltam ezen is.
Passzentosan beszabod a kartonlapot, és meghajtod derékszögben és beteszed. Én még kitömködtem ronggyal is, hogy tartsa meg a kartont, plusz a radiátort körben.
Sehol ne tudjon szívni levegőt a ventillátor, csak a radiátoron keresztül.
Semmi változás sajna. Szőlész borász szakmérnökit is szeretném még elvégezni, az nagyon érdekel olyan szinten. Ha jól tudom a pannonhalmi borász is Kecskeméten végzett, meg sok nagynevű borász is.
Most lesz 3 éve, hogy Soprontól 20 km-re vettem a Kuxmann szedőt, meg a krumpliültetőt is. De még az új kisgép is Győr mellől jött. Itt csak új permetezőt, meg ekét vettem. Feritől Marcali mellől (tudod, akiné legy ütt voltunk két éve) jött a gödörfúró, meg a nagy csemetekitermelő is, amit segítettél szétkapni. :o) Úgyhogy rdemes a dUNántúlra, no meg a Dél-Alföldre elmenni, mert onnan is vettem már jó cuccokat.
Igen megnéztem a képeket és a videót is csak a videó kicsit rossz minőségű! Teszek fel egy képet ide neked berajzolod hova kell tömíteni a rést? A radiátorokat kompresszorral kifújkálom úgy jó lesz esetleg?
Üdv! Lenne egy kis problémám. Szócal meg van foltozgatva a hidraulika nagyon jó meg minden, de
az anti slip az valamiért vacakol. lóg a kar ha zárom a kört ergo nem engedhet le, de ha nem tolom teljesen előre ütközésig akkor elkezd csendesen engednivan egy elég nagy holt játék a felső állásban ha nyomva tartom akkor tényleg nem enged. Hogyan lehetne orvosolni? van valami javítási módszer?
Itt ordít magáról, hogy akkora farsot szívnak a motorok mint a fene. Az enyémben is ilyen volt. Feri kolléga elmondta, a radiátoraid is rossz állapotban vannak. Ennyire elkoszolódott radiátoron nem megy át a levegő...
Fúvasd ki belőlük a sok koszt és a légszűrőjét is, aztán szivaccsal tömködd ki a réseket.
Én így tettem, jókora teljeseítmény javulást értem el vele.
Egyébként 3 Ha szántás után megjavult a fűtésem, le légtelenítette magát, köszönhetően a tartós fordulatnak meg a 80-90°C-nak a terheléstől.
Egyébként igen krumpliért is eljöttetek erre......meg a gépedet is erre veted....mostmár neked is erre kellene költözni.....A terveiddel amiről kérdeztél????mizus???
Szia.Nem cseréltem le.Meg van a masina az 550E-s az 50-em elött volt.Az 550E-t eladtam mert sajnáltam bevinni az erdőbe,bár mostmár az 50-t is sajnálom mert sokat dolgoztam rajta ,hogy ritka jó karban legyen bár most még egy festés és egy müszaki kell.
Első képen mini puli a boronák között. :o) Ha utcára is kéne, akkor gumit tettem volna a tolólap aljára és szélesebb lenne, mert így nem visz le a bal oldali kerék szélességét, de így jó ide bentre.
Szia akác kollega.....hát azért erre is vannak romhalmazok.......igaz te Kapuváron vetted a gépedet az meg már a Kisalföld...az 550E gépemet én is ott vettem vagyis a kőrnyéken.Gyári álapotu 1500 órás gép volt 89-es évjárattal hidegen röpködő minuszokban is orosz öninditóval simán indult.....
Gondoltam mi is elmentünk Kiskőrös mellé fasza gépet nézni jó is volt csak orán száján jött az olaj meg négy gumi kellett volna rá jó mi ? És 2,5 volt az utolsó ára ehez képest ugyan ennyiért új gépet vettem máshol 1000 üzemórával ami valós lehet ,mert aki eddig látta szerelők is mind azt mondta ,hogy honnan hoztam én ezt a gépet ,mert még ilyet nem láttak . A kamionos is aki hozta egy fatal srác ő is csak gépeket hord az egész országban ,de még ő is csak dícsérte még ilyet senkinek sem vitt azt monta pedig már 10 éve fuvarozik munka gépeket ,ez alapján gondolom nem csináltam vele rossz üzletet!!!
