Sajnos a rozsda nem (csak) ott jelentkezik! Ajtók, küszöbök, lökhárító alatt stb. Én még Lucas adagolóról jót nem hallottam. De majd a Mesterek megmondják.
Szia! Az a baj, hogy hozzám mindegyik kombi messze van. Olyan tragacsom van most, aminek 100 km a "hatósugara". Illetve max. 50, mert vissza is kell érni vele. :) Ez lényegesen nehezíti a keresést, lehet nekem sem lesz meg hamarabb. Azt hiszem, a csomagtartó ajtó állapotát kell alaposan (röntgen-szemmel) megfigyelni a képeken. Az sokat elárulhat a korrózió mértékéről.
A 220 Cdi motorral szereltek Lucas adagolósak? Mert akkor azokat nem nézném. Köszi!
Elkerült a gép végre szerelőhöz és mint kiderült sajnos nem a szilentek okozzák a gondot. Nem szakadt egyik sem a csavarok pedig épek. Stabirudak is le lettek kötve de a kopogás ugyanúgy fenn áll. Arra gondolok, hogy a jobb oldali légrugó belsejében kopoghat valami mivel a kopogás még lengéscsillapító csere előtt is jelen volt.
Én anno egy évig kerestem s210-et mire találtam olyat ami vállalható és így is költöttem rá, de nem bántam meg. Itt a fórumon adtam el tavaly, remélem nincs rá különösebb panasz. Akár 800 000 Ft-ért veszel, mindig lehet rá költeni. Alapos karosszéria vizsgálatot javaslok és ha automata váltósat szeretnél azt is próbáljátok ki. Azért a belső sokat elárul...
Egy kis segítség kellene:190d-ben a műszerfalon nem működik a töltés-olaj-hűtővíz-ablakmosó-üzemanyag lámpa ,világítás.Gyújtásnál sem villannak fel.Viszont a mutatók működnek,a kézifék és a refi visszajelző lámpa is ha használom őket.
Két műszerfallal is kipróbáltam,de egyiknél sem jó.A vízhőfokot,olajnyomást üzemanyagszintet a mutató mutatja.
Szerintem meg legyél türelmes,tegyél hozzá még 1 M ft-ot,és Németországból vegyél egy 5000 Eurós példányt...minden más esetben tákolni fogsz.Választhatsz az élményautózás és a tákolás között....én csak jót akarok neked
Apám gondosan karban tartott w210-ese gyalázatosan rohadt, 4-éves korától fogva.(1998-as) 3 évente ki szokta kozmetikáztatni, de 2010-ben megunta a harcot, rendeltünk rá 2 új első sárvédőt, a vezetőfelőli ajtó külső lemeze le lett csapva díszlécig, a hátsó sárvédők sarkaival együtt. Le lettek szépen hajtva minőségi lemezből és felcsipetve a helyükre. Minden ajtó belül kihomokolva , a küszöb kívül-belül. Ajtókra normális vízlefolyók lettek fúrva. Minőségi alapozóval, amit gyárilag nem igen kapott 2x le lett fújva a szín előtt. Az üregek kaptak Mike Sanderst, eltellt lassan 6 év a kocsi nem rohad azóta sem.Kár hogy ilyen remek technika körül így rohad a csomagolás. 😕
Az volna jó. Ez a fekete nagyon bejött volna, szinte elveszik benne az ember. Jobban tetszik az E-kombi, mint a limuzin, meg hasznosabb is volna. Árban olyan 800-ig gondoltam, ennyiért csak kell legyen majd egy szebb darab.
Váltón baloldalt elől, rögtön a harang után van egy elektromos csati, az egy nyomásérzékelőre megy, esetleg az lehet hibás, valamint olajszintet nézzétek meg, és a túlfesz relét az aksi mögött, hogy működik e rendesen. Ugyan ott az aksi mögött van a váltó elektronikája, azt is nézzétek meg, esetleges kontakthiba, stb.
Megtörtént ma a hátsó féktárcsák(TRW),első lengőkar és talpasok cseréje(LEMFÖRDER) is.Holnap felkerülnek rá a szemcseszórt,szinterezett gyári AMG kerekek.Kap hozzá új csavarokat,valamint előre 235/40 hátra új, 275/35 r18 Dunlop Sp01 abroncsokat :)
Örömömet csak az árnyékolja be,hogy a mostani megemelésnél láttam,hogy elkezdett folyni a jobb első gátlóm.A kis rohadék,pár napja még porszáraz volt.Foglalkozik valaki ezek felújításával(légrugós,szintszabályzós,w211-e500)?
Amikor már vettem,mondta az eladó,hogy a bal hátsó légrugó szar,számoltam is ezzel.Láttam ,hogy leereszt egy nap alatt,valamikor 30 perc után is ,rapszódikusan.Pár napja nem mentem vele,ma reggel látom,hogy a bal oldala lent van,elöl is valamennyire.Amikor az aknán állt,befújtam a jóistent is gázóra vizsgáló habbal,de egy pici jele sem volt sehol a szivárgásnak.A smafunál történt átvizsgálásnál találtunk egy dőlésérzékelő hibát,lehetséges lenne,hogy az autónak valami rossz jelet adna a szenzor és azért ereszti le magát?