A Kőér utcai bekerített területen, földre letett kocsikat a kettő védett, magyar gyártmányú kocsi kivételével - amiket behoztunk a Parkba - összevágták
Naszóvalkéremszépen itt van őkelme. És mea culpa, tényleg tehervonati kalauzkocsi, mert bár a fő sorozatjele "D", az "m" azt jelenti - most megnéztem a könyv elején -, hogy "bagagliaio per treni merci". Szóval egy az egyben mint a "Pwg" a németeknél. Meg hát az is megzavart, hogy a személykocsis könyvben van. :-)
A Tipo 1930R picivel rövidebb, és ha jól értelmezem elbontott kocsik alvázára épült.
A pályaszámot elárulom, de azzal nem biztos, hogy boldog leszel, mert ez egy "közönséges" Gu kocsi, nem az olasz, hanem inkább valami német "G" eredetű. Ha kinagyítod a képet, látszik az oldalán a vízszintes deszkázás.
Gu 154572
De megbarkácsolhatod ezt is, ha Gu kocsikra vágysz:
Laprugó jeligére! Sajnos a képek, több mint 20 évesek /még az internet előtti időszámítástól/, és telefonos, ha segít egyszer majd beszkennelem! Természetesen amikor fényképeztem, hazarohantam, és azonnal megpróbáltam modellt is faragni, de nem volt még matricás, ha most valaki tudna, esetleg megérdemelné, talán még a kedv is megjönne, a ládák elkészítéséhez! -ja, és azóta lettek jobb alapmodellek!
Három hete beleléptem az olasz csizmába. Azóta szorít egyfolytában. :-)
Annyit megtudtam, hogy az F sorozatú vagonok épültek szimpla, dupla és tripla rugóköteggel (csapágyanként). Az FF sorozat pedig 8000 vagy 8500 mm tengelytávval. És volt egyszeres meg kétszeres (alsó) szellőzőrácsos változat.
No, de mi újság a Futrinka utcában?
1. Került-e hozzánk két laprugós, lemezfalú RÖVID kocsi?
2. Maradt-e nálunk ikerszellőzős HOSSZÚ vagon?
Legjobb lenne a képi bizonyíték. De azt nem kell feltétlenül megosztani. Főleg, ha szerzői jogos. Nekem elég lenne csak a pályaszámuk (és a kisdobos becs. szó).
Itt van két hirdetés. Valami korábbi könyvnek a laponkénti kiadása, bővített tartalommal. Egyenként 13 €, és az e, f, g; valamint az E, F, G kocsikat ismerteti.