A miénket úgy vettük Kapuvárról, hogy az volt a szerencsénk, hogy az eladó elment 3 napra vadászni. A megbeszélt nap előtt elmentünk Gödöllőig, ott aludtunk. Onnan 3 óra körül éjszaka indultunk Kapuvárra. Végig hallgattuk a rádiót és a hóviharban mindig a már mögöttünk hagyott útra mondtak valami nagy balesetet. Reggel 7 előtt odaértünk. 2,45-ért úgy hoztuk el, hogy a gumis faszi ott tette fel az új hátsókat, amiket belealkudtam. Gumisé volt a gép. Fél évig kerestük, szerencsére kevés rosszba futottunk bele, de pl volt olyan, hogy a Contstar dunaföldvári telepére elmentünk, mert a fotón milyen jól nézett ki. Valóságban egy szétcsipkézett felnijű borult erdei traktor volt, de ezt ugye a csodálatos contstar nem mondta telefonba. Amúgy se szerettem őket, azóta meg főleg.
Jól mondod a kupecok rögtön mennek a jó gépért ,és már teszik is rá a jattot . Én is kéztől vettem ,de majdnem 2,7 milla volt haza hozatallal és még javítgatni is kellet ,mert a vezértömb elhasználódott csak far villáztak vele pétisót ! Ami meg húzós volt az adagoló ,mert kör adagoló volt rajta és gyengén muzsikált , vettem egy újat rá azzal átbaszott a kereskedő jó reklám neki Farm Traktor na azt még elvittem átnézetni összesen csak az adagoló 150 ezer szóval most pöpec a gép ,de három millán alul nem adnám oda most ahogy így van ,mert még hashúzót is venni kellett rá az még egy ötvenes volt !!!
Azért használtban nincs ebből a tipusból olyan túl sok eladó, azért meg nem érdemes megvenni egy kétes állapotút csak hogy szinkronos legyen.
Előnye?.Hát igazából nagyon jó strapabíró ez a váltó, szinkronos a lassító is ez főleg jó és lassítóval is lehet talajmunkázni nem hullik szét, nem visít.Sebességfokozat 2-vel kevesebb mint a 820-ba de ez csak speckó munkáknál hátrány, szántóföldi műveletekhez tökéletes és jó a kiosztás is
Az enyém szöghidas nagy gumikkal(13,6x20-16,9x38) és nagy orrsújokkal, ez nagyon ütős összeállítás partiban van az egyeneshidassal és nem pattog a műúton, és azért még elég fordulékony, ügyes gép maradt. Az egyneshíd masszívabbnak néz ki de a véglehajtásban ott is van elég sok kisméretű alkatrész, a véglehajtás miatt ott is van bőven hibalehetőség, mellesleg az első difi ugyanaz mint a szöghidas.
Ez felénk is így megy, főleg folyamatos havazásban. 2010 januárban két nap alatt (szombat-vasárnap) lejött 50 cm hó, az első hóekés autó kedd délután érkezett (addigra már én letoltam az utjainkat). És ezt még megcifrázzák annyival, hogy mivel a bevezető út a közútkezelőé, azt az önkormányzati autó nem takarítja le.
Koszi a segitseget, de ma megtudtam oldani. Az volt a baj, hogy ezeknel 2 kivezetes van a tankon alul, az egyik a hagyomanyos vekony cso ami osszekoti a 2 tankot es egy masik is alul ami a visszaero lenne. Ezen nem jol volt bekotve, mert meg volt cserelve a ketto es a visszatero helyen szivta, a szivon meg kuldte a visszaterot. Tehat a balosbol szivta kozvetlenul a pumpa es a jobbosba ment a visszatero es nem tudott kiegyenlitodni a ket tankan a szint.
Én is ilyet akartam, de ezt nekem egyszerűbb volt megcsinálni és az anyagok is kéznél voltak.
Hóba nem lett még kipróbálva mert nem volt akkora hó, hogy használnom kelljen.
Azért csináltam mert az a bosszantó, hogy az önkormányzat traktora csak három nap mulva jött a havat eldurni amikor nagy hó volt. Bezzeg amikor csak öt centi esett akkor már hajnalban eldurta.
Aki meg nemtud öt centi hóban autózni mert sajnálja a pénzt téligumira az maradjon otthon, vagy menjen gyalog